PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

new polo gti
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Σεπ 2010, 17:51:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πως ειναι τεχνολογικα ανωτερος ενας τουρμπο κινητηρας σε συγκριση με εναν κομπρεσσορ-τουρμπο;;;; Confused Confused Confused Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Σεπ 2010, 23:21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...

Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6... Confused



Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι μην ξεχναμε όμως ότι είναι 1.4…και όχι 1.6
Τεσπα αξιόλογα μοτερ και τα δυο,και το νέο πολακι είναι πειρασμός.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 00:10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,
λιγοτερα περηφεριακα
και δομικα μπορει να σηκωσει μεγαλυτερο
βαθμο of firing pressure...
ειναι και καποια ακομα αλλα θα ξεφυγουμε απο το θεμα...
Χωρις να υποτιμω το παρα πολυ αξιολογο μοτερ "διαμαντι" (1.4)
το 1.6 ειναι ΤΗΡ (εστω και στα σημεια) ειναι καλυτερο...
καθως ενας κινητηρας δεν ειναι μονο "ποσα αλογα" βγαζει...

Το μονο που "ποναει" ο ΤΗΡ ειναι το euro 6... Confused



Παντως οπως και να το κανουμε
το πολακι με αυτα τα χαρακτηριστικα και με τετοια τιμη,
βαζει γκολ απο τα αποδυτηρια στον ανταγωνισμο...


To nick σου μαρτυρά πως ξέρεις πολύ περισσότερα από εμένα στο θέμα, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.

Τα κόλπα της vag πάντως και ιδίως οι tsi σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως αποτελούν καμιά τομή στην αυτοκίνηση. Απλές τουρμπίνες είναι σαν αυτές που η fiat έβγαζε από το 90 (uno, punto), τοποθετημένες στους μετριότατους fsi, με πλήθος προβλημάτων (ιδίως παλαιότερα), υψηλή κατανάλωση λαδιού και πολλά ακόμα.
Ο κινητήρας των rc-gt-rallye πάλι είναι ένας εξ'ολοκλήρου καινούριος κινητήρας, με πολύ καλύτερο στροφάρισμα ψηλά και καλύτερη απόκριση γκαζιού, πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Όσο για το πόσα αξιόπιστα χιλιόμετρα θα βγάζει ο 1.4 tsi με τα 180 άλογα, ειλικρινά δε θα το πόνταρα. Είναι ακόμα σχετικό μικρό διάστημα στην αγορά για να θεωρείται δοκιμασμένος και το ότι φοριέται στα μικρά αυτοκίνητα της εταιρείας (polo, golf, fabia, A1 κλπ) και όχι στα μεγαλύτερα και ακριβότερα (όπως το Α5 πχ που έχει τον 1.8 των 160 ίππων), μπορεί κάτι να λέει ως προς την αξιοπιστία του.
Δεν είμαι σίγουρος για κάτι, ωστόσο η αξιοπιστία των κινητήρων αυτών κατά το παρελθόν ήταν μετριότατη και φαντάζομαι πως με την επιπλέον προσθήκη του κομπρέσσορα θα έχει χειροτερέψει κι άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 09:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...

στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........

σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 10:00:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,


εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?


Driver ///M έγραψε:

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.


νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση Smile
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει

οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία... Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 13:49:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ki oμως θαναση ο 1.4 παει πολυ μακρυα σε βελτιωση...

στελιος εχουν φτιαξει κατι τερατακια με μαμα σωθικα και τουρμπινα απο s3 (μαμα κομπρεσορα) που κυνηγανε Μ3........

σκεψου τι πρεπει να θυσιασουμε εμεις για 270αλογα....

Ο θεός βοηθός κα ιη παναγιά μαζί τους!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 14:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
mechanic έγραψε:
Γιατι εχει μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης,


εννοεις καιει λιγοτερο για τα εργο που παραγει,ετσι?
αυτο πως το καταλαβαινουμε?


Driver ///M έγραψε:

Όσο για τούρμπο-κομπρέσσορα, πραγματικά δε θεωρώ πως είναι κάτι δύσκολο να παντρέψεις.
Δύσκολο είναι πχ να βγάζεις 100+ άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα, δύσκολο είναι να έχεις κινητήρα τούρμπο με μηδενική απόκριση και αξιοπιστία μασίφ κλπ κλπ.


νομιζω οτι κανεις λιγο λαθος...
χωρις παρεξηγηση Smile
το να δουλεψει σωστα ενας τούρμπο-κομπρέσσορας ειναι αρκετα δυσκολο
το να εχεις 100 αλογα στο λιτρο σε ατμοσφαιρα
και μικρο lag σε τουρμπο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει

οσο για αξιοπιστια ουτε ο thp εχει τα πρωτία... Razz


Φίλε μου, πόσα αυτοκίνητα έχουν αυτή τη στιγμή ατμοσφαιρικά πάνω από 100 άλογα στο λίτρο? Φυσικά δε μιλάμε για supercars γιατί το κόστος ξεφεύγει.
Ελάχιστα, όπως ορισμένα honda, nissan (Z) και τα ///Μ της bmw.

Όσο για την υστέρηση, το θεωρώ εξίσου δύσκολο. Ακόμα και αυτοκίνητα όπως η 911 turbo εμφανίζει (έστω και μικρή), εννοείται πως οι tsi, ακόμα και οι thp εμφανίζουν πολύ μεγαλύτερη.

Όσο για το πάντρεμα κομπρέσσορα και τουρμπίνας, σίγουρα δεν είναι κάτι απλό. Ωστόσο, ο κινητήρας αυτός είναι πολύ λίγα χρόνια στην αγορά ώστε να δούμε αν πράγματι δουλεύει σωστά. Μετά από καμια 3ετία και αν δεν έχουν αρχίσει να παραδίδουν πνεύμα, τότε κι εγώ θα το θεωρήσω κάτι σημαντικό.


Όσο για τη βελτίωση των κινητήρων αυτών, δε νομίζω ότι μπορεί να γίνουν τρελά πραγματα με αξιοπιστία. Ηδη τα 180 άλογα για κινητήρα 1.4 λίτρων είναι πάρα πολύ πιεσμένα, δε νομίζω πως μπορούν να γίνουν φοβερές βελτιώσεις από εκεί και πέρα.
Ούτε ο thp βέβαια είναι από τους πλέον βελτιώσιμους κινητήρες, πάντως γύρω στα 250 άλογα τα φτάνει με σχετική αξιοπιστία.

Μην κολλάμε όμως στα του κινητήρα. Δεν υστερεί εκεί το πόλο.
Στην οδική συμπεριφορά υστερεί και κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικότερος τομέας από 10-15 άλογα διαφορά.
Εκτός και αν κάποιων τον ενδιαφέρουν τα πατήματα που το υπάρχον 207 και μόνο λόγω σασμάν, είναι χαμένο από χέρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 09:58:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@ Driver ///M το οτι δεν βγαινουν προς καταναλωση ατμοσφαιρικα με πανω απο 100hp/lt δεν συμαινει οτι δεν μπορει να γινει κιολας
υπαρχουν αλλοι λογοι...
τα μοτερ δεν ειναι και τοσο φιλικα σε καθημερινη χρηση + υπαρχει περιορισμος καυσαεριων και πολλα άλλα
το οτι τοσα σκαλισμενα μοτερ φτανουν και περνανε τα 100hp/lt δεν σου λεει κατι?
ο κατασκευαστης λες να μην μπορει να το κανει?
ασε τα τοσα αγωνιστικα...για να μην πω για την F1....Laughing Laughing

οσο για το lag οσο μικροτερη τουρμπινα τοσο μικροτερο lag
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:10:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ DRIVER ΠΟΣΑ ΤΣΙ EXEIS ΔΕΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ??????????
το μοτερ αυτο ειναι στην αγορα τα διπλασια χρονια σχεδον απο το ΤΗΡ
και εσυ περιμενεις την αξιοπιστια του???????????????????

KAI EΠIΣΗΣ ΠΟΣA ΤΗΡ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ NA ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 250 ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ????????????????????????????????????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως πέρασε μια εποχή που βλεπες τα golf gt με το κιλό και τώρα τα ψάχνεις με το τουφέκι στους δρόμους,....

επίσης ένας γνωστός σπασμένο μοτέρ σε Gt...καύτης όμως... Embarassed Embarassed Embarassed

συγκεκριμένα εσπασε Εγνατία μετά από αρκετη ώρα με ψηλές ταχυτητες..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 12:47:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@volvos
Δεν διαφωνω μαζι σου
αλλα αναφερθηκα στο βαθμο αποδοσης και οχι βελτιωσης...

Απο εκει και επειτα μην συγκρινετε "βελτιωμενα"
γιατι εκει παιζουν τοσοι πολοι παραμετροι που δεν θα βγαλουμε ακρη...
αν θελετε ομως το συζηταμε δια ζωσης... Wink


Σε σχεση τωρα ατμο και τουρμπο μην αρχιζουμε αυτη την κουβεντα
τουλαχιστο οχι σε αυτο το τοπικ μιας και ειμαστε μακραν εκτος θεματος....
καπου αλλου το συζηταμε ανετα Wink


Και ενα τελευταιο Very happy
εκ πειρας σας λεω πως οσο δυναμωνεις ενα μοτερ
δεν σημαινει οτι θα "σπασει"
το θεμα "σπασηματος" η αξιοπηστιας ενα γενει
εχει να κανει με το τριγωνο ποιοτητα κατασκευης/(η βελτιωσης)-συντηρηση-οδηγιση....


Αν βλεπατε μοτερ σαν το ΤΗΡ με ποση πιεση μπορουν να δουλεψουν χωρις να σπασουν θα σας βγαιναν τα ματια Shocked Very happy Very happy Very happy

αλλα αν το δωσεις στον καθε καυλοτσουτσουνο σηδεροφαγο
που του εχει βαλει και οτι βενζινη να ναι
τοτε χαιρετε...

τεσπα
σορρυ για το οφ τοπικ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:17:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά το μοτεράκι, μάλλον πέρασε τις παιδικές στο gt και τώρα είναι μια χαρά αλλιώς δεν θα το βάζανε και σε όλο το group vag,,,, τώρα περιορισμένες κατηγορίες οδηγών μπορούν να σπάσουν τα πάντα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:46:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτι παιδικές, πάντως, έχουν ξεμείνει. Πέφτει, π.χ., το μπεκ μέσα στον κύλινδρο, και, όπως φαντάζεστε γίνεται μπαμ... Confused


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Σεπ 2010, 07:23:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
Βασικα έχει ενα γενικό συγκριτικό (πιο πολύ γενικό άρθρο θα έλεγα) για μια διαδρομή 1500 χλμ με ds3, mito qv, 207 rc, ibiza cupra και Polo gti.

Μια πιο άμεση σύγκριση έχει μεταξύ Polo και mito που βγάζει το polo πιο γρήγορο μεν λόγω κινητήρα και από στάση αλλά και σε ρεπρίζ, αλλά γενικά αυτουνού του άρεσε σαν αίσθηση περισσότερο η mito από τα 2 οδηγικά απ'ότι λέει όχι όμως οτι είναι κακό το πολο... Ενδεικτικά 0-100 7,1 πολο , 8,1 μιτο.
Σε ρεπρίζ είναι πιο μικρές οι διαφορές.

Για το Polo λέει οτι έχει πιο δουλεμένη ανάρτηση από το cupra και πιο καλή απόκριση στο κιβώτιο μάλλον λόγω λογισμικού..

Λέει επίσης οτι το 207 είναι πολύ ακριβές και το ds3 είναι πιο "lifestyle" και με πιο χαμηλά όρια από το σκληροπυρηνικά οδηγοκεντρικό 207 RC Laughing .

Γενικά απ'ότι κατάλαβα είναι λίγο πιο αργό απ'όλα και λογικό άλλωστε..Όλα είναι πάνω από 170..Smile

Αλλά λέει οτι έχει αρκετά παιχνιδιάρικη ουρά κτλ.

Επίσης οτι το πολο πάει αέρα πατέρα παντού και είναι και μαλακό και σκληρό όσο πρέπει για να είναι και άνετο και όχι και "καράβι" και οτι ο multiair δεν έχει το γκάζι του tsi..Για τον THP νομίζω δεν αναφέρει κάτι..

Επίσης όπως βλέπει από πίσω ακλόνητο στα στροφιλίκια το 207 θα ορκιζόταν ότι έχει τουλάχιστον 5 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και οτι στα πατημένα είναι στο στοιχείο του..Razz

Ανέφερα αρκετά νομίζω.... Laughing Αλλά έχει αρκετές σελίδες με μπλά μπλά..Έκθεση ιδεών γράφει..Razz

edit: Επίσης: "Η ποιότητα κύλισης του πολο καθώς και η ακαμψία του αμαξώματος του είναι ένα κλικ πάνω από οποιονδήποτε αντίπαλο στην κατηγορία".

Περίμενα χειρότερα για το polo αλλά μια χαρά τα λέει γενικά...



Αχχχ polo... Love

Ολα τα λεφτα του ειναι το αυτοματο κιβωτιο.
Με την πιο κοντη κλιμακωση απο το cupra.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2010, 22:58:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είδα τη δυναμομέτρηση στο site e-tuners για το βελτιωμένο ibiza cupra αλλά έχει και την μαμά καμπύλη. Αφού πρόκειται και για το ίδιο μοτέρ με το polo είπα να το γράψω εδώ.

Μου έκανε τρομερή εντύπωση η μαμά καμπύλη. Υπάρχει μια απλά οριζόντια γραμμή από τις 5200 εώς τις 6600 λίγο πάνω από τα 180 άλογα σταθερά...Λές και είναι με χάρακα.. Rolling eyes

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 01:45:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 02:26:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA


Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα.


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 11:17:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr13 έγραψε:
ironman02 έγραψε:
Το άτιμο ανεβάζει πολύ ωραία μέχρι το κόφτη. Δε δυσκολεύεται ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά. Ωραίο μοτεράκι έφτιαξαν οι γερμανοί..

http://www.youtube.com/watch?v=Bs_ZjClYyqA


Εργαλείο μιλάμε,αν και στο βιντεάκι τα νούμερα μου φαίνονται υπεραισιόδοξα.


Καλά ναι. Δε λέω για τα νούμερα αλλά για το πώς ανεβάζει.. Γράφει και "εκτίμηση" στα νούμερα εξάλλου Smile.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makisasve (Makis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen ds3-thp

Ένταξη: 11 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιαν 2011, 23:40:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ καλο μοτερ... ΑΛΛΑ απο τοτε που εφυγε το σρογγυλοφαναρο δεν αλλαζει σχεδον καθολου... το θεωρω μουντο!


Black and white
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 3 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2101s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on