Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 12:28:02 Θέμα δημοσίευσης: Συμφωνία για την επιστροφή των turbo στην F 1 |
|
|
Οι κατασκευαστές της F1 έδωσαν τη συγκατάθεσή τους, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχεδιαζόμενες δραστικές αλλαγές στους κινητήρες ενόψει της σεζόν 2013.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=81148#ixzz17KKej0Sr
Σύμφωνα με το BBC, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA αναμένεται να επικυρώσει τη μετάβαση στον νέο τύπο μοτέρ, κατά την προγραμματισμένη για την ερχόμενη Παρασκευή (10/12) συνεδρίασή του. Θα έχει προηγηθεί μία ημέρα πριν η σχετική έγκριση από την Επιτροπή της F1.
Ετσι ο τωρινός ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 2,4 λίτρων, ο οποίος καθιερώθηκε το 2006, πρόκειται να δώσει τη θέση του σε έναν υπερτροφοδοτούμενο 4 κυλίνδρων και χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., που θα διαθέτει συστήματα ανάκτησης της ενέργειας και περιοριστές κατανάλωσης καυσίμου.
Ο στόχος των νέων κανονισμών είναι να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των κινητήρων της F1 έως και 50%, χωρίς να επηρεαστεί η τρέχουσα ισχύς τους, που φτάνει τους 750 ίππους.
Οι 600 ίπποι θα παράγονται από τον ίδιο τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, ενώ η υπόλοιπη δύναμη από τα συστήματα KERS, η χωρητικότητα των οποίων θα διπλασιαστεί, από τα 60 kw στα 120 kw.
Η κατανάλωση καυσίμου θα είναι κατά πολύ μικρότερη, τόσο από τον περιορισμό της ροής του σε κάθε κύλινδρο, όσο και από τον ορισμό μιας ανώτατης ποσότητας για κάθε αγώνα. Τέλος ο περιοριστής στις στροφές ανά λεπτό θα τεθεί στις 10.000, από τις 18.000 που είναι σήμερα.
Με τη σύνδεση των "πράσινων" τεχνολογιών με την F1, οι κατασκευαστές ελπίζουν να τις καταστήσουν περισσότερο επιθυμητές στο καταναλωτικό κοινό για τα αυτοκίνητα παραγωγής, σε μια εποχή που είναι τεράστια η ανάγκη για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, οι οποίες ευθύνονται για τη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Πάντως ο Μπέρνι Εκλεστοουν εξέφρασε τη διαφωνία του με τις επικείμενες αλλαγές.
"Εχουμε μια πολύ καλή φόρμουλα για τον κινητήρα", τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής του σπορ στο BBC. "Γιατί να την αλλάξουμε σε κάτι που πρόκειται να κοστίσει εκατομμύρια και κανείς δεν θέλει και μπορεί να καταλήξει με έναν κατασκευαστή να αποκτά ένα μεγάλο πλεονέκτημα;". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:38:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | 600+ άλογα από 1.6 turbo;
Βλέπω τον THP στην F1 ήδη  |
δύσκολο...
ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα...
αν και ποιος θα διαφωνησει σε ν8 που στροφαει στις 18,000.... 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 15:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Steve έγραψε: | 600+ άλογα από 1.6 turbo;
Βλέπω τον THP στην F1 ήδη  |
δύσκολο...
ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα  |
Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...
Και εμείς παλεύουμε για τα 300...
Παράθεση: | the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost. |
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 17:19:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"... |
χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 17:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | Steve έγραψε: | 600+ άλογα από 1.6 turbo;
Βλέπω τον THP στην F1 ήδη  |
δύσκολο...
ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα  |
Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...
Και εμείς παλεύουμε για τα 300...
Παράθεση: | the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost. |
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T |
και ολα αυτα το 1988 !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 20:43:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και 1500 έφταναν... 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 22:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακαρί να είναι η αλλάγη αυτή η αρχή για ιπποδυνάμεις 1000+ αλόγων όπως τη δεκαετία του 80, που οι κινητήρες της Renault για παραδειγμα έφταναν τα 1500! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
franch_power (teo) Τρελλαμένο μέλος


 207 rallye 1.6T
Ένταξη: 10 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 448 Τόπος: μαγούλα αττικής
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 22:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι αλλαγες στην f1 ερχονται και παρερχονται καποτε οι κινητηρες στην f1 ηταν v12 κοντα στους 900 ιππους και στις 19000prm τωρα v8 στους 600 ιππους! το βλεπω δυσκολα για turbo κινητηρες! 
live for nothing or die for something! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 00:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: | Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα... |
Mα λίγο εως πολύ, F1 και WRC είναι ένας προπομπός για το τι θα ακολουθήσει στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής κάποια χρόνια μετά, σε πιό light μορφή πάντα. Εξάλλου, ανέκαθεν εκεί δοκιμάζονταν και εξελίσσονταν οι νέες τεχνολογίες πριν μεταφερθούν στα συμβατικά 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 09:16:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 11:37:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα...
Τουλαχιστον οι ευρωπαιοι θα παρουν πισω το αιμα τους.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 14:56:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:05:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα...
|
Ασχετα με την f1 παντως στους αγωνες μοτοσιλετας η εξελιξη εχει πηδηξει το θεαμα..ουτε power wheelies oute power slides πφφφφφφφ τιποτα!!! ...
Αλλα η εξελιξη αυτη στις μοτοσυκλετες παραγωγης ειναι πολυυυυυ μεγαλο ατου με τα traction control kai τα abs κλπ...
Τωρα αυτα που γινονται στην φορμουλα 1 δεν ξερω ποσο τελικα και αν επηρεαζουν τα αυτοκινητα παραγωγης....και δεν μιλαω για μια 458 αλλα για καθημερινα και προσιτα μοντελα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2010, 02:28:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω.... |
+10000! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Δεκ 2010, 14:35:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άρση της απαγόρευσης των team orders είναι μεταξύ των αλλαγών στους κανονισμούς της F1 που ανακοίνωσε η FIA για την ερχόμενη σεζόν, μετά τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Μονακό την Παρασκευή (10/12).
Οι εντολές των ομάδων προς τους οδηγούς τους είχαν απαγορευτεί το 2002, μετά την αμφιλεγόμενη τακτική της Ferrari να διατάξει τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να παραχωρήσει τη νίκη στον Μίκαελ Σουμάχερ στο GP Αυστρίας, κάτι που έγινε λίγα μέτρα πριν από τον τερματισμό.
Οι team orders ήρθαν ξανά στο προσκήνιο φέτος, όταν η Ferrari τιμωρήθηκε με βαρύ πρόστιμο επειδή έκανε κάτι ανάλογο στον Φελίπε Μάσα προς όφελος του Φερνάντο Αλόνσο στο Χόκενχαϊμ, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Ομως τώρα η FIA ανακοίνωσε ότι "...το άρθρο που απαγορεύει τις team orders (39.1) διαγράφηκε. Οι ομάδες θα είναι ενήμερες πως κάθε πράξη τους δυσφημιστική για το σπορ, θα κρίνεται βάσει του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα".
Σε τεχνικό επίπεδο, επιβεβαιώθηκε η εισαγωγή των κινούμενων πίσω αεροτομών στα μονοθέσια και η επιστροφή των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (KERS), δύο κινήσεις που αναμένεται να διευκολύνουν τα προσπεράσματα.
Οσον αφορά την πίσω αεροτομή, η δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της από τον οδηγό θα ενεργοποιείται μόνο όταν το μονοθέσιό του βρίσκεται το πολύ ένα δευτερόλεπτο πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο.
Επιπλέον, η FIA αποφάσισε να κάνει πιο αυστηρούς τους κανονισμούς για την αεροδυναμική του αμαξώματος, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα αμφισβήτησης που παρατηρήθηκαν φέτος, αναφορικά με την ευκαμψία της εμπρός αεροτομής στα μονοθέσια της Red Bull και της Ferrari.
Τέλος, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ενέκρινε, όπως αναμενόταν, τον νέο τύπο κινητήρα που θα αντικαταστήσει τους σημερινούς V8 2,4 λίτρων.
Από το 2013, τα μονοθέσια θα κινούνται με 4κύλινδρα turbo μοτέρ 1,6 λίτρων, με περιοριστές στην κατανάλωση καυσίμου και διάφορα συστήματα ανάκτησης της ενέργειας, που θα έχουν διπλάσια ισχύ σε σχέση με σήμερα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
franch_power (teo) Τρελλαμένο μέλος


 207 rallye 1.6T
Ένταξη: 10 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 448 Τόπος: μαγούλα αττικής
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:41:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Πόσο χρήμα έχει ρουφήξει αυτό το RnD της F1 πια...;  | τοσο οσο και το χρεος της χωρας μας! 
live for nothing or die for something! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|