Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 20:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε κινητήρα που σχεδιάστηκε για βάθος 15ετίας, και ήδη έχει βγει σε 100 διαφορετικές εκδόσεις/προσαρμογές, δεν νομίζω μέσα σε 6 χρόνια να έρθει το τέλος ζωής του, για οποιοδήποτε λόγο
Αν βγω ψεύτης... κρίμα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 20:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως δεν αφορά τους κινητήρες με στροβυλοσυμπιεστή (turbo), αλλά μόνο αυτούς με συνδυασμό αυτού και μηχανικού υπερσυμπιεστή (kompressor). Δε μου φαίνεται παράλογη κίνηση, πάντως.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2011, 19:41:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η VW λέει ότι το μοτέρ με turbo&κομπρέσορα έχει μεγάλο κόστος και είναι πολύπλοκος στην κατασκευή του, οπότε τίποτα δεν αποκλείεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Zisis (Ζήσης) Μόλις έγραψα

 Citroen Xsara 1.4 - Saxo 1.1
Ένταξη: 14 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2011, 20:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πειραζει...Θα τους προμηθευουμε εμεις με VTi και THP! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2011, 21:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από 6 χρόνια σκέφτηκαν ότι έχει υψηλό κόστος?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιαν 2011, 22:44:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα τους σταματήσουν;...
Χεστήκαμε...
Εμείς έχουμε THP...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:30:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Μετά από 6 χρόνια σκέφτηκαν ότι έχει υψηλό κόστος?  |
Περίεργο σου φαίνεται; Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία και μαζεύουν δεδομένα λογικό είναι να μπορούν να πετύχουν ίδια απόδοση με πιο απλές λύσεις.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:31:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να δούμε..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 04:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | ironman02 έγραψε: | Μετά από 6 χρόνια σκέφτηκαν ότι έχει υψηλό κόστος?  |
Περίεργο σου φαίνεται; Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία και μαζεύουν δεδομένα λογικό είναι να μπορούν να πετύχουν ίδια απόδοση με πιο απλές λύσεις. |
μπα...
αν γινει κατι τετοιο καποιος αλλος θα ειναι ο λογος!
και μην ακουω για κοστος...ειναι 5 μοτερ με το ζορι για 40+ μοντελα!!!
και πουλαει και σαν ζεστο ψωμι..
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 08:42:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν αλλάζουν προμηθευτές με σκοπό να εξοικονομήσουν 2 ευρώ νομίζεις ότι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κάτι αναίτια πολύπλοκο;
Για ποιόν άλλον λόγο είναι δλδ;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 12:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayta τα μοτερ λες και ειναι καταραμενα...
σπαγανε πριν βγουν
διαλυοντουσαν οταν βγηκαν
δε βελτιωνοντουσαν
δε τραβαγανε
ε τελικα τα επαιξε η μαμα βαγκ και λεει ας τα καταργησω αει σιχτιρ...
ποσο μα ποσο θυματα θεε μου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 16:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εξαιρεσεις το συστημα fsi κατα τ'αλλα τα μοτερ δεν
εχουν να δειξουν κατι επαναστατικο,παρωχημενες τεχνολογιες
ετων χρησιμοποιουν με πιο συγχρονο ecu.
αν ισχυουν τα περι καταργησης,ΑΝ λεμε...
τοτε καποια αλλη τεχνολογια πανε να προωθησουν.
τα αυτοκινητα VAG δεν ειναι ουτε τα πιο φτηνα ουτε
με 5-6-7-8 χρονια εγγυηση που να τους βαζει μεσα ο αερας...
διανυουμε ''πρασινες'' εποχες και ειναι η νεα ταση-απατη-αρπαχτη
της δεκαετιας+.ενα μαγαζακι ειναι ολα τα λαμογια 
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 17:56:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιές είναι οι παρωχημένες τεχνολογίες ετών;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 18:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Ποιές είναι οι παρωχημένες τεχνολογίες ετών; |
turbo..κομπρεσορας..συμβατικα ηλεκτρικα κυκλωματα,
συμβατικοι τροποι εκμεταλλευσης θερμικης ενεργειας με τεραστιες
ποσοτητες αυτης ανεκμεταλλευτες,ιδια αναφλεξη εδω και δεκαδες χρονια,
ιδιο καυσιμο...,χρονια χρηση υπερπυκνωτων αντι αλλων ετοιμων και αποδοτικοτερων τεχνολογιων και πολλα αλλα που θελουμε ωρες.
τα μοτερ την τελευταια δεκαετια εχουν παει πολυ μπροστα αλλα
καποιες μορφες μηχανικης και τεχνολογιας εχουν ''χτυπησει'' οροφη.
το μελλον της μηχανικης ειναι αλλου πλεον
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 19:10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μερικες φορες το μελλον της μηχανικης δεν συμβαδιζει με την αξιοπιστια και την αποδεδειγμενη αντοχη οποτε επειδη,ως συνηθως,εμπλεκεται και ο παραγοντας κοστους(ερευνα & κατασκευη),σωστα κανουν οι κατασκευαστες και αφηνουν αλλους να κανουν τους "ηρωες"...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιαν 2011, 19:38:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω Στελιο εως ενα σημειο..
καποιες τεχνολογιες ομως τα προσεχη χρονια πολυ
απλα θα επιβληθούν!
και καποιες αλλες θα κατοχυρωθουν..
ο ηρωισμος ενιοτε βγαζει σε καλο,και εταιρειες μεγαλου
μεγεθους και βεληνεκους πρεπει να ρισκαρουν,
οχι να αυτοκαταστραφουν αλλα να παιρνουν μελετημενα ρισκα.
και δεν θα αλλαξει ολο το σκηνικο μονομιας αλλα θα λαμβανονται
θαρραλεες αποφασεις για να ξεφυγουμε και λιγο απο το καρβουνο.
ειδωμεν!
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|