Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
imaginas Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 228 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 13:46:01 Θέμα δημοσίευσης: Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό απόσβεσης |
|
|
Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό απόσβεσης για να χρειάζεται ένα αμορτισέρ αλλαγή;Όταν πέρασα από το ΚΤΕΟ το Δεκέμβριο του 2010 οι τιμές που έβγαλε το αμορτισερόμετρο ήταν
Εμπρος:Δεξιό 79% Αριστερό 79%
Πίσω: Δεξιό 66% Αριστερά 71% Διαφορά 7,04%
Επίσης η "Σύγκλιση/Απόκλιση" ήταν 3m/km
Μόλις φτιάξω το συμπλέκτη θα το πάω ξανά για μετρήσεις,και θα ήθελα να ξέρω για να υπολογίζω τα κόστη.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 17:02:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Yπάρχει ένα παλιό λαϊκό άσμα του οποίου η καταγωγή χάνεται στους αιώνες... Φήμες λένε ότι οι ρίζες του ξεκινάνε κάπου στην ρωμαϊκή εποχή, τότε που τα μονόιππα ήταν στο φόρτε τους (εποχές που γυρίστηκαν οι ταινίες Ελ Σιντ, Σπάρτακος κλπ, ο Κερκ Νταγκλας είχε σημάδι από εμβόλιο στο μπράτσο, φαντάσου πόσο μπροστά ήταν οι Ρωμαίοι).
Το άσμα αυτό (ή ρήση, όπως θες πες το) λέει: "ασε το αμορτισερόμετρο και εμπιστεύσου το πωπόμετρο"
Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αξιόπιστος τρόπος μέτρησης δυστυχώς... Επηρεάζεται πάρα πολύ από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο, το βάρος του τύπου στην θέση του οδηγού κλπ. Αν βάλεις 2 τσιμεντόλιθους πισω πχ, θα σου βγάλει εξαιρετικά αποτελέσματα για τα πίσω αμορτισέρ.
Άσε που αμφιβάλλω αν ποτέ καλιμπράρουν τα μηχανήματά τους...
Συμπέρασμα: όταν νιώσεις το αμάξι σου βάρκα πέτα τα. Ένα καλό σημάδι είναι όταν σε φρενάρισμα με συνεχόμενες ανωμαλίες πλέον το abs μπαίνει περισσότερο από ότι παλιά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
imaginas Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 228 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 17:27:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ θα το δοκιμάσω έτσι!!!
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 14:41:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Yπάρχει ένα παλιό λαϊκό άσμα του οποίου η καταγωγή χάνεται στους αιώνες... Φήμες λένε ότι οι ρίζες του ξεκινάνε κάπου στην ρωμαϊκή εποχή, τότε που τα μονόιππα ήταν στο φόρτε τους (εποχές που γυρίστηκαν οι ταινίες Ελ Σιντ, Σπάρτακος κλπ, ο Κερκ Νταγκλας είχε σημάδι από εμβόλιο στο μπράτσο, φαντάσου πόσο μπροστά ήταν οι Ρωμαίοι).
Το άσμα αυτό (ή ρήση, όπως θες πες το) λέει: "ασε το αμορτισερόμετρο και εμπιστεύσου το πωπόμετρο"
Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αξιόπιστος τρόπος μέτρησης δυστυχώς... Επηρεάζεται πάρα πολύ από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο, το βάρος του τύπου στην θέση του οδηγού κλπ. Αν βάλεις 2 τσιμεντόλιθους πισω πχ, θα σου βγάλει εξαιρετικά αποτελέσματα για τα πίσω αμορτισέρ.
Άσε που αμφιβάλλω αν ποτέ καλιμπράρουν τα μηχανήματά τους...
Συμπέρασμα: όταν νιώσεις το αμάξι σου βάρκα πέτα τα. Ένα καλό σημάδι είναι όταν σε φρενάρισμα με συνεχόμενες ανωμαλίες πλέον το abs μπαίνει περισσότερο από ότι παλιά. |
επειδη και εγω σκευοτομουν να παω καποια στιγμη για αμορτισιομετρηση τοσο εξω πεφτουν ? δηλαδη μπορει να σου βγαζει 80% και να ειναι λιομενα τα αμορτισερ σου?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 14:55:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ πάντως στο προηγούμενο κτέο που πέρασα με το προηγούμενο Χρέπι μου έβγαλα με αμορτισέρ 120.000χλμ ~70% μπροστά
Είμαι σίγουρος οτι είναι σωστό το αποτέλεσμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 15:26:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΝΤ.... Δεν Νομιζω Τασο...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 15:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάτσε να ξαναανέβω λαμία απο την παρ'αλλη δευτέρα και θα το scanάρω...
μάλιστα είχα ρωτήσει και μια πέμπτη στη λέσχη παλαιότερα και μου είχαν πει οτι ειναι οτι ναναι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 19:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν λέει
ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ
Εμπρόσθιος άξονας
Αριστερά(%) 63 , Δεξιά(%) 60
Οπίσθιος άξονας
Αριστερά(%) 52 , Δεξιά(%) 50
τί να σου πώ
δεν ξέρω αν είχαν αλλαχτεί ποτέ αλλα απ'οσο ξέρω/ γράφει στο book service δέν έχουν αλλαχτεί....το αμάξι είχε θεωρητικα 79.000 χλμ αλλα πρακτικά με είχαν κλέψει και είχε 120.000 χλμ! ευχτυχώς που βγήκε ολική και ησύχασα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 21:54:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπροστα οι ενδειξεις πανω-κατω δινουν σωστο αποτελεσμα.
πισω υπαρχει το προβλημα και μη δινετε σημασια στις μετρησεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 00:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουτε μπροστα ειναι αξιοπιστο το αποτελεσμα μιας και η ολη μετρηση βασιζεται στην αδρανεια της αναρτησης,κατι πολυ σχετικο αναλογα με τον τυπο των αμορτισερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 00:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα πόσα χλμ ενδείκνυται να αλλάζουμε αμορτισέρ? Εξαρτάται και τη χρήση βεβαια εννοείται, αλλά ένα γενικό νούμερο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 01:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν κόψεις ελαφρά αριστερά δεξιά το τιμόνι και φύγουν κακά απο τα μπατζάκια, θές στάνταρ.
Έχει ξαναναφερθεί και ο καθένας έχει το δικό του όριο που θα πεί οτι τώρα αισθάνομαι γονδολιέρης και θέλουν αλλαγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 14:08:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αλλα η αισθηση που σου δινουν και καταλαβαινεις οτι θελουν αλαγμα ποια ειναι? αυτο μαλλον ρωτανε τα παιδια. .
δηλαδη οκ αν αρχισουν να τρεματιζουν τα αμορτισερια καταλαβαινουμε οτι εχουν σκασει-λιωσει...
ΑΛΛΑ αν δεν τερματιζουν πως καταλαβαινουμε οτι σε σχεση με τα ιδια σε καινουρια εχουν παραδώσει πνευμα? ειναι πιο μαλ**α?
Γιατι αν εχεις σκληρα αμορτισερ ΠΧ bilstein κιτρινα σπορτ τοτε το να μαλακώσουν λιγο δεν ειναι προβλημα ισα ισα καλοδεχουμενο ειναι...
Βασικα αν διοαβαζει το κοπροσκιλο ο SΙLΟ ας μας πει γιατι αυτος προχτες αλλαξε τα αμορισερ του RC του που ειχαν 70.000+ και εβαλε τα ιδια καινουρια.. τα παλια του δεν κοπανουσαν ουτε τερματιζαν αλλα ειχαν αρκετα χλμ στην πλατη τους...
Μπορει να μας πει συγκριση να καταλαβουμε τι διαφορες ειδε.. ???
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 13:55:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.
Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).
Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.
Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.
Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.
Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 14:43:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.
Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).
Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.
Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.
Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.
Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω. |
Ειναι λιγο κουφα αυτα, το καθενα βγαζει οτι θελει, τα δικα μου αλλαγμενα μετα απο 10.000km εβγαλαν σε ενα κτεο 85% και στα 13.000km στο ιδιο 95% παιζουν ρολο πολλα, ακομα και η πιεση το τι λαστιχο φορας, εαν εσυ τα αισθανεσαι καλα αστα εαν οχι πας για αλλαγη μην κρινεις απο το αμορτισερομετρο
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:19:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λιγο ασχετο αλλα ρε μαριε εσυ καθε 3000 χλμ περνας κτεο??
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:57:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | λιγο ασχετο αλλα ρε μαριε εσυ καθε 3000 χλμ περνας κτεο??
|
Οχι, στα 10.000 ηταν να περασω και ειδα οτι ειπα σαν αποτελεσμα, ειχα την εντυπωση για κανα μηνα οτι ξαφνικα εκατσαν τα αμορτισερ και πηγα να κανω μετρηση μονο σε αυτα (στις 13.000) με αποτελεσμα να διαψευστω.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:59:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | TopGear έγραψε: | Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.
Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).
Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.
Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.
Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.
Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω. |
Ειναι λιγο κουφα αυτα, το καθενα βγαζει οτι θελει, τα δικα μου αλλαγμενα μετα απο 10.000km εβγαλαν σε ενα κτεο 85% και στα 13.000km στο ιδιο 95% παιζουν ρολο πολλα, ακομα και η πιεση το τι λαστιχο φορας, εαν εσυ τα αισθανεσαι καλα αστα εαν οχι πας για αλλαγη μην κρινεις απο το αμορτισερομετρο |
Γενικά καλά τα αισθάνομαι, όχι για αλλαγή άμεσα τουλάχιστον. Εφόσον κι ο λαστιχάς μου που τα ελέγχει, με καθησυχάζει, είμαι λίγο πιο ήρεμος. Απλά μου έκανε εντύπωση, 46% αριστερά; Και το αμάξι δεν έχει κάτσει, ούτε είχε τίποτα συγκλίσεις κτλ (κι ας είχα αλλάξει ρουλεμάν άξονα το 2012 κι είχα φόβο ότι μπορεί να ξαναέχει βγάλει θέμα με τους ελληνικούς κωλόδρομους).
Και μετά από αυτό που μου έκανε το 2013, μου το είχε πει ότι είναι πολύ καλά, απλά δε θα δουλεύουν 100% σαν ένα κανονικό κίτρινο KONI. Γενικά, μου το παρουσίαζε πώς δεν είναι της πλάκας η ανάρτηση που φόρεσα, ώστε να χαλάει τόσο εύκολα και να παρουσιάζει χαμηλές μετρήσεις κι ότι άξιζαν τα λεφτά μου όταν την έβαλα.
Έχει αναφερθεί πολλές φορές για την πίεση των ελαστικών, ήταν σίγουρα ίδια σε όλα, αλλά δε θυμάμαι αν ήταν 30 ή 32. Θα πάω να κάνω και καμιά μέτρηση σε κανά μήνα, γιατί φτάνει σιγά σιγά ο καιρός για αλλαγή των ελαστικών μπρος-πίσω.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
puglover Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 17:42:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μενα ειχε σκασει ενα απο τα δυο πισινα σε ενα ibiza fr 20vt και δεν ειχα παρει χαμπαρι.Στο κτεο το εντοπισαν γιατι εβγαλε διαφορα το αριστερο με το δεξι.Και οντως οταν τα εβγαλε ο μαστορας το εμβολο στο χαλασμενο κατεβαινε με το ενα δακτυλο.Ειχε χασει ολο το αεριο.Με ειχανε κοψει κιολας γιατι η διαφορα ηταν οριακα μεγαλη (75% αριστερα-43% δεξια).Πιστευω οτι και η διαφορα που εβγαλε σε σενα ειναι προεορτια.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 17:51:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ως πρώην ελεγκτης ΚΤΕΟ για 2,5 χρόνια, έχω να σας πω να μη δίνετε και πολυ βαση στις μετρησεις των αμορτισερομέτρων. Δινουν μια εικονα της συμπεριφορας της ανάρτησης γενικότερα -και οχι καθαρα του αμορτισερ- που εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Απλα εχετε υποψην τα παρακάτω. Ποτε δεν εχει βγει μέτρηση πάνω απο 90-92%. Πίσω σχεδον ολα τα αμαξια βγαζουν μικροτερα ποσοστα, λογω μικρότερου βάρους. Να εχετε παντα τη σωστη πίεση σε όλα τα λαστιχα. Μια μετρηση απο 40-45% και πανω στα πισω και 65% και πανω στα μπροστα δειχνει συνήθως υγιή αμορτισέρ, αρκει να μην υπαρχει μεγαλη διαφορά στον ίδιο άξονα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|