PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 17:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντως εχει φοβερο look αλλα μου φαινετε λιγο μακρυ για WRC....
Ποιο πολυ σε πρωταθλημα τουρισμου(DTM,BTCC) φερνει...
Ελπιζω να εχει την θεικη κατανομη βαρους που ειχε το 206 και να διαπρεψει......
Καλη του επιτυχια...... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 17:12:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όμορφο είναι, να δούμε τι θα κάνει.....

Α, το 307 CC ήρθε στη Lion, το είδα πάνω σε ένα φορτηγό της. Οπίσθια που έχει το άτιμο! Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 20:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη σου επιτυχια λιονταρε!!!!!! Very happy Very happy Very happy Very happy
Μακαρι να ειναι αξιος αντικαταστατης του 206!!!!!!!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Petros (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)

Ένταξη: 16 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 113
Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 21:33:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ έξυπνη ιδέα
Πανέμορφο εμφανισιακά!

Το αυξημένο ολικό μήκος όμως και το μεταξόνιο με βάζει σε σκέψεις για το θέμα της ευελιξίας του σε σύγκριση με τον προκάτοχο (206) και το Focus WRC...


In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:20:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:

Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.

Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.

Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
 
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 23:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Kαι κάποια τεχνικά στοιχεία που μόλις μου ήρθαν:

Το 307cc όντας πιο βαρύ από την κλασσική έκδοση χρειαζόταν κάποιο αριθμό ενισχύσεων στο σασί. To 307 επωφελήθηκε από τον νέο κανονισμό όπου το βάρος αυξήθηκε κατά 320 κιλά. Τα αναδιπλούμενα μέρη του cc πλέον είναι σταθερά.

Μια νέα καινοτομία στο 307 WRC είναι το κιβώτιο 5 σχέσεων της Hewland, όπου βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής τοποθετημένο εγκάρσια αντίθετα από το 206 όπου είναι τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα.
Τα τρία διαφορικά (εμπρος, κέντρο και πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Αλλη μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι το 307 WRC δεν φοράει τον XU9J4 του 206WRC αλλά τον πιο καινούργιο XU7JP4, επίσης με αλουμινένιο μπλόκ. Ο κινητήρας αυτός είναι από το 406 1,8l αλλά εδώ πλέον στα 2,0l. Η δύναμη του κινητήρα είναι περίπου 300 άλογα στις 5250 rpm και η ροπή στα 580 Nm στις 3500rpm.

Διαφορές διαστάσεων με το 206WRC:
 
Διαστάσεις 206 WRC 307 WRC
Μήκος 4.005 m 4.344 m
πλάτος 1.770 m 1.770 m
Μεταξόνιο 2.468 m 2.610 m
Βάρος 1230 kg 1230 kg



kala emena giati mou fenetai oti o 1,8 16v einai o 2,0 me kontes mpieles kai kilindrous?kapou to eixe parei to auti mou


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:06:58    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 CC WRC: Παρουσίαση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




The covers have come off Peugeot's next WRC challenger – the 307 World Rally Car.

Based on the coupe version of the road-going 307, the car will be officially unveiled at the Frankfurt Motor Show next month.

Pre-planning of the car began 15 months ago but its first wheels didn't turn until Christmas Eve 2002. Since then, the car has gone through an extensive testing programme, with test drivers Cedric Robert and Andrea Aghini doing much of the ground-work, however world champ Marcus Gronholm and Subaru-bound Richard Burns have also been behind the wheel of the new car.

The 307 WRC will take over from the triple title-winning 206, and one team insider says the 307 will be a completely new car.

"Everything in this car is new. Nothing has been carried over from the current 206. The engine, suspension, gearbox, everything – they're all new parts designed for this car."

A launch date for the 307 has yet to be announced, but team boss Corrado Provera says he is planning the car to be ready for the start of the 2004 season.

"It is our target to have the car ready for next year's Monte Carlo Rally," said the Italian. "Whether the car starts next year is not our decision – that is a decision which will be taken by Peugeot managing director Frederic Saint-Geours, not by Peugeot Sport."

Homologation of the rally car will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time, 25,000 vehicles in the 307 CC range, in 12 consecutive months.

Πηγή: wrc.com


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The Frankfurt Motor Show 2003 will mark a third important event in the recent sporting history of Automobiles Peugeot: following on from February 1983 and the presentation of the 205 Turbo 16 jointly with the marketing of its little sister, the 205, and then June 1998 with the simultaneous presentation of the 206 and its sports derivative the 206 WRC, it is today the turn of the 307 to enhance its range with the arrival of the "World Rally Championship" version: the 307 WRC.

Based on the top-of-the-range version of the 307CC fitted with an engine developing 180 bhp, the 307 WRC is Peugeot's next weapon, its destiny being to replace the 206 WRC at exactly the right moment - it is currently triple world champion. Its arrival in the coupι version will be the result of the great advances in development and the still formidable competitive capacity of the 206 WRC which has enabled the Peugeot Sport team to perfect the vehicle before launching the 307 WRC in competition. Its wheels first turned on Christmas Eve 2002; since then the test sessions have become more frequent, both off and on road.

Pre-planning studies began 15 months ago, a choice finally being made in favour of a CC version of the 307, at the request of Peugeot management and the Marketing department, production of an even more effective version of the Coupι Cabriolet also being a top priority.
Although heavier than the saloon, like any coupι cabriolet the 307 CC requires a certain number of stiffeners; the 307 WRC project benefited from the new legislation which increased the minimum legal weight of the body to 320 kg. The folding parts forming the roof of the cabriolet are now fixed.

One innovation is the 307 WRC gearbox, a 5 speed Hewland, which is located at the rear of the engine in a transverse position, contrary to the one on the 206 WRC which is in a longitudinal position.
A conical counter gear situated behind the centre differential provides the drive to the rear wheels. The three differentials - front, centre and rear - are electronically managed.

Another new feature is that the engine is no longer the XU9J4 but the more recent XU7JP4, still with an aluminium block. This engine is fitted to the 406 1.8 litres but here it is 2.0 litres cc. Power is approximately 300 bhp at an engine speed of 5250 rpm with a torque of 580 Nm at 3500 rpm.

Comparative table of the dimensions of the 206WRC and 307WRC

Dimensions 206 WRC 307 WRC
Length 4.005 m 4.344 m
Width 1.770 m 1.770 m
Wheelbase 2.468 m 2.610 m
Weight 1230 kg 1230 kg


Homologation of this racing vehicle will be required by January 2004. To obtain homologation, 2500 307 CC 180 bhp vehicles must have been produced, at the same time as 25.000 vehicles in the 307 CC range, in twelve consecutive months.

Πηγή: motorsportsforum.com


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 08:27:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Βαγγέλη, αυτά που μετάφρασα έβαλες... Very happy



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 10:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΜΜΜΜΜΜ να πουλήσω το αυτοκίνητο, το σπίτι και ότι άλλο μπορώ και να το πάρω;; Very happy Very happy Very happy Very happy


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 21:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Οι πρώτες δοκιμές του νέου όπλου της Peugeot, του 307 WRC έλαβαν χώρα στην βόρεια Γαλλία, στα μέσα της εβδομάδος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μάρκους Γκρόνχολμ κατάφερε να γράψει αρκετά χιλιόμετρα ώστε να βγάλει σημαντικά συμπεράσματα: «Το 307 είναι, σε αυτό το επίπεδο εξέλιξης, το ίδιο ταχύ με το τωρινό 206. Όντως έχει την αίσθηση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αλλά ελπίζω ότι με τις διάφορες ρυθμίσεις θα γίνει πολύ καλύτερο και πιο ευκίνητο. Παρόλα αυτά είναι ήδη πάρα πολύ καλό».

Το νέο 307 WRC φέρει ένα νέο πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο, όπως και λέει ο Φινλανδός, θέλει ακόμα πολύ δουλεία από τους μηχανικούς του, όσον αφορά τις ρυθμίσεις του.

Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.

Πηγή: ams.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 23:42:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχει την χαρη του ασημενιου 206WRC ομως ρε γα**το... Εκεινο το βλεπεις και σου σηκωνεται η τριχα..Τι να πω, μακαρι να διαψευστω.. Ισως σε ασημι να δειξει καλυτερα, σε κοκκινο παντως ειναι απαισιο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
I_Of_The_Storm (Marinos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 XT 1.6

Ένταξη: 01 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Athens-Alimos

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 07:31:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Emena proswpika den me trelenei.. Pragmatika 8ymizei perissotero ama3i apo DTM h BTCC para WRC. Den exei ayth thn agria omorfia tou 206 WRC. Twra gia tis epidoseis 8a prepei na perimenoume,makari na synexizei thn tromerh poreia pou 3ekinhse to 206 kai na paei akoma kalytera Smile


To Our Island In The Stream Where We Can Dream At The Edge Of The World...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 08:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Ο ομόσταυλός του Γκρόνχολμ, για την σεζόν του 2004, αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι και την επόμενη εβδομάδα, με τους Φρέντυ Λόιξ, Ντανιέλ Κάρλσον και Σέντρικ Ρομπέρτ να είναι στην «κληρωτίδα» της τρίτης θέσης. Ακόμα και ο Χάρι Ροβάνπερα είναι μέσα στους υποψήφιους. Βέβαια, πλέον δείχνει αδύνατο το ενδεχόμενο κάποιος από τους οδηγούς της Citroen, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακρέι να βρεθούν του χρόνου δίπλα του.

Πηγή: ams.gr


Xα χα... πές τους να διαβάζουν τα νέα του 206club.gr....
Είμασταν από τους πρώτους που δημοσιεύσαμε το δελτίο τύπου της Peugeot Sport που ανακοίνωνε ότι μαζί με τον Gronholm θα τρέχει ο Rovanpera και σε επιλεγμένους αγώνες ο Freddy Loix!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 08:48:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tha simfoniso me tous prolalisantes......metrio se omorfia alla oxi san to 206 oso gia tis epidoseis ine sigouro oti tha thelei diorthoseis kai oti tha exoume psiloapotixies tin proti xronia ektos kai an to valoun dokimastika kamia xronia (parallila me to 206) kai doune pos paei gia na kanoun rithmiseis.....


pantos nomizo oti se kati pio skouro tha tou pigene pio poli.....oso gia tin aerotomi den sas thimizei ligo Mitsubishi EVO??? Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
HackerWerger 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 49

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2003, 23:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατά τη γνώμη μου η peugeot θα κάνει πολύ μεγάλη βλακεία που βάζει στον WRChampionship το 307. Το 206 πετάει και είναι μπροστά στην βαθμολογία σχετικά άνετα..
Ενώ η Scoda μπαίνει στον ανταγωνισμό με σαφώς μικρότερο αμάξι (το Fabia) η Peugeot για να ανεβάσει πιθανώς και τις πωλήσεις του 307 αντικαθιστά το 206. Evil
Δεν θέλω να φανώ γκαντέμης, αλλά... πολύ φοβάμαι ότι θα πατώσουμε του χρόνου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2003, 08:13:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2003, 09:40:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάρτε και ένα videάκι.

ΥΓ: Θέλει RealPlayer για να παίξει.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2003, 09:44:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά:

Engine
Type : XU7JP4
Position : transversale avant
Number of cylinders : 4
Capacity : 1 997cc
Bore x stroke (mm) : 85 x 88
Power : 300 à 5250 tr/mn
Torque : 580 Nm at 3500 rpm
Cylinder head : aluminium
Valves : 4 per cylinder
Cylinder block : aluminium
Camshafts : 2 OHC
Fuel system : MAGNETI-MARRELLI STEP 9
Turbo : GARRETT HONEYWELL
Lubrication : Carbon wet sump
Fuel feed : Injection electronic control
Heat exchange : Air - Air

Transmission
Clutch : Carbone, 6" triple plate
Gearbox : transverse, 5 speed Hewland
Differentials : Active front, rear and central

Steering
Type : power steering, rack and pinion

Brakes
Front : Vented 370 mm diameter discs and 8-pot calipers (295mm*)
Rear : 370 mm diameter discs (295mm*) 4-pot calipers

Suspension
Front and rear : pseudo McPherson
Shock absorbers : Peugeot

Dimensions
Wheelbase : 2,610 m
Length : 4,4344 m
Width : 1,770 m
Height : 1,370 m
Wheels : O.Z 8x18" (7x15*)
Tires : Michelin 20x65x18’’ (17x65x15*)
Weight : 1 230 kg
Fuel tank capacity : 90 litres
Fuel : F.I.A
Lubrication : Total

* Loose surface version


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
cmarin (Costas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 21 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2004, 13:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι οι νέοι κανονισμοί, επιβάλουν μεγαλύτερο μήκος στο αυτοκίνητο, οπότε ήταν αναπόφευκτη η αλλαγή....
Η Skoda έχει πάρει ειδική έγκριση για το Fabia.....
Αφήστε που το 206 είχε φτάσει σε οριακή εξέλιξη (το αυτοκίνητο δεν αντέχει άλλη εξέλιξη...), ενω το 307 προσφέρει και άνεση στους μηχανικούς για πειράματα....

Όχι μεγαλύτερο μήκος, περισσότερο βάρος πλαισίου (320 κιλά) που το 206 δεν το καλύπτει. Έτσι προχώρησαν σε 307, κάτι βέβαια που το "επέβαλε" και το μαρκετινγκ για τις πωλήσεις.
Για το μήκος του Fabia δεν υπάρχει θέμα. Το μήκος είναι μίνιμουμ 4 μέτρα που το καλύπτει, όπως το κάλυπτε και το 206 (έστω και λίγο στο κρεβάτι του Προκρούστη). Δεν υπάρχει καμία ειδική εγκριση. Οι κανονισμοί είναι για όλους το ίδιο.

Οι πρώτες εντυπώσεις από τον Gronholm και τον Loix είναι ότι το 307 είναι ήδη πιο γρήγορο από το 206. Βέβαια αυτά έλεγαν και στην skoda προ Fabia. Όποτε περιμένουμε μέχρι το Μόντε. 18 μέρες έμειναν....




Έχει επεξεργασθεί από τον/την cmarin στις Πεμ 08 Ιαν 2004, 14:42:07, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2083s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on