PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 08:34:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμαξι citroen saxo N2 νοικιαστηκε στον αγωνιζομενο Boυλή Θαναση με το νο 32 στις πορτες. Δευτερος αγωνας στην ζωη του, πριν δυο χρονια ειχε ξανατρεξει στην ιδια αναβαση με άλλο saxo.

Τερματισε 2ος στην Ν2 και 3ος στα group N εως 2000cc.

προκειται αναμφισβήτητα για οδηγικο ταλεντο νεαρης ηλικιας δεδομενου ότι η επαφη του πριν τον αγωνα ηταν ένα τεστ 45 λεπτων πριν δυο εβδομάδες.

Πηρε το αμαξι το Σαββατο στα χερια του πρωτη φορα και εφυγε με δυο κουπες την κυριακη.

Του υποσχεθηκα ένα αμαξι στην πενα από αποψη συντηρησης και αξιοπιστίας και ένα team service που απλα κενταγε με τις επιλογες. Team Polychronopoulos συνεργειο που συντηρείται το αυτοκινητο.

Ο αγωνιζόμενος Γιαννουλης πρωτος στην Ν2 κατεβασε ένα πολύ δυνατο αυτοκινητο. Τα υπολοιπα παιδια της Ν2 Μπριλης,Θεος κατετάγησαν 3η και 4η θεση.Καλη αγωνιστικη χρονια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 10:20:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγχαρητήρια για τα αποτελέσματα, εύχομαι πάντα νίκες! Very happy


Μια ερώτηση μόνο, πώς είναι δυνατόν να είναι κατηγορία Ν και να είναι "δυνατό"; Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 12:55:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο για το επότελεσμα!

Στάυρο... στα όρια των κανονισμών...αλλά και "δυνατό" από πλευράς αξιοπιστίας/λειτουργίας/κλπ - κοινώς όχι κυριολεκτικά (ιπποδύναμης) - άσε που και εκεί εκτιμώ οτι αναλόγως κατάστασης επιμέρους ανταλλακτικών/συντήρησης/μικρορυθμισεων/κλπ πάλι μπορεις να δεις μικροδιαφορες στην ισχύ.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 15:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ' όσο ξέρω και θυμάμαι, τα Ν είναι για να μην υπάρχουν διαφορές Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 08:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όταν λεμε δυνατο.

το δικο μου φοραει bilstein ενώ ένα άλλο φοραει proflex.

στο δικο μου δεν φοραω εκκεντροφόρους που επιτρεπεται να βαλω βαση homologation ενώ του ανταγωνισμου φορανε αρκετα.

στο δικο μου φοραω αγραφο ενώ καποιοι όχι.

Στο group Ν γενικα αν ανοίξεις μοτερ και κανεις rebuilt,παιξεις με χρονισμο,κανεις καλη συντηρηση βαζεις καλο λαδι κτλ μπορει να εχεις διαφορες εως και 10 hp και ένα 1kg ροπη σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.

Περα από το γεγονος ότι το δικο μου πχ φορα λαδι 5/50 ενώ καποιοι δουλευουν σε αναβαση 5/30 ...Το δικο μου εχει προσανατολισμο για rally ενώ ο κανονας λεει ότι ένα αναβασιαρικο κινειται από αποψη μοτερ στο οριο από ανοχες & αντοχες...

Υπαρχει in car από τον αγωνα στο youtobe Voulis Citroen Saxo N2 Anabasi Dionysou 2018.

To αξιοθαυμαστο είναι ότι δυο διαφορετικοι οδηγοι με διαφορετικο στυλ και διαφορετικα αυτοκίνητα ανεβηκαν ακριβως τον ιδιο χρονο 2,48΄΄ και με διαφορετικη μαρκα ελαστικων.Ο πρωτος με Peugeot rallye που κανει αποκλειστικα αναβασεις ενώ το δικο μου κανει και αγωνες rally.

θα χαρω να τα πουμε οσοι ασχολεισται με αναβασεις και ραλυ από κοντα ειτε αν κατεβασω το saxo στα Μεγαρα για προπονηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 10:12:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ είχα την εντύπωση ότι η κατηγορία Ν είναι όπως έβγαινε το αμάξι από το εργοστάσιο, και το μόνο που επιτρέποταν ήταν να αλλάξεις μια 4άδα λάστιχα και ... έπαιρνες εκκίνηση!

Γι' αυτό και μου φάνηκε περίεργο το "δυνατό" Smile


Όσο ζούμε, μαθαίνουμε Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 11:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μακαρι να ηταν ετσι.

Πλεον ενας αγραφος με κοστος και το πρόγραμμα 1000€

Μια αναρτηση που βαζει καποιος πχ ohlins με κοστος 5000 € κοντα,

ε δεν το λες και group N...

βαλε εκκεντροφόρους αλλα 400€ αν θελεις κατι επιπλέον, οποτε καταλαβαίνεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 14:34:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιθανώς να τα μπέρδεψα με το ενιαίο Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2018, 15:05:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βασικα πλεον ενα καλο Ν2 ξεπερνα για πλακα τα 30 αν φτιαχτεί από το μηδέν...

λογος να παθεις καταθλιψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2018, 18:41:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
βασικα πλεον ενα καλο Ν2 ξεπερνα για πλακα τα 30 αν φτιαχτεί από το μηδέν...

λογος να παθεις καταθλιψη.

Ποιος ο λογος να φτιαχτει από το 0?!?! Rolling eyes Rolling eyes Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2018, 09:14:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πηρα ετοιμο και ακομα το μαζευω-βελτιωνω.

αγορα σοβαρης καροτσας 3000€
cage και μοντάρισμα-βαψιμο 2000€
συνεμπλοκ ψαλιδιων και αξονα 300€
καθίσματα Χ 2 600€
Ζωνες Χ2 500€
πυροσβεση 250€
Τιμονι & κωνος 200€
Πρόγραμμα και δυναμομετρο 500€
εξατμιση 150€
Αγραφος και πρόγραμμα 1300€
αναρτηση revalving bilstein 250€
ελατήρια 200€
Ελεγχος μοτερ αναλωσιμα 200€
Σασμαν ότι αντεχει ο καθενας
Μπλοκε 700€
Ζαντες τουλάχιστον 8 κομματια 500€
Φρενα δισκοι & τακακια & υγρα 300€
Σωληνάκια υψηλης 100€
Eiσαι 11.000€ με το καλημέρα απλα για να κατεβεις. Δεν εχει υπολογιστεί σασμαν στην τιμη, και αν δεν εχεις ετοιμη η αγορα αναρτησης.
Οποτε ανετα φτανεις τα 15.000€ αν υπλογισουμε ότι μετα από 5 αγωνες θα κανεις έναν ελεγχο σασμαν και μοτερ και ενδεχομένως μια μικρη βλαβη.

Αν είμαι εκτος θεματος να το μεταφερω αλλου μια και οι τιμες είναι 2017.
Να σημειωσω το δικο μου Bacci το πηρα ετοιμο με το αμαξι το οποιο είναι μπλοκε,σχεσεις bacci και εγινε rebuild λογω φθορας σε δισκακια μπλοκε και σαζμαν το οποιο με ανεβα-κατεβα σασμαν κοστισε 1000€

Eλεγχος - ενισχυση πισω αξονα και δισκοι,τακακια εφτασαν 500€ με το που το πηρα στα χερια μου.
30.000€ παντως δεν φτανει. Πιο παλια ναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2018, 16:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N4 μπορει 30.000€ Ν2 με τιποτα αυτη η τιμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2018, 21:30:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

B.M-SPORT έγραψε:
N4 μπορει 30.000€ Ν2 με τιποτα αυτη η τιμη.

+1

Ξεκινωντας απο το μηδεν,υπολογιζωντας και την αγορα ενος σαξοραλλου για να γινει αγωνιστικο,το κοστος δεν προκειται καν να πλησιασει τα 15 με χρωμομολυβδενιο cage,σχεσεις και μοτερ 135 αλογων(οταν τα top νομιμα δεν πανε καν 140).
Τωρα αν καποιος θελει αγραφο και Ohlins/Proflex,αλλαζει το πραγμα αλλά και με 10-12 μια χαρα Ν2 αξιωσεων κανεις,απο το μηδεν,και οπως ακριβως το θελεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Σελίδα 40 από 40

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,196s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on