PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - "Volvoαναρτηση" (Bilstein 40mm + Ελατήρια PS)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 19:50:13    Θέμα δημοσίευσης: 206 - "Volvoαναρτηση" (Bilstein 40mm + Ελατήρια PS Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετα απο διαφορες δοκιμες απο βδομαδα θα κανουμε αλλη μια.

αμορτισερ Bilstein sport
μου τα εδωσε ο φαναρτζης μου (κακαρης) απο ενα τρακαρισμενο διλιτρο σε μετριοκακη κατασταση (εχει και κατι eibach αν θελει κανεις)

ελατηρια πεζο σπορτ . στη περιπτωση μου ειναι τα ελατηρια του 206xs gr.A
285λιμπρες
αλλα μπορειτε να αγορασετε και του 106 μινιγκρουπ.Α απο ντινο με 90ευρω ιδιες λιμπρες

ανω κατω πιατελα, εργατικα απο μηχανουργειο για περασμα τους ωστε να ρυθμιζεται σε υψος 100-120ευρω (ο σπυρος εδωσε αθηνα 130)

εργατικα για ανακατασκευη τα Bilstein απο βορεια ελλαδα....170ευρω μαζι με μεταφορικα.

(Bilstein εχω βρει και απο ξαρα να πουλιουνται με 150ευρω)

αρα 150+90+120+170=530 βαλε 550ευρω τραβηγμενο απο τα μαλλια....

αποτελεσμα θα δουμε απο βδομαδα αλλα απο οσα εχω δει μεχρι τωρα σιγουρα θα ειναι καλυτερο απο οτι εχω οδηγησει ως τωρα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Πεμ 01 Νοέ 2007, 19:24:52, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμενουμε!!!!!!!!!!!!! Απο ραβδους τι θα κανεις;Θα μεινεις με τις 22αρες η θα ανεβεις σε σκληροτητα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να ανεβω? τι λες ρε ουζο?
κανονικα να πεσω επρεπε... Cool

οι 22αρες ειναι οτι πρεπει για 300+- λιμπρες ελατηριο.
με το σωστο αμορτισερ περνας απο σαμαρια και νιωθεις το ιδιο κοπανημα εμπρος με πισω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:20:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι ουζο,τσιπουρο Razz .......εγω νομιζω οτι θα εχεις μουτρα.....σε βλεπω με 23αρες........οι 22αρες αν δεν κανω λαθος ειναι αντιστοιχες με 280 λιμπρες και οι 23αρες με 310 λιμπρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:29:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοσμοθεωρια νο.28224

να πας στους singles. Laughing Laughing Laughing

το πως θα αντιδρασεις ενα αμαξι αλλαζοντας τη σκληροτητα ειναι κατι που μονο χοντρικα και θεωρητικα μπορεις να το δεις. στη πραξη και απο αμαξι σε αμαξι πολλα αλλαζουν.

δεν υπαρχει αναλογια εμπρος ελατηριων με πισω ραβδων στρεψεως.

πολυ χοντρικα αμα δεις απο το σαιτ της πεζο σπορτ
θα βγαλεις ενα μπουσουλα.
το rc εχει 335 λιμπρες ελατηριο
το xs 285

για ριξε λιογ διαβασμα ακομαααα σε πιο παλια τοπικ Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:37:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις δικιο,αλλο θεωρια αλλο πραξη.Αν ομως πας σε 23αρες θα σου παρω την ταπα Laughing(πλακα κανω,χωρις παρεξηγηση)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 20:49:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ?
ΟΕΟ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 22:57:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπίζω να δουλέψει(είναι πραγματική ευχή και το λέω εγώ όχι ο ΜΕΜ Laughing )

Μα νομίζω για να μη παιδεύεσαι κράτα τα χρήματά σου μάζεψε άλλα τόσα και ίσως παραπάνω και αγόρασε μια γνήσια πεζό σπόρ για το XS.

Επίσης ιδανικό θα ήταν να αγοράσεις τον κομπλέ άξονα του RC(το δίνει η πεζόσπορ και όπως ίσως γνωρίζεις έχει κάμπερ πίσω σταθερό) αλλά και τα ακραξόνια.

Το 206 1,6 λόγο βάρους μπορεί να γίνει υπέροχο στις στροφές!!

Φιλικά


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 23:54:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναρτησιολόγε για βρες μας πόσες λίμπρες είναι τα 70-1050 της Apex... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 08:57:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι δε θα ερθεις σερρες?
εχεις πληρωσει εε?

απεξ δεν εχω ιδεα τι παιζει.


μητσο ακρα παραγγελθηκαν απο ντινο προχτες (μιας και χρειάζομαι καινούργια ρουλεμαν 2χ60ε και τα ακρα ερχονται κομπλε με ρουλεμαν).
τα μπιλσταιν δε παιρνουν στραβωμα ουτε εστω για τη μια μοιρα καμπερ. μακαρι να τα φερει πριν σερρες! τα πεζο σπορτ για το xs ηταν στην αρχη η πρωτη επιλογη μου αλλα 600ευρω (=χωρίς τα ελατήρια) δε ξαναδινω. στο μελλον ισως. ουτως η αλλως τα πιατελα-αμορτισερ της πεζο σπορτ θα μεινουν αθικτα οποτε.....
για αξονα RC το πραμα δεν υπαρχει πουθενα και δε με ενδιαφερει και τοσο πλεον. ο κωλος μου ειναι μια χαρα. αμα βαλεις ραδβους και δουμε καμια διαφορα της προκοπης ισως το ξανασκεφτω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 10:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

για αξονα RC το πραμα δεν υπαρχει πουθενα και δε με ενδιαφερει και τοσο πλεον. ο κωλος μου ειναι μια χαρα. αμα βαλεις ραδβους και δουμε καμια διαφορα της προκοπης ισως το ξανασκεφτω


Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό.
Πιστεύω ότι η διαφορά θα είναι μεγάλη στα πατήμένα τμήματα μιας πίστας με απανωτές και παρατεταμένες στροφές υψηλής ταχύτητας.
Λόγου χάρη στις Σέρρες θα δείς διαφορά σημαντική.
Οπως γνωρίζεις τον πίσω άξονα-σύστημα τον προτείνει και η πεζό-σπόρ για το 1,6 GrA.

Μπορείς να το αποκτήσεις με περίπου 1200+ ευρά....

Τσούζει λίγο αλλά χωρίς μαμ....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:24:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

800 ΕΥΡΩ εχει απο ντινο Cool
τις ραβδους τις εχω ηδη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ συμφωνώ με τον Volvo... οι 23άρες είναι για 300+ ελατήρια. Ασε μπας και δεν αντιγράψει και κάτι, βαρέθηκα να βλέπω κλώνους Razz Laughing

Υ.Γ. Τάααακηηηηη, αμα μου βρείς ημίστενο (αυτό από το routier) ελατήριο 310-330 λίμπρες θα σου κάνω άγαλμα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:33:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.

σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc.


επισης μητσο τον αξονα δεν θα τον δεις στη πιστα.
εκει μια σκληρη αναρτηση+καλη γεωμετρια φτανει για να καλυψει τα κενα-σχεδιαστικα λαθη του κατασκευαστη. για αυτο βλεπεις κατι π.χ σταρλετ τουμπανα να σκοτωνουν μεγαρα γυρνωντας 1.10 με 140αλογα Cool

ο αξονας βοηθα εκει εξω...εκει που θα σου σκασει το διπλο χαστουκι ενω ταυτοχρονα θα περνας πανω απο ανωμαλιες και με τον μαμα αξονα θα βλεπεις λαμψεις απο το δρεπανι..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:40:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό.

Δεν είναι μόνο το κάμπερ. Το ΠΙΟ σημαντικό είναι η σταθερή σύγκλιση που επιτυγχάνεται με τον άξονα, καθώς οι υστερούντες βραχίονες "λυγίζουν" υπό πίεση και ο πίσω εξωτερικός τροχός πάει σε απόκλιση από σύγκλιση που έχει κανονικά, αποσταθεροποιώντας τον κώλο. Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης παλιολινατσα δεν εχει σημασια ποιος κανει πρωτος κατι αλλα ποιος το κανει σωστααααα και να δουλευειιιιι Laughing Laughing Laughing Laughing


θα σε κανω σιριαλ στα αργεντινικα και θα πουλησω το δικαιωματα στη γερμανια

ο δον χοσε και η λιολιτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.

σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc...


Μια χαρά είναι για τον δρόμο, αρκεί μην έχει πάρα πολλές λακούβες. Η PS ποιός σου είπε ότι δεν επισκευάζεται; Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν;

Βασικά έχω τέτοια ανάρτηση αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θέλω να ξανασχοληθώ γιατί παρά έχει πολυ μικρή διαδρομή. Ενώ η PS έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και βελτιώνοντας τα σωθικά της (στην ουσία μόνο το έμβολο να μείνει το ίδιο) για την χρήση που την θέλω κάνει. Βαριέμαι να έχω μία π.χ. για Καρτόδρομο (που θέλει διαδρομή) και μία π.χ. για Μέγαρα που δεν θέλει τόσο. Ελατήρια δεν βρίσκω εδώ εκτός από αυτόν που μπορεί να μου φιάξει ότι θέλω: http://www.dfaulknersprings.co.uk/



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:44:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
επισης παλιολινατσα δεν εχει σημασια ποιος κανει πρωτος κατι αλλα ποιος το κανει σωστααααα και να δουλευειιιιι Laughing Laughing Laughing Laughing


θα σε κανω σιριαλ στα αργεντινικα και θα πουλησω το δικαιωματα στη γερμανια

ο δον χοσε και η λιολιτα


Μωρέ και το Soundtrack να τραγουδήσεις, και τον πωπό σου κάτω να χτυπάς, έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να με φτάσεις!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:08:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Η διαφορά δεν είναι τόσο στη σκληρότητα όσο στο κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί το οποίο μένει σταθερό.

Δεν είναι μόνο το κάμπερ. Το ΠΙΟ σημαντικό είναι η σταθερή σύγκλιση που επιτυγχάνεται με τον άξονα, καθώς οι υστερούντες βραχίονες "λυγίζουν" υπό πίεση και ο πίσω εξωτερικός τροχός πάει σε απόκλιση από σύγκλιση που έχει κανονικά, αποσταθεροποιώντας τον κώλο. Cool


το αυτό! Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:15:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
volvos έγραψε:
να το κανεις τι? αφου η πεζο σπορτ δεν επισκευαζεται.ή μαλλον δεν αξιζει να επισκευαστει.
οι 23αρες ειναι μια σκετη παπατζα για δρομο. μονο πιστα χρησιμευουν.

σε μενα που ηταν 70αρα η διαμετρος ειχε η πεζο σπορτ πιο σκληρα απο το rc...


Μια χαρά είναι για τον δρόμο, αρκεί μην έχει πάρα πολλές λακούβες. Η PS ποιός σου είπε ότι δεν επισκευάζεται; Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν;

Βασικά έχω τέτοια ανάρτηση αλλά ακόμα δεν ξέρω αν θέλω να ξανασχοληθώ γιατί παρά έχει πολυ μικρή διαδρομή. Ενώ η PS έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και βελτιώνοντας τα σωθικά της (στην ουσία μόνο το έμβολο να μείνει το ίδιο) για την χρήση που την θέλω κάνει. Βαριέμαι να έχω μία π.χ. για Καρτόδρομο (που θέλει διαδρομή) και μία π.χ. για Μέγαρα που δεν θέλει τόσο. Ελατήρια δεν βρίσκω εδώ εκτός από αυτόν που μπορεί να μου φιάξει ότι θέλω: http://www.dfaulknersprings.co.uk/


μια χαρά ειναι για τις ώρες της καύλας...
γιατί όλες τις υπόλοιπες στιγμές σε χτηπάνε στην μέση ακόμα και οι 22άρες...

(καλό είναι να τα γράφουμε όλα μιας και δεν έχουν όλοι "κιτ καρ πίστας"..., μήν πάρουμε και κανένα στον λαιμό μας...)

by the way... ακρως ενδιαφέρον το λινκ για τα ελατήρια...
επειδη δεν πρόσεξα γράφει καθόλου τιμές (εστω στο περίπου)?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 1 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2754s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on