PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Φίλτρα, χοάνες, βαρελάκια, σκούπες...?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 15:56:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε θα έει ιδιαίτερο πρόβλημα απλά δεν θα είναι τόσο ζωντανό το αυτοκίνητο.Άμα δεν θες να το αλλάξεις,πάνε σε ένα βενζινάδικο που να έχει πιστόλι με αέρα, βγάλε μόνος σου τις βίδες πάρε το φίλτρο και φύσα το να καθαρίσει!Από σκούρο που θα είναι θα γίνει κάπως κίτρινο όπως όταν είναι καινούριο!just do it! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2003, 20:57:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα φιλτρα δεν πρεπει να φυσιουνται ουτε κατα διανοια!!!
Το χαρτι εχει πορους και οι ποροι εχουν μια φορα κατευθυνσης...Φυσωντας το ουσιαστικα το βουλωνεις εντελως.Το πιο καλο απο ολα ειναι πεταμα και βουρ για ενα καινουργιο...
Παντως αν δεν το αλλαξεις καμια χοντρη ζημεια δεν παθαινεις αν εξαιρεσεις το οτι θα καιει περισσοτερο και δεν θα τραβαει τοσο καλα...
Απο βλαβη το πολυ πολυ να χαλασει κανενας map sensor... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 06:41:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να'ταν μόνο αυτό;
Τραβάει περισσότερη βενζίνη στο κάρτερ με τα λάδια ατελούς καύσης από έλλειψη οξυγόνου στο μίγμα. Αποτέλεσμα; Τα λάδια καταστρέφονται γρηγορότερα. Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία το αντιμετωπίζει αυτό μειώνοντας την απόδοση από τον εγκέφαλο, αλλά βασίζεστε ότι δεν θα ξεπεράσετε τις ανοχές του;
Νά'ταν μόνο κι αυτό;
Τραβάει περισσότερο λάδι στον θάλαμο καύσης λόγω αυξημένης υποπίεσης από έλλειψη αέρα και έχουμε αυξημένη κατανάλωση λαδιού...

Να αλλάζετε εγκαίρως το μαμίσιο φίλτρο, ή να καθαρίζετε επίσης εγκαίρως το ελεύθερο φίλτρο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 09:48:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Confused Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:08:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά? Confused Κάτι άσχετο με το θέμα... αλλά μιας που το αναφέρατε... το Map sensor σε τι χρησιμεύει ?, που βρίσκεται? .

MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 11:25:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Οκ Ευχαριστώ, για τις απαντήσεις σας νομίζω ότι καλύφθηκα πλήρως. Very happy Τελικά η ¨ζωή¨ ενός φίλτρου (μαμίσιο) είναι 7.500 με 10.000 χιλιόμετρα σωστά?


Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 12:40:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

andy έγραψε:

MAP (Manifold Absolute Pressure) sensor είναι μία μεταβλητή αντίσταση (αισθητήρας) η οποία παρακολουθεί τη διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην εισαγωγή και την ατμοσφαιρική (βαρομετρική) πίεση. Η πληροφορία που δίνει ο MAP sensor χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για να αποφασίσει την πυκνότητα του αέρα που θα πάει στο θάλαμο καύσης. Βρίσκεται βιδωμένος στην πολλαπλή εισαγωγής.

Shocked Shocked Shocked
Πολύ τεχνολογία βλέπω στο αμαξάκι μας ! ευτυχώς που υπάρχουν και οι ειδικοί του forum! Cheers μμμ... υπάρχει Κανά manual για το τουτού μας (μηχανικά μέρη ... κτλ )στο internet.......? είχα διαβάσει ένα θέμα για αυτό αλλά η διεύθυνση του site δεν λεει να παίζει.... Sad
τεό έγραψε:

Πολύ σωστό αυτό που είπε ο Στέλιος,δεν κάνει να φυσάς το φίλτρο,το γράφει στις οδηγίες καθαρίσματος και η k&n.Όπως δεν κάνει να το περνάς με εμποτισμένα με λάδι ή άλλη ουσία πανιά,μη εγκεκριμένα για αυτή την χρήση.Το εργοστασιακό φίλτρο αλλάζεται-συνήθως- κάθε δεύτερο service,επομένως βγάζει απροβλημάτιστα τουλάχιστον 15000km.

Σωστό αυτό που λες τεό(Και βλέπω να το αφήνω μέχρι το service που θα κάνω) αλλά είχα διαβάσει ότι καλό είναι να το αλλάζουμε πιο νωρίς. Βέβαια η Peugeot δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένα για αυτό. Το μόνο που γράφει είναι σε κάθε service αλλαγή φίλτρου..... Ευχαριστώ, παιδία!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:25:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:29:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Και πως πρέπει να καθαρίζουμε το φίλτρο μας; Ελεύθερο ή μαμίσιο... Χωρίς καθαριστικό κιτ... Homemade shit Razz


Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2003, 14:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Τί να καθαρίσεις από το "μαμά"?Το αλλάζεις μια και καλή.
Το άλλο απλά... το πλένεις.Το αφήνεις να στεγνώσει και είναι έτοιμο.


Ρε παιδί μου, αλλάζω μαμά φίλτρο κάθε 15.000χλμ... Για να "ξανανοιώσει" το κάρο, στα 7500χλμ δεν είναι καλό να του ρίχνουμε κανα καθάρισμα; Razz

Καλά σήμερα θα βάλω της Green, οπότε...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 16:51:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 21:26:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΣΚΟΥΠΙΤΣΑ ΤΗΣ BMC ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΠΗΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ 16ΒΑΛΒΙΔΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 23:52:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;


Το ελυθερο ειναι η καλυτερη κινηση για τα 1.4 8v!!! Ειδικα αν το συνδυασεις με την πατεντα που που αναφερεται στο forum θα δεις αλλαγη!!! Οσο για τη σκουπα ειναι σαφως πιο αποδοτικη αλλα αν σε ενοχλει ο θορυβος forget it!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:11:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Τελικά πεζάκιδες για το 1.4 τι προτείνετε? :
1.Ελευθερο φίλτρο
2.Χοανη
3.Σκουπα
4.Βαρελακι (apex,bmc)

Μου την έχει δώσει και θέλω να ξεφορτωθώ το μαμά.
Από όσα έχω διαβάσει και από ότι έχω καταλάβει διάφορες δεν πρόκειται να δω εγώ κυρίως που έχω το 1.4. αυτό που με ενδιαφέρει είναι - η αξιοπιστία, να είναι τουλάχιστον το ίδιο με το μαμά όχι χειρότερο όπως νομίζω ότι γίνεται με την χοάνη-σκούπα(Επειδή ρουφά ζεστό αέρα). Με αυτά που έχω διαβάσει πιο πολύ τείνω στο ελεύθερο φίλτρο που νομίζω ότι και με αυτό δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός ότι θα το έχω μια ζωή.. δεν θα χρειάζομαι αλλαγή, μόνο καθαρισμό. Το βαρελάκι το προτείνεται? Ξέρω ότι είναι πιο ακριβό αλλά αξίζει τον κόπο;;;;


και για να σε μπερδεψω εντελως εγω θα σου πω οτι το καλυτερο απο ολα ειναι το βαρελακι. Silly Silly Silly
σοβαρα τωρα, το βαρελακι αν φερεις με πατεντα αερα κρυο απο εξω (σιτα/μασκα/απο κατω) ειναι το ποιο αποδοτικο γιατι προστατευει τον αερα διατηρωντας τον κρυο σε συνδιασμο με το ελευθερο της εισαγωγης του , στην ουσια ειναι μια προστετυμενη φιλτροχοανη.
οντως μεγαλες διαφορες δεν θα δεις αλλα ισως ειναι το αποδοτικοτερο συστημα.
φυσικα αυτα τα λεμε εμπειρικα καθως δεν υπαρχουν μετρησεις για το καθε ενα που ανεφρερες (ελευθερο/σκουπα/βαρελακι). Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lalexoulhs (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XT PREMIUM

Ένταξη: 07 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1
Τόπος: peiraias

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 02:32:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μπερδευτεις ακομα λιγο... Evil να σου πω οτι τον ποιο ομορφο ηχο τον εχει κατα τη γνωμη μου το Κ&Ν (φιλτροχοανη).
Εγω εχω δοκιμασει 2 σκουπες και τη φιλτροχοανη της Κ&Ν. Απο θεμα επιδοσεων διαφορα μηδεν. Εκτος απο τον καυσονα που ετσι και αλλοιος τα αμαξια δεν πανε βημα. Παντος κρινε απο τον ηχο. Προσπαθησε να ακουσεις αμαξι με καθε τυπο φιλτρου και μετα επελεξε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 11:33:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα παιδία Mr. Green . Καλώς ήρθες Αντώνη. Χμμμ . ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας Wink .
Ο θόρυβος μπορώ να πω ότι ναι με ξετρελαίνει θέλω.... ξέρετε φοβάμαι και δεν ξέρω να κάνω τις μετατροπές (αφαίρεση πνίχτη κτλ). ότι ξέρω για το 206 για σκούπες , φίλτρα , βαρελάκια είναι ότι έχω διαβάσει από εσάς , στο παλιό και στο καινούριο forum.
Από ότι έχω καταλάβει σκούπα – χοάνη χωρίς την πατέντα το αμάξι θα χάσει αντί να κερδίσει.(όπως αναφέρετε λόγο εισροής ζεστού αέρα από το ψυγείο) Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Ο Dimip ξέρω ότι έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα . θυμάμαι ότι στο τέλος έβαλες το βαρελάκι και ησύχασες βέβαια μαζί με την πατέντα που έκανες. Χωρίς την πατέντα αυτή αξίζει; Εννοώ το αμάξι δεν χάνει δεν το χειροτερεύω απλώς λιγάκι μπορεί να το καλυτερέψω και έχω σίγουρα έχω μεγαλύτερο θόρυβο. Κάτι ανάλογο θα ισχύει και με το ελεύθερο φίλτρο... και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας , οποιαδήποτε πρόταση θα με βοηθούσε πραγματικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 14:14:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εγω σκεφτομαι να αλλαξω την εισαγωγη με το που θα παρω το αμαξι... πειραζει λέτε? Wink
στο 1.4 16V που θα παρω εγω τι προτείνετε? μαλλον βαρελακι ε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 15:46:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σου πρότεινα να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις αφού ακόμη κανείς δεν έχει δει ακόμη τον κινητήρα. Άσε να περάσει λίγος καιρός και μετά βλέπεις. Θα υπάρχουν και περισσότερες λύσεις και πιο αξιόπιστες πιστεύω...


Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 20:40:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασε που αν το βαλεις απο την αρχη, ε θα συνηθισεις στα λιγο πιο πολλα αλογα και μετα δεν θα εχεις κατι "απλο" να κανεις για να δεις περισσοτερα αλογα! Οποτε κοιτα να χαρεις τα 90 σου τωρα και μετα οταν νιωσεις οτι ειναι "λιγα", κανε τις μετατροπες που θελεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2003, 21:59:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα σταματησετε ρε θυματα να αγοραζετε οτι σας πουλανε... Cool
Ακομα,οπως και πολυς ακομα κοσμος,δεν πηρατε πρεφα οτι η σκουπα κανει δουλεια μονο σε αυτοκινητα που εχουν ανοιχτη μετωπη και που η σκουπα καθεται ακριβως απο πισω;


Μπεεεεεεε προβατακια μου!!! Lol

Το πιο καλο για το 206 ειναι ενα φιλτρο και ενα ram air home made.Και δεν κοστιζει,και αποδιδει... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1964s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on