PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 rallye - Αντιστρεπτική ράβδος απο RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:48:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:56:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg


kaloo
λεω να βγαλω τισ αναρτησεις για αρχη Laughing


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 20:15:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καποιος... θελεις coil over Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:08:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
Καποιος... θελεις coil over Laughing


λες? Cool

θελει κανεις κιτρινο μπιλσταιν?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bres elatiria rc gia arxi kai blepoume
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:54:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
bres elatiria rc gia arxi kai blepoume


Μαλακό..νομιζω


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 03:01:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 10:17:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση


η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?

δεν μειωνει το body roll?

εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης

κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος

κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις

εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ

μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση

στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης

κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης

εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο

οποτε ειναι μια επιλογη


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:38:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

milvas7 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...

τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση


η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?

δεν μειωνει το body roll?

εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης

κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος

κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις

εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ

μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση

στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης

κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης

εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο

οποτε ειναι μια επιλογη


τα eibach χαμηλωματος ειναι πιο μαλ**α απο τα εργοστασιακα του rc


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσεκαρισμενο αυτο?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω

πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 13:29:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω

πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα...






Μανθο δεν μιλησα για πολλαπλες αλλαγες πορειας..ποιο το νοημα?

στο πλαισιο ενος σωστου στησιματος μιλησα

εξαλλου οταν κανουν δοκιμες σε αναρτησεις περναει ολα αυτα τα χρονομετρημενα τεστ με διαφορες δοκιμες σλαλομ, κορινες γυρος πιστας φρενα κλπ

οταν παραδειγμα θα σου βγει ενα αυτοκινητο απο στενο , με πολλα χλμ δεν θα κανεις αλλαγη πορειας κ επαναφορα μετα?

Ενα σωστο αυτοκινητο δεν θα χασει ευκολα τον ελεγχο απο υπερβολικη πλευση στην επαναφορα

τι δεν εξηγω σωστα?

το μεταξονιο δεν το λες κ κοντο σε σχεση με ενα 106 ας υποθεσουμε


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 13:33:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

milvas7 έγραψε:
Τσεκαρισμενο αυτο?

μετανιωμενο κιολας


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΡΑ μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε γιατι
οταν μιλας για "σλαλομ με 150Km/h" εγω καταλαβαινω: δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-κλπ-κλπ-κλπ...
ΚΑΙ ΟΧΙ "αλλαζω λωρηδα γρηγορα"
επισης τα διαφορα τεστ (σλαλομ/ταρανδους/φρεναρισμασε στεγνα / βρεγμενα και τα ρεστα) ψαξε να δεις με ποσο Km/h γινονται...



το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ

δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα

αντιστρεπτικες (ακομα τουλαχιστον) δεν υπαρχει κατι απο Πεζω - απ οσο ξερω - μονο να βαλεις ολο τον αξονα ΡΨ

επισης θεωρω οτι με λιγο μεγαλητερο μετατροχιο πισω ιδιως θα ηρεμησει λιγο

απο κει και περα...ορεξη να χεις να δινεις χρημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:


το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ

δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα



Εσυ θεωρείς το fsd πιο σκληρο απο το bilstein to kitrino ρε μανθο?

κ με μαμα ελατήρια κιόλας?

το αμαξι φοραει αποστατες μπρος πισω δεν τιθεται θεμα μετατροχιου

για στενοπιατελη το συζητάμε

υγ.
ξερει κανεις τιμες για σινεμπλοκ απο πισω αξονα rc?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη

οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)

πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει

λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:42:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη

οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)

πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει

λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω)


σωστα αλλα δεν κανουν για χαμηλωμενο

φοραγα π ζερο 205 , αλλα τωρα με το φ2 ασσυμετρικ σε 215 επιδεινωθηκε κ αλλο η ασαφεια στις αλλαγες πορειας

δεν ξερω ισωσ να φταιει κ το λαστιχο το πιρελλι ηταν πιο ξυραφι

αλλα το f2 καλυτερη προσφυση

επισης το μπιλσταιν ειναι πληρως επισκευασιμο κ βελτιωσιμο

αποτι μου ειπαν

κ ειναι κ αυτο μεταβλητης σκληροτητας σε ψηλες συχνοτητες δενει περισσοτερο


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 15:02:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα... Wink

το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 15:16:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα... Wink

το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω)


φρεσκα ειναι 1 μηνος

συνηθως 37-38 μπροστα 36 πισω

το προβλημα ειναι μπρος πισω
ενταξει δεν το λες προβλημα
εγω ειμαι απαιτητικος

οταν εβαλα τα eibach ekatse 3 pontoys ακριβως μπροσ πισω μετρημενο

αυτη η gaz ti leei?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1693s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on