Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 14:55:57 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτιωνοντας το 206 μου by Alienhack! |
|
|
για να μην ανακατευτουν ΟΛΑ τα τοπικ βελτιωσης μεχρι το αμαξι του Αλιεν γινει 140 αλογα... δημιουργουμε αυτο το αποκλειστικο για τον Αλιεν και τις βελτιώσεις του!
Εκ της MOD Team
-------------------------------------------------------------------------
μπηκε.... οι πνευμονες του original κιτκαρου (By volvos) τωρα δινουν νεα πνοη στο "ματι" (by alienhack)
η εισαγωγη μπηκε ευκολα αν εξαιρεσουμε 2-3 λεπτομεριες, καταρχας το φις της παροχης μπεκ ηθελε φαγωμα το δικο μου σε 2 πλαστικακια-οδηγους που εχει μεσα ,για να μπει αλλιος δεν κλειδονε.
δευτερον η φλαντζα που μπαινει αναμεσα απο εισαγωγη και κινητηρα δεν εμπαινε κατευθειαν γιατι περισευουν 2 βιδες απο το μπλοκ του κινητηρα και ετσι ειτε βγαζουμε αυτε τις βιδες ειτε τρομε λιγο την φλαντα (αυτο καναμε) και μπηκε μια χαρα . Αυτο το θεμα με τις βιδες ειναι γνωστο και ειχε ξαναειποθει νομιζω απλος το επισημανω.
3ον στην πεταλουδα την δικια μου εκει που εφαπτεται της μεταλικης εισαγωγης, δεν θα επρεπε να υπάρχει καποια φλαντζα? γιατι τωρα ακουμπανε μεταλο με μεταλο, ποσο αεροστεγες ειναι αυτο? βαλαμε λλιγο φλαντζοκολα , παντος πηγα στην σιτροεν και ζητησα να δουνε αν υπαρχει καποια φλαντζα στο VTS για εκει και δεν βρηκαν κατι... ειναι δυνατον στο VTS να ειναι ετσι μεταλο με μεταλο?
Αυτα για το περασμα.
Εντυπώσεις... βασικα μεσα στην πολη το οδηγησα για 10 λεπτα δεν μπορεσα να ανοιξω παρα μονο μια φορα μεχρι κοφτη δευτερας.
Οπως τα εχουν πει τα παιδια εδω μεσα.
στις χαμηλες μεχρι τις 2500 ψοφαει λιγο αν και εχει ποιο αμεση αποκρηση το γκαζι (ισως λόγο μπεκ) παραταυτα δεν τραβαει οσο με την πλαστική.
Στις μεσαιες 2500-4500 ειναι νορμαλ με καλυτερο ηχο και ποιο ομαλο μοτερ και στις ψηλες φαινεται να μην τελειωνει και να συνεχιζει να δυναμονει μεχρι τον κοφτη 7.200... Ακριβως οπως εχουν ειποθει τα πραγματα. Ενω με την πλαστικη μετα τις 6200 απλος κρατουσε τωρα συνεχιζει να δινει μεχρι τερμα...
Αλλα δεν μπορώ να καταλαβω αν αυτη η διαφορα στις ψηλες ειναι 10-15 αλογα που υποτιθεται οτι θα παρω με μπεκ και εισαγωγη... υπαρχει βελτιωση αλλα δεν νομιζω τοσο μεγαλη. βεβαια αυτο θα φανει μετα απο κανενα ανοιγμα με τους γνωστους αγνωστους... Steve, Nikoς206cc ,και το φιεστακι που παμε μαζι..
Μια λεπτομερια , ο ηχος του μοτερ αλλαξε αρκετα εως πολυ.. ειναι ποιο ομαλος να πω.. σαν να δουλευει καλυτερα, στο ρελαντι ειμαι ποιο σταθερος και δεν κανει μικρα σκαμπανεβασματα που εκανε πριν.
Ισως και τα μπεκ μου τελικα να ειχαν προβλημα..
Για καταναλωση που με καιει θα δειξει μολις κανω κανα γεμισμα. Μακαρι να διορθωθηκε και το σφαλμα "long term fuel trim too rich" που βγαζω συνεχεια, υπαρχει η περιπτωση να ηταν απα τα μπεκ οποτε μακαρι... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α. θες επαναποργραμματισμο. περα απο τελειως αλλη ροικοτητα εχεις 30% μεγαλυτερα μπεκ. οταν πριν εδινε 10cc τωρα θα δινει 13cc π.χ αρα ΤΩΡΑ και αν εισαι τερμα πλουσιος.
β. υπαρχει φλαντζα αναμεσα εισαγωγη και πεταλουδα την ειδα ηταν μεσα στα πραγματα που πηρα απο αργυρη. θα κοιταξω μπας και εχει πεσει μεσα στο αμαξι. εχει 6ευρω νομιζω.
γ. σαλεξ γυριζει το αλλο σκ προσεκτικα μεχρι τοτε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:18:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tωρα με ελατηρια ραλλυε μπορει να το προγραμματισει 8.000 σαλ αφοβα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:24:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
me elaτηρια εκκεντροφορων 106 πας οσες σαλ πας και στα 106...
αν θες βαρας και 8500 απλα δε παει το αμαξι εκει πανω
το λογικο ειναι 7500-7800 αναλογα τα εκκεντρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:35:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | α. θες επαναποργραμματισμο. περα απο τελειως αλλη ροικοτητα εχεις 30% μεγαλυτερα μπεκ. οταν πριν εδινε 10cc τωρα θα δινει 13cc π.χ αρα ΤΩΡΑ και αν εισαι τερμα πλουσιος.
β. υπαρχει φλαντζα αναμεσα εισαγωγη και πεταλουδα την ειδα ηταν μεσα στα πραγματα που πηρα απο αργυρη. θα κοιταξω μπας και εχει πεσει μεσα στο αμαξι. εχει 6ευρω νομιζω.
γ. σαλεξ γυριζει το αλλο σκ προσεκτικα μεχρι τοτε  |
τον salex για να τον πετυχεις πρεπει να κανεις τανμα...
αρα βολβος η καταναλωση μου παει περιπατο τωρα..
και επισης τα αλογα που υποτιθεται οτι θα δω θα ερθουν μετα τον αναπρογραματισμο?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | me elaτηρια εκκεντροφορων 106 πας οσες σαλ πας και στα 106...
αν θες βαρας και 8500 απλα δε παει το αμαξι εκει πανω
το λογικο ειναι 7500-7800 αναλογα τα εκκεντρα |
αν δεν βαλω ελατηρια 106 και αφησω τον κοφτη 7.200 θα εχω προβλημα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολοκληρο ΦΠΕ με εκκεντρα και εισαγωγη εκανες,τσιγκουνευσαι το 50αρικο για τα ελατηρια ρε?
Ετσι κι αλλιως δεν εμεινε και τιποτα αλλο να βαλεις αντε κανα 14/60  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 15:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι πενηνταρικο ειναι 150αρι... 100 τα ελατηρια και 50 περαστικα
και μια ερωτηση... απο πλουσιο μειγμα μεχρι να πετυχω τον σαλεξ... δεν μπορει να παθει κατι αρνητικο το αμαξι ε? (εκτος απο την τσεπη μου...)
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 16:12:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο το να τρυπησει πιστονια μεχρι πολλα και διαφορα μπορει να παθει...αλλα δεν νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλες οι διαφορες οποτε δε νομιζω να εχει προβλημα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 16:17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν εβαλα εισαγωγη, πεταγε μαυριλες και ειχε την διπλη καταναλωση απο πριν. Απο μειγματα σε καμια περιπτωση δν εισαι καλα. Τα ελεγαν Στελιος και λοιποι αλλα δεν ακουγα.
Αναμεσα σε πεταλουδα και εισαγωγη, εχω βαλει φλατζοκολα και δουλευει μιας χαρα.
Δευτερον, αναμεσα σε καπακι και εισαγωγη εχω βαλει παλι φλατζοκολα. Ο μηχανικος μου προτιμησε να μην βαλουμε την φλατζα
Παντως, η αληθεια ειναι οτι το βαρελακι αλλαξε θορυβο με την εισαγωγη.
Αυτα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 16:29:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | 3ον στην πεταλουδα την δικια μου εκει που εφαπτεται της μεταλικης εισαγωγης, δεν θα επρεπε να υπάρχει καποια φλαντζα? γιατι τωρα ακουμπανε μεταλο με μεταλο, ποσο αεροστεγες ειναι αυτο? βαλαμε λλιγο φλαντζοκολα , παντος πηγα στην σιτροεν και ζητησα να δουνε αν υπαρχει καποια φλαντζα στο VTS για εκει και δεν βρηκαν κατι... ειναι δυνατον στο VTS να ειναι ετσι μεταλο με μεταλο? |
Κωδικός φλάτζας μεταξύ πολλαπλής εισαγωγής-ηλεκτρικής πεταλούδας C2
0342J7
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 16:36:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
μπαρα injection - c198541 - 37,36
πολλαπλη εισαγωγης πανω κομματι - c0342j3 - 242,25
πολλαπλη εισαγωγης κατω κομματι - c0342j4 - 186,68
tsimoyxa αναμεσα κομματια πλενουμ - c0342j6 - 5.14
φλαντζα αναμεσα εισαγωγη καπακι - c0342j5 - 4.44
βαση στηριγμα πανω μερους με καπακι - c0342j8 - 3,54
|
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | AlienHack έγραψε: | 3ον στην πεταλουδα την δικια μου εκει που εφαπτεται της μεταλικης εισαγωγης, δεν θα επρεπε να υπάρχει καποια φλαντζα? γιατι τωρα ακουμπανε μεταλο με μεταλο, ποσο αεροστεγες ειναι αυτο? βαλαμε λλιγο φλαντζοκολα , παντος πηγα στην σιτροεν και ζητησα να δουνε αν υπαρχει καποια φλαντζα στο VTS για εκει και δεν βρηκαν κατι... ειναι δυνατον στο VTS να ειναι ετσι μεταλο με μεταλο? |
Κωδικός φλάτζας μεταξύ πολλαπλής εισαγωγής-ηλεκτρικής πεταλούδας C2
0342J7
|
με σωζεις γιατι τα ζα στην σιτροεν δεν το εβρισκαν!! 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | απο το να τρυπησει πιστονια μεχρι πολλα και διαφορα μπορει να παθει...αλλα δεν νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλες οι διαφορες οποτε δε νομιζω να εχει προβλημα |
να τρυπησει πιστονια απο πλουσιο??
να τρυπισει εγω ξερω απο στεγνωμα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:47:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δε βγάζει μαυρίλες κ κάπνες από την εξάτμιση δεν έχει τόσο πρόβλημα το μοτέρ. Σταδιακά όμως θα σου καπνίσει την κεφαλή κ θα σου βουλώσει τα πάντα.
Ρε παιδιά αυτή η εισαγωγή μπαίνει στο 1,3 ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 17:57:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στεγνο γινεται με την αλουμινενια εισαγωγη του C2.οχι πλουσιο...
Αυξημενη ροη και παροχη αερα εχει,για αυτο και βγαζει δυναμη.
Αμαν πια,και τα 10χρονα το εχουν καταλαβει αυτο το πραγμα...
Γιαννη οχι,δεν μπαινει σε 8v. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 18:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Στεγνο γινεται με την αλουμινενια εισαγωγη του C2.οχι πλουσιο...
Αυξημενη ροη και παροχη αερα εχει,για αυτο και βγαζει δυναμη.
Αμαν πια,και τα 10χρονα το εχουν καταλαβει αυτο το πραγμα...
Γιαννη οχι,δεν μπαινει σε 8v. |
Στελιο σε αυτο που λες εχεις δικιο οτι εχουμε μεγαλυτερη παροχη αερα αλλα δες τι λεει ο Βολβος παραπανω, επειδη ΜΠΗΚΑΝΕ και τα μπεκ του c2 που εχουν αλλη παροχη τωρα αντι να πεταει ο εγκεφαλος τα ml που θελει στον θαλαμο καυσης πεταγονται περισσοτερα...
να σου πωε την αληθεια δεν ξερω ακριβος πως ρυθμιζεται το injection στα 206, αποσο θυμαμαι η πιεση της αντλιας ειναι σταθερη και ρυθμιζεται ο χρονος ανοιγματος των μπεκ ετσι? αρα αυτο που λεει ο βολβος ισχυει καθοτι σε ενα χ χρονο αλλο ογκο καυσιμου πετανε τα μαμα 206 μας και αλλα του c2...
ΠΑΡΑΛΗΛΑ ομως εχουμε και αυξημενο αερα λογο εισαγωγης... αρα εχουμε και αερα και καυσιμο παραπανω.. αρα? πλουσιο ή φτωχο?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 18:28:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: |
Στελιο σε αυτο που λες εχεις δικιο οτι εχουμε μεγαλυτερη παροχη αερα αλλα δες τι λεει ο Βολβος παραπανω, επειδη ΜΠΗΚΑΝΕ και τα μπεκ του c2 που εχουν αλλη παροχη τωρα αντι να πεταει ο εγκεφαλος τα ml που θελει στον θαλαμο καυσης πεταγονται περισσοτερα...
να σου πωε την αληθεια δεν ξερω ακριβος πως ρυθμιζεται το injection στα 206, αποσο θυμαμαι η πιεση της αντλιας ειναι σταθερη και ρυθμιζεται ο χρονος ανοιγματος των μπεκ ετσι? αρα αυτο που λεει ο βολβος ισχυει καθοτι σε ενα χ χρονο αλλο ογκο καυσιμου πετανε τα μαμα 206 μας και αλλα του c2...
ΠΑΡΑΛΗΛΑ ομως εχουμε και αυξημενο αερα λογο εισαγωγης... αρα εχουμε και αερα και καυσιμο παραπανω.. αρα? πλουσιο ή φτωχο? |
Ο συλλογισμος σου με τρελαινει 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 18:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Στεγνο γινεται με την αλουμινενια εισαγωγη του C2.οχι πλουσιο...
Αυξημενη ροη και παροχη αερα εχει,για αυτο και βγαζει δυναμη.
Αμαν πια,και τα 10χρονα το εχουν καταλαβει αυτο το πραγμα...
Γιαννη οχι,δεν μπαινει σε 8v. | Όταν βγαίνει ο Τάκης και παπαροαναλύει τα μπεκ, τι περιμένεις να καταλάβει ο απλός κόσμος, ότι γίνεται στεγνό; 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2011, 18:33:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | .........
Γιαννη οχι,δεν μπαινει σε 8v. |
Thanks Στέλιο. Μία τελευταία ερώτηση κ sorry για το off topic. 16v κεφαλή μπαίνει στο 1,3 ? ..Μη βαράτε ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|