Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 16:56:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | http://2.bp.blogspot.com/_4WQHJCNFUIw/TQYOhlFjRLI/AAAAAAAAJw4/Vqxjlf4HQLQ/s1600/1885daimler-reitwagen-hoelzerner-feuerstuhl.jpg |
kaloo
λεω να βγαλω τισ αναρτησεις για αρχη
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 20:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καποιος... θελεις coil over |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:08:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | Καποιος... θελεις coil over |
λες?
θελει κανεις κιτρινο μπιλσταιν?
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:14:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bres elatiria rc gia arxi kai blepoume |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιαν 2013, 21:54:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | bres elatiria rc gia arxi kai blepoume |
Μαλακό..νομιζω
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 03:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...
τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 10:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | (από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...
τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση |
η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?
δεν μειωνει το body roll?
εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης
κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος
κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις
εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ
μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση
στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης
κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης
εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο
οποτε ειναι μια επιλογη
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
milvas7 έγραψε: | MEMsound έγραψε: | (από τα λιγα που ξερω)
δεν θες σκληρο ελατηρια για να ελεγξεις τις πλευσεις στις αλλαγες πορειας με πολλα χιλιομεετρα
θες "μετριο" ελατηριο, καμποσο μπαμ-π και μπολικο ραμπαουντ...
τα πολυ σκληρα σεταπ ειναι για αλλου ειδους οδηγηση |
η ζανφορ τοτε τι ρολο παιζει?
δεν μειωνει το body roll?
εγω ξερω για το μπαμπ οτι ειναι ωφελιμο στην εισοδο μιας στροφης
κ το ριμπαουντ ειναι κατα την εξοδο , για να μειωσει την υποστροφη ισχυος
κ τα ελατηρια σαφως παιζουν ρολο στις κλισεις
εγω ειδα διαφορα παντως με τα eibach σε σχεση με τα νορμαλ
μηπως ομως επειδη ειναι προοδευτικα κ για αυτο υπαρχει αυτη η υστερηση
στην αρχη, ελεω μικρης ανεσης
κ χρειαζομαι ενα ελατηριο γραμμικο-ισιο μειωνοντας ομως τα ποσοστα ανεσης
εκτος αν του ρουσου ειναι ιδιας σκληροτητας με του eibach κ γραμμικο
οποτε ειναι μια επιλογη |
τα eibach χαμηλωματος ειναι πιο μαλ**α απο τα εργοστασιακα του rc
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσεκαρισμενο αυτο?
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 12:52:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω
πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 13:29:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | δεν εχω χρονο τωρα να απαντησω
πάντως "κουτσορο" (πολυ σκληρο)
και
"τραπεζι" (να μην γερνει καθολου)
και
με πολιτικα λάστιχα (οτιδηποτε)
και
πολλα km/h (βλ εθνικη...150+++)
και
πολλαπλες αλλαγες πορείας (σλαλομ -- και δεν μιλαω για μια αλλαγη λουρηδας - εκτος και αν μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε)
δεν συμβαδιζουν...
τουλαχιστον "σε κοντα" σε μηκος αυτοκινητα... |
Μανθο δεν μιλησα για πολλαπλες αλλαγες πορειας..ποιο το νοημα?
στο πλαισιο ενος σωστου στησιματος μιλησα
εξαλλου οταν κανουν δοκιμες σε αναρτησεις περναει ολα αυτα τα χρονομετρημενα τεστ με διαφορες δοκιμες σλαλομ, κορινες γυρος πιστας φρενα κλπ
οταν παραδειγμα θα σου βγει ενα αυτοκινητο απο στενο , με πολλα χλμ δεν θα κανεις αλλαγη πορειας κ επαναφορα μετα?
Ενα σωστο αυτοκινητο δεν θα χασει ευκολα τον ελεγχο απο υπερβολικη πλευση στην επαναφορα
τι δεν εξηγω σωστα?
το μεταξονιο δεν το λες κ κοντο σε σχεση με ενα 106 ας υποθεσουμε
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 13:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
milvas7 έγραψε: | Τσεκαρισμενο αυτο? |
μετανιωμενο κιολας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΡΑ μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε γιατι
οταν μιλας για "σλαλομ με 150Km/h" εγω καταλαβαινω: δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-δεξια-αριστερα-κλπ-κλπ-κλπ...
ΚΑΙ ΟΧΙ "αλλαζω λωρηδα γρηγορα"
επισης τα διαφορα τεστ (σλαλομ/ταρανδους/φρεναρισμασε στεγνα / βρεγμενα και τα ρεστα) ψαξε να δεις με ποσο Km/h γινονται...
το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ
δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα
αντιστρεπτικες (ακομα τουλαχιστον) δεν υπαρχει κατι απο Πεζω - απ οσο ξερω - μονο να βαλεις ολο τον αξονα ΡΨ
επισης θεωρω οτι με λιγο μεγαλητερο μετατροχιο πισω ιδιως θα ηρεμησει λιγο
απο κει και περα...ορεξη να χεις να δινεις χρημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
το λοιπον θεωρω ΟΤΙ με πιο σφηκτα αμορτισερ αυτο θα το "μετριάσεις - αν δεν θελεις να καταφυγεις σε λυσεις ψαγμενης στενοπιατελης αναρτησης κλπ κλπ
δοκιμασε τα ΚΟΝΙ FSD με μαμα ελατηρια ή το πολυ-πολυ RC -- εκτος και αν θες να χαμηλώσεις κιολας οποτε αλλαζει το πραγμα
|
Εσυ θεωρείς το fsd πιο σκληρο απο το bilstein to kitrino ρε μανθο?
κ με μαμα ελατήρια κιόλας?
το αμαξι φοραει αποστατες μπρος πισω δεν τιθεται θεμα μετατροχιου
για στενοπιατελη το συζητάμε
υγ.
ξερει κανεις τιμες για σινεμπλοκ απο πισω αξονα rc?
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:34:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη
οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)
πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει
λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | σορρυ ειχα ξεχασει το σεταπ που ειχες αναφερει στην αρχη
οχι δεν τα θεωρω πιο σκληρα απο τα κιτρινα -- αν και δεν τα χω δει (τα κιτρινα εννοω)
πάντως τα φσδ δοκιμασμενα σε συνθηκες απανωτου πλακωματος στην εθνικη φρενα/σφηνες κλπ δουλευουν οπως πρεπει βαση λεγομενων γνωστου που τα εχει
λάστιχα τι φορας? (δεν θυμαμαι αν το χεις αναφερει πιο πάνω) |
σωστα αλλα δεν κανουν για χαμηλωμενο
φοραγα π ζερο 205 , αλλα τωρα με το φ2 ασσυμετρικ σε 215 επιδεινωθηκε κ αλλο η ασαφεια στις αλλαγες πορειας
δεν ξερω ισωσ να φταιει κ το λαστιχο το πιρελλι ηταν πιο ξυραφι
αλλα το f2 καλυτερη προσφυση
επισης το μπιλσταιν ειναι πληρως επισκευασιμο κ βελτιωσιμο
αποτι μου ειπαν
κ ειναι κ αυτο μεταβλητης σκληροτητας σε ψηλες συχνοτητες δενει περισσοτερο
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 15:02:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα...
το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 15:16:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | τα πιρελλι νομιζω εχουν πιο σκληρα πλαινα
αλλα (παλι απο λεγομενα γνωστυ) τα ασσυμετρικ ειναι πολυ καλα, ιδιως σε 215/45
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με τα λαστιχα? με τις πιεσεις εχεις παιξει?
πάντως αυτη την αισθηση ασαφειας μετα απο αλλαγη ελαστικων την εχω βιωσει κι εγω, αλλα την συνηθησα...
το προβλημα το (αυτο που δεν σου αρεσει) μπορεις να το εντοπισεις (αν ειναι εμπρός ή πισω) |
φρεσκα ειναι 1 μηνος
συνηθως 37-38 μπροστα 36 πισω
το προβλημα ειναι μπρος πισω
ενταξει δεν το λες προβλημα
εγω ειμαι απαιτητικος
οταν εβαλα τα eibach ekatse 3 pontoys ακριβως μπροσ πισω μετρημενο
αυτη η gaz ti leei?
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|