Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 17:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως εχει φοβερο look αλλα μου φαινετε λιγο μακρυ για WRC....
Ποιο πολυ σε πρωταθλημα τουρισμου(DTM,BTCC) φερνει...
Ελπιζω να εχει την θεικη κατανομη βαρους που ειχε το 206 και να διαπρεψει......
Καλη του επιτυχια...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 17:12:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όμορφο είναι, να δούμε τι θα κάνει.....
Α, το 307 CC ήρθε στη Lion, το είδα πάνω σε ένα φορτηγό της. Οπίσθια που έχει το άτιμο!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 20:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλη σου επιτυχια λιονταρε!!!!!!
Μακαρι να ειναι αξιος αντικαταστατης του 206!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Petros (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 21:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ έξυπνη ιδέα
Πανέμορφο εμφανισιακά!
Το αυξημένο ολικό μήκος όμως και το μεταξόνιο με βάζει σε σκέψεις για το θέμα της ευελιξίας του σε σύγκριση με τον προκάτοχο (206) και το Focus WRC...
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:
Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.
Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.
Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.
Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 23:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:
Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.
Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.
Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.
Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg |
kala emena giati mou fenetai oti o 1,8 16v einai o 2,0 me kontes mpieles kai kilindrous?kapou to eixe parei to auti mou
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:06:58 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση |
|
|
The covers have come off Peugeot's next WRC challenger – the 307 World Rally Car.
Based on the coupe version of the road-going 307, the car will be officially unveiled at the Frankfurt Motor Show next month.
Pre-planning of the car began 15 months ago but its first wheels didn't turn until Christmas Eve 2002. Since then, the car has gone through an extensive testing programme, with test drivers Cedric Robert and Andrea Aghini doing much of the ground-work, however world champ Marcus Gronholm and Subaru-bound Richard Burns have also been behind the wheel of the new car.
The 307 WRC will take over from the triple title-winning 206, and one team insider says the 307 will be a completely new car.
"Everything in this car is new. Nothing has been carried over from the current 206. The engine, suspension, gearbox, everything – they're all new parts designed for this car."
A launch date for the 307 has yet to be announced, but team boss Corrado Provera says he is planning the car to be ready for the start of the 2004 season.
"It is our target to have the car ready for next year's Monte Carlo Rally," said the Italian. "Whether the car starts next year is not our decision – that is a decision which will be taken by Peugeot managing director Frederic Saint-Geours, not by Peugeot Sport."
Homologation of the rally car will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time, 25,000 vehicles in the 307 CC range, in 12 consecutive months.
Πηγή: wrc.com
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Frankfurt Motor Show 2003 will mark a third important event in the recent sporting history of Automobiles Peugeot: following on from February 1983 and the presentation of the 205 Turbo 16 jointly with the marketing of its little sister, the 205, and then June 1998 with the simultaneous presentation of the 206 and its sports derivative the 206 WRC, it is today the turn of the 307 to enhance its range with the arrival of the "World Rally Championship" version: the 307 WRC.
Based on the top-of-the-range version of the 307CC fitted with an engine developing 180 bhp, the 307 WRC is Peugeot's next weapon, its destiny being to replace the 206 WRC at exactly the right moment - it is currently triple world champion. Its arrival in the coupι version will be the result of the great advances in development and the still formidable competitive capacity of the 206 WRC which has enabled the Peugeot Sport team to perfect the vehicle before launching the 307 WRC in competition. Its wheels first turned on Christmas Eve 2002; since then the test sessions have become more frequent, both off and on road.
Pre-planning studies began 15 months ago, a choice finally being made in favour of a CC version of the 307, at the request of Peugeot management and the Marketing department, production of an even more effective version of the Coupι Cabriolet also being a top priority.
Although heavier than the saloon, like any coupι cabriolet the 307 CC requires a certain number of stiffeners; the 307 WRC project benefited from the new legislation which increased the minimum legal weight of the body to 320 kg. The folding parts forming the roof of the cabriolet are now fixed.
One innovation is the 307 WRC gearbox, a 5 speed Hewland, which is located at the rear of the engine in a transverse position, contrary to the one on the 206 WRC which is in a longitudinal position.
A conical counter gear situated behind the centre differential provides the drive to the rear wheels. The three differentials - front, centre and rear - are electronically managed.
Another new feature is that the engine is no longer the XU9J4 but the more recent XU7JP4, still with an aluminium block. This engine is fitted to the 406 1.8 litres but here it is 2.0 litres cc. Power is approximately 300 bhp at an engine speed of 5250 rpm with a torque of 580 Nm at 3500 rpm.
Comparative table of the dimensions of the 206WRC and 307WRC
Dimensions 206 WRC 307 WRC
Length 4.005 m 4.344 m
Width 1.770 m 1.770 m
Wheelbase 2.468 m 2.610 m
Weight 1230 kg 1230 kg
Homologation of this racing vehicle will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time as 25.000 vehicles in the 307 CC range, in twelve consecutive months.
Πηγή: motorsportsforum.com
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 08:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Βαγγέλη, αυτά που μετάφρασα έβαλες...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 10:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΜΜΜΜΜΜ να πουλήσω το αυτοκίνητο, το σπίτι και ότι άλλο μπορώ και να το πάρω;;
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 21:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι πρώτες δοκιμές του νέου όπλου της Peugeot, του 307 WRC έλαβαν χώρα στην βόρεια Γαλλία, στα μέσα της εβδομάδος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μάρκους Γκρόνχολμ κατάφερε να γράψει αρκετά χιλιόμετρα ώστε να βγάλει σημαντικά συμπεράσματα: «Το 307 είναι, σε αυτό το επίπεδο εξέλιξης, το ίδιο ταχύ με το τωρινό 206. Όντως έχει την αίσθηση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αλλά ελπίζω ότι με τις διάφορες ρυθμίσεις θα γίνει πολύ καλύτερο και πιο ευκίνητο. Παρόλα αυτά είναι ήδη πάρα πολύ καλό».
Το νέο 307 WRC φέρει ένα νέο πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο, όπως και λέει ο Φινλανδός, θέλει ακόμα πολύ δουλεία από τους μηχανικούς του, όσον αφορά τις ρυθμίσεις του.
Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.
Πηγή: ams.gr
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 23:42:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχει την χαρη του ασημενιου 206WRC ομως ρε γα**το... Εκεινο το βλεπεις και σου σηκωνεται η τριχα..Τι να πω, μακαρι να διαψευστω.. Ισως σε ασημι να δειξει καλυτερα, σε κοκκινο παντως ειναι απαισιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
I_Of_The_Storm (Marinos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 XT 1.6
Ένταξη: 01 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: Athens-Alimos
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 07:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Emena proswpika den me trelenei.. Pragmatika 8ymizei perissotero ama3i apo DTM h BTCC para WRC. Den exei ayth thn agria omorfia tou 206 WRC. Twra gia tis epidoseis 8a prepei na perimenoume,makari na synexizei thn tromerh poreia pou 3ekinhse to 206 kai na paei akoma kalytera
To Our Island In The Stream Where We Can Dream At The Edge Of The World... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 08:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.
Πηγή: ams.gr |
Xα χα... πές τους να διαβάζουν τα νέα του 206club.gr....
Είμασταν από τους πρώτους που δημοσιεύσαμε το δελτίο τύπου της Peugeot Sport που ανακοίνωνε ότι μαζί με τον Gronholm θα τρέχει ο Rovanpera και σε επιλεγμένους αγώνες ο Freddy Loix!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 08:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tha simfoniso me tous prolalisantes......metrio se omorfia alla oxi san to 206 oso gia tis epidoseis ine sigouro oti tha thelei diorthoseis kai oti tha exoume psiloapotixies tin proti xronia ektos kai an to valoun dokimastika kamia xronia (parallila me to 206) kai doune pos paei gia na kanoun rithmiseis.....
pantos nomizo oti se kati pio skouro tha tou pigene pio poli.....oso gia tin aerotomi den sas thimizei ligo Mitsubishi EVO??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HackerWerger Μόλις έγραψα
Ένταξη: 20 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 49
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2003, 23:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά τη γνώμη μου η peugeot θα κάνει πολύ μεγάλη βλακεία που βάζει στον WRChampionship το 307. Το 206 πετάει και είναι μπροστά στην βαθμολογία σχετικά άνετα..
Ενώ η Scoda μπαίνει στον ανταγωνισμό με σαφώς μικρότερο αμάξι (το Fabia) η Peugeot για να ανεβάσει πιθανώς και τις πωλήσεις του 307 αντικαθιστά το 206.
Δεν θέλω να φανώ γκαντέμης, αλλά... πολύ φοβάμαι ότι θα πατώσουμε του χρόνου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2003, 08:13:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2003, 09:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάρτε και ένα videάκι.
ΥΓ: Θέλει RealPlayer για να παίξει.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2003, 09:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά:
Engine
Type : XU7JP4
Position : transversale avant
Number of cylinders : 4
Capacity : 1 997cc
Bore x stroke (mm) : 85 x 88
Power : 300 à 5250 tr/mn
Torque : 580 Nm at 3500 rpm
Cylinder head : aluminium
Valves : 4 per cylinder
Cylinder block : aluminium
Camshafts : 2 OHC
Fuel system : MAGNETI-MARRELLI STEP 9
Turbo : GARRETT HONEYWELL
Lubrication : Carbon wet sump
Fuel feed : Injection electronic control
Heat exchange : Air - Air
Transmission
Clutch : Carbone, 6" triple plate
Gearbox : transverse, 5 speed Hewland
Differentials : Active front, rear and central
Steering
Type : power steering, rack and pinion
Brakes
Front : Vented 370 mm diameter discs and 8-pot calipers (295mm*)
Rear : 370 mm diameter discs (295mm*) 4-pot calipers
Suspension
Front and rear : pseudo McPherson
Shock absorbers : Peugeot
Dimensions
Wheelbase : 2,610 m
Length : 4,4344 m
Width : 1,770 m
Height : 1,370 m
Wheels : O.Z 8x18" (7x15*)
Tires : Michelin 20x65x18’’ (17x65x15*)
Weight : 1 230 kg
Fuel tank capacity : 90 litres
Fuel : F.I.A
Lubrication : Total
* Loose surface version
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cmarin (Costas) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 21 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2004, 13:00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα.... |
Όχι μεγαλύτερο μήκος, περισσότερο βάρος πλαισίου (320 κιλά) που το 206 δεν το καλύπτει. Έτσι προχώρησαν σε 307, κάτι βέβαια που το "επέβαλε" και το μαρκετινγκ για τις πωλήσεις.
Για το μήκος του Fabia δεν υπάρχει θέμα. Το μήκος είναι μίνιμουμ 4 μέτρα που το καλύπτει, όπως το κάλυπτε και το 206 (έστω και λίγο στο κρεβάτι του Προκρούστη). Δεν υπάρχει καμία ειδική εγκριση. Οι κανονισμοί είναι για όλους το ίδιο.
Οι πρώτες εντυπώσεις από τον Gronholm και τον Loix είναι ότι το 307 είναι ήδη πιο γρήγορο από το 206. Βέβαια αυτά έλεγαν και στην skoda προ Fabia. Όποτε περιμένουμε μέχρι το Μόντε. 18 μέρες έμειναν....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την cmarin στις Πεμ 08 Ιαν 2004, 14:42:07, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|