PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αεροδυναμικη...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάϊ 2010, 18:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Αεροδυναμικη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοιγω αυτο το θεμα ψαχνοντας να βρω τροπους αν υπαρχουν να βελτιωσω την αεροδυναμικη απο το 106 μου(λογικα θα ενδιαφερει και αλλα παιδια με αλλα αμαξια).Καταρχην γνωριζετε τι συντελεστη αεροδυναμικης εχει το 106?υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ?


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάϊ 2010, 19:29:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο συντελεστής αεροδυναμικής (Cx) για 106 s1 είναι 0.31 για τα απλά 1.4lt και 0.34 για τα XSi 1.4lt/1.6lt. Για τα s2 δεν ξέρω,ίσως να είναι κάπου κοντά με το XSi....




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Αύγ 2010, 11:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν σε απασχολει ακομα το θεμα,
περα απο το συντελεστη ποσθελκουσας
ψαξε να βρεις την επιφανεια αντιστασης για ολες τις εκδοσεις του 106
αυτο θα σου λυσει τα χερια... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2010, 17:12:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχην πρεπει να ξεκινησεις απο βασικοτερα πραγματα
γιατι θες να αλλαξεις την αεροδυναμικη

α. για μειωση καταναλλωσης?
β. για αυξηση σταθεροτητας στις στροφες κλπ?

το α δε συμβαδιζει με το β.........

πιο απλα για το α εφαρμοζεις λυσεις πριους τογιοτα με στενα λαστιχα ειδικα αεροβοηθηματα και προσπαθοντας να μειωσεις τριβες ακομα και το πλυμενο αμαξι επηρεαζει σε αυτο(θεωρητικα αλλα ναι)

το β ειναι το αναποδο...προκαλεις αντισταση με αεροτομες κλπ για να ασκησεις πιεση στο αμαξωμα και φορτιση στους τροχους....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Αύγ 2010, 18:31:41    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αεροδυναμικη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nsne έγραψε:
...υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ?


Δεν έχεις μονοθέσιο του Le Mans ή της Formula 1, βολτάδικο 106 έχεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 22:08:09    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αεροδυναμικη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gulik έγραψε:
nsne έγραψε:
...υπαρχουν ετοιμες λυσεις(πχ diffuser) ?


Δεν έχεις μονοθέσιο του Le Mans ή της Formula 1, βολτάδικο 106 έχεις.


...δηλαδη η βελτιωση της αεροδυναμικης σε 1 αμαξι,απευθηνεται σε κατοχους f1 η lemans?!??αρα και η βελτιωση των μοτερ μας απευθηνεται μονο σε αγωνιζομενους (συμφωνα με αυτα που λες).Ο λογος που σκεφτομαι να βελτιωσω την αεροδυναμικη(αν μπορω φυσικα),ειναι η καταναλωση σε υψηλες ταχυτητες.οπως ειπε και ο volvos...


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 22:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τις αναζητήσεις περί διαχύτη σχολίασα, όχι γενικώς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Αύγ 2010, 23:05:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gulik έγραψε:
Για τις αναζητήσεις περί διαχύτη σχολίασα, όχι γενικώς.


Οκ.sorry...


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 09:55:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για περιορισμο της καταναλλωσης
θες
γκριν οικολογικα λαστιχα με 175 φαρδος
ντυσιμο ολο το πατωμα
ξυλωμα αεροτομη
κλεισιμο τρυπες προφυλακτηρα οσο χρειαζεται μονο για αερα ψυγειο
μικρους καθρεπτες
λεπτο λαδι
κλπ κλπ

αυτα δε συναδουν με το gti χαρακτηρα σου νομιζω Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 13:51:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σηκωσε και 2 δαχτυλα το καπω απο το πισω μερος και εισαι κομπλε..μιλαμε για πολυ ρεισινγκ κατασταση Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Αύγ 2010, 17:59:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ παιδια σας ευχαριστω.


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Νοέ 2010, 00:39:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτα να ξεκαθαρισουμε καποιες εννοιες:

οπισθέλκουσα : H αντίσταση στην κίνηση ενός αντικειμένου εξαιτίας του αέρα που μετατοπίζει την τροχιά της κίνησής του. Μετριέται με τις συνήθεις μονάδες δύναμης (Newton, Kp, κλπ.). Αυξάνεται ανάλογα με τη μετωπική επιφάνεια του αντικειμένου και το τετράγωνο της ταχύτητάς του.

συντελεστής οπισθέλκουσας : Αδιάστατος συντελεστής που αποτελεί μέτρο του πόσο αεροδυναμικό είναι το σχήμα ενός αντικειμένου. Συμβολίζεται με Cd ή Cx. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν Cd γύρω στο 0,30.

αεροδυναμική άντωση : Κατακόρυφη δύναμη, που ασκείται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και έχει φορά προς τα επάνω. Προέρχεται από τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς αυτό κινείται, και αυξάνεται όσο αυξάνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου, αποσταθεροποιώντας το. Το φαινόμενο μετριάζεται, αν το κάτω μέρος του αυτοκινήτου έχει όσο το δυνατόν πιο ομαλή επιφάνεια, ώστε να μη δημιουργούνται αναταράξεις. Απόλυτη λύση στο πρόβλημα αποτελεί ο σχεδιασμός του «πατώματος» με τη μορφή ακροφυσίου (δηλ. να ανασηκώνεται σταδιακά προς τα πίσω), ιδέα που επινοήθηκε από τον Κόλιν Τσάπμαν, ιδρυτή της Lotus, και εφαρμόστηκε τόσο σε αγώνες όσο και σε ορισμένα υπεραυτοκίνητα παραγωγής. Με τον τρόπο αυτόν, το αυτοκίνητο πιέζεται προς τα κάτω, καθώς αναπτύσσεται αρνητική άντωση (ground effect).

άνωση αρνητική : δύναμη που ενεργεί κατακόρυφα προς τα κάτω και προκαλείται από τη ροή αέρα γύρω από ένα αντικείμενο, όπως για παράδειγμα το αμάξωμα του αυτοκινήτου.

Ακολουθουν χρησιμες info για οσους προκειτε να αγωνιστουν σε αγωνες ταχυτητας Razz

- Το ιδανικοτερο είναι η αναζητηση βελτιστου συνδυασμου μεταξυ αρνητικης αντωσης και αεροδυναμικης αντιστασης

- Χαμηλη αεροδυναμικη αντισταση = ταχητυτα

- Περισσοτερη αρνητικη αντωση = βελτιωση προσφησης

- Mια καμπυλη οροφη είναι αεροδυναμικα καλυτερη από μια επιπεδη (καλα ειμαστε εμεις)

- Η ροη του αερα κατω από το αυτοκινητο είναι εξισου σημαντικη με τη ροη επανω στο αυτοκινητο

- Η ροη του αερα στην αεροτομη εινα πολύ σημαντικη προκειμενου να είναι οσο το δυνατον ομοιομορφα κατανεμημενη η αεροδυναμικη αντωση στο πλαισιο

Ας ξεχασουμε τις υποσχεσεις πως με μια αεροτομη θα βελτιωθουν επιδοσεις και κρατηματα... αυτα ειναι μυθοι κι επειδη δεν εχουμε αεροδυναμικη σήραγγα για να κανουμε αμετρητες μετρησεις και ερευνες κι επειδη δεν τρεχουμε σε αγωνες κι επειδη ακομα και οι ειδικοι λενε δεν υπαρχει καταλληλη αεροτομη (επιμενω στην αεροτομη επιτηδες επειδη ειναι το πιο ευκολο να εγκατασταθει) για ένα αυτοκινητο, εξαρταται απο διαφορους παραγοντες οπως το οδοστρωμα τις καιρικες συνθηκες που επικρατουν, τις ταχυτητες (τα δεδομενα αλλαζουν ραγδαια με μια ανεπαισθητη αλλαγη στη ταχυτητα του οχηματος!)


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2010, 14:32:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για την οικονομία πάντος, μεγαλυτερα λαστιχα σε φαρδος (205 απο 195) και μεγαλύτερη διάμετρος ζάντας (17αρα απο 15αρα) ανεβάζουνε μεχρι και 1l/100 χλμ.... Confused Sad

δοκιμασμένο απο μένα...

αν βάλω και την αεροτομή πίσω.. θα περάσω τα 10l/100χλμ μεση κατανάλωση...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1682s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on