PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συμφωνία για την επιστροφή των turbo στην F 1
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 12:28:02    Θέμα δημοσίευσης: Συμφωνία για την επιστροφή των turbo στην F 1 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι κατασκευαστές της F1 έδωσαν τη συγκατάθεσή τους, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχεδιαζόμενες δραστικές αλλαγές στους κινητήρες ενόψει της σεζόν 2013.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=81148#ixzz17KKej0Sr

Σύμφωνα με το BBC, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA αναμένεται να επικυρώσει τη μετάβαση στον νέο τύπο μοτέρ, κατά την προγραμματισμένη για την ερχόμενη Παρασκευή (10/12) συνεδρίασή του. Θα έχει προηγηθεί μία ημέρα πριν η σχετική έγκριση από την Επιτροπή της F1.

Ετσι ο τωρινός ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 2,4 λίτρων, ο οποίος καθιερώθηκε το 2006, πρόκειται να δώσει τη θέση του σε έναν υπερτροφοδοτούμενο 4 κυλίνδρων και χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., που θα διαθέτει συστήματα ανάκτησης της ενέργειας και περιοριστές κατανάλωσης καυσίμου.

Ο στόχος των νέων κανονισμών είναι να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των κινητήρων της F1 έως και 50%, χωρίς να επηρεαστεί η τρέχουσα ισχύς τους, που φτάνει τους 750 ίππους.

Οι 600 ίπποι θα παράγονται από τον ίδιο τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, ενώ η υπόλοιπη δύναμη από τα συστήματα KERS, η χωρητικότητα των οποίων θα διπλασιαστεί, από τα 60 kw στα 120 kw.

Η κατανάλωση καυσίμου θα είναι κατά πολύ μικρότερη, τόσο από τον περιορισμό της ροής του σε κάθε κύλινδρο, όσο και από τον ορισμό μιας ανώτατης ποσότητας για κάθε αγώνα. Τέλος ο περιοριστής στις στροφές ανά λεπτό θα τεθεί στις 10.000, από τις 18.000 που είναι σήμερα.

Με τη σύνδεση των "πράσινων" τεχνολογιών με την F1, οι κατασκευαστές ελπίζουν να τις καταστήσουν περισσότερο επιθυμητές στο καταναλωτικό κοινό για τα αυτοκίνητα παραγωγής, σε μια εποχή που είναι τεράστια η ανάγκη για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, οι οποίες ευθύνονται για τη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Πάντως ο Μπέρνι Εκλεστοουν εξέφρασε τη διαφωνία του με τις επικείμενες αλλαγές.

"Εχουμε μια πολύ καλή φόρμουλα για τον κινητήρα", τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής του σπορ στο BBC. "Γιατί να την αλλάξουμε σε κάτι που πρόκειται να κοστίσει εκατομμύρια και κανείς δεν θέλει και μπορεί να καταλήξει με έναν κατασκευαστή να αποκτά ένα μεγάλο πλεονέκτημα;".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:47:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

3,0 v6 είναι αυτός που αναφέρεσαι Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 14:50:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα...
αν και ποιος θα διαφωνησει σε ν8 που στροφαει στις 18,000.... Armed Armed Shoot Shoot Shoot Shoot


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 15:50:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing


Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...

Και εμείς παλεύουμε για τα 300...

Παράθεση:
the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 17:19:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...


χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 17:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Steve έγραψε:
600+ άλογα από 1.6 turbo; Shocked

Βλέπω τον THP στην F1 ήδη Laughing


δύσκολο...

ένας 16άρης να φτάσει βαριά τα 525... με 526 άλογα Razz Laughing


Νομίζω οτι δεν ισχύει το εν λόγω που λές. Τα τέρατα που κυκλοφορούσαν ο Senna και τα φιλαράκια, έβγαζαν περί τα 1300 άλογα απο 1500cc moter. Βέβαια με το πρώτο ίχνος πυρακίου ξεκινούσαν να παίζουν απο πίσω τα ξύλινα σπαθιά "λιωμένο παγωτό"...

Και εμείς παλεύουμε για τα 300...

Παράθεση:
the 1.5 litre turbos output at above 4 bar boost. It is generally accepted that the Renault EF15 produced between 1,200 bhp (890 kW) and 1,300 bhp (970 kW) at 5.5bar boost.


http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_98T


και ολα αυτα το 1988 !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 20:43:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και 1500 έφταναν... Wink


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
giorgos80 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 22 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 162

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 22:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακαρί να είναι η αλλάγη αυτή η αρχή για ιπποδυνάμεις 1000+ αλόγων όπως τη δεκαετία του 80, που οι κινητήρες της Renault για παραδειγμα έφταναν τα 1500!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
franch_power (teo)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

207 rallye 1.6T

Ένταξη: 10 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 448
Τόπος: μαγούλα αττικής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Δεκ 2010, 22:53:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι αλλαγες στην f1 ερχονται και παρερχονται καποτε οι κινητηρες στην f1 ηταν v12 κοντα στους 900 ιππους και στις 19000prm τωρα v8 στους 600 ιππους! Smile το βλεπω δυσκολα για turbo κινητηρες! Smile


live for nothing or die for something!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 00:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

z@ck! έγραψε:
Αν συμβει κατι τετοιο βλεπω πιο πιθανο να μεταφερθει η τεχνολογια στα καθημερινα μας αμαξια σε καποια μορφη παρα οπως ειναι τωρα...


Mα λίγο εως πολύ, F1 και WRC είναι ένας προπομπός για το τι θα ακολουθήσει στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής κάποια χρόνια μετά, σε πιό light μορφή πάντα. Εξάλλου, ανέκαθεν εκεί δοκιμάζονταν και εξελίσσονταν οι νέες τεχνολογίες πριν μεταφερθούν στα συμβατικά Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 09:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
χαριτολογώ για το μοτέρ του steve βασικά Smile

Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 11:37:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα... Confused

Τουλαχιστον οι ευρωπαιοι θα παρουν πισω το αιμα τους. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 14:56:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:05:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αμα χαθει και το ζουζουνισμα των superbike απο τα συγκεκριμενα μονοθεσια,bye-bye φιλαθλοι οσο αφορα το θεαμα... Confused



Ασχετα με την f1 παντως στους αγωνες μοτοσιλετας η εξελιξη εχει πηδηξει το θεαμα..ουτε power wheelies oute power slides πφφφφφφφ τιποτα!!! Crying or Very sad ...
Αλλα η εξελιξη αυτη στις μοτοσυκλετες παραγωγης ειναι πολυυυυυ μεγαλο ατου με τα traction control kai τα abs κλπ...

Τωρα αυτα που γινονται στην φορμουλα 1 δεν ξερω ποσο τελικα και αν επηρεαζουν τα αυτοκινητα παραγωγης....και δεν μιλαω για μια 458 αλλα για καθημερινα και προσιτα μοντελα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Δεκ 2010, 02:28:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
Αν δω την audi και την VW , seat δεν θέλω να το σκέφτομαι, θα ξεράσω....

+10000!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Δεκ 2010, 14:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η άρση της απαγόρευσης των team orders είναι μεταξύ των αλλαγών στους κανονισμούς της F1 που ανακοίνωσε η FIA για την ερχόμενη σεζόν, μετά τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Μονακό την Παρασκευή (10/12).


Οι εντολές των ομάδων προς τους οδηγούς τους είχαν απαγορευτεί το 2002, μετά την αμφιλεγόμενη τακτική της Ferrari να διατάξει τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να παραχωρήσει τη νίκη στον Μίκαελ Σουμάχερ στο GP Αυστρίας, κάτι που έγινε λίγα μέτρα πριν από τον τερματισμό.

Οι team orders ήρθαν ξανά στο προσκήνιο φέτος, όταν η Ferrari τιμωρήθηκε με βαρύ πρόστιμο επειδή έκανε κάτι ανάλογο στον Φελίπε Μάσα προς όφελος του Φερνάντο Αλόνσο στο Χόκενχαϊμ, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.

Ομως τώρα η FIA ανακοίνωσε ότι "...το άρθρο που απαγορεύει τις team orders (39.1) διαγράφηκε. Οι ομάδες θα είναι ενήμερες πως κάθε πράξη τους δυσφημιστική για το σπορ, θα κρίνεται βάσει του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα".

Σε τεχνικό επίπεδο, επιβεβαιώθηκε η εισαγωγή των κινούμενων πίσω αεροτομών στα μονοθέσια και η επιστροφή των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας (KERS), δύο κινήσεις που αναμένεται να διευκολύνουν τα προσπεράσματα.

Οσον αφορά την πίσω αεροτομή, η δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της από τον οδηγό θα ενεργοποιείται μόνο όταν το μονοθέσιό του βρίσκεται το πολύ ένα δευτερόλεπτο πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο.

Επιπλέον, η FIA αποφάσισε να κάνει πιο αυστηρούς τους κανονισμούς για την αεροδυναμική του αμαξώματος, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα αμφισβήτησης που παρατηρήθηκαν φέτος, αναφορικά με την ευκαμψία της εμπρός αεροτομής στα μονοθέσια της Red Bull και της Ferrari.

Τέλος, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ενέκρινε, όπως αναμενόταν, τον νέο τύπο κινητήρα που θα αντικαταστήσει τους σημερινούς V8 2,4 λίτρων.

Από το 2013, τα μονοθέσια θα κινούνται με 4κύλινδρα turbo μοτέρ 1,6 λίτρων, με περιοριστές στην κατανάλωση καυσίμου και διάφορα συστήματα ανάκτησης της ενέργειας, που θα έχουν διπλάσια ισχύ σε σχέση με σήμερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Δεκ 2010, 23:46:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσο χρήμα έχει ρουφήξει αυτό το RnD της F1 πια...; Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
franch_power (teo)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

207 rallye 1.6T

Ένταξη: 10 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 448
Τόπος: μαγούλα αττικής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:41:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Πόσο χρήμα έχει ρουφήξει αυτό το RnD της F1 πια...; Confused
τοσο οσο και το χρεος της χωρας μας! Confused


live for nothing or die for something!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1524s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on