PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο Opel Astra GTC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 09:41:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

edit by MEM...
παρακαλεισθε να διαβασετε το παρακατω ποστ με μια ανασα...οπως γραφηκε...
----------------------------------------------------------------------------


ΓΑ**ΣΕ μας ρε arh λες και μιλαμε για κανα αμαξι της προκοπης. Laughing

Λοιπον παιδιου το σπιντσερ ειναι απο τα πρωτα 2.2 σε αυτο εχω μια επιφυλαξη και ειναι απο τρακα αλλα ο θειος του παιδιου ειναι φαναρτζης και δεν ειχε παρει καμπινα

το αμαξι ειχε τα εξης κακα.
α. αθλια φρενα
β. εβγαζε μουτρα οχι κατι τρομερο αλλα το ενιωθες ελφρυ μπρος
γ. ειχε ενα μοτερ ΓΑ**ΣΕ τα

φρενα παρολο που ηταν τερατα ειχε μια αισθηση σα το δικο μου και επιπλεον δε σταματαγε...
εβαλε κατι ebc μετα αλλα απο αποσταση μειωθηκε αισθηση παλι σκ**α

αναρτηση... οι τυποι πηραν σεταπ ελιζ και το εκαναν κοπι παστε. επιπλεον οπως ανακαλυψε
παιδι μετα εβαλαν εμπρος πιο μαλ**α ελατηρια για να μη γκρινιαζουν γερμανακια προφανως.
συν οτι το αμαξι ειναι αρκετα κιλα παραπανω απο ελιζ και απο μοτερ και κυριως απο εξοπλισμο...
ε βαλτα ολα αυτα κατω και δες!
συγκεκριμενα η μουρη βουταγε και ειχε μια μικρη αδρανεια σε σχεση με ελιζ
ενω επιπλεον -λογω των 17αριων που ειχε πιστευω- χαζογλυστραγε για πλακα μπρος σε γλιτσα.
επισης το τιμονι δε καταλαβα ποτε γιατι ειχε μια πιο ασαφη αισθηση απο ελιζ
ισως απ λαστιχα και ελατηρια
το χειροτερο ομως απο ολα ηταν εθνικη. ηταν σα να οδηγεις το 206 του μανθου με φουλ σλικ και αρνητικο οφσετ. δεν επαιζε να εισαι με το ενα τιμονι χερι πανω απο 140 και να περναγες γιαπ ανωμαλια εθνικη. σε ειχε τραβηξει απεναντι. και επιπλεον το αμαξι επλεε και ηταν παρα πολυ περιεργο στα πολλα χλμ εθνικη κυριως.
ο πουπακης οποτε το βλεπει το αμαξι μουρμουραει αφου εχει κανει πανω απο 10ευθυγραμμισεις δοκιμαζοντας σεταπ το παιδι. αλλαξαν ολα τα συνεμπλοκ τιποτα και τοπ μαουντ.
ισςως ο συνδιασμος μαλακοτερο ελατηριο με αμορτισερ κονι ....αυτα τα πραματα σε ελιζ δεν υπαρχουν ουτε για πλακα

τελικα μετα απο πολυ κραξιμο εκαναν το αυτονοητο. τραμπα με ενα φιλο μας με ελιζ τα ζαντολαστιχα. με τα 15αρια του ελιζ το αμαξι μεταμροφωθηκε....
το τελειως παρανοικο ειναι οτι και το ελιζ με τα 17αρια του οπελ το παιδι κοπανιοταν οτι εγινε καλυτερο και ταιριαζε στην αναρτηση που ειχε το ελιζ σε κρατημα (νιτρον)

επιπλεον απο οσο καταλαβα απο παιδι στο καπακι οταν βγηκε μεσα στο πρωτο χρονο βγαλανε φειςλιφτ με πιο σκληρα ελατηρια. αυτος πλεον φοραει απο το τουρμπο ελατηρια και το αμαξι εχει μεταμορφωθει.συν οτι εβαλε και αμορτισερ απο το τουρμπο νομιζω . γενικα ειχε 3-4 σετ ελατηρια και επαιζε και ο πουπακης εβριζε!
και εβαλε και 16αρες και το αμαξι λεει οτι ειναι αλλο πραμα. δε το εχω οδηγησει εκτοτε.

επισης μοτερ. πολυ μαλακισμενο για στριψιμο βουνο. τρελλη ροπη μεσσαιες αλλα ψηλα λαχανιαζε. οποτε σε πολλες στροφες ειχε τυχη να παταω γκαζι με μεεσαιες να γυρναει και με του που βγαιναμε απο απεξ και ανεβαζε στροφες επιανε και προσφυση το αμαξι τα φτυνε και το μοτερ ψηλα και βρισκοσουνα με λιγο αναποδο και το αμαξι να εχει προσφυση και να εκτοξευεται προς την εξωτερικη της στροφης. Αλλαζοντας εξατμιση προγραμμα και ολη την εισαγωγη απο ενα γερμανο δε θυμαμαι ονομα κατι μεταλλικες το αμαξι μεταμορφωθηκε και ξυριζε παντου ενω εβγαζε δυναμη 300σαλ πριν κοφτη στο δυναμομετρο.
το ελιζ με το Κ μοτερ ξυριζει παντου.και μην ακουσω μαλ***ες οτι τα φτυνει ο αλλος με το ελιζ εχει αλλαξει φαλτνζες ψυγεια θερμοστατες και δε θυμαμαι τι αλλο νομιζω αντλια εχει 100000χλμ και το αμαξι δε καιει σταγονα λαδι.
αααα το οπελ καιει λαδι σαν πεζο!

το τουρμπο λενε οτι ειναι αλλο αμαξι. ο τυπος με ελιζ αντι να βαλει ταπερ μοτερ τελικα τον πεισαμε και το εδωσε και πηρε σπιντστερ τουρμπο που εβαλε πανω την νιτρον.αλλο αμαξι απο το 2.2 και σε φρενα και παντου
επισης το αμαξι κυνηγιεται στα ισια με εξιζ σερρες για πλακα. εχει και προγραμμα ανδιρανακη και ειναι μιλαμε πυραυλος.

τα παιδια και οι δυο ειναι ερωτευμενοι με το σπιντστερ τουρμπο που το θεωρουν συνολικα τη καλυτερη προταση που βγηκε στο σασι αυτο
και βριζουν το 2.2 σα τη χειροτερη εργοστασιακη. βεβαια με 3-4βασικα πραματα και το 2.2 γινεται αμαξαρα αλλα απο εργοστασιο οπως εβγαινε σε ελιζ δε στεκοταν ευκολα σε στροφιλικι


perito Να πω οτι εχω ηδη δει παλιοτερα 2 τουρμπο για αγορα οταν σκεφτομουνα κατεραμ αλλα οι πο**τη* δε πεφτανε λεφτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 10:05:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θεικο post
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


ευτυχως που ξερουμε πως γραφεις αλλιως δεν θα εβγαινε και πολυ νοημα
αλλα τελος πάντων Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 10:21:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το κακο ειναι οτι μονο εγω καταλαβαινω στελιο και στελιος εμενα οι αλλοι απλα διαβαζουν Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 10:40:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι να εισαι σε θεση να κατανοησεις την ουσια απο τα post του Τακη και να μην μενεις σε περιττα σχολια... Laughing Laughing Laughing

Περι Speedster...
Με μια επιφυλαξη μιας και δεν θυμαμαι καθολου τι ειχε,μου φαινεται οτι δεν ειχε καν υδραυλικο ρε... Sad
Μου εκανε εντυπωση το ποσο βαρυ τιμονι ειχε και μαλιστα χρησιμοποιουσε και τιμονι πολυ μικρης διαμετρου(μια παρακεντρη μαλακiα). Confused

Απο εξοπλισμο παντως δεν ειχε τιποτα,και οταν εννοω τιποτα,ΤΙΠΟΤΑ.
Ουτε καν κεντρικο κλειδωμα δεν ειχαν...
Το συγκεκριμενο πορτοκαλι που μας ειχαν φερει δεν ειχε καν ραδιοφωνο αν και απο οτι μαθαμε το εδιναν σαν option.

Οσο αφορα το σασι,αμα ηταν απο σεντρα,αστο boss...
Επειδη ειχα κανει την σχετικη συζητηση,το σασι του ηταν η κλασσικη "μπανιερα" με ειδικες κολλησεις με ρητινες και αναλογες παπαριες.
Με λιγα λογια,αν το ακουμπησεις,πετα το...
Δυστυχως το πλαισιο του εφτανε μεχρι μπροστα,λίγο πισω απο προφυλακτηρες,κλπ και δεν ειχε αποσπωμενα τμηματα για χαμηλο βαρος και ακαμψια.
Οποτε διατηρω μια επιφυλαξη για το ποσο αρτιο ηταν αυτο του γνωστου σου... Sad

Οσο αφορα το μοτερ,δεν διαφωνω καν,εκτος απο ροπη δεν ελεγε τιποτα αλλο αν και σε βελτιωμενη μορφη(με Schrick,κλπ,κλπ,κλπ) γινεται ταπερ(ναι,ναι,ανεβαζει σχεδον 9αρες).
Για το τουρμπατο τωρα,εγω διαφωνω πληρως στο οτι ηταν πιο μελετημενο...
Φαντασου οτι η ροπη του ατμοσφαιρικου το εκανε και διπλωνε ευκολα ακομα και με 3η(σε λιγο γλιστερη ασφαλτο),βεβαια αναλογα και με τα λαστιχα μιας και αυτο που μας εστειλαν ειχε καμια 10αρια χιλλιαδες χλμ(νομιζω 11 ειχε)...

Περι τιμονιου,εγω δεν ειδα πουθενα υποστροφη ρε...
Μηπως του φιλου σου δεν ειχε τα 175αρια λαστιχα μπροστα και φορουσε τιποτα αλλο; Question

Για φρενα δεν θυμαμαι,ψεματα θα σου πω μιας και αν με προβληματιζε,θα το θυμομουν εστω και λιγο...
Χαλια ηταν οντως το κλασσικο ABS που θυμιζε Astra F GT. Laughing

Γενικα ξαναρωταω,μηπως του γνωστου σου,δεδομενης της σεντρας,ειχε κουσουρια απο εκει και για αυτο δεν συνηλθε ποτε; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 11:00:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι να εισαι σε θεση να κατανοησεις την ουσια απο τα post του Τακη και να μην μενεις σε περιττα σχολια... Laughing Laughing Laughing


αν και δεν εχω αναλογη εμπειρια (πλην ενος 1600 MG - που εννοειται οτι δεν εχει καμμια σχεση με τα αλλα 2 εκτός απο το οτι εχει κι αυτο το μοτερ στο κεντρο), εχω καταλαβει επακριβως τι εννοει...μη στεναχωριεσαι Wink Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 11:38:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωρα που το λες ειχε αλλαξει μπανιερα κανονικοτατα
και ηταν και φτηνη και ας λενε
το αμαξι επειδη ειχε παντα το φοβο της τρακας ειχε μετρηθει απειρες φορες πουπακη που μετραει και διαγωνιες κλπ και ηταν ολοισιο.
λαστιχα δε παιζει να φοραγε 175 πρεπει να ηταν πιο τουβλα διασταση.ειχε 17αρια σα το τουρμπο. επισης αυτο εχει αρκουδα κλειδαριες παραρθυρα ραδιο. υδραυλικο δε θυμαμαι αλλα νομιζω κανενα δεν ειχε

για τα φρενα τωρα θυμηθηκα οτι εχει κανει καποια μετατροπη τελευταια γιατι τα ελιζ δεν ειχαν καν σεβρο και νομιζω τα ξηλωσε ολα

το τουρμπο επειδη το εχει το παιδι με τη νιτρον και λαστιχα ειναι βεντουζα. το οτι διπλωνει σε γλιτσα ειναι δεδομενο αλλα σορυ και Μ3 να παρεις στη βουλιαγμενης κανεις αναποδα μεχρι τα 200... το θεμα ειναι οτι πιστα με σεμι αντιδρα τελεια οπως καθε ελιζ και εχει δυναμη και βαθος το μοτερ μεχρι το κοφτη σαν ατμοσφαιρα... φοραει προγραμμα απο ανδριανακη και εχουν επιτηδες κρατησει χαμηλα ροπη μεσσαιες για να μη σπαει προσφυση αμεσως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 12:21:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως για Speedster με aftermarket δεν εχω αποψη... NodNo
Ολα οσα σου εγραψα ειναι απο full stock αμαξι. Sad
Απο εξοπλισμο παντως τιποτα...

Οσο για ζαντολαστιχα,νομιζω 16αρια φορουσε αυτο που μας ειχαν στειλει τοτε ρε... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1568s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on