Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:36:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,ναι,περιπου ετσι οπως τα λεει ειναι με την διαφορα οτι δεν χρειαζεται να πειραξεις τις βιδες της κεφαλης καν για να βαλεις την ραλλοεισαγωγη.
Υπαρχει σαφως πιο απλος τροπος.
Επισης αναφερει οτι πρεπει να δεις πιο βολαν θα χρησιμοποιησεις ενω δεν εχει σημασια μιας και αν εισαι τριφυσος ειναι ιδια,ενω αν ειναι μονοφυσο βαζεις τα δικα σου.
Ακομα δεν αναφερει καν οτι αλλαζεις εκκεντροφορους/γραναζια και ελατηρια βαλβιδων με αυτα απο το 106.
Α,ξεχναει να αναφερει οτι πρεπει να βουλωσεις και την τρυπα του λαδιου διπλα στο φιλτρο στον κορμο του JP4 μιας και ο κορμος του J4 εχει μονον μια τρυπα.
Μια ακομα ανακριβεια ειναι ο πολλαπλασιαστης.
Τα μονοφυσα 106/Saxo εχουν διαφορετικο πολλαπλασιαστη αλλα τα τριφυσα εχουν ιδιο με ολα τα μοτερ JP4.
Σε καθε περιπτωση ειναι καλυτερα να μπει ο πολλαπλασιαστης απο το JP4 μιας και εχει ισχυροτερο ρευμα.
Η συνδεσμολογια δεν ειναι κατι το φοβερο...
Δεν μου ερχεται κατι αλλο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:42:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα παρακαλεσω να μεινει αυτο το τοπικ καθαρο - σαν οδηγος - ΧΩΡΙΣ ερωτησεις/απαντησεις - για τετοιες ερωταπαντησεις υπρχουν ηδη αντιστοιχα τοπικ.
Ας συμπληρωσει οποιος θελει οτι θελει - αρκει να ειναι 100% σιγουρος γι αυτο που γραφει. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2010, 20:29:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο θα σε παρακαλουσα οταν μπορεσεις να ανεβασεις καποιες φωτο απο τις τρυπες στο καπακι και πως τις αποφευγεις για να μπει εισαγωγη 106 και επισης για το ταπωμα για να ειναι πληρης ο οοδηγος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 06:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μολις βγαλω το μοτερ μου απο το XSi θα το ανεβασω.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 07:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο ευχαριστούμε για τις προσθέσεις
Για τους εκκεντροφόρους δεν το αναφέρει διότι το άφησε μαμά. Πιο κάτω λέει ότι θα το κάνει στο μέλλον
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 11:24:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο αν θελεις εξηγησε λιγο ή βαλε και φωτο εαν μπορεις για αυτο που ειπες για να βουλωσουμε την ταπα του λαδιου.....
www.stroked-up.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 11:34:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο αυτό που αναφέρει πιο κάτω δεν είναι η τρύπα του λαδιού που αναφέρεις?
Παράθεση: | To be honest this was the hardest part of the whole conversion but we are still not complete with the drilling and tapping as the block also needs to be done as the JP4 comes with a remote type oil filter (mine did not come with this part so I havent got a picture) and the oil return hole needs to be blocked up (as the J4 doesnt use this) to do this you need to have the oil sump off as you need to catch the swarf that drops through the hole (otherwise it will be all in your crankcase which obviously isnt good) I found a magnet very helpfull with this I also covered the crank with a rag as best as I could. |
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2010, 20:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry,δε το προσεξα.
Απλα και παλι μλκια λεει καθως ενα πασο ειναι το οποιο το φραζεις με μια βιδα,δεν θελει ξετρυπημα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|