Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:04:17 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 wannabe 16v παρουσιαση και επισκευες |
|
|
μετά από επτά χρονιά συμβίωσης με το 306 είπα στον εαυτό μου περίπου έναν χρόνο πριν ότι πρέπει να το μαζέψω διότι πλέων δεν δουλεύαν ούτε τα βασικά όπως μοτέρ και ψυγείο καλοριφέρ, ac, υαλοκαθαριστήρες, περνούσε λαδάκια στα νερά του και διάφορες κλασσικές γαλλικές βλάβες. είπα λοιπόν να κάνω μια μικρή παρουσίαση από τις εργασίες αυτές. όσες έχω σε φωτογραφίες διότι αρκετές φορές από βιασύνη δεν φωτογράφησα τίποτα. Στο θέμα μας όμως το αυτοκίνητο σήμερα έχει 195000 χιλιόμετρα και μέχρι πέρσι του έκανα μόνο τα απαραίτητα και του έπινα το αίμα μέρα νύχτα στις σε πολλούς γνωστές στροφοδιαδρομες στο ηράκλειο Κρήτης και όχι μόνο. δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο από το αυτοκίνητο στάθηκε και στέκετε επάξια πέρα από κάποιες φυσιολογικές φθορές με τέτοια χρήση.
Αναλυτικά τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο με τα χρόνια:
Πλαίσιο/Ανάρτηση/Πέδηση
Μπάρα θόλων αλουμίνιου
Ανάρτηση Koni srt.t
Ελατήρια Eibach Prokit -3cm
Εμπρός γέφυρα μεγάλη από Peugeot 306 Race
Εμπρός Φρένα από Peugeot 306 s16 (266αρια)
Πίσω άξονας κομπλέ πλήρως επισκευασμένος από Peugeot 306 Race
Είμαι σε αναζήτηση εμπρόσθιας αντιστρεπτικής από Peugeot 306 Race αν έχει κανείς τίποτα στο νου του ας μου στείλει ένα πμ.
Κινητήρας:
Είμαστε ακόμα στον εργοστασιακό 1.4 8v kfw τριφυσο δηλαδή.
Εισαγωγή: Βαρελάκι bmc dia 70-130 με κολλάρα σιλικόνης και αλουμινίου (αυτά αγοράστηκαν με την προϋπόθεση να μας μείνουν και στο άλλο μοτέρ aka 1.6 16v)
Μετα από άπειρες δοκιμές με φίλτρο κουτιά, σκούπες, φιλτροχοανες, σκουποκουτια και ότι άλλο υπάρχει να πω πως το βαρελάκι αποδίδει τα μέγιστα.
Εξαγωγή: πολλαπλή εξαγωγής από 1.3 rallye, αρχικό εξάτμισης από 306 με τον καταλυτή κάτω και 45αρα σωλήνα με μονάχα ένα τελικό. (η μάλλον δυο θα καταλάβετε παρακάτω)
Για να γίνουν τα παραπάνω στην εξαγωγή βασική προϋπόθεση ήταν να αφαιρεθεί το εμβαπτιζόμενο φίλτρο λαδιού, να μπει το μεταλλικό του προηγουμένου μοντέλου μαζί με την βίδα του καθώς και να αλλάξει θέση ο αισθητήρας στάθμης λαδιού. Τέλος ένα μικρό κόψιμο στην θερμό ασπίδα τις νέας πολλαπλής για να περάσει ο δείκτης λαδιού.
Εδώ να πω ότι είναι η μόνη μετατροπή που έκανα στο μοτέρ και πραγματικά πήρε τα πάνω του επίσης το έκανα διότι δεν μου κόστισε σχεδόν τίποτα μιας και η πολλαπλή υπήρχε ήδη.
Για το τέλος πριν τέσσερις μήνες ανοίχτηκε το μοτέρ αλλάχτηκε φλάντζα κεφάλης και καθαρίστηκε ευλαβικά.
Σαλόνι:
Καθίσματα και ταμπλάδες στις πόρτες από Peugeot 306 Race
Τιμόνι επίσης από Peugeot 306 Race
Εξωτερικά:
Tο αυτοκίνητο επειδή είναι phase 3 μοντέλο τέλος του 2001 έχει ήδη όλο το look του race
Μοναδική πρόσθεση από εμένα η Speedline Turini 2120 15inchx6.5
με το abarth του κολλητού λιγο πριν παρουμε τις turini απο τον βαφεα.
μερικες ακομα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 20:58:06, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:16:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πηγαινοντας τις ζαντες για ισιωμα και βαψιμο
ετοιμες
και τα νεα ελαστικα Uniroyal Rainsport 3 (καταπληκτικο ελαστικο)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:00:23, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 11:45:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελος για σημερα με ενα πριν και μετα του κινητηρα η πρωτη ειναι το 2011 πριν τις περισσοτερες επεμβασης και η επομενη καπου τον 9/17
μια ακόμη πιο πρόσφατη με το δοχείο αναθυμιάσεων τοποθετημένο αλλά σε κακή ανάλυση.
Πλέων άλλες κινήσεις στο μοτέρ δεν γίνονται θα πάμε κατευθείαν σε ολοκληρωμένη μετατροπή 1.6 16ν
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 14:44:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατά την αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία και πέρασα ενα αφρώδες υλικό γύρω από τα σημεία που εφάπτεται το ταμπλό με το αμάξωμα και πλέων δεν υπάρχουν τριγμοί πάρα το σκληρότερο set up σε ανάρτηση-βάσεις.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:17, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:05:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:44:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά αποτελέσματα!
Η μπάρα θόλων είναι ιδιοκατασκευή ή κάποιου κατασκευαστή;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:47:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μπρελοκάκι είναι από κάποια Πτέρυγα Μάχης; Είσαι αεροπορία τίποτα;
Ωραίο project.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 17:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασίλη η μπάρα είναι από τοπικό κατάστημα άγνωστης μάρκας. είναι πολύ ελαφριά και με χαμηλό σχετικά κόστος κάπου στο 100ρικο. Χρήστο όχι, υπηρέτησα στο αερομεταφερόμενο πεζικό τον λεγόμενο κόκκινο μπερέ. Και έτυχε να το πάρω από το εκεί κψμ. Τώρα γιατί είχαμε τέτοιο μπρελόκ στο κψμ θα σε γελάσω.
Παιδιά με τα σχόλιά σας με βοηθάτε να το πάω ένα βήμα παρακάτω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2017, 23:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο, πολύ καλό
Θα σού πρότεινα να βάλεις και καντράν Race με τον δείκτη στάθμης/θερμοκρασίας λαδιού και αν δεν βρείς καλό 16v τότε συνέχισε 8βάλβιδος και ψάξε να βρείς μοτεράκι NFT με τους 100hp (ονομαστικά τουλάχιστον).
Το φοράγανε κάποια 306 cabrio αλλά και κάποια 306 1.6 νομίζω και σχεδόν σίγουρα θα είναι λιγότερο ταλαιπωρημένο απο 16v. Απλά μιά ιδέα...
Καλή συνέχεια
Υ.Γ.
Ξέρεις τί σασμάν φοράει? Ή τί κωδικό γράφει πάνω?
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 11:35:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα! όργανα race θα ήθελα πολύ να βρω αλλά έως τώρα βρισκω μονάχα απο hdi και 1.6-1.8xs που δείχνουν νομίζω πίεση η στάθμη αντί θερμοκρασία λαδιού.
Σαν αυτά: https://www.car.gr/parts/photos/6563919/
Οσο για το σασμάν του είναι 14/60 με μακριες σχεσεις και μικρους πλανητες-δορυφορους.
Η μετατροπή θα γίνει σε 16v λόγο του ότι δεν θα κοστίσει και κάτι φοβερο. αρκεί να βρεθεί ο χρόνος. Το μοτέρ θα επισκευαστή- τοποθετηθεί από εμένα-εμάς μιας και δουλεύω σε συνεργείο αυτοκίνητων. Αν τα πράγματα δεν ήταν έτσι η ιδέα σου με το 8v των 98 ονομαστικών ίππων θα ήταν η επικρατέστερη. Παίρνει από όσο ξέρω την κεφαλή του ραλλυ όπως είναι και την μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής με καλά αποτελέσματα.
Τέλος Υπάρχουν κάποια σχέδια για μια μικρή βελτίωση στοχεύω κάπου στα 150 πραγματικά άλογα, ήδη έχω έτοιμη την εξάτμιση και το δίχαλο στην αποθήκη και ψάχνω έκκεντρα κάτι σε cat cams (εδώ θα ήθελα την γνώμη σας)
Μερικες φωτογραφιες απο την αλλαγη φλαντζας για να μας παει καλα η μερα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα,
τα όργανα xs νομίζω ότι είναι ίδια-εκτός του hdi που δείχνουν και κάποια άλλα όπως pre-heat και μερικά δεν έχουν θερμοκρασία λαδιού αλλά μόνο στάθμη,ίσως να αλλάζει σε κάποιες εκδόσεις η μάρκα ή η καλωδίωση αλλά δεν είμαι σίγουρος. Η λειτουργία τους είναι ίδια. Την πίεση την βλέπεις μόνο απο το λαμπάκι πάνω αριστερά στο καντράν στην τελευταία σκάλα του διακόπτη. Το όργανο κάτω απο το στροφόμετρο είναι διπλό και δείχνει στάθμη και θερμοκρασία λαδιού. Με εξαιρέσεις όπως αυτό στο link που δείχνει μόνο στάθμη λαδιού.
Το NFT το πρότεινα και για το ότι εξωτερικά μοιάζει με το kfw οπότε και λιγότερα ''θέματα'' με κτεο-ελέγχους κτλπ.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:42:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωτήρη μου έλυσες αρκετές κοντερο απορίες! το θέμα είναι αν υπάρχει αναμονή αφότου μπει το κοντέρ του race για τους απαραίτητους αισθητήρες η αν πρέπει να τραβηχτούν νέα καλώδια. (μικρό το κακό) επίσης ξέρει κανείς σας πια χιλιόμετρα θα κρατηθούν? νομίζω αν το κοντέρ έχει λιγότερα κρατάει του εγκέφαλου και αν το κοντέρ περισσότερα μένει ως έχει?
πέρα λοιπόν από την εμπρόσθια αντιστρεπτική αν βρει κανένας σας και κάποια όργανα race ας το γράψει εδω η ας μου στείλει ένα pm. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2017, 00:02:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναμονές για τους αισθητήρες δεν ξέρω αν υπάρχουν, αλλά δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο για να περαστούν, απλά καλό θα ήταν να έχεις τουλάχιστον τις φύσες τους για να αποφύγεις τις πατέντες.(εννοείται ότι το μοτέρ θα είναι κομπλέ με αισθητήρες)
Για τα χιλιόμετρα δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2017, 23:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα μονόφισα τουλάχιστον, τα χλμ τα "κρατάει" το κοντέρ...
Μην πάρεις κοντέρ από πετρέλαιο, γιατί έχει πολύ χαμηλή διαβάθμιση στο στροφόμετρο...
Πάρε κοντέρ από το δίλιτρο...
Τα λάδια τα έχει στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Όταν ανοίξεις τον διακόπτη δείχνει στάθμη λαδιών και μετά από λίγο γυρνάει σε ένδειξη θερμοκρασίας...
Αν χρειαστείς τίποτα για την μετατροπή ρώτα. Αν θυμάμαι να σε βοηθήσω...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2017, 20:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μόνο όργανα race με ενδιαφέρουν ώστε να μην είναι τα κόκκινα στις 6200. σας ευχαριστώ όλους παιδιά για το γενικό ενδιαφέρων!
προς όσους έχουν κάνει μετατροπή στο 306 τους είτε μονοφυση είτε τριφυση γενικά απο ηλεκτρολογικά τι αλλάξατε? εγω βρισκω οτι η πλεξουδα του sagem S2000 εγκεφαλου που εχω τωρα εχει ιδιο pinout με των τριφυσων 1.6 16v με magneti marrelli εγκεφαλο. αρα λογικα ενα τετοιο σετ ηλεκτρικων θα ειναι plug & play σχεδον. αντε να χρειαστει κανενα καλωδιο μακρυμα λογο διαφορετικου μηχανοστασιου. βεβαια μπαινει και η bsi στην μεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Νοέ 2017, 23:50:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε μονόφισο, κράτησα την πλεξούδα του 1,4...
Η μοναδική αλλαγή ήταν στο φισάκι του πολλαπλασιαστή και έγινε προέκταση 3 εκ. περίπου στο καλώδιο του δυναμό...
Όσον αφορά το κοντέρ, προσωπικά δεν με χαλάει που έχει τα κόκκινα στις 6.200... Έτσι κι αλλιώς δεν το δουλεύω τόσο ψηλά (κόφτη έχω στις 8.200!!!)
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 20:36:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?
Νίκο σε ευχαριστώ φίλε αλλά είναι από phase 2 με σκούρο φόντο.
Αυτές τις μέρες τοποθετήθηκε η γέφυρα από το race ενω την ειχα αρκετο καιρω δεν ειχα προλαβει να την βαλω. την κυριακη λοιπον εβαλα το αυτοκινητο μεσα και αλλάχτηκε η γεφυρα το δισκο-πλατο και το συρμα συμπλεκτη, επίσης είδα ότι το σασμάν είναι σε άθλια κατάσταση μιας και έβγαλε μαζί με τα 2 λιτρα βαλβολινες και 100ml καθαρό γρέζι!
η γεφυρα βαφτηκε
μπηκαν τα παντα επανω αντιστρεπτικη και ψαλιδια, ακομα να βρω αντιστρεπτικη race απο ελλαδα βρηκα μια ομως απο ebay
και ο παλιος δισκος με το πλατο
Eίναι λίγο χαλιά η φωτογραφίες αλλά είχα το ζόρι μου ήμουν και λερωμένος δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τετ 28 Αύγ 2019, 21:01:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 21:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 00:13:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι. |
χάρης τον γιωργο aka geo106xs βρεθήκαν τα στοιχειά του σασμάν είναι με ανοιχτές σχέσης και κ/π 14/60! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|