Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 19:50:13 Θέμα δημοσίευσης: 206 - "Volvoαναρτηση" (Bilstein 40mm + Ελατήρια PS |
|
|
μετα απο διαφορες δοκιμες απο βδομαδα θα κανουμε αλλη μια.
αμορτισερ Bilstein sport
μου τα εδωσε ο φαναρτζης μου (κακαρης) απο ενα τρακαρισμενο διλιτρο σε μετριοκακη κατασταση (εχει και κατι eibach αν θελει κανεις)
ελατηρια πεζο σπορτ . στη περιπτωση μου ειναι τα ελατηρια του 206xs gr.A
285λιμπρες
αλλα μπορειτε να αγορασετε και του 106 μινιγκρουπ.Α απο ντινο με 90ευρω ιδιες λιμπρες
ανω κατω πιατελα, εργατικα απο μηχανουργειο για περασμα τους ωστε να ρυθμιζεται σε υψος 100-120ευρω (ο σπυρος εδωσε αθηνα 130)
εργατικα για ανακατασκευη τα Bilstein απο βορεια ελλαδα....170ευρω μαζι με μεταφορικα.
(Bilstein εχω βρει και απο ξαρα να πουλιουνται με 150ευρω)
αρα 150+90+120+170=530 βαλε 550ευρω τραβηγμενο απο τα μαλλια....
αποτελεσμα θα δουμε απο βδομαδα αλλα απο οσα εχω δει μεχρι τωρα σιγουρα θα ειναι καλυτερο απο οτι εχω οδηγησει ως τωρα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Πεμ 01 Νοέ 2007, 19:24:52, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:04:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμενουμε!!!!!!!!!!!!! Απο ραβδους τι θα κανεις;Θα μεινεις με τις 22αρες η θα ανεβεις σε σκληροτητα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ανεβω? τι λες ρε ουζο?
κανονικα να πεσω επρεπε...
οι 22αρες ειναι οτι πρεπει για 300+- λιμπρες ελατηριο.
με το σωστο αμορτισερ περνας απο σαμαρια και νιωθεις το ιδιο κοπανημα εμπρος με πισω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι ουζο,τσιπουρο .......εγω νομιζω οτι θα εχεις μουτρα.....σε βλεπω με 23αρες........οι 22αρες αν δεν κανω λαθος ειναι αντιστοιχες με 280 λιμπρες και οι 23αρες με 310 λιμπρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:29:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοσμοθεωρια νο.28224
να πας στους singles.
το πως θα αντιδρασεις ενα αμαξι αλλαζοντας τη σκληροτητα ειναι κατι που μονο χοντρικα και θεωρητικα μπορεις να το δεις. στη πραξη και απο αμαξι σε αμαξι πολλα αλλαζουν.
δεν υπαρχει αναλογια εμπρος ελατηριων με πισω ραβδων στρεψεως.
πολυ χοντρικα αμα δεις απο το σαιτ της πεζο σπορτ
θα βγαλεις ενα μπουσουλα.
το rc εχει 335 λιμπρες ελατηριο
το xs 285
για ριξε λιογ διαβασμα ακομαααα σε πιο παλια τοπικ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:37:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις δικιο,αλλο θεωρια αλλο πραξη.Αν ομως πας σε 23αρες θα σου παρω την ταπα (πλακα κανω,χωρις παρεξηγηση) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:49:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ?
ΟΕΟ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 22:57:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπίζω να δουλέψει(είναι πραγματική ευχή και το λέω εγώ όχι ο ΜΕΜ )
Μα νομίζω για να μη παιδεύεσαι κράτα τα χρήματά σου μάζεψε άλλα τόσα και ίσως παραπάνω και αγόρασε μια γνήσια πεζό σπόρ για το XS.
Επίσης ιδανικό θα ήταν να αγοράσεις τον κομπλέ άξονα του RC(το δίνει η πεζόσπορ και όπως ίσως γνωρίζεις έχει κάμπερ πίσω σταθερό) αλλά και τα ακραξόνια.
Το 206 1,6 λόγο βάρους μπορεί να γίνει υπέροχο στις στροφές!!
Φιλικά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 08:57:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι δε θα ερθεις σερρες?
εχεις πληρωσει εε?
απεξ δεν εχω ιδεα τι παιζει.
μητσο ακρα παραγγελθηκαν απο ντινο προχτες (μιας και χρειάζομαι καινούργια ρουλεμαν 2χ60ε και τα ακρα ερχονται κομπλε με ρουλεμαν).
τα μπιλσταιν δε παιρνουν στραβωμα ουτε εστω για τη μια μοιρα καμπερ. μακαρι να τα φερει πριν σερρες! τα πεζο σπορτ για το xs ηταν στην αρχη η πρωτη επιλογη μου αλλα 600ευρω (=χωρίς τα ελατήρια) δε ξαναδινω. στο μελλον ισως. ουτως η αλλως τα πιατελα-αμορτισερ της πεζο σπορτ θα μεινουν αθικτα οποτε.....
για αξονα RC το πραμα δεν υπαρχει πουθενα και δε με ενδιαφερει και τοσο πλεον. ο κωλος μου ειναι μια χαρα. αμα βαλεις ραδβους και δουμε καμια διαφορα της προκοπης ισως το ξανασκεφτω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 10:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
για αξονα RC το πραμα δεν υπαρχει πουθενα και δε με ενδιαφερει και τοσο πλεον. ο κωλος μου ειναι μια χαρα. αμα βαλεις ραδβους και δουμε καμια διαφορα της προκοπης ισως το ξανασκεφτω |
Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό.
Πιστεύω ότι η διαφορά θα είναι μεγάλη στα πατήμένα τμήματα μιας πίστας με απανωτές και παρατεταμένες στροφές υψηλής ταχύτητας.
Λόγου χάρη στις Σέρρες θα δείς διαφορά σημαντική.
Οπως γνωρίζεις τον πίσω άξονα-σύστημα τον προτείνει και η πεζό-σπόρ για το 1,6 GrA.
Μπορείς να το αποκτήσεις με περίπου 1200+ ευρά....
Τσούζει λίγο αλλά χωρίς μαμ....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:24:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
800 ΕΥΡΩ εχει απο ντινο
τις ραβδους τις εχω ηδη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:27:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ συμφωνώ με τον Volvo... οι 23άρες είναι για 300+ ελατήρια. Ασε μπας και δεν αντιγράψει και κάτι, βαρέθηκα να βλέπω κλώνους
Υ.Γ. Τάααακηηηηη, αμα μου βρείς ημίστενο (αυτό από το routier) ελατήριο 310-330 λίμπρες θα σου κάνω άγαλμα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.
σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc.
επισης μητσο τον αξονα δεν θα τον δεις στη πιστα.
εκει μια σκληρη αναρτηση+καλη γεωμετρια φτανει για να καλυψει τα κενα-σχεδιαστικα λαθη του κατασκευαστη. για αυτο βλεπεις κατι π.χ σταρλετ τουμπανα να σκοτωνουν μεγαρα γυρνωντας 1.10 με 140αλογα
ο αξονας βοηθα εκει εξω...εκει που θα σου σκασει το διπλο χαστουκι ενω ταυτοχρονα θα περνας πανω απο ανωμαλιες και με τον μαμα αξονα θα βλεπεις λαμψεις απο το δρεπανι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό. |
Δεν είναι μόνο το κάμπερ. Το ΠΙΟ σημαντικό είναι η σταθερή σύγκλιση που επιτυγχάνεται με τον άξονα, καθώς οι υστερούντες βραχίονες "λυγίζουν" υπό πίεση και ο πίσω εξωτερικός τροχός πάει σε απόκλιση από σύγκλιση που έχει κανονικά, αποσταθεροποιώντας τον κώλο. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης παλιολινατσα δεν εχει σημασια ποιος κανει πρωτος κατι αλλα ποιος το κανει σωστααααα και να δουλευειιιιι
θα σε κανω σιριαλ στα αργεντινικα και θα πουλησω το δικαιωματα στη γερμανια
ο δον χοσε και η λιολιτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.
σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc... |
Μια χαρά είναι για τον δρόμο, αρκεί μην έχει πάρα πολλές λακούβες. Η PS ποιός σου είπε ότι δεν επισκευάζεται; Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν;
Βασικά έχω τέτοια ανάρτηση αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θέλω να ξανασχοληθώ γιατί παρά έχει πολυ μικρή διαδρομή. Ενώ η PS έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και βελτιώνοντας τα σωθικά της (στην ουσία μόνο το έμβολο να μείνει το ίδιο) για την χρήση που την θέλω κάνει. Βαριέμαι να έχω μία π.χ. για Καρτόδρομο (που θέλει διαδρομή) και μία π.χ. για Μέγαρα που δεν θέλει τόσο. Ελατήρια δεν βρίσκω εδώ εκτός από αυτόν που μπορεί να μου φιάξει ότι θέλω: http://www.dfaulknersprings.co.uk/
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:44:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | επισης παλιολινατσα δεν εχει σημασια ποιος κανει πρωτος κατι αλλα ποιος το κανει σωστααααα και να δουλευειιιιι
θα σε κανω σιριαλ στα αργεντινικα και θα πουλησω το δικαιωματα στη γερμανια
ο δον χοσε και η λιολιτα |
Μωρέ και το Soundtrack να τραγουδήσεις, και τον πωπό σου κάτω να χτυπάς, έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να με φτάσεις!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:08:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό. |
Δεν είναι μόνο το κάμπερ. Το ΠΙΟ σημαντικό είναι η σταθερή σύγκλιση που επιτυγχάνεται με τον άξονα, καθώς οι υστερούντες βραχίονες "λυγίζουν" υπό πίεση και ο πίσω εξωτερικός τροχός πάει σε απόκλιση από σύγκλιση που έχει κανονικά, αποσταθεροποιώντας τον κώλο.  |
το αυτό! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:15:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | volvos έγραψε: | να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.
σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc... |
Μια χαρά είναι για τον δρόμο, αρκεί μην έχει πάρα πολλές λακούβες. Η PS ποιός σου είπε ότι δεν επισκευάζεται; Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν;
Βασικά έχω τέτοια ανάρτηση αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θέλω να ξανασχοληθώ γιατί παρά έχει πολυ μικρή διαδρομή. Ενώ η PS έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και βελτιώνοντας τα σωθικά της (στην ουσία μόνο το έμβολο να μείνει το ίδιο) για την χρήση που την θέλω κάνει. Βαριέμαι να έχω μία π.χ. για Καρτόδρομο (που θέλει διαδρομή) και μία π.χ. για Μέγαρα που δεν θέλει τόσο. Ελατήρια δεν βρίσκω εδώ εκτός από αυτόν που μπορεί να μου φιάξει ότι θέλω: http://www.dfaulknersprings.co.uk/ |
μια χαρά ειναι για τις ώρες της καύλας...
γιατί όλες τις υπόλοιπες στιγμές σε χτηπάνε στην μέση ακόμα και οι 22άρες...
(καλό είναι να τα γράφουμε όλα μιας και δεν έχουν όλοι "κιτ καρ πίστας"..., μήν πάρουμε και κανένα στον λαιμό μας...)
by the way... ακρως ενδιαφέρον το λινκ για τα ελατήρια...
επειδη δεν πρόσεξα γράφει καθόλου τιμές (εστω στο περίπου)?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|