PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Rebuild κινητηρα 106 GTI 1,6 16v anno 1998 στην Ιταλία
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2010, 23:31:00    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Rebuild κινητηρα 106 GTI 1,6 16v anno 1998 στην Ιταλία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σε όλους! Γράφω από την Ιταλία.
Δεν ξέρω ελληνική γλώσσα.
Δεν ξέρω ελληνική γραφή.
Γράφω με το μεταφραστή (google)

Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα για το αυτοκίνητό μου.
το αυτοκίνητό μου στο Peugeot 106 GTI 1600 16v 1998.
μηχανικός μου λέει:
μηχανή σας δεν είναι ευρωπαϊκή, μηχανή σας θα είναι Έλληνας! εγχειρίδιο και μηχανικό για την επισκευή του κινητήρα!

Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε;
Πού μπορώ να βρω τεχνικά μηχανή δεδομένα;
είναι χαραγμένο τον κωδικό του κινητήρα:
----------------------------
NFX______10FX0R
PSA____ * 0332939 *
----------------------------

αν θέλετε εικόνες, φωτογραφίες μου post.

είναι αλήθεια ότι η Ευρώπη είναι διαφορετικό από το μοτέρ του κινητήρα Έλληνας;

Ευχαριστώ !!!!!!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BlackFire στις Δευ 08 Νοέ 2010, 23:45:18, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2010, 23:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

hello were do you live in italy?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Νοέ 2010, 23:47:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
hello were do you live in italy?

Hello!
I live in Piedmont... Why do you ask?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 04:43:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

I dont think there is any difference in the engine.The identification NFX is the same everyhere....Could you ask your mechanic to be more specific about the problem he has and you about the overall problem tha you have with your car......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 09:36:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ask here
http://www.psa-evolution.com/

he is in milano

very good guy i have bought a lot of thinks from him. expert in psa group!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 10:22:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

What kind of problems are you facing?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 12:03:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
What kind of problems are you facing?


Thank you all!

The mechanic says, greek piston pin is bigger than the piston pin European.
connecting rods are different ...
Spare parts Europeans are not compatible with my engine.
the mechanic says the engine is not European, but Greek

is it possible?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BlackFire στις Τρι 09 Νοέ 2010, 12:07:09, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 12:06:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ask here
http://www.psa-evolution.com/

he is in milano

very good guy i have bought a lot of thinks from him. expert in psa group!


Thanks!
I try to contact the guy today.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 12:38:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BlackFire έγραψε:
Pughell έγραψε:
What kind of problems are you facing?


Thank you all!

The mechanic says, greek piston pin is bigger than the piston pin European.
connecting rods are different ...
Spare parts Europeans are not compatible with my engine.
the mechanic says the engine is not European, but Greek

is it possible?


No, this is not possible. All the engines build by PSA (except Argentina and China) is the same worldwide.

But:

The TU5J4 engine (106 rallye 1.6 16v, Saxo VTS 120) have 19.5mm gudgeon pin

The TU5JP4 engine (206 XS, C2 VTS) have 18mm gudgeon pin (different piston and connecting rods than TU5J4).

Is this your original engine? Or was swaped with an TU5JP4 one?



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 12:55:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

No, this is not possible. All the engines build by PSA (except Argentina and China) is the same worldwide.

But:

The TU5J4 engine (106 rallye 1.6 16v, Saxo VTS 120) have 19.5mm gudgeon pin

The TU5JP4 engine (206 XS, C2 VTS) have 18mm gudgeon pin (different piston and connecting rods than TU5J4).

Is this your original engine? Or was swaped with an TU5JP4 one?


you're an expert on these engines! perfect!

the engine code that is written on the motor is (PSA) NFX 10FX0R
is the code of TU5J4. right?

then the seller of spare parts tells me lies !!!!!! grrrrrrrr!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 13:09:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

So are you trying to rebuild your engine?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 13:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BlackFire έγραψε:
the engine code that is written on the motor is (PSA) NFX 10FX0R
is the code of TU5J4. right?


Correct! The enging code of TU5J4 is NFX. The engine code of TU5JP4 is NFU.

Also the pistons of TU5J4 have small cut outs for the valves:



And the pistons of TU5JP4 is completly flat (and maybe a mark with JP4 on it)





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 14:12:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

you are all very nice! you are better than the Italians!

yes, I'm rebuilding the engine of my 1600 Peugeot 106 GTi 16v year 1998.

Thanks for the pictures! great!

you have the specifications of the engine? Bore and stroke, the size of the connecting rods, pistons, crankshaft, etc.?

if you have these specifications, you will solve the problems.
ask for compensation to the seller of spare parts
Thanks!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 14:24:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Perhaps you will get better prices by purchasing a kit?

Here is a guide with prices. However email him if you want because these are probably for higher spec engines

http://www.hiflowheads.co.uk/performance/vts.pdf


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 14:43:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
Perhaps you will get better prices by purchasing a kit?


I do not understand your writing ... Sorry!

the seller of spare parts sold me the parts to rebuild the engine.
the pieces are not compatible though.
the seller of spare parts says that are not compatible
because my engine is greek.
However you say it's a lie.
I ask for a refund because he has sold pieces wrong
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 20:26:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

The JP4 pistons are not flat,they have a small lump to raise the compression ratio.
The J4 pistons are flat with cut outs only for the induction valves.

If you are planning to rebuild your engine,better don't do it at all...
Swap the engine block with a JP4 one and use most parts of your J4 engine.

It is a rather common change and the power gains are as big as using mild camshafts in a J4 engine. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 20:45:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BlackFire έγραψε:
greenpug106 έγραψε:
Perhaps you will get better prices by purchasing a kit?


I do not understand your writing ... Sorry!

the seller of spare parts sold me the parts to rebuild the engine.
the pieces are not compatible though.
the seller of spare parts says that are not compatible
because my engine is greek.
However you say it's a lie.
I ask for a refund because he has sold pieces wrong


sorry mate didn't realize you already bought the parts.
As pughell says you can find several JP4 engines in very good condition, especially in UK.

there are also some detailed guides on what to use to make a J4 and JP4 hybrid in order to achieve around 120 - 130 bhp.

Do you intend to make more changes later to achieve more power?

after a search in ebay UK i found this

http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-206cc-1-6-PETROL-ENGINE-2004-/220478398484?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3355896014

Item number 220478398484

JP4 engine, 2004, 43.000 miles


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2010, 21:01:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.106owners.co.uk/forums/threads/167890-J4-to-Jp4-conversion-now-rolling-roaded-with-power-printout

these are some good instructions for what pughell wrote you above...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BlackFire (hans)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTi 1600 16v

Ένταξη: 08 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: italy

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2010, 00:02:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thanks so much everyone!
through your help I understand that the engine NFX (TU5J4) is identical in Italy and Greece!
I went to peugeot authorized mechanic and did a search using the engine code.
Result:
The engine is original!

the mistake was made by the seller of spare parts.
the seller of spare parts sold me parts of another engine.
The seller of spare parts give back the money to me.
I'm making a more powerful engine With Wiseco parts and other brands
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2010, 07:20:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ok mate good luck then!


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1322s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on