PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Εξατμηση για 8v Rallye/XSi (1.3lt, 1.4lt, 1.6lt 8V)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Μάρ 2015, 22:32:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχεις θεμα,τιποτα δεν θα ακουγεται...
Εννοω τιποτα περισσοτερο απο μια μαμα εξατμιση,οχι δηλαδη οτι το 1300αρι ειναι γενικα αθορυβο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
clouseau 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Μάρ 2015, 22:49:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια χαρα τοτε. ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2020, 15:14:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σας,εχω ενα rallye 1.6 8v με μια σκουπα JR υποθετω απο ενα αυτοκολλητο που εχει πανω και αγνωστο φιλτρο μεσα,θα ηθελα να προχωρησω σε μετατροπη-βελτιωση του συστηματος εξαγωγης.Με αυτα που εχω διαβασει εως τωρα σκεφτομουν να καταργησω το μεσαιο τελικο που ηδη εχει(δεν ειναι γνησιο-δεν γνωριζω την προελευση του),να βαλω εναν διακοσαρι καταλυτη και ενα τελικο τυπου group N(μου αρεσει αισθητικα).Τωρα εχω τις εξις αποριες:

1)Αυτη η μετατροπη θα φερει αυξηση της αποδοδης ή θα φερει μειωση σε καποιο φασμα στροφων με αποτελεσμα να γινει χειροτερο?
2)Απο θορυβο θα γινεται πανικος ή οχι?Διοτι καλη η φασαρια αλλα δεν αρεσει σε ολες τις γειτονιες της Αθηνας.

Αν καποιος εχει να προτεινει καποια λυση για μαμα 8βαλβιδο,εχωντας στην ακρη του μυαλου μου πως μελλοντικα ισως βαλω καποιον light εκκεντροφορο με αντιστοιχο προγραμμα,θα ηθελα πολυ να την ακουσω!!

Ευχαριστω προκαταβολικα.


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Φεβ 2020, 00:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωμη μου,να πας σε 50mm σε ολο το μηκος αλλά με καταλυτη και δυο καζανια.
Ειναι αρκετα μεγαλη διατομη για να την εξαντλησει το 8v...
Και προσθετεις και ενα χταποδι επωνυμο και κλεινεις απο εξατμιση.

Αν και για μενα,πραγματα που ανακαλυψα ψαχνωντας το δικο μου,το μοτερ ειναι πολυ περισσοτερο φρεναρισμενο απο μπροστα(εισαγωγη & παρελκομενα) παρα απο εξατμιση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Φεβ 2020, 16:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Γνωμη μου,να πας σε 50mm σε ολο το μηκος αλλά με καταλυτη και δυο καζανια.
Ειναι αρκετα μεγαλη διατομη για να την εξαντλησει το 8v...
Και προσθετεις και ενα χταποδι επωνυμο και κλεινεις απο εξατμιση.

Αν και για μενα,πραγματα που ανακαλυψα ψαχνωντας το δικο μου,το μοτερ ειναι πολυ περισσοτερο φρεναρισμενο απο μπροστα(εισαγωγη & παρελκομενα) παρα απο εξατμιση...


Στελιο λαμπαδα θα αναψω στο ονομα σου.Ωραια απο θεμα εξαγωγης ετσι θα κινηθω.Οσον αφορα την εισαγωγη φανταζομαι πως πρεπει να βαλω την αλουμινενια απο το 13αρι ή αυτην του c2.Εκτος αν υπαρχει αλλο μονοπατι που δεν εχω υπ'οψιν μου.


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Φεβ 2020, 20:53:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ Laughing
Εισαγωγή C2 ξέχνα τη, του 13αριού μπαίνει αλλά πρέπει να μας πεις για ποια χρήση το θέλεις να σου πούμε γνώμη για το αν χρειάζεται ή όχι..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 07:38:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ Laughing .

Lol Lol Lol

Εννοουσα εισαγωγη αερος,οχι πολλαπλη εισαγωγης αλλά δεν γαμεις... Laughing

Απο εναν γαλλο που βρηκα,ειχε κάνει side by side συγκριση την μανα πλαστικη του 1600 με αλουμινενια απο 1300,σε ιδιο μοτερ με περιφερειακά απλως.
Οι καμπυλες της πλαστικης ηταν παντου γραμμικες,η αλουμινενια ενω οπως θα περιμενε καποιος να εκανε αρκετη διαφορα,εκανε ενα κλικ στην καμπυλη παρα πολυ ψηλα και ουτε καν για 500 στροφές και στο υπολοιπο φασμα ήταν ενα κλικ κατω απο την πλαστικη.
Για αυτο και αλλαξα γνωμη και εγώ,ενω στα πλανα μου ελεγα για μεταλλικη απο 1300. Confused

Απο φιλτροκουτι,επειδη το ψαχνω αρκετα τις τελευταιες μερες,το μαμα φίλτρο αερος εχει πολυ μεγαλη επιφανεια και γενικα σαν σύνολο δειχνει να εχει καμποση χωρητικοτητα σε λιτρα.Για να το καταργησεις και να βαλεις πχ μια διαταξη σαν σκούπα,θελει χοανη πολυ μεγαλων διαστασεων που αποκλειεται. α χωρεσει μεσα σε κελυφος σκουπας, αμφιβάλλω καν αν θα μπορεσει να μπει και σε κλειστό φιλτροκουτι με τον διαθεσιμο χωρο του 106 εκει μπροστα. Sad

Κοινως,για καλυτερο φιλτροκουτι,εγω ακόμα ειμαι σε σκεψεις και το ψαχνω,δεν εχω καταληξει καπου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 11:47:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ Laughing
Εισαγωγή C2 ξέχνα τη, του 13αριού μπαίνει αλλά πρέπει να μας πεις για ποια χρήση το θέλεις να σου πούμε γνώμη για το αν χρειάζεται ή όχι..


H χρήση ειναι σβέλτες βολτες και μονο,δεν κυνηγαω χρονους στην πιστα ουτε πατηματα κανω.Εχει τη φαση της η βελτιωση,οποτε πιο πολυ για το mindset το κανω παρα για να κερδισω 2 δευτερα οταν στριβω στην Πεντελη!


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 11:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Nik_psa έγραψε:
O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ Laughing .

Lol Lol Lol

Εννοουσα εισαγωγη αερος,οχι πολλαπλη εισαγωγης αλλά δεν γαμεις... Laughing

Απο εναν γαλλο που βρηκα,ειχε κάνει side by side συγκριση την μανα πλαστικη του 1600 με αλουμινενια απο 1300,σε ιδιο μοτερ με περιφερειακά απλως.
Οι καμπυλες της πλαστικης ηταν παντου γραμμικες,η αλουμινενια ενω οπως θα περιμενε καποιος να εκανε αρκετη διαφορα,εκανε ενα κλικ στην καμπυλη παρα πολυ ψηλα και ουτε καν για 500 στροφές και στο υπολοιπο φασμα ήταν ενα κλικ κατω απο την πλαστικη.
Για αυτο και αλλαξα γνωμη και εγώ,ενω στα πλανα μου ελεγα για μεταλλικη απο 1300. Confused

Απο φιλτροκουτι,επειδη το ψαχνω αρκετα τις τελευταιες μερες,το μαμα φίλτρο αερος εχει πολυ μεγαλη επιφανεια και γενικα σαν σύνολο δειχνει να εχει καμποση χωρητικοτητα σε λιτρα.Για να το καταργησεις και να βαλεις πχ μια διαταξη σαν σκούπα,θελει χοανη πολυ μεγαλων διαστασεων που αποκλειεται. α χωρεσει μεσα σε κελυφος σκουπας, αμφιβάλλω καν αν θα μπορεσει να μπει και σε κλειστό φιλτροκουτι με τον διαθεσιμο χωρο του 106 εκει μπροστα. Sad

Κοινως,για καλυτερο φιλτροκουτι,εγω ακόμα ειμαι σε σκεψεις και το ψαχνω,δεν εχω καταληξει καπου.


Χμμμ,αρα δεν παω ουτε για εισαγωγη απο 13αρι,μαλλον δεν αξιζει τα εξοδα.Εχω το μαμα φιλτροκουτι απο το 8βαλβιδο 1.6αρι στην αποθηκη.Ισως να αξιζε να καταργηθει η σκουπα που εχει τωρα και να μπει το φιλτροκουτι με καποια μοντα(τρυπα μπροστα κλπ).


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kapo106 (Παναγιωτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 16v

Ένταξη: 02 Φεβ 2019
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 13:35:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μεγάλη φιλτροχοανη μπορείς να βάλεις την σκούπα της bmc,αυτήν έχω εγώ χωράει τις μεγάλες φιλτροχοανες όχι τις μικρούλες με την γωνία.Εχει χώρο μπόλικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:32:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπα,δεν θα το προτεινα,το μαμα φιλτροκουτι εχει ενα σωρο λεπτομέρειες που γονατιζουν το μοτερ...Υπο αλλες συνθηκες και με γνωμονα την αποδοση,το συγκεκριμενο μοτερ θα μπορουσε να ειναι ανετα 10 αλογα πανω απο πιο σωστη εισαγωγη και εξατμιση,αν και πιστευω οτι το ειχαν γονατισει για να συνεχίσουν να πουλανε 1300αρια 106.

Βασικα σε λαθος topic τα γραφουμε... Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Mixanologos (Thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 8v 1997

Ένταξη: 29 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 47
Τόπος: Μεταμόρφωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2020, 16:45:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο θέμα της εισαγωγής σε 106 Rallye 1,6 8v είμαι κι εγώ προβληματισμένος. Εμένα είχε ακόμα τα μαμά πλαστικά πίσω απο το ψυγείο τα οποία φαντάζομαι είναι για να μειώνουν το θόρυβο. Τα αφαίρεσα αλλά είναι τελείως λάθος όπως το βλέπω. Αξίζει να αφήσω το μαμά φιλτροκούτι και να φτιάξω μια σωλήνα μέχρι μπροστά ή θέλει κάτι άλλο πχ σκούπα ή DIA κλπ;


R5GTT R.I.P.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2020, 08:09:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγουρα μια σωληνα απο μπροστα είναι καλυτερα απο το τιποτα αλλά γενικα το πανω κομματι απο το μαμα κουτι που παει στην πεταλουδα,δεν θα ελεγα οτι είναι ο ορισμός της καλης σχεδιασης για αποδοση.
Εκει θελει σιγουρα δουλεια στο σημειο ενωσης,αν οχι αντικατασταση με αλλο κουτι γενικοτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1869s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on