PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρυθμιστής Λάμδα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
karmagos (Φίλιππος)
Μέλος
Μέλος


Black 206 1.4 (8v) (2000)

Ένταξη: 05 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:18:31    Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιστής Λάμδα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,

Θα ήθελα με κάποιο τρόπο να πειράξω τις μετρήσεις του λάμδα,
συγκεκριμένα να μου μετράει λιγότερο οξυγόνο. Γνωρίζετε με ποιόν τρόπο;

Ευχαριστώ πολύ!


- Διεκπεραιώσεις ΚΤΕΟ
Msn/Mail: karmagos@hotmail.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 17:18:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O lambda παραγει αναλογα τhn διαφορα οξυγονου στην εξωτερικη πλευρα και την εσωτερικη(οξυγονο στην ατμοσφαιρα και στην εξαγωγη) παραγει ταση απο 0,2 v για τερμα στεγνο μιγμα εως 0.8v για τερμα πλουσιο.
αν στην πλεξουδα προσαρμοσεις μια πηγη τασης απο 0.2v εως 0.8 αναλογα με το τι θες να κανεις τοτε θα μπορεις να εχεις και τις αναλογες μετρησεις...Δεν νομιζω πως θα λειτουργησει σωστα ο κινητηρας ετσι γιατι δεν θα μπορει να παρει σωστες μετρησεις για τα μιγματα και αν εχει και 2 λαμδα το αμαξι τοτε δυσκολευουν και αλλο τα πραγματα...γιατι ομως να κανεις κατι τετοιο(εχω κατι κατα νου βεβαια)???

Eπισης αν βαλεις μια πολυ μικρη αντιστασουλα στην εξοδο του λαμδα αναλογη με την πτωση τασης που θες τοτε θα σου δειχνει φτωχοτερο μιγμα


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 13:53:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιστής Λάμδα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

karmagos έγραψε:
Καλησπέρα,

Θα ήθελα με κάποιο τρόπο να πειράξω τις μετρήσεις του λάμδα,
συγκεκριμένα να μου μετράει λιγότερο οξυγόνο. Γνωρίζετε με ποιόν τρόπο;

Ευχαριστώ πολύ!


Χαιρετώ τους φίλους του club. Είμαι νέο μέλος κ θα ήθελα να ξεκινήσω δίνοντας την λύση σε αυτό εδώ το πρόβλημα, η οποία είναι τόσο απλή πυ δεν φαντάζεται κανείς.

1. Βγάζεις τον πόλο για να κάνει reset o εγγέφαλος. Επίσης αφαιρείς το φίλτρο αέρα, αφήνοντας σκέτη την πεταλούδα χωρίς "παπά" ΄η άλλο φίλτρο.
2. Μετά 10-20 λεπτά (αφού μηδενίσει ο εγγέφαλος) ξεκινάς βόλτα χωρίς το φίλτρο αέρα δηλ. κ το πας 2-3 χιλιόμετρα. Ο εγγέφαλος έτσι προσαρμόζει το μίγμα μετρώνοντας υπερβολική ροή κ ποσότητα αέρα κ αυξάνει στα μέγιστα την παροχή βενζίνης. Μάλιστα αν δε μπορεί να φέρει στα 12,8:1 το μίγμα, ανάβει το chek engine.
3. Κατόπιν σβήνουμε τον κινητήρα κ βάζουμε το φίλτρο αέρα κανονικά.
Ο εγγέφαλος θα συνεχίσει να δίνει την προηγούμενη χαρτογράφηση με πλούσιο μίγμα, ενώ παράλληλα θα σβήσει οριστικά το λαμπάκι κινητήρα. Μέχρι να ξανακάνουμε reset τον εγγέφαλο δουλεύουμε έτσι με πλούσιο μίγμα.

Απλή λύση, δοκιμασμένη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 14:40:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
δηάδη αν κλειδωσει σε πλουσιο μειγμα ή φτωχο μετα δεν το διορθώνει μονος του οταν οι συνθηκες ερθουν στα κανονικα?

οταν λες δοκιμασμενο πως εισαι σιγουρος οτι συνεχισε να εχει πλουσιο μειγμα? το μετρουσες με wideband?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)

Ένταξη: 16 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 39
Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 15:27:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλιππε απ' ότι καταλαβαίνω θέλεις φτωχότερο μείγμα. Ο σωστότερος τρόπος είναι να κάνεις καινούργιο πρόγραμμα. Εάν δεν θέλεις τότε πρέπει να παρεμβάλλεις ένα μικρό ηλεκτρονικό κύκλωμα στην καλωδίωση του αισθητήρα λ οποίο θα δημιουργεί offset τάση. Δηλαδή όταν ο λ θα παράγει πχ. 450mV εσύ θα προσθέτεις 100mV οπότε σύνολο 550mV. Έτσι ο εγκέφαλος θα δεί 550mV (δηλαδή πλούσιο μείγμα) και θα προσπαθήσει να το φέρει πάλι στα 450mV. Έτσι θα έχεις πραγματικό λ στα 350mV + τα 100mV που προσθέτεις εσύ. Επίσης πρέπει να σου πω ότι ο εγκέφαλος δεν είναι χαζός. Ξέρει θερμοκρασία αέρα , πίεση και καύσιμο που ψεκάζει και περιμένει να διαβάσει συγκεκριμένη τιμή λ. Εάν ο εγκέφαλος είναι πολύ αυστηρός στο εύρος λ που περιμένει να διαβάσει τότε θα σου ανάψει λαμπάκι αν είναι εκτός ορίων. Δηλαδή εάν ο λ σε συγκεκριμένη στιγμή δείξει 800mv και του βάλεις εσύ άλλα 200mV σύνολο 1000mV τότε μπορεί αυτή την τιμή ο εγκέφαλος να την θεωρήσει εκτός ορίων γιατί ξέρει οτι ο λ πρέπει να δείχνει μέχρι 850mV. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 19:03:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω το αντίθετο θέλει ο φίλος, δηλ. να κάνει πιο πλούσιο το μίγμα του..

Κάνοντας τον "λ" να μετράει "φτωχό μίγμα", αναγκάζεις τον εγγέφαλο να δώσει περισσότερο μίγμα. Η αναπροσαρμογή που κάνει ουσιαστικά είναι ένα εύρος μίγματος κ όχι μία σταθερή τιμή. Κ εκεί το κλειδώνει, μέχρι να ξαναβράλεις τον πόλο ή μέχρι ένας σένσορας να δείξει διαφορετικές τιμές, πέρα από το εύρος τιμών που διάβασε στην πρώτη ρύθμισή του.

Με τον τρόπο που έδωσα πιο πάνω αυτό γίνεται. Το έχω τσεκάρει με καυσαναλυτή. Το μόνο μείον ας πούμε της υπόθεσης είναι ότι στις πολύ ψηλές στροφές η αναλογία μίγματος είναι αρκαετά πλούσια κ καταναλώνεις αισθητά βενζίνη. Τα μπουζί όμως βγαίνουν οκ.
Αν θέλει να κάνει το αντίθετο δηλ. να φτωχαίνει το μίγμα του, κάνει την ίδια διαδικασία με 2 φίλτρα το βάζοντας το πιο "κλειστό" να κάνει την χαρτογράφηση κ μετά το ανοιχτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 19:40:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο λ μετα τις 3000 δεν λαμβανεται υποψιν απο τον εγκεφαλλο μνο ο μαπ ψαξε για maP enhancer...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 21:49:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Ο λ μετα τις 3000 δεν λαμβανεται υποψιν απο τον εγκεφαλλο μνο ο μαπ ψαξε για maP enhancer...


δεν νομιζω οτι εχει σχεση με τις στροφες το ποτε λαμβανεται υποπσιν αλλα με το τερμα γκαζι... εκει δεν τον λαμβανει...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 21:57:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κιομως.. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)

Ένταξη: 16 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 39
Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 23:31:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει σχέση με τις στροφές. Έχει να κάνει με το φορτίο ή αλλιώς engine load. Μπορείς να έχεις 2000rpm με 100% φορτίο. Όπου φορτίο βλέπε πεντάλ γκαζιού. Αν θέλω πλήρη ισχύ από τις 2000rpm τότε ο εγκέφαλος μπαίνει σε open loop και δεν λαμβάνει υπόψιν τον λ αφού η πλήρη ισχύ χρειάζεται αναλογίες έως 12.5:1 και όχι 14,7:1.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 07:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτες έβαλα πρόγραμμα στο αμάξι (κινητήρας rallye 1.3) κ το λαμπάκι μου άναψε. Με τον ίδιο τρόπο το έκανα, το μίγμα ήρθε στα ίσα του κ σήμερα το check έσβησε. Πετυχαίνει τουλάχιστον στον 8p40..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1724s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on