Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
antchri (christos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Οκτ 2010, 19:04:58 Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα στα φρένα σε 206 1,4 8v |
|
|
Έχω ένα 206 μοντέλο 2001 στο οποίο τακάκια άλλαξα ο ίδιος(δεν αλλάζω πρώτη φορά) πριν 15.000 χλμ περίπου τα οποία είχα αγοράσει απο την αντιπροσωπεία.Ξαφνικά άρχισα να ακουώ ένα θόρυβο δυνατό(στο φρενάρισμα) ,τον οποίο εντόπιζα στον μπροστά δεξι τροχό γεγονός που με έκανε να τον βγάλω και να δω τι τρέχει με τα φρένα.Αυτό που διαπίστωσα είναι το εξής:στον αριστερό τροχό τα τακάκια φυσιολογική φθορα ,λιγότερο απο το μισό είχε φαγωθεί,στον δεξί τροχό(απο εκεί που άκουγα τον θόρυβο)το μέσα τακάκι κανονική φθορά ενώ το έξω σιδερο με σίδερο!Αγοραζω 1 σέτ καινούργια του εμπορίου TRW(ελβετικά μου είπαν είναι) και τα αλλάζω.Παρατηρώ αυτό τον καιρό όμως ότι ακούγεται απο μπροστα δεξιά μετα τα 70χλμ ένα σφύριγμα που όταν πατήσω το πεντάλ του φρένου σταματάει και επανέρχεται αργότερα σε ανύποπτο χρόνο.Βέβαια εν κινήσει(ενω ακούγεται το σφύριγμα) σήκωσα το χειρόφρενο να δω αν έχει να κάνει με τις σιαγόνες αλλά τίποτα συνεχίζεται το σφύριγμα,γεγονός που με έκανε να συμπεράνω ότι προέρχεται απο τα δισκόφρενα.Σκεπτόμενος όλα αυτά θυμήθηκα ότι το σφύριγμα αυτό ακούγονταν και πριν αλλάξω τακάκια σποραδικά ομως.Υποθέτω ότι το σφύριγμα έχει να κάνει με αυτό που προκάλεσε την πρόωρη φθορά των φρένων.Γνωρίζει κανείς τι φταιει;Πόσο μεγάλη είναι η ζημιά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Οκτ 2010, 19:18:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν έχεις ανομοιογενή φθορά στα τακάκια της ίδιας δαγκάνας (δηλαδή αυτό που περιγράφεις), εφόσον τα τοποθέτησες σωστά, τότε δε λειτουργούν σωστά οι γλύστρες. Θέλουν βγάλσιμο, καθάρισμα και γρασσάρισμα με κατάλληλο γράσσο.
Όσον αφορά το σφύριγμα, έχει να κάνει είτε γιατί δε λειτουργούν σωστά οι γλύστρες οπότε όταν αφήσεις το πεντάλ το τακάκι παραμένει σε επαφή με τη δισκόπλακα (χωρίς πίεση αλλά υπάρχει επαφή) ή από ρουλεμάν τροχού (αλλά αρκετά απίθανο).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
antchri (christos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 18:05:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Αν έχεις ανομοιογενή φθορά στα τακάκια της ίδιας δαγκάνας (δηλαδή αυτό που περιγράφεις), εφόσον τα τοποθέτησες σωστά, τότε δε λειτουργούν σωστά οι γλύστρες. Θέλουν βγάλσιμο, καθάρισμα και γρασσάρισμα με κατάλληλο γράσσο.
Όσον αφορά το σφύριγμα, έχει να κάνει είτε γιατί δε λειτουργούν σωστά οι γλύστρες οπότε όταν αφήσεις το πεντάλ το τακάκι παραμένει σε επαφή με τη δισκόπλακα (χωρίς πίεση αλλά υπάρχει επαφή) ή από ρουλεμάν τροχού (αλλά αρκετά απίθανο). |
Ευχαριστώ πολύ για για την απάντηση σου η οποία κατα τα φαινόμενα μου έδωσε την λύση! Έκανα αυτό που περιγράφεις στην απάντηση σου εδώ και 5 μέρες και αφου το περπάτησα καμιά 120 χλμ μέχρι τώρα δεν το ξανα παρουσίασε!
Ελπίζω να μην το παρουσιάσει, και πάλι ευχαριστώ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|