Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 20:28:57 Θέμα δημοσίευσης: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... |
|
|
ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.
Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..
αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....
Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )
και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )
Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...
ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:01:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρόσεξε και την απόκλιση του κοντέρ στις υψηλές ταχύτητες καθλως και αυτό το 2% που μπορεί να διαφοροποιεί το αποτέλεσμα
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:02:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι 2% ειναι 0,2%... οπότε ειναι αμεληταιο..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 03:25:35 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... |
|
|
AlienHack έγραψε: | ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.
Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..
αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....
Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )
και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )
Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...
ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν |
Αυτο που εμενα δεν μου κολλαει καθολου με το ολο θεμα του σασμαν του Αλεξ ειναι το γεγονος οτι στα ανοιγματα που κανουμε που και που απο τοτε που αλλαξε σασμαν εξακολουθω να τον ανοιγω εστω και λιγο...Πιστευω δηλαδη οτι αν το σασμαν ειναι με μικροτερες σχεσεις δεν θα επρεπε να υπαρχει κοντρα..απλα να κοιτουσα την πινακιδα του Ουσιαστικα και εγω μαμα ειμαι και μαλιστα μουλτιπλεξ(για τα οποια ειχε γραφτει οτι στο τροχο ειναι και κανα 2 αλογα λιγοτερα απ'οτι τα μη μουλτιπλεξ-δεν ξερω αν ισχυει αυτο βεβαια)...Σιγουρα το γεγονος οτι φοραω 16αρες ενω ο Αλεξ 17αρες παιζει το ρολο του αλλα και παλι δεν μου κολλαει το γεγονος...Σε σχετικο thread με εκκεντρα απο ραλλυ κ.τ.λ ειχε βγει ενα παλικαρι και ειχε πει οτι ουσιαστικα γιατι να ασχολουμαστε με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 04:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κατι αλλο γιατι το ξεχασα....Μπαινει το σαζμαν του 1.1 σε εμας?????Μου φαινεται λιγο παραλογο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 11:18:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το οτι εσύ φοράς καγκαρε διαστάσεις 195-45/16 δηλαδή:
Specification Sidewall Radius Diameter Circ. Revs/Mile Difference
195/55-15 4.2in 11.7in 23.4in 73.7in 860 0.0%
195/45-16 3.5in 11.5in 22.9in 72.0in 880 -2.3%
2.3% μικρότερη διάμετρο ρόδας! ειναι σας να φορας σασμάν με τελική σχέση 3.789 αντί για 3.765 που φοράς μανήσιο..
άρα μην μου λες οτι θα έπρεπε να σου φεύγω σαν τρελός. στην κόντρα είμαστε στα ίδια και εσύ έχεις μικρότερη διάμετρο ρόδας, ενώ εγώ έχω μεγαλύτερη ζάντα με φαρδύτερο λάστιχο (205) και έναν μπουκομενο καταλύτη που μου βγάζει σφάλμα απόδοσης...
+ οτι εσύ έχεις σκούπα ενώ εγώ ενα ελεύθερο φίλτρο.
αν είχαμε τισ ίδιες ρόδες οκ αλλά ετσι λογικό να είμαστε στα ίδια. και αν θυμάσαι στην 4η 5η σε μάζευα και έφευγα μπροστά. Γιατι σου ειναι δύσκολο να δεχτείς οτι μπορεί να εχω Κ/Π με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60??
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος
206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:09:12 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... |
|
|
[quote="nikos 206cc"] AlienHack έγραψε: | ας υποθέσουμε οτι έχο..........με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1???? |
το ενδεχομενο να ειστε ιδια επειδη ο αλεξ μενει 4-5 sec στον κοφτη το σκεφτηκες
πλακιτσα
σιγουρα με το κ/π βλεπεις διαφορα στο πως ανεβαζει ειδικα σε μεγαλες σχεσεις αλλα εκει μετα παιζουν και ρολο οι αλλαγες...
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:33:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α. καντε τραμπα τα ζαντολαστιχα
β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων... |
αδερφέ με σώζεις! δεν το σκεφτηκα αυτο!! απο το πεσιμο των στροφών θα καταλάβω τις σχεσεις (με μερικες πραξεις παραπανω )
θα το τσεκάρουμε και θα ενημερώσουμε!
παντος VOLVO , η θεωρία μου πως σου φενεται? λογική δεν ειναι? Ασε την κοντρα με τον nick206cc , αυτη ειναι δευτερεουσα και μπορει να παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες (κατασταση κινητηρα, λιομενα δικα μου λαστιχα, μικροτερη διαμετρο ροδας του νικου, μπουκομενος καταλυτης δικος μου κ.α) , δες μονο την διαφορα που λεω στο ΙΔΙΟ δικο μου αμαξι σε τελικες ταχύτητες!! την κατάλαβα απο την πρωτη στιγμη που πηρα το αμαξι, ενιωθα ροπή πολύ περισσοτερη απο συνήθως αλλα σαν να μην εχει δυναμη σε υψηλες ταχύτητες και ο κινητήρας να βογκάει- ζορίζεται.
Οταν διαβασα βεβαια περι Κ/Π ολα αυτα φανηκαν λογικα! απλος θέλω και την επιβεβαίωση ποιο εμπειρών εδω μεσα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος
206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:23:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις
1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8
Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:52:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βγάλε και 10km/h που κλέβει το κοντέρ.
Μετρημένο με driftbox σε 106 το κοντέρ απο τα 50km/h κλέβει 7 με 11 χιλίομετρα. Στο 207 είναι σταθερά στα 5-7km/h πάνω το κοντέρ απο την πραγματική ταχύτητα
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 19:39:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie έγραψε: | για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις
1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8
Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες? |
τα υπολόγησα στο calculator (γιατι μου ειπες να βάλω τροχό 180cm? ο μανήσιος ειναι 187.18cm ο δικός μου , παρολα αυτα το εκανα με 1.8m)
και μου δεινει:
1η 50.89χλμ/ω
2α 96.09χμλ/ω
3η 136.33χλμ/ω
4η 178.28 χλμ/ω
5η 226.63χλμ/ω
οπως ειπα παραπάνω οι τωρινες μουταχύτητες ειναι
2α 90+
3η 130
4η 160
δεν ταιριάζουν με τις απο πάνω...
reselie τι σχεσεις ειναι αυτές που μου έδωσες?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:46:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+ |
παραπάνω εχω γραψει τι βλεπω στο κοντερ μειον ~ 5km/h για τιο κλέψημο που κανει.
Ας πουμε για την τετάρτη που την ειχα τεσταρει ΠΑΡΑ πολλες φορες (επειδη δεν ειχα 5η με το παλιο σπασμενο σασμαν τελιωνα την 4η...) το κοντερ εγραφε 190 αρα 185+ πραγματική
ΤΩΡΑ με το νεο σασμαν το κοντερ γραφει 162 αρα πραγματικη 157? περιπου...
η διαφορα ειναι πολύ μεγαλη!! 25-30km/h ειναι μεγάλό μείον. Βαλτε οτι ειχα ήδη χασει τελική καμια 20km/h λογο 17αρων ζαντων και 205 πελμα ελαστικου , ΧΤΕΣ ΓΥΡΝΟΥΣΑ απο χαλκιδικη πατημενος και πανω απο 170-180 στο κοντερ δυσκολα εβλεπα καθοτι η πεμπτη τα εβγαζε με τρελλες στροφες αυτα τα km/h... και ανεβαζε πολυ αργα...
Έχω φωτο απο το καντραν μου που εχω πιασει 215 (και οχι μια φορα , 5-6) σε ταξίδι... αλλα απο τοτε που αλαξα το σασμαν ουτε τα 180 δεν μπορω να δω...
και το χειρωτερο ειναι οτι δεν εχω ιδέα τι σασμαν φοράω τελικα... να ξέρω τουλαχιστον ποσο κοντο ειναι..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις μετρησει καθολου με gps ταχυτητα να μαστε σιγουροι γιαυτο τουλαχιστον;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:56:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑΙ και το κοντερ μου κλεβει ~5 km/h
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά την σασμανοαλλαγή εννοώ, έτσι;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:59:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ααα... οχι... λες να τα εχει παιξει το ολο θεμα κοντερ σασμαν?
o σενσορας ταχύτητας που στελνει info στο κοντερ που πανω ειναι? στο σασμαν? βλεπει τις σ.α.λ.?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:06:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs. |
ABS και να ήθελα δεν εχω...
αρα λες να παιζει κατι με το γρανάζι αυτό? λογικα το ιδιο γραναζι ειναι σε καθε σασμαν. αρα θα επρεπε να δουλευει σωστα. εκτός αν εχει προβλημα στο καινουριο σασμαν.
Θα βαλω το gps σημερα καθως κατεβαινω χαλκιδική να το τσεκάρω...
πρεπει να βρω εναν τροπο παντος να δω τι σασμαν εχω τωρα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|