Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 15:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θα έει ιδιαίτερο πρόβλημα απλά δεν θα είναι τόσο ζωντανό το αυτοκίνητο.Άμα δεν θες να το αλλάξεις,πάνε σε ένα βενζινάδικο που να έχει πιστόλι με αέρα, βγάλε μόνος σου τις βίδες πάρε το φίλτρο και φύσα το να καθαρίσει!Από σκούρο που θα είναι θα γίνει κάπως κίτρινο όπως όταν είναι καινούριο!just do it! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 20:57:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα φιλτρα δεν πρεπει να φυσιουνται ουτε κατα διανοια!!!
Το χαρτι εχει πορους και οι ποροι εχουν μια φορα κατευθυνσης...Φυσωντας το ουσιαστικα το βουλωνεις εντελως.Το πιο καλο απο ολα ειναι πεταμα και βουρ για ενα καινουργιο...
Παντως αν δεν το αλλαξεις καμια χοντρη ζημεια δεν παθαινεις αν εξαιρεσεις το οτι θα καιει περισσοτερο και δεν θα τραβαει τοσο καλα...
Απο βλαβη το πολυ πολυ να χαλασει κανενας map sensor... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 06:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να'ταν μόνο αυτό;
Τραβάει περισσότερη βενζίνη στο κάρτερ με τα λάδια ατελούς καύσης από έλλειψη οξυγόνου στο μίγμα. Αποτέλεσμα; Τα λάδια καταστρέφονται γρηγορότερα. Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία το αντιμετωπίζει αυτό μειώνοντας την απόδοση από τον εγκέφαλο, αλλά βασίζεστε ότι δεν θα ξεπεράσετε τις ανοχές του;
Νά'ταν μόνο κι αυτό;
Τραβάει περισσότερο λάδι στον θάλαμο καύσης λόγω αυξημένης υποπίεσης από έλλειψη αέρα και έχουμε αυξημένη κατανάλωση λαδιού...
Να αλλάζετε εγκαίρως το μαμίσιο φίλτρο, ή να καθαρίζετε επίσης εγκαίρως το ελεύθερο φίλτρο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:48:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:08:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? . |
MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:25:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? |
Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:40:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andy έγραψε: |
MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής. |
Πολύ τεχνολογία βλέπω στο αμαξάκι μας ! ευτυχώς που υπάρχουν και οι ειδικοί του forum! μμμ... υπάρχει Κανά manual για το τουτού μας (μηχανικά μέρη ... κτλ )στο internet.......? είχα διαβάσει ένα θέμα για αυτό αλλά η διεύθυνση του site δεν λεει να παίζει....
τεό έγραψε: |
Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km. |
Σωστό αυτό που λες τεό(Και βλέπω να το αφήνω μέχρι το service που θα κάνω) αλλά είχα διαβάσει ότι καλό είναι να το αλλάζουμε πιο νωρίς. Βέβαια η Peugeot δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένα για αυτό. Το μόνο που γράφει είναι σε κάθε service αλλαγή φίλτρου..... Ευχαριστώ, παιδία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:29:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit |
Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο. |
Ρε παιδί μου, αλλάζω μαμά φίλτρο κάθε 15.000χλμ... Για να "ξανανοιώσει" το κάρο, στα 7500χλμ δεν είναι καλό να του ρίχνουμε κανα καθάρισμα;
Καλά σήμερα θα βάλω της Green, οπότε...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 16:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)
Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 21:26:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ ΤΗΣ BMC ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΠΗΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ 16ΒΑΛΒΙΔΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 23:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)
Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;; |
Το ελυθερο ειναι η καλυτερη κινηση για τα 1.4 8v!!! Ειδικα αν το συνδυασεις με την πατεντα που που αναφερεται στο forum θα δεις αλλαγη!!! Οσο για τη σκουπα ειναι σαφως πιο αποδοτικη αλλα αν σε ενοχλει ο θορυβος forget it!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)
Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;; |
και για να σε μπερδεψω εντελως εγω θα σου πω οτι το καλυτερο απο ολα ειναι το βαρελακι.
σοβαρα τωρα, το βαρελακι αν φερεις με πατεντα αερα κρυο απο εξω (σιτα/μασκα/απο κατω) ειναι το ποιο αποδοτικο γιατι προστατευει τον αερα διατηρωντας τον κρυο σε συνδιασμο με το ελευθερο της εισαγωγης του , στην ουσια ειναι μια προστετυμενη φιλτροχοανη.
οντως μεγαλες διαφορες δεν θα δεις αλλα ισως ειναι το αποδοτικοτερο συστημα.
φυσικα αυτα τα λεμε εμπειρικα καθως δεν υπαρχουν μετρησεις για το καθε ενα που ανεφρερες (ελευθερο/σκουπα/βαρελακι).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lalexoulhs (Antonis) Μόλις έγραψα
206 XT PREMIUM
Ένταξη: 07 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:32:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μπερδευτεις ακομα λιγο... να σου πω οτι τον ποιο ομορφο ηχο τον εχει κατα τη γνωμη μου το Κ&Ν (φιλτροχοανη).
Εγω εχω δοκιμασει 2 σκουπες και τη φιλτροχοανη της Κ&Ν. Απο θεμα επιδοσεων διαφορα μηδεν. Εκτος απο τον καυσονα που ετσι και αλλοιος τα αμαξια δεν πανε βημα. Παντος κρινε απο τον ηχο. Προσπαθησε να ακουσεις αμαξι με καθε τυπο φιλτρου και μετα επελεξε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος
206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 11:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα παιδία . Καλώς ήρθες Αντώνη. Χμμμ . ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας .
Ο θόρυβος μπορώ να πω ότι ναι με ξετρελαίνει θέλω.... ξέρετε φοβάμαι και δεν ξέρω να κάνω τις μετατροπές (αφαίρεση πνίχτη κτλ). ότι ξέρω για το 206 για σκούπες , φίλτρα , βαρελάκια είναι ότι έχω διαβάσει από εσάς , στο παλιό και στο καινούριο forum.
Από ότι έχω καταλάβει σκούπα – χοάνη χωρίς την πατέντα το αμάξι θα χάσει αντί να κερδίσει.(όπως αναφέρετε λόγο εισροής ζεστού αέρα από το ψυγείο) Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Ο Dimip ξέρω ότι έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα . θυμάμαι ότι στο τέλος έβαλες το βαρελάκι και ησύχασες βέβαια μαζί με την πατέντα που έκανες. Χωρίς την πατέντα αυτή αξίζει; Εννοώ το αμάξι δεν χάνει δεν το χειροτερεύω απλώς λιγάκι μπορεί να το καλυτερέψω και έχω σίγουρα έχω μεγαλύτερο θόρυβο. Κάτι ανάλογο θα ισχύει και με το ελεύθερο φίλτρο... και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας , οποιαδήποτε πρόταση θα με βοηθούσε πραγματικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:14:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι εγω σκεφτομαι να αλλαξω την εισαγωγη με το που θα παρω το αμαξι... πειραζει λέτε?
στο 1.4 16V που θα παρω εγω τι προτείνετε? μαλλον βαρελακι ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:46:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου πρότεινα να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις αφού ακόμη κανείς δεν έχει δει ακόμη τον κινητήρα. Άσε να περάσει λίγος καιρός και μετά βλέπεις. Θα υπάρχουν και περισσότερες λύσεις και πιο αξιόπιστες πιστεύω...
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 20:40:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασε που αν το βαλεις απο την αρχη, ε θα συνηθισεις στα λιγο πιο πολλα αλογα και μετα δεν θα εχεις κατι "απλο" να κανεις για να δεις περισσοτερα αλογα! Οποτε κοιτα να χαρεις τα 90 σου τωρα και μετα οταν νιωσεις οτι ειναι "λιγα", κανε τις μετατροπες που θελεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 21:59:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα σταματησετε ρε θυματα να αγοραζετε οτι σας πουλανε...
Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;
Μπεεεεεεε προβατακια μου!!!
Το πιο καλο για το 206 ειναι ενα φιλτρο και ενα ram air home made.Και δεν κοστιζει,και αποδιδει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|