PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό απόσβεσης
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 13:46:01    Θέμα δημοσίευσης: Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό απόσβεσης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό απόσβεσης για να χρειάζεται ένα αμορτισέρ αλλαγή;Όταν πέρασα από το ΚΤΕΟ το Δεκέμβριο του 2010 οι τιμές που έβγαλε το αμορτισερόμετρο ήταν

Εμπρος:Δεξιό 79% Αριστερό 79%
Πίσω: Δεξιό 66% Αριστερά 71% Διαφορά 7,04%

Επίσης η "Σύγκλιση/Απόκλιση" ήταν 3m/km

Μόλις φτιάξω το συμπλέκτη θα το πάω ξανά για μετρήσεις,και θα ήθελα να ξέρω για να υπολογίζω τα κόστη.


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 17:02:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Yπάρχει ένα παλιό λαϊκό άσμα του οποίου η καταγωγή χάνεται στους αιώνες... Φήμες λένε ότι οι ρίζες του ξεκινάνε κάπου στην ρωμαϊκή εποχή, τότε που τα μονόιππα ήταν στο φόρτε τους (εποχές που γυρίστηκαν οι ταινίες Ελ Σιντ, Σπάρτακος κλπ, ο Κερκ Νταγκλας είχε σημάδι από εμβόλιο στο μπράτσο, φαντάσου πόσο μπροστά ήταν οι Ρωμαίοι).

Το άσμα αυτό (ή ρήση, όπως θες πες το) λέει: "ασε το αμορτισερόμετρο και εμπιστεύσου το πωπόμετρο"

Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αξιόπιστος τρόπος μέτρησης δυστυχώς... Επηρεάζεται πάρα πολύ από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο, το βάρος του τύπου στην θέση του οδηγού κλπ. Αν βάλεις 2 τσιμεντόλιθους πισω πχ, θα σου βγάλει εξαιρετικά αποτελέσματα για τα πίσω αμορτισέρ.
Άσε που αμφιβάλλω αν ποτέ καλιμπράρουν τα μηχανήματά τους... Confused

Συμπέρασμα: όταν νιώσεις το αμάξι σου βάρκα πέτα τα. Ένα καλό σημάδι είναι όταν σε φρενάρισμα με συνεχόμενες ανωμαλίες πλέον το abs μπαίνει περισσότερο από ότι παλιά. Wink


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 17:27:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ θα το δοκιμάσω έτσι!!! Very happy


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 14:41:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Yπάρχει ένα παλιό λαϊκό άσμα του οποίου η καταγωγή χάνεται στους αιώνες... Φήμες λένε ότι οι ρίζες του ξεκινάνε κάπου στην ρωμαϊκή εποχή, τότε που τα μονόιππα ήταν στο φόρτε τους (εποχές που γυρίστηκαν οι ταινίες Ελ Σιντ, Σπάρτακος κλπ, ο Κερκ Νταγκλας είχε σημάδι από εμβόλιο στο μπράτσο, φαντάσου πόσο μπροστά ήταν οι Ρωμαίοι).

Το άσμα αυτό (ή ρήση, όπως θες πες το) λέει: "ασε το αμορτισερόμετρο και εμπιστεύσου το πωπόμετρο"

Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αξιόπιστος τρόπος μέτρησης δυστυχώς... Επηρεάζεται πάρα πολύ από το πόσο φορτωμένο είναι το αυτοκίνητο, το βάρος του τύπου στην θέση του οδηγού κλπ. Αν βάλεις 2 τσιμεντόλιθους πισω πχ, θα σου βγάλει εξαιρετικά αποτελέσματα για τα πίσω αμορτισέρ.
Άσε που αμφιβάλλω αν ποτέ καλιμπράρουν τα μηχανήματά τους... Confused

Συμπέρασμα: όταν νιώσεις το αμάξι σου βάρκα πέτα τα. Ένα καλό σημάδι είναι όταν σε φρενάρισμα με συνεχόμενες ανωμαλίες πλέον το abs μπαίνει περισσότερο από ότι παλιά. Wink


επειδη και εγω σκευοτομουν να παω καποια στιγμη για αμορτισιομετρηση τοσο εξω πεφτουν ? δηλαδη μπορει να σου βγαζει 80% και να ειναι λιομενα τα αμορτισερ σου?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 14:55:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ πάντως στο προηγούμενο κτέο που πέρασα με το προηγούμενο Χρέπι μου έβγαλα με αμορτισέρ 120.000χλμ ~70% μπροστά Very happy
Είμαι σίγουρος οτι είναι σωστό το αποτέλεσμα Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 15:26:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΝΤ.... Δεν Νομιζω Τασο... Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 15:44:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάτσε να ξαναανέβω λαμία απο την παρ'αλλη δευτέρα και θα το scanάρω... Cool

μάλιστα είχα ρωτήσει και μια πέμπτη στη λέσχη παλαιότερα και μου είχαν πει οτι ειναι οτι ναναι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 19:27:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν λέει

ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ
Εμπρόσθιος άξονας
Αριστερά(%) 63 , Δεξιά(%) 60
Οπίσθιος άξονας
Αριστερά(%) 52 , Δεξιά(%) 50


τί να σου πώ Rolling eyes

δεν ξέρω αν είχαν αλλαχτεί ποτέ αλλα απ'οσο ξέρω/ γράφει στο book service δέν έχουν αλλαχτεί....το αμάξι είχε θεωρητικα 79.000 χλμ αλλα πρακτικά με είχαν κλέψει και είχε 120.000 χλμ! ευχτυχώς που βγήκε ολική και ησύχασα Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2011, 21:54:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπροστα οι ενδειξεις πανω-κατω δινουν σωστο αποτελεσμα.
πισω υπαρχει το προβλημα και μη δινετε σημασια στις μετρησεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 00:26:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουτε μπροστα ειναι αξιοπιστο το αποτελεσμα μιας και η ολη μετρηση βασιζεται στην αδρανεια της αναρτησης,κατι πολυ σχετικο αναλογα με τον τυπο των αμορτισερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 00:54:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα πόσα χλμ ενδείκνυται να αλλάζουμε αμορτισέρ? Εξαρτάται και τη χρήση βεβαια εννοείται, αλλά ένα γενικό νούμερο? Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 01:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν κόψεις ελαφρά αριστερά δεξιά το τιμόνι και φύγουν κακά απο τα μπατζάκια, θές στάνταρ.


Έχει ξαναναφερθεί και ο καθένας έχει το δικό του όριο που θα πεί οτι τώρα αισθάνομαι γονδολιέρης και θέλουν αλλαγή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Φεβ 2011, 14:08:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αλλα η αισθηση που σου δινουν και καταλαβαινεις οτι θελουν αλαγμα ποια ειναι? αυτο μαλλον ρωτανε τα παιδια. .

δηλαδη οκ αν αρχισουν να τρεματιζουν τα αμορτισερια καταλαβαινουμε οτι εχουν σκασει-λιωσει...
ΑΛΛΑ αν δεν τερματιζουν πως καταλαβαινουμε οτι σε σχεση με τα ιδια σε καινουρια εχουν παραδώσει πνευμα? ειναι πιο μαλ**α?
Γιατι αν εχεις σκληρα αμορτισερ ΠΧ bilstein κιτρινα σπορτ τοτε το να μαλακώσουν λιγο δεν ειναι προβλημα ισα ισα καλοδεχουμενο ειναι... Laughing


Βασικα αν διοαβαζει το κοπροσκιλο ο SΙLΟ ας μας πει γιατι αυτος προχτες αλλαξε τα αμορισερ του RC του που ειχαν 70.000+ και εβαλε τα ιδια καινουρια.. τα παλια του δεν κοπανουσαν ουτε τερματιζαν αλλα ειχαν αρκετα χλμ στην πλατη τους...
Μπορει να μας πει συγκριση να καταλαβουμε τι διαφορες ειδε.. ???


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 13:55:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.

Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).

Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.

Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.

Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.

Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 14:43:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.

Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).

Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.

Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.

Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.

Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω.


Ειναι λιγο κουφα αυτα, το καθενα βγαζει οτι θελει, τα δικα μου αλλαγμενα μετα απο 10.000km εβγαλαν σε ενα κτεο 85% και στα 13.000km στο ιδιο 95% παιζουν ρολο πολλα, ακομα και η πιεση το τι λαστιχο φορας, εαν εσυ τα αισθανεσαι καλα αστα εαν οχι πας για αλλαγη μην κρινεις απο το αμορτισερομετρο


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:19:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λιγο ασχετο αλλα ρε μαριε εσυ καθε 3000 χλμ περνας κτεο??
Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:57:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
λιγο ασχετο αλλα ρε μαριε εσυ καθε 3000 χλμ περνας κτεο??
Shocked


Οχι, στα 10.000 ηταν να περασω και ειδα οτι ειπα σαν αποτελεσμα, ειχα την εντυπωση για κανα μηνα οτι ξαφνικα εκατσαν τα αμορτισερ και πηγα να κανω μετρηση μονο σε αυτα (στις 13.000) με αποτελεσμα να διαψευστω.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 16:59:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
TopGear έγραψε:
Πέρασα χτες ΚΤΕΟ στην auteco Κηφισού και Πειραιώς.

Μου έβγαλε για τα εμπρός αμορτισέρ 77%(Α)-73%(Δ).
Για τα πίσω όμως έδειξε 46%(Α)-65%(Δ).

Δικαιολογείται τόσο μεγάλη απόκλιση; Μου το έγραψε σαν δευτερεύουσες παρατηρήσεις και ότι όλα τα άλλα ήταν οκ. Ευθυγράμμιση και έλεγχο αμορτισέρ πάω περίπου 1 φορά το χρόνο, αλλά δε μου έχουν πει κάτι από κει.

Στον προηγούμενο έλεγχο (Κόμβος Αμφιθέας), τα μπροστινά ήταν περίπου εκεί γύρω πάλι, τα πίσω στο 60%-65%.

Συνολικά τα φοράω από 3/2008, έχουν κάνει κάπου 45.000χλμ και από το προηγούμενο ΚΤΕΟ γύρω στα 13.000χλμ. Είναι KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ακούω μεν κάτι θορύβους από πίσω, αλλά βγαίνουν ψηλά, λέω θα είναι από το πορτ μπαγκάζ που βγαίνει λίγο πολύ σε όλα τα 206.

Θυμάμαι όμως καλοκαίρι 2013, που είχα πει του αμορτισερά μου για τις μετρήσεις 1/2013, μου λέει το ξέρω ότι παίζουν κάπου εκεί τα πίσω, δε θα έχεις θέμα. 7/2013, του το πήγα και λέει τα έβγαλε λίγο και τα καθάρισε κτλ κτλ (δεν ξέρω ακριβώς τι έκανε). Όχι σέρβις κανονικό. Αλλά μου λέει ίσως να μη δουλεύει εντελώς 100% όπως θα δούλευε ένα KONI κίτρινο, περισσότερο θα θυμίζει ένα καλό "κοινό" αμορτισέρ, αλλά σε καμιά διετία-τριετία, αν θες αλλάζεις μόνο τα πίσω.


Ειναι λιγο κουφα αυτα, το καθενα βγαζει οτι θελει, τα δικα μου αλλαγμενα μετα απο 10.000km εβγαλαν σε ενα κτεο 85% και στα 13.000km στο ιδιο 95% παιζουν ρολο πολλα, ακομα και η πιεση το τι λαστιχο φορας, εαν εσυ τα αισθανεσαι καλα αστα εαν οχι πας για αλλαγη μην κρινεις απο το αμορτισερομετρο


Γενικά καλά τα αισθάνομαι, όχι για αλλαγή άμεσα τουλάχιστον. Εφόσον κι ο λαστιχάς μου που τα ελέγχει, με καθησυχάζει, είμαι λίγο πιο ήρεμος. Απλά μου έκανε εντύπωση, 46% αριστερά; Και το αμάξι δεν έχει κάτσει, ούτε είχε τίποτα συγκλίσεις κτλ (κι ας είχα αλλάξει ρουλεμάν άξονα το 2012 κι είχα φόβο ότι μπορεί να ξαναέχει βγάλει θέμα με τους ελληνικούς κωλόδρομους).

Και μετά από αυτό που μου έκανε το 2013, μου το είχε πει ότι είναι πολύ καλά, απλά δε θα δουλεύουν 100% σαν ένα κανονικό κίτρινο KONI. Γενικά, μου το παρουσίαζε πώς δεν είναι της πλάκας η ανάρτηση που φόρεσα, ώστε να χαλάει τόσο εύκολα και να παρουσιάζει χαμηλές μετρήσεις κι ότι άξιζαν τα λεφτά μου όταν την έβαλα.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές για την πίεση των ελαστικών, ήταν σίγουρα ίδια σε όλα, αλλά δε θυμάμαι αν ήταν 30 ή 32. Θα πάω να κάνω και καμιά μέτρηση σε κανά μήνα, γιατί φτάνει σιγά σιγά ο καιρός για αλλαγή των ελαστικών μπρος-πίσω.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 17:42:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μενα ειχε σκασει ενα απο τα δυο πισινα σε ενα ibiza fr 20vt και δεν ειχα παρει χαμπαρι.Στο κτεο το εντοπισαν γιατι εβγαλε διαφορα το αριστερο με το δεξι.Και οντως οταν τα εβγαλε ο μαστορας το εμβολο στο χαλασμενο κατεβαινε με το ενα δακτυλο.Ειχε χασει ολο το αεριο.Με ειχανε κοψει κιολας γιατι η διαφορα ηταν οριακα μεγαλη (75% αριστερα-43% δεξια).Πιστευω οτι και η διαφορα που εβγαλε σε σενα ειναι προεορτια..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 17:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως πρώην ελεγκτης ΚΤΕΟ για 2,5 χρόνια, έχω να σας πω να μη δίνετε και πολυ βαση στις μετρησεις των αμορτισερομέτρων. Δινουν μια εικονα της συμπεριφορας της ανάρτησης γενικότερα -και οχι καθαρα του αμορτισερ- που εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Απλα εχετε υποψην τα παρακάτω. Ποτε δεν εχει βγει μέτρηση πάνω απο 90-92%. Πίσω σχεδον ολα τα αμαξια βγαζουν μικροτερα ποσοστα, λογω μικρότερου βάρους. Να εχετε παντα τη σωστη πίεση σε όλα τα λαστιχα. Μια μετρηση απο 40-45% και πανω στα πισω και 65% και πανω στα μπροστα δειχνει συνήθως υγιή αμορτισέρ, αρκει να μην υπαρχει μεγαλη διαφορά στον ίδιο άξονα.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1733s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on