Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 12:58:20 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μηχανή από 106 (1.6 8V) σε 206 |
|
|
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν αυτό που θα ρωτήσω είναι σχετικό με το topic
Γνωρίζει κανείς εάν ταιριάζει στο 206 1.4 η μηχανή από το rally 1.6 8V;
Εννοώ στις βάσεις. Με την πλεξούδα τι γίνεται; Μπορεί να υπάρξει κάποιο άλλο πρόβλημα; Περιμένω κάποια απάντηση γιατί είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω ένα μοτέρ από rally 1.6 8V |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 13:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
seridim έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν αυτό που θα ρωτήσω είναι σχετικό με το topic
Γνωρίζει κανείς εάν ταιριάζει στο 206 1.4 η μηχανή από το rally 1.6 8V;
Εννοώ στις βάσεις. Με την πλεξούδα τι γίνεται; Μπορεί να υπάρξει κάποιο άλλο πρόβλημα; Περιμένω κάποια απάντηση γιατί είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω ένα μοτέρ από rally 1.6 8V |
Εχω ακούσει ότι γίνεται και μάλιστα εύκολα...από την Group A...
Τιμή κάτω από 1.000.000 και μετά μπαίνει και turbo....με τελική ιπποδύμαμη γύρω στα 140άλογα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 13:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini,
Το 1.000.000 δρχ. που αναφέρεις τι περιλαμβάνει; Μόνο τα περαστικά ή και τον κινητήρα; Γιατί αν περιλαμβάνει μόνο τα περαστικά ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 13:29:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
seridim έγραψε: | Vini,
Το 1.000.000 δρχ. που αναφέρεις τι περιλαμβάνει; Μόνο τα περαστικά ή και τον κινητήρα; Γιατί αν περιλαμβάνει μόνο τα περαστικά ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. |
Αφορά ΤΑ ΠΑΝΤΑ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 14:51:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι γιατί όχι τον 1600/16V πού είναι και πιο δυνατός. Aυτή η μετατροπή υπάρχει στο προηγούμενο τεύχος του Drive. Aπό την AVC-WEBER νομίζω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 16:18:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 1.6 μπαίνει κουτί! Ήτε το 8v ήτε το 16v! Η επιλογή είναι δικιά σου
Θεωρώ ότι η επιλογή του 8v έγεινε με γνώμονα την τιμή και ίσως την αξιοπιστία.
Πάντως ότι και να βάλεις ο λέοντάς σου θα βγάλει δόντια 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 17:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Το 1.6 μπαίνει κουτί! Ήτε το 8v ήτε το 16v! Η επιλογή είναι δικιά σου
Θεωρώ ότι η επιλογή του 8v έγεινε με γνώμονα την τιμή και ίσως την αξιοπιστία.
Πάντως ότι και να βάλεις ο λέοντάς σου θα βγάλει δόντια  |
Πάντως από συζήτηση που άκουσα, ο 1600/8V παίρνει για την πλάκα του turbo και μια καλή σχαστρούλα....ενώ ο 1600/16V έχει δυσκολίες λόγω εγκεφάλου και των 16βαλβίδων....
Βασικά και οι δύο φτάνουν περίπου στα ίδια άλογα με τον 16βάλβιδο να έρχεται ποιο φτηνά άλλά είναι ατμοσφαιρικός....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 03:07:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εγω φορούσα μηχανη απο Rallye 8v αλλα όπως μάθατε σε παλιότερο post μου την έκαψα (εδω μπορείτε να με μουτζώσετε).
Τώρα φοράω την παλια μου 1,4 + χταποδι + ε3ατμιση + σκουπα. Βρήκα μια 1,6 8v απο Rallye και την οποια ευελπιστώ να βάλω σύντομα στην τιμή των 250,000 δρχ( Σε Ευρα πόσα να είναι αραγε? περίπου 800) εννοείται χωρίς το Σαζμαν γιατι είδη είχα τροποποιήσει το δικό μου του 1,4 με διαφορικό απο 1,6 16V για να έρ8ει στα ίσα του αφ'ενος, αφ'ετετου γιατί το διαφορικό του 1,4(μοντέλα '99-'00) με τελική σχέση μετάδοσης 4,06 δυαλύεται για πλάκα λόγω μεγάλης κορώνας και μικρού σετ πλανήτες - Δορυφόροι.
Κόστος που θα μου βγεί
250,000 η μηχανή με 40,000km
50,000 ανέβα-κατέβα
50,000 ηλεκτρολόγος
Ήδη έχω τον εκκεντροφόρο της Peugeot Sport και τον εγκέφαλο GR.N που ανεβάζει τον κόφτη στις 7,800 rpm
P.S. Το μοτέρ το έσπασα σε έξοδο απο τον δρόμο για να μήν χτυπήσω ηλίθιο νταλικιέρη που του έφυγε η ρυμούλκα και δυστιχώς βρήκε το κάρτερ, έσπασε αλλα ο βράχος ήταν τετοιος που μου έκανε παραμόρφωση στον Στρόφαλο οπότε πάπαλα
Αναμένουμε εξελίξεις με το νέο μοτερ και θα σας έχω νέα.
Ότι αλλες απορίες έχετε please reply
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 03:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
8V για τον απλόύστατο λόγο οτι δεν τον δήλωσα ποτε μιασ και εξωτερικα μοιαζουν παρα πολύ και απλά σε σπεσιαλίστα lamogia man χτύπησα τον παλίο αρι8μό κηνιτηρα στου Rallye πράγμα που θα ξανακάνω
Ασε που σε σχέση με το 1,4 πεταει!!!!!! δεν σπαει(παλι μπουτζώστε) δεν χαλάει[/quote]
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 12:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: |
Ήδη έχω τον εκκεντροφόρο της Peugeot Sport και τον εγκέφαλο GR.N που ανεβάζει τον κόφτη στις 7,800 rpm
|
Ο εγκέφαλος είναι για το 1.4? Που τον βρήκες?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 19:44:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο εγκέφαλος ειναι για το Rallye 1,6 8V και είναι Gr.N. Αυτον τον είχα πάρει απο κάποιον πολύ καλό φίλο πού τρέχει σε αγώνες και τότε φορόύσε αυτόν τον εγκέφαλο επανω μέχρι που ,για να παραμείνει ανταγωνιστικός εβαλε 1,6 16V Rallye με τον αντοίστιχο εγκέφαλο οπότε αγόρασα εγώ τον παλίο... Αν θυμάμαι καλά τον είχε αγοράσει πρίν 3 χρόνια 200,000 δρχ... Για 1,4 εγκέφαλο ψάξτε και ρωτήστε το Group T.E.A. στην Αθήνα αυτός ασχολείται με τέτοια πράγματα:)
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2002, 00:53:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | ....Για 1,4 εγκέφαλο ψάξτε και ρωτήστε το Group T.E.A. στην Αθήνα αυτός ασχολείται με τέτοια πράγματα:) |
Αν δεν κανω λαθος το Group TEA ειναι απ'τα μερη μου στον Κορυδαλλο. Οποιος ενδιαφερεται ας το πει να του δωσω τηλ. αλλα νομιζω οτι οποιο περιοδικο βελτιωσης ανοιξετε καπου θα το πετυχετε. Εχω ακουσει καλα λογια ομως η αληθεια ειναι πως δεν εχω δοκιμασει.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Σεπ 2002, 13:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και φοράω το 1,4 τωρα και μετά απο χθεσινή επίσκεψη στο συνεργείο κατέληξα στα εξής
1ον¨Εγκατέστησα την σκούπα που φορούσα στο 1,6 8V Rallye και είδα μεγάλη διαφορά
2ον Οι έχοντες 1,4 να κάνουν έναν καλό έλεγχο στην φουρκέτα που κρατάει την ντίζα του γκαζιου γιατι διαπιστωσα οτι έχει την συνηθεια να πηδάει δοντια οποτε να μην αφηνει ολη την πεταλούδα να ανοίξει
3ον Την αλλη εβδομάδα μόλις βάλω και τον ρυθμιστή πιεσης καυσίμου θα σας πώ τί ακριβώς έγινε και πωσ παει η "ΚΟΥΛΑ"
4ον και ασχετο βρηκα πισινά φαναρια για 206 ΤΕΛΟΙΑ ειδικά αν ειναι μαυρο το αυτοκινητο παρακαλω να μου πεί καποιος πώς μπορώ να κάνω upload photo σε post για να το φωτογραφήσω και να το δείτε
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimos (dimitris) Μόλις έγραψα

 206 1,4 105hp
Ένταξη: 19 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 46 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 10:31:51 Θέμα δημοσίευσης: Τοποθέτηση μοτέρ 106 1.6 8v σε 206 1.4 |
|
|
Το μοτερ απο το ραλι καθεται γαντι στο 206 εαν τοποθετισω ενα τετοιο μοτερ με της δικες μου πλεξουδες καθονται ολοι οι εσθιτηρες μου στο μοτερ απο το ραλι!!!!!!!!! και ολα αφτα γιατι δεν τα παω καλα με τα 16ν γιατι δεν μου αρεσει το ανεβασμα που κανει (γιανα πιασει ροπη πρεπει να πιασει 4500σαλ ο16ν ενο 8ν απο της 2500σαλ) γιαυτο ψαχνω να δω τι θα κανω με το εν λογω μοτερ αραγε τι γεινεται!!!! και το μονο που δεν θελω να κανω ειναι το κοψε ραψε με της πλεξουδες ενα τετοιο ενχιριμα το εχω διαβασει και στο drive Νο70 εβαλαν μοτερ 16ν με πλεξουδες απο 8ν 1.4 με αναπρογραματισμο του με προγραμα απο 16ν αραγε να γεινεται και με το μοτερ απο το 8ν(ΝΙΚΟ(χοσεπηξα)θελω να δω το μοτερ σου για περετερω ερευνα στο θεμα στειλε mail)
viva la sourdia!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 11:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αδεφε το μοτερ θα μπορεσεις να το βαλεις ετσι και αλλιως...Το θεμα ειναι οτι θα εισαι παρανομος γιατι δεν δηλωνεται και εκτος αυτου αν το αμαξι σου ειναι μοντελο 2000 και μετα,δεν υπαρχει περιπτωση να συνεργαστουν ι δυο πλεξουδες...Οσο για το "κεντημα" ξεχνα γιατι υπαρχουν αρκετα περιστατικα αυτκινητων που πηραν φωτια απο παρομοιες περιπτωσεις.
Οσο για αυτο που λες για την ροπη του 16v,ενημερωτικα,απο τις 2500 και μετα εχει καλυτερο τραβηγμα παντου απο τον 8v.
Τωρα αν σου αρεσουν οι 8βαλβιδοι ειναι αλλη ιστορια.Παντως δεν ειναι κακο,και εγω 8βαλβιδο εχω και μου αρεσει πολυ περισσοτερο!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 08:35:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν χριαστεις και πλεξουδα δεν θα κανεις την ιδια αλλα θα παρεις καινουργια PEUGEOTSPORT.Αλλα εγω θα εβαζα τον 16βαλβιδο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2003, 06:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μάλιστα ο 1.6 16V στην ήρεμη έκδοση του 206 ροπιάζει καλά από τις 2000σαλ, όπου έχει 125Nm (το 85% της ροπής του, όσο περίπου και η μέγιστη ροπή του 1.4) και δεν πέφτει παρακάτω ούτε και στις 6250σαλ!! Υπάρχει αρκετή ροπή ακόμη και στον κόφτη στις 6500σαλ (έχει 120Nm από τις 1700σαλ έως τον κόφτη περίπου).
Επίσης έχει πάνω από 140Nm από τις 3300σαλ έως τις 5000σαλ.
Από αυτά τα στοιχεία και μόνο καταλαβαίνετε γιατί αυτός ο κινητήρας έχει τόσο μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, όπου εάν συμμαζέψουμε και κορυφώσουμε την ροπή σε πιο μικρή ζώνη η ιπποδύναμη εκτοξεύεται!
Να μην μιλήσουμε για τον "μικρό" 2λιτρο του 206 που έχει σχεδόν 170Nm από τις 1700σαλ μέχρι τις 6000σαλ!! Οπότε φανταστείτε τα περιθώρια κι αυτού του κινητήρα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2003, 06:47:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρώτα και μένα που πέρασα απο το στάδιο του Rallye 8V...
16V Δαγκωτό... άλλο πράγμα....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|