PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 306 wannabe 16v παρουσιαση και επισκευες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:04:17    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 wannabe 16v παρουσιαση και επισκευες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετά από επτά χρονιά συμβίωσης με το 306 είπα στον εαυτό μου περίπου έναν χρόνο πριν ότι πρέπει να το μαζέψω διότι πλέων δεν δουλεύαν ούτε τα βασικά όπως μοτέρ και ψυγείο καλοριφέρ, ac, υαλοκαθαριστήρες, περνούσε λαδάκια στα νερά του και διάφορες κλασσικές γαλλικές βλάβες. είπα λοιπόν να κάνω μια μικρή παρουσίαση από τις εργασίες αυτές. όσες έχω σε φωτογραφίες διότι αρκετές φορές από βιασύνη δεν φωτογράφησα τίποτα. Στο θέμα μας όμως το αυτοκίνητο σήμερα έχει 195000 χιλιόμετρα και μέχρι πέρσι του έκανα μόνο τα απαραίτητα και του έπινα το αίμα μέρα νύχτα στις σε πολλούς γνωστές στροφοδιαδρομες στο ηράκλειο Κρήτης και όχι μόνο. δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο από το αυτοκίνητο στάθηκε και στέκετε επάξια πέρα από κάποιες φυσιολογικές φθορές με τέτοια χρήση.
Αναλυτικά τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο με τα χρόνια:

Πλαίσιο/Ανάρτηση/Πέδηση
Μπάρα θόλων αλουμίνιου
Ανάρτηση Koni srt.t
Ελατήρια Eibach Prokit -3cm
Εμπρός γέφυρα μεγάλη από Peugeot 306 Race
Εμπρός Φρένα από Peugeot 306 s16 (266αρια)
Πίσω άξονας κομπλέ πλήρως επισκευασμένος από Peugeot 306 Race

Είμαι σε αναζήτηση εμπρόσθιας αντιστρεπτικής από Peugeot 306 Race αν έχει κανείς τίποτα στο νου του ας μου στείλει ένα πμ.

Κινητήρας:

Είμαστε ακόμα στον εργοστασιακό 1.4 8v kfw τριφυσο δηλαδή.

Εισαγωγή: Βαρελάκι bmc dia 70-130 με κολλάρα σιλικόνης και αλουμινίου (αυτά αγοράστηκαν με την προϋπόθεση να μας μείνουν και στο άλλο μοτέρ aka 1.6 16v)
Μετα από άπειρες δοκιμές με φίλτρο κουτιά, σκούπες, φιλτροχοανες, σκουποκουτια και ότι άλλο υπάρχει να πω πως το βαρελάκι αποδίδει τα μέγιστα.

Εξαγωγή: πολλαπλή εξαγωγής από 1.3 rallye, αρχικό εξάτμισης από 306 με τον καταλυτή κάτω και 45αρα σωλήνα με μονάχα ένα τελικό. (η μάλλον δυο θα καταλάβετε παρακάτω)
Για να γίνουν τα παραπάνω στην εξαγωγή βασική προϋπόθεση ήταν να αφαιρεθεί το εμβαπτιζόμενο φίλτρο λαδιού, να μπει το μεταλλικό του προηγουμένου μοντέλου μαζί με την βίδα του καθώς και να αλλάξει θέση ο αισθητήρας στάθμης λαδιού. Τέλος ένα μικρό κόψιμο στην θερμό ασπίδα τις νέας πολλαπλής για να περάσει ο δείκτης λαδιού.
Εδώ να πω ότι είναι η μόνη μετατροπή που έκανα στο μοτέρ και πραγματικά πήρε τα πάνω του επίσης το έκανα διότι δεν μου κόστισε σχεδόν τίποτα μιας και η πολλαπλή υπήρχε ήδη.

Για το τέλος πριν τέσσερις μήνες ανοίχτηκε το μοτέρ αλλάχτηκε φλάντζα κεφάλης και καθαρίστηκε ευλαβικά.

Σαλόνι:
Καθίσματα και ταμπλάδες στις πόρτες από Peugeot 306 Race
Τιμόνι επίσης από Peugeot 306 Race

Εξωτερικά:
Tο αυτοκίνητο επειδή είναι phase 3 μοντέλο τέλος του 2001 έχει ήδη όλο το look του race
Μοναδική πρόσθεση από εμένα η Speedline Turini 2120 15inchx6.5

με το abarth του κολλητού λιγο πριν παρουμε τις turini απο τον βαφεα.



μερικες ακομα


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 20:58:06, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πηγαινοντας τις ζαντες για ισιωμα και βαψιμο


ετοιμες



και τα νεα ελαστικα Uniroyal Rainsport 3 (καταπληκτικο ελαστικο)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:00:23, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:45:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελος για σημερα με ενα πριν και μετα του κινητηρα η πρωτη ειναι το 2011 πριν τις περισσοτερες επεμβασης και η επομενη καπου τον 9/17


μια ακόμη πιο πρόσφατη με το δοχείο αναθυμιάσεων τοποθετημένο αλλά σε κακή ανάλυση.



Πλέων άλλες κινήσεις στο μοτέρ δεν γίνονται θα πάμε κατευθείαν σε ολοκληρωμένη μετατροπή 1.6 16ν


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 14:44:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατά την αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία και πέρασα ενα αφρώδες υλικό γύρω από τα σημεία που εφάπτεται το ταμπλό με το αμάξωμα και πλέων δεν υπάρχουν τριγμοί πάρα το σκληρότερο set up σε ανάρτηση-βάσεις.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:17, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:05:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:44:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά αποτελέσματα!
Η μπάρα θόλων είναι ιδιοκατασκευή ή κάποιου κατασκευαστή;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:47:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μπρελοκάκι είναι από κάποια Πτέρυγα Μάχης; Είσαι αεροπορία τίποτα;

Ωραίο project.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 17:37:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασίλη η μπάρα είναι από τοπικό κατάστημα άγνωστης μάρκας. είναι πολύ ελαφριά και με χαμηλό σχετικά κόστος κάπου στο 100ρικο. Χρήστο όχι, υπηρέτησα στο αερομεταφερόμενο πεζικό τον λεγόμενο κόκκινο μπερέ. Και έτυχε να το πάρω από το εκεί κψμ. Τώρα γιατί είχαμε τέτοιο μπρελόκ στο κψμ θα σε γελάσω.
Παιδιά με τα σχόλιά σας με βοηθάτε να το πάω ένα βήμα παρακάτω. Very happy Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 23:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο, πολύ καλό Cool Cool Cool Cool Cool

Θα σού πρότεινα να βάλεις και καντράν Race με τον δείκτη στάθμης/θερμοκρασίας λαδιού και αν δεν βρείς καλό 16v τότε συνέχισε 8βάλβιδος και ψάξε να βρείς μοτεράκι NFT με τους 100hp (ονομαστικά τουλάχιστον).
Το φοράγανε κάποια 306 cabrio αλλά και κάποια 306 1.6 νομίζω και σχεδόν σίγουρα θα είναι λιγότερο ταλαιπωρημένο απο 16v. Απλά μιά ιδέα...
Καλή συνέχεια Wink


Υ.Γ.
Ξέρεις τί σασμάν φοράει? Ή τί κωδικό γράφει πάνω?




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 11:35:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα! όργανα race θα ήθελα πολύ να βρω αλλά έως τώρα βρισκω μονάχα απο hdi και 1.6-1.8xs που δείχνουν νομίζω πίεση η στάθμη αντί θερμοκρασία λαδιού.
Σαν αυτά: https://www.car.gr/parts/photos/6563919/

Οσο για το σασμάν του είναι 14/60 με μακριες σχεσεις και μικρους πλανητες-δορυφορους.

Η μετατροπή θα γίνει σε 16v λόγο του ότι δεν θα κοστίσει και κάτι φοβερο. αρκεί να βρεθεί ο χρόνος. Το μοτέρ θα επισκευαστή- τοποθετηθεί από εμένα-εμάς μιας και δουλεύω σε συνεργείο αυτοκίνητων. Αν τα πράγματα δεν ήταν έτσι η ιδέα σου με το 8v των 98 ονομαστικών ίππων θα ήταν η επικρατέστερη. Παίρνει από όσο ξέρω την κεφαλή του ραλλυ όπως είναι και την μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής με καλά αποτελέσματα.

Τέλος Υπάρχουν κάποια σχέδια για μια μικρή βελτίωση στοχεύω κάπου στα 150 πραγματικά άλογα, ήδη έχω έτοιμη την εξάτμιση και το δίχαλο στην αποθήκη και ψάχνω έκκεντρα κάτι σε cat cams (εδώ θα ήθελα την γνώμη σας)

Μερικες φωτογραφιες απο την αλλαγη φλαντζας για να μας παει καλα η μερα Razz


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,
τα όργανα xs νομίζω ότι είναι ίδια-εκτός του hdi που δείχνουν και κάποια άλλα όπως pre-heat και μερικά δεν έχουν θερμοκρασία λαδιού αλλά μόνο στάθμη,ίσως να αλλάζει σε κάποιες εκδόσεις η μάρκα ή η καλωδίωση αλλά δεν είμαι σίγουρος. Η λειτουργία τους είναι ίδια. Την πίεση την βλέπεις μόνο απο το λαμπάκι πάνω αριστερά στο καντράν στην τελευταία σκάλα του διακόπτη. Το όργανο κάτω απο το στροφόμετρο είναι διπλό και δείχνει στάθμη και θερμοκρασία λαδιού. Με εξαιρέσεις όπως αυτό στο link που δείχνει μόνο στάθμη λαδιού.
Το NFT το πρότεινα και για το ότι εξωτερικά μοιάζει με το kfw οπότε και λιγότερα ''θέματα'' με κτεο-ελέγχους κτλπ. Wink




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:42:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωτήρη μου έλυσες αρκετές κοντερο απορίες! το θέμα είναι αν υπάρχει αναμονή αφότου μπει το κοντέρ του race για τους απαραίτητους αισθητήρες η αν πρέπει να τραβηχτούν νέα καλώδια. (μικρό το κακό) επίσης ξέρει κανείς σας πια χιλιόμετρα θα κρατηθούν? νομίζω αν το κοντέρ έχει λιγότερα κρατάει του εγκέφαλου και αν το κοντέρ περισσότερα μένει ως έχει?

πέρα λοιπόν από την εμπρόσθια αντιστρεπτική αν βρει κανένας σας και κάποια όργανα race ας το γράψει εδω η ας μου στείλει ένα pm.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2017, 00:02:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναμονές για τους αισθητήρες δεν ξέρω αν υπάρχουν, αλλά δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο για να περαστούν, απλά καλό θα ήταν να έχεις τουλάχιστον τις φύσες τους για να αποφύγεις τις πατέντες.(εννοείται ότι το μοτέρ θα είναι κομπλέ με αισθητήρες)
Για τα χιλιόμετρα δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω. Rolling eyes




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2017, 23:46:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα μονόφισα τουλάχιστον, τα χλμ τα "κρατάει" το κοντέρ...
Μην πάρεις κοντέρ από πετρέλαιο, γιατί έχει πολύ χαμηλή διαβάθμιση στο στροφόμετρο...
Πάρε κοντέρ από το δίλιτρο...
Τα λάδια τα έχει στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Όταν ανοίξεις τον διακόπτη δείχνει στάθμη λαδιών και μετά από λίγο γυρνάει σε ένδειξη θερμοκρασίας...
Αν χρειαστείς τίποτα για την μετατροπή ρώτα. Αν θυμάμαι να σε βοηθήσω...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2017, 20:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μόνο όργανα race με ενδιαφέρουν ώστε να μην είναι τα κόκκινα στις 6200. σας ευχαριστώ όλους παιδιά για το γενικό ενδιαφέρων!

προς όσους έχουν κάνει μετατροπή στο 306 τους είτε μονοφυση είτε τριφυση γενικά απο ηλεκτρολογικά τι αλλάξατε? εγω βρισκω οτι η πλεξουδα του sagem S2000 εγκεφαλου που εχω τωρα εχει ιδιο pinout με των τριφυσων 1.6 16v με magneti marrelli εγκεφαλο. αρα λογικα ενα τετοιο σετ ηλεκτρικων θα ειναι plug & play σχεδον. αντε να χρειαστει κανενα καλωδιο μακρυμα λογο διαφορετικου μηχανοστασιου. βεβαια μπαινει και η bsi στην μεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Νοέ 2017, 23:50:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε μονόφισο, κράτησα την πλεξούδα του 1,4... Exclamation
Η μοναδική αλλαγή ήταν στο φισάκι του πολλαπλασιαστή και έγινε προέκταση 3 εκ. περίπου στο καλώδιο του δυναμό... Wink

Όσον αφορά το κοντέρ, προσωπικά δεν με χαλάει που έχει τα κόκκινα στις 6.200... Έτσι κι αλλιώς δεν το δουλεύω τόσο ψηλά (κόφτη έχω στις 8.200!!!) Razz


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 11:08:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

https://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-306-GTI6-SPEEDO-HEAD-INSTRUMENT-CLUSTER-CLOCKS-RALLYE-GTI-6-DIALS/132333282041?hash=item1ecfada2f9:g:uR4AAOSwhfhZv-On


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 20:36:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?

Νίκο σε ευχαριστώ φίλε αλλά είναι από phase 2 με σκούρο φόντο.

Αυτές τις μέρες τοποθετήθηκε η γέφυρα από το race ενω την ειχα αρκετο καιρω δεν ειχα προλαβει να την βαλω. την κυριακη λοιπον εβαλα το αυτοκινητο μεσα και αλλάχτηκε η γεφυρα το δισκο-πλατο και το συρμα συμπλεκτη, επίσης είδα ότι το σασμάν είναι σε άθλια κατάσταση μιας και έβγαλε μαζί με τα 2 λιτρα βαλβολινες και 100ml καθαρό γρέζι!

η γεφυρα βαφτηκε


μπηκαν τα παντα επανω αντιστρεπτικη και ψαλιδια, ακομα να βρω αντιστρεπτικη race απο ελλαδα βρηκα μια ομως απο ebay



και ο παλιος δισκος με το πλατο


Eίναι λίγο χαλιά η φωτογραφίες αλλά είχα το ζόρι μου ήμουν και λερωμένος δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 21:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 00:13:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι.


χάρης τον γιωργο aka geo106xs βρεθήκαν τα στοιχειά του σασμάν είναι με ανοιχτές σχέσης και κ/π 14/60!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0879s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on