PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Υπολογισμός μπεκ ανάλογα με την ιπποδύναμη

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 18:06:41    Θέμα δημοσίευσης: Υπολογισμός μπεκ ανάλογα με την ιπποδύναμη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψάχνοντας κάτι άλλο έπεσα πάνω σε ένα ωραίο άρθρο για τα μπεκ.

Αυτά που θα παραθέσω είναι λίγο το "ζουμί" :

In order to make maximum power, ideally what is needed is an injector which will deliver just enough fuel at 80 to 85per cent of the available operating time.

However, if this theoretically ideal sizing is for an engine with a lot of power the injector may be too big for idle conditions.

As a rough guide to power output, take the injector flow in cc/min and divide by 5 then multiply by the number of injectors.

Example: 220cc/min divide by 5 = 44 x 4 injectors = 176bhp



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Πεμ 28 Οκτ 2010, 09:58:02, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 18:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και γιατί διά 5;



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 19:10:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς κάποιος χοντρικός τύπος....

Ο "ακριβής" τύπος είναι:


Injector Flow Rate (cc/min) = (Engine HP x BSFC x 10.5) / (Number of Injectors x Injector duty cycle)

Fuel injectors max HP (cc/min) = (Injector flow rate x Number of injectors x 0.8) / (BSFC x 10.5)

BSFC = 0,45 - 0,50 για ατμοσφαιρικά, 0,60 - 0,65 για Turbo

To 10.5, είναι για την μετατροπή των Lb/Hr σε cc/min

Και ένας χρήσιμος Calculator εδώ:

http://www.injector.com/injectorselection.php

Αυτό κανονικά ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ξεχωριστό θέμα στις Τεχνικές Συζητήσεις.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 19:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 19:36:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes


Περίπου.. Με την διαφορά όμως ότι όλες οι τιμές είναι υπολογισμένες με 3.0 bar πίεση (ενώ εσύ τώρα έχεις 3.5).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 19:47:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Steve έγραψε:
Μου φαίνεται πολύ γενικευμένο...

Για 150hp δηλαδή, με 4 μπεκ, 0.50 B.S.F.C., και Max Duty Cycle 80%, θέλω 246.093 cc/min παροχή? Rolling eyes


Περίπου.. Με την διαφορά όμως ότι όλες οι τιμές είναι υπολογισμένες με 3.0 bar πίεση (ενώ εσύ τώρα έχεις 3.5).
Παράθεση:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4

Old Pressure : 43.5114psi (3 bar)
New Pressure : 50.7633 (3,5 bar)
Old flow rate : 246.093 cc/min
New flow rate : 265.810 cc/min Idea Question



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 19:58:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Του 106 είναι 226 cc/min -> 21.52 lbs/h @ 3 bar (43.5 psi)\

Στα 3.5 bar θα είναι 23.25 lbs/h -> 246 cc/min

Που φτάνουν δηλαδή έως ~165 άλογα σε "εργοστασιακό μοτερ" (Χ 0,45 BSFC)

Επίσης για το BSFC:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption
από τον παραπάνω τύπο (μέσα στο wiki) μπορεί κάποιος να υπολογίσει με απόλυτη ακρίβεια τα μπεκ που χρειάζεται.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τετ 27 Οκτ 2010, 20:04:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 20:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και offtopic, από προγραμματιστικής απόψεως, θα είναι πιο εύκολα του 206RC ή του 106 16v? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 20:09:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η κατι κανετε λαθος η εγω δεν καταλαβα καλα...δηλαδη τα μπεκ του ραλλι με 3μιση μπαρ πιεση τελειωνουν στα 165 αλογα?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 23:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nai sta 4 omos...

steve 206rc poly pio eykola nomizo rota salex
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Οκτ 2010, 00:53:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδω κατι δεν κολλαει...δηλαδη οποιος κανει 52αρι αλλαζει και μπεκ μαζι?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Οκτ 2010, 08:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
εδω κατι δεν κολλαει...δηλαδη οποιος κανει 52αρι αλλαζει και μπεκ μαζι?


Σχετικά είναι όλα... αν το BSFC μπορεί να υπολογιστεί τότε θα είμαστε πιο σίγουροι για το πόσα ακριβώς αντέχουν. Τώρα κάνουμε ψιλο-υποθέσεις.

Αν π.χ. το BSFC είναι 0.4 αντί 0.45, τότε τα μπεκ είναι για 170 άλογα αντί για... 153.


Πάντως μην ξεχνάς ότι με pt52 δεν δουλεύουν με 3 μπαρ, ούτε στο 80% τα μπεκ..... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0718s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on