Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ninja10R (Θανάσης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 Quicksilver (2003)
Ένταξη: 28 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 14:58:27 Θέμα δημοσίευσης: Help - Peugeot 207 Rallye 6sp vs Seat ibiza 1.4 TSi FR DSG |
|
|
Κατ΄αρχάς θα ήθελα να χαιρετήσω την παρέα του forum και να ευχαριστήσω προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις λάβω. Κατά δεύτερον, να δώσω μερικά στοιχεία που μπορεί να σας βοηθήσουν στις απαντήσεις που τυχόν θα δώσετε στο ερώτημα του τίτλου.
Mιλάμε για Γαλλοαναθρεμένο οδηγό και συγκεκριμένα Πεζω-αναθρεμένο (πέρασε και ένα Twingo από τα χέρια μου για έξη μήνες, αλλά δεν το λαμβάνω σοβαρά υπόψη). Τα νιάτα μου τα πέρασα πίσω από το τιμόνι ενός 205 Gti 1.9 (κάτοχός του από 1991 - 97), αλλά και με το 405 Mi16 του πατέρα μου. Το 1997 πήρα ανάποδες, πούλησα το 205, αγόρασα μεγάλη - γρήγορη μοτοσυκλέτα και έκτοτε δεν ξανα-ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα. Η Πεζώ όμως ήρθε και με ξαναβρήκε στην μορφή ενός 106 1.4 Quicksilver, το οποίο είχε αγοράσει η νυν γυναίκα μου 1 μήνα πριν την γνωρίσω, οπότε τα τελευταία 7 χρόνια οδηγάω αυτό, αλλά και ένα 307 1.6 το οποίο έχει πλέον τώρα στα γεράματα ο πατέρας μου.
Το θέμα μου είναι ότι το 106 έχει φτάσει πλέον στα 160000 χλμ. και, με την χρήση που του κάνω (τίγκα αποσκευές με τα καθίσματα ριγμένα και ρυμούλκηση τρέϊλερ + δύο μοτοσυκλέτες στην πίστα των Σερρών, ε, αφού είμαστε εκεί κάνει και αυτό καμιά γύρα μέσα παρόλο τα 75 αλογάκια) , έχει αρχίσει να παραδίδει πνεύμα και ψάχνω για κάτι καινούργιο.
Οδήγησα τελευταία σε test drive το Seat Ibiza 1.4 TSi FR DSG με τα 150 hp. Μου φάνηκε αρκετά διασκεδαστικό, και το DSG "παιχνιδιάρικο", πράγμα που δεν πίστευα ότι θα πω ποτέ στην ζωή μου για ημι-αυτόματο κιβώτιο. Το μόνο που με προβλημάτισε στο Ibiza ήταν κάποιες "ξερές" αντιδράσεις του πίσω άξονα σε ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά όπως και να έχει, μπήκε στις επιλογές μου.
Το άλλο αυτοκίνητο για το οποίο έχω παρει προσφορά, είναι το 207 "Rallye" 6 speed με τα 156 hp. Σε αυτό με προβληματίζει το ότι δεν το έχω οδηγήσει και δεν ξέρω τι είδους οδική συμπεριφορά να περιμένω. Κάτι το οποίο θα μοιάζει με το 106 μου (ευπρόσδεκτο), ή κάτι που θα πλησιάζει πιο πολύ το 307 του πατέρα μου (καλό χρυσό και άγιο, αλλά μακριά από εμένα καθώς είναι άχρωμο και άγευστο). Επίσης, οι μικρότεροι συνολικά χώροι είναι μείον, καθώς η χρήση του όποιου αυτοκινήτου αποκτηθεί δεν θα αλλάξει - φόρτωμα, ρυμούλκηση τρέϊλερ με μοτό (σημαντική η ύπαρξη ροπής από χαμηλά και στα δύο αυτοκίνητα λοιπόν), και κάποιοι γύροι μέσα στην πίστα.
Οι προσφορές που έχω πάρει και για τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν πανομοιότυπες - μου βγαίνει 300 ευρώ φθηνότερο το 207, αλλά γενικά είμαι αναποφάσιστος. Θα εκτιμούσα λοιπόν τις κρίσεις κυρίως των κατόχων του 207, όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, αλλά και όσων τυχόν έχουν γνώμη για την γενικότερη σύγκριση ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 15:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
File mou kalos-orises...
gia na min grafo A4 selida me greekenglish,
kai xoris polla logia apo oti perigrafeis to 207 rallye apla ksexase to.
"rallye" einai vaftismeno apo tin elliniki antiprosopia
se akoma ligotera lefta apo to kainourgio 207 rallye
i DSG sasman/moteroukla + karotsa aytokinitou lege me ibiza
tapeini mou gnomi
pigaine kai pare ena kalo metaxeirismeno RC
to RC (an kai den einai 205 pou eixes kapote)
einai omos mia timia gennitria pollon "illithion" xamogellon pou tha sou dinei sto prosopo sou kathe fora pou tha to odigeis i tha kaleisai na to syntireis, plironeis tous forous ktl...
me to 207 rallye (vasi tis "gallikis" istorias sou)
apla tha kseneroseis
kai einai krima oxi oti to amaksi den einai kalo.
isa isa to antitheto...
alla thelei ligo xrima kai allages gia na erthei sta gousta pou perigrafeis anothen,
ti stigmi pou to RC ta exei ola ayta etoima...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 15:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an εχεις τα λεφτα περιμενε το 207rc με 6αρι...
παραπανω λεφτα οκ αλλα μιλαμε για αμαξι που θα περασεις αλλα 10χρονια ευτιχισμενος μαζι του χωρις να σου λειπει τιποτα απολυτως
κακα τα ψεματα και οσο γερνας οι μηχανες θα τις φοβασαι περισσοτερο και θα σε διασκεδαζει ενα καλο γρηγορο αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 15:25:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Τόσο το 207 όσο και το ibiza είναι πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα. Όποιο από τα δύο κι αν επιλέξεις, παραπονεμένος δεν πρόκειται να βγεις.
Οι κινητήρες τους είναι και οι δύο πολύ ανθεκτικοί και αποδοτικοί.
Ωστόσο, με δεδομένο ότι θέλεις να ρυμουλκείς πράγματα, στη θέση σου θα επέλεγα το 207 μιας και έχει μηχανικό κιβώτιο και περισσότερα κυβικά, πράγμα που του δίνει μεγαλύτερη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.
Το ibiza επειδή είναι 1.4 χρησιμοποιεί τον κομπρέσσορα στις χαμηλομεσαίες (μέχρι τις 3000rpm περίπου) για να μπορέσει να σηκώσει πίεση και μετά να μπει η τουρμπίνα στο παιχνιδι.
Το παραπανίσιο βάρος ρυμούλκησης θα σου δημιουργεί πάντοτε ανασφάλεια γιατί το κιβώτιο dsg είναι χρυσό και άγιο, αλλά για ρυμούλκηση ΔΕΝ συνιστάται. Θέλεις να έχεις απόλυτο έλεγχο, όχι να αλλάζει ταχύτητες όποτε του καπνίσει.
Από πλευράς αμαξώματος, δυστυχώς ποτέ δεν συμπάθησα το ibiza παρότι είναι πολύ καλύτερο από τους προκατόχους του. Είναι μικρότερο από το 207 και ελαφρύτερο (για αυτό έχει καλύτερες επιδόσεις ως εργοστασιακό).
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ninja10R (Θανάσης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 Quicksilver (2003)
Ένταξη: 28 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2011, 15:27:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι άλλο να μεγαλώσω; Κλείνω τα 42 - από εδώ και πέρα θα μετράω αντίστροφα
Απαραίτητη διευκρίνηση: οδηγάω γρήγορα (κυρίως τις μοτό) ΜΟΝΟΝ μέσα στην πίστα. Εξω από αυτην ή πηγαίνω χαλαρά με το 106 ή με ένα KLX 250. Στα νιάτα μου γλύτωσα από πολλά και έχω δει ακόμη περισσότερα, οπότε καλώς ή κακώς πλέον δρόμος και γρήγορη αδήγηση δεν μπορούν να υπάρχουν για εμένα στην ίδια πρόταση.
Δεύτερη διευκρίνηση: Δεν θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο, αλλά ούτε και τα λεφτά φτάνον για RC (ή για DS3 που γλυκοκοίταζα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιαν 2011, 03:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 207 στην 150αρα και 156αρα εκδοση σε ΜΑΜΑ μορφη δεν σε πορωνει
σε ξενρρωνει
απο τροπο αποδοσης της μαμα ισχυος, απο σεταρισμα της μαμα αναρτησης
οχι φυσικα αν θελεις να μετακινηθείς ή να κινηθείς σβελτα
αλλα αν θες να οδηγησεις (οπως οδηγουσες το 205...)
η 175αρα εκδοση (βλ ΡΨ) σε ΜΑΜΑ μορφη εχει αρκετα + (και αλλα λεφτα βεβαια)
αν τα λεφτα που εχεις (διαθεσιμα - με οποιονηδηποτε τροπο = μετρητα/δανειο/δοσεις κλπ κλπ) ειναι ΟΡΙΑΚΑ για 156αρη (και απο την στιγμη που δεν θες μεταχειρισμενο - αυτο ειναι αλλη κουβεντα) τοτε οτι και να λεμε για το 175αρη δεν εχει νοημα
Αν εχεις στο μυαλο σου οτι 8α παρεις το 156αρη και 8α του ριξεις εκ των υστερων λιγα χρηματα επιπλεον (βλ τα γνωστα που γραφονται στα τοπικ βελτιωσης) σημαίνει οτι δεν εισαι "ΟΡΙΑΚΑ"...οποτε παρε το 175αρη απ την αρχη (στην χειροτερη βαλε καμμια δοση επιπλεον)
αποτελει και καλητερη βαση για βελτιωση
ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ... μιας και εισαι 42 και αν δεν εχει παιδί ηδη...φανταζομαι θα αποκτησεις οπου να ναι...το 2 πορτο αμαξι "ειναι θεμα"...
οποτε ισως τοσο το 207 ραλλυ, οσο και το 207 ΡΨ να μην σε βολεψουν, ενω ενα 5πορτο 207 gt (150αρη εβγαινε - δεν ξερω αν εχει ερθει με 156 μοτερ ή αν θα ερθει) θεωρω οτι θα σε βολευε περισσότερο - ακομα και στο φορτωμα πραγματων οταν πας σερρες
αισθητικα δεν εχουν διαφορα (μιας και η ποεζω ξερει να "κρυβει" καλα τις πισω πορτες - και δεν αλλοιωνει το σχημα του αμαξωματος)
βασικα
βρες να οδηγησεις ενα 156αρη και ενα 175αρη για να εχεις αποψη - οπως εχεις ηδη για το ιβιζα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 11:21:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | το 207 στην 150αρα και 156αρα εκδοση σε ΜΑΜΑ μορφη δεν σε πορωνει
σε ξενρρωνει
απο τροπο αποδοσης της μαμα ισχυος, απο σεταρισμα της μαμα αναρτησης
οχι φυσικα αν θελεις να μετακινηθείς ή να κινηθείς σβελτα
αλλα αν θες να οδηγησεις (οπως οδηγουσες το 205...)
η 175αρα εκδοση (βλ ΡΨ) σε ΜΑΜΑ μορφη εχει αρκετα + (και αλλα λεφτα βεβαια)
αν τα λεφτα που εχεις (διαθεσιμα - με οποιονηδηποτε τροπο = μετρητα/δανειο/δοσεις κλπ κλπ) ειναι ΟΡΙΑΚΑ για 156αρη (και απο την στιγμη που δεν θες μεταχειρισμενο - αυτο ειναι αλλη κουβεντα) τοτε οτι και να λεμε για το 175αρη δεν εχει νοημα
Αν εχεις στο μυαλο σου οτι 8α παρεις το 156αρη και 8α του ριξεις εκ των υστερων λιγα χρηματα επιπλεον (βλ τα γνωστα που γραφονται στα τοπικ βελτιωσης) σημαίνει οτι δεν εισαι "ΟΡΙΑΚΑ"...οποτε παρε το 175αρη απ την αρχη (στην χειροτερη βαλε καμμια δοση επιπλεον)
αποτελει και καλητερη βαση για βελτιωση
ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ... μιας και εισαι 42 και αν δεν εχει παιδί ηδη...φανταζομαι θα αποκτησεις οπου να ναι...το 2 πορτο αμαξι "ειναι θεμα"...
οποτε ισως τοσο το 207 ραλλυ, οσο και το 207 ΡΨ να μην σε βολεψουν, ενω ενα 5πορτο 207 gt (150αρη εβγαινε - δεν ξερω αν εχει ερθει με 156 μοτερ ή αν θα ερθει) θεωρω οτι θα σε βολευε περισσότερο - ακομα και στο φορτωμα πραγματων οταν πας σερρες
αισθητικα δεν εχουν διαφορα (μιας και η ποεζω ξερει να "κρυβει" καλα τις πισω πορτες - και δεν αλλοιωνει το σχημα του αμαξωματος)
βασικα
βρες να οδηγησεις ενα 156αρη και ενα 175αρη για να εχεις αποψη - οπως εχεις ηδη για το ιβιζα |
Ψηλέ εχεις εναν τροπο αναλυσης που σε καθηλωνει... σου κοβει την ανασα Σε λεω..
Οσο για το θεμα μας,πιστευω φιλε μου οτι στην ηληκια σου και στην γενικη κατασταση που εισαι,θα πρεπει να δεις το θεμα απο την πρακτικη του πλευρα.
Πιστευω πως το καλυτερο για σενα θα ηταν το 207gt 5θ..
Και στην τελικη αν θελησεις να εχεις κατι να παιζεις ταυτοχρονα,η βαλε μια αναρτησουλα στο gt,η συμμαζεψε λιγο το 106 και κρατα το
Οπως και να χει,καλη τυχη στην επιλογη σου,οποια και να ναι 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 11:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ta 5πορτα 207γτ ta ζητανε οσο ειχαν καινουργια οι καραγκιοζηδες στις αγγελιες...αν εχεις θεμα πορτων αναγκαστικα πας σε βαγκ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 12:11:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφου ΔΕΝ θελει μεταχειρισμενο ρε!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος


 Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιαν 2011, 10:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκανα μια γρηγορη βολτα με το Polo GTi και μπορω να πω πως απο θεμα επιδοσεων το αυτοκινητο πυροβολαει. Με ενα πρωτο σταδιο φανταζομαι πως θα μιλαμε για πυραυλακι. Στις λιγες στροφες που το οδηγησα μου φανηκε απελπιστικα ουδετερη η συμπεριφορα του, δεν ξεκολλα απο τη γραμμη του με τιποτα, αλλα δεν εχει παιχνιδι με το τιμονι.Ειναι ενα ηλεκτρονικο που κι ο τελευταιος γιωτας μπορει να το οδηγησει γρηγορα, χωρις κοπο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|