PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Οδηγός αλλαγής TU5J4 με TU5JP4

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 18:43:24    Θέμα δημοσίευσης: Οδηγός αλλαγής TU5J4 με TU5JP4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρήκα το πιο κάτω θέμα με χρήσιμες φωτογραφίες.
Ελπίζω να είναι χρήσιμος σε κάποιον

http://www.106owners.co.uk/forums/threads/167890-J4-to-Jp4-conversion-now-rolling-roaded-with-power-printout


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:36:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,ναι,περιπου ετσι οπως τα λεει ειναι με την διαφορα οτι δεν χρειαζεται να πειραξεις τις βιδες της κεφαλης καν για να βαλεις την ραλλοεισαγωγη. Confused
Υπαρχει σαφως πιο απλος τροπος.

Επισης αναφερει οτι πρεπει να δεις πιο βολαν θα χρησιμοποιησεις ενω δεν εχει σημασια μιας και αν εισαι τριφυσος ειναι ιδια,ενω αν ειναι μονοφυσο βαζεις τα δικα σου.
Ακομα δεν αναφερει καν οτι αλλαζεις εκκεντροφορους/γραναζια και ελατηρια βαλβιδων με αυτα απο το 106.

Α,ξεχναει να αναφερει οτι πρεπει να βουλωσεις και την τρυπα του λαδιου διπλα στο φιλτρο στον κορμο του JP4 μιας και ο κορμος του J4 εχει μονον μια τρυπα.

Μια ακομα ανακριβεια ειναι ο πολλαπλασιαστης.
Τα μονοφυσα 106/Saxo εχουν διαφορετικο πολλαπλασιαστη αλλα τα τριφυσα εχουν ιδιο με ολα τα μοτερ JP4.
Σε καθε περιπτωση ειναι καλυτερα να μπει ο πολλαπλασιαστης απο το JP4 μιας και εχει ισχυροτερο ρευμα.
Η συνδεσμολογια δεν ειναι κατι το φοβερο...

Δεν μου ερχεται κατι αλλο... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:42:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα παρακαλεσω να μεινει αυτο το τοπικ καθαρο - σαν οδηγος - ΧΩΡΙΣ ερωτησεις/απαντησεις - για τετοιες ερωταπαντησεις υπρχουν ηδη αντιστοιχα τοπικ.
Ας συμπληρωσει οποιος θελει οτι θελει - αρκει να ειναι 100% σιγουρος γι αυτο που γραφει. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 20:29:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο θα σε παρακαλουσα οταν μπορεσεις να ανεβασεις καποιες φωτο απο τις τρυπες στο καπακι και πως τις αποφευγεις για να μπει εισαγωγη 106 και επισης για το ταπωμα για να ειναι πληρης ο οοδηγος Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 06:02:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μολις βγαλω το μοτερ μου απο το XSi θα το ανεβασω. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 07:19:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο ευχαριστούμε για τις προσθέσεις Smile

Για τους εκκεντροφόρους δεν το αναφέρει διότι το άφησε μαμά. Πιο κάτω λέει ότι θα το κάνει στο μέλλον


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 1.6 16v

Ένταξη: 17 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: 8.000 rpm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 11:24:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο αν θελεις εξηγησε λιγο ή βαλε και φωτο εαν μπορεις για αυτο που ειπες για να βουλωσουμε την ταπα του λαδιου.....


www.stroked-up.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 11:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο αυτό που αναφέρει πιο κάτω δεν είναι η τρύπα του λαδιού που αναφέρεις?

Παράθεση:
To be honest this was the hardest part of the whole conversion but we are still not complete with the drilling and tapping as the block also needs to be done as the JP4 comes with a remote type oil filter (mine did not come with this part so I havent got a picture) and the oil return hole needs to be blocked up (as the J4 doesnt use this) to do this you need to have the oil sump off as you need to catch the swarf that drops through the hole (otherwise it will be all in your crankcase which obviously isnt good) I found a magnet very helpfull with this I also covered the crank with a rag as best as I could.



Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 20:39:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry,δε το προσεξα.
Απλα και παλι μλκια λεει καθως ενα πασο ειναι το οποιο το φραζεις με μια βιδα,δεν θελει ξετρυπημα... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1087s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on