PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 20:28:57    Θέμα δημοσίευσης: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.

Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..

αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....

Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )

και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )

Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...

ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρόσεξε και την απόκλιση του κοντέρ στις υψηλές ταχύτητες καθλως και αυτό το 2% που μπορεί να διαφοροποιεί το αποτέλεσμα


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:02:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι 2% ειναι 0,2%... οπότε ειναι αμεληταιο..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 03:25:35    Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.

Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..

αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....

Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )

και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )

Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...

ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν

Αυτο που εμενα δεν μου κολλαει καθολου με το ολο θεμα του σασμαν του Αλεξ ειναι το γεγονος οτι στα ανοιγματα που κανουμε που και που απο τοτε που αλλαξε σασμαν εξακολουθω να τον ανοιγω εστω και λιγο...Πιστευω δηλαδη οτι αν το σασμαν ειναι με μικροτερες σχεσεις δεν θα επρεπε να υπαρχει κοντρα..απλα να κοιτουσα την πινακιδα του Cool Ουσιαστικα και εγω μαμα ειμαι και μαλιστα μουλτιπλεξ(για τα οποια ειχε γραφτει οτι στο τροχο ειναι και κανα 2 αλογα λιγοτερα απ'οτι τα μη μουλτιπλεξ-δεν ξερω αν ισχυει αυτο βεβαια)...Σιγουρα το γεγονος οτι φοραω 16αρες ενω ο Αλεξ 17αρες παιζει το ρολο του αλλα και παλι δεν μου κολλαει το γεγονος...Σε σχετικο thread με εκκεντρα απο ραλλυ κ.τ.λ ειχε βγει ενα παλικαρι και ειχε πει οτι ουσιαστικα γιατι να ασχολουμαστε με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 04:02:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κατι αλλο γιατι το ξεχασα....Μπαινει το σαζμαν του 1.1 σε εμας?????Μου φαινεται λιγο παραλογο.... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 11:18:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το οτι εσύ φοράς καγκαρε διαστάσεις 195-45/16 δηλαδή:

Specification Sidewall Radius Diameter Circ. Revs/Mile Difference

195/55-15 4.2in 11.7in 23.4in 73.7in 860 0.0%
195/45-16 3.5in 11.5in 22.9in 72.0in 880 -2.3%


2.3% μικρότερη διάμετρο ρόδας! ειναι σας να φορας σασμάν με τελική σχέση 3.789 αντί για 3.765 που φοράς μανήσιο..

άρα μην μου λες οτι θα έπρεπε να σου φεύγω σαν τρελός. στην κόντρα είμαστε στα ίδια και εσύ έχεις μικρότερη διάμετρο ρόδας, ενώ εγώ έχω μεγαλύτερη ζάντα με φαρδύτερο λάστιχο (205) και έναν μπουκομενο καταλύτη που μου βγάζει σφάλμα απόδοσης...
+ οτι εσύ έχεις σκούπα ενώ εγώ ενα ελεύθερο φίλτρο.

αν είχαμε τισ ίδιες ρόδες οκ αλλά ετσι λογικό να είμαστε στα ίδια. και αν θυμάσαι στην 4η 5η σε μάζευα και έφευγα μπροστά. Γιατι σου ειναι δύσκολο να δεχτείς οτι μπορεί να εχω Κ/Π με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60??


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:09:12    Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="nikos 206cc"]
AlienHack έγραψε:
ας υποθέσουμε οτι έχο..........με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1????


το ενδεχομενο να ειστε ιδια επειδη ο αλεξ μενει 4-5 sec στον κοφτη το σκεφτηκες Ha Ha

πλακιτσα

σιγουρα με το κ/π βλεπεις διαφορα στο πως ανεβαζει ειδικα σε μεγαλες σχεσεις αλλα εκει μετα παιζουν και ρολο οι αλλαγες...


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α. καντε τραμπα τα ζαντολαστιχα

β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:54:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων...


αδερφέ με σώζεις! δεν το σκεφτηκα αυτο!! απο το πεσιμο των στροφών θα καταλάβω τις σχεσεις (με μερικες πραξεις παραπανω Smile )

θα το τσεκάρουμε και θα ενημερώσουμε!

παντος VOLVO , η θεωρία μου πως σου φενεται? λογική δεν ειναι? Ασε την κοντρα με τον nick206cc , αυτη ειναι δευτερεουσα και μπορει να παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες (κατασταση κινητηρα, λιομενα δικα μου λαστιχα, μικροτερη διαμετρο ροδας του νικου, μπουκομενος καταλυτης δικος μου κ.α) , δες μονο την διαφορα που λεω στο ΙΔΙΟ δικο μου αμαξι σε τελικες ταχύτητες!! την κατάλαβα απο την πρωτη στιγμη που πηρα το αμαξι, ενιωθα ροπή πολύ περισσοτερη απο συνήθως αλλα σαν να μην εχει δυναμη σε υψηλες ταχύτητες και ο κινητήρας να βογκάει- ζορίζεται.
Οταν διαβασα βεβαια περι Κ/Π ολα αυτα φανηκαν λογικα! απλος θέλω και την επιβεβαίωση ποιο εμπειρών εδω μεσα..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:23:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις

1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8

Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες?


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βγάλε και 10km/h που κλέβει το κοντέρ.

Μετρημένο με driftbox σε 106 το κοντέρ απο τα 50km/h κλέβει 7 με 11 χιλίομετρα. Στο 207 είναι σταθερά στα 5-7km/h πάνω το κοντέρ απο την πραγματική ταχύτητα


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούλ 2010, 19:39:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie έγραψε:
για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις

1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8

Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες?


τα υπολόγησα στο calculator (γιατι μου ειπες να βάλω τροχό 180cm? ο μανήσιος ειναι 187.18cm ο δικός μου , παρολα αυτα το εκανα με 1.8m)
και μου δεινει:
1η 50.89χλμ/ω
2α 96.09χμλ/ω
3η 136.33χλμ/ω
4η 178.28 χλμ/ω
5η 226.63χλμ/ω

οπως ειπα παραπάνω οι τωρινες μουταχύτητες ειναι
2α 90+
3η 130
4η 160
δεν ταιριάζουν με τις απο πάνω... Confused

reselie τι σχεσεις ειναι αυτές που μου έδωσες?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:46:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tzive έγραψε:
αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+


παραπάνω εχω γραψει τι βλεπω στο κοντερ μειον ~ 5km/h για τιο κλέψημο που κανει.

Ας πουμε για την τετάρτη που την ειχα τεσταρει ΠΑΡΑ πολλες φορες (επειδη δεν ειχα 5η με το παλιο σπασμενο σασμαν τελιωνα την 4η...) το κοντερ εγραφε 190 αρα 185+ πραγματική
ΤΩΡΑ με το νεο σασμαν το κοντερ γραφει 162 αρα πραγματικη 157? περιπου...

η διαφορα ειναι πολύ μεγαλη!! 25-30km/h ειναι μεγάλό μείον. Βαλτε οτι ειχα ήδη χασει τελική καμια 20km/h λογο 17αρων ζαντων και 205 πελμα ελαστικου , ΧΤΕΣ ΓΥΡΝΟΥΣΑ απο χαλκιδικη πατημενος και πανω απο 170-180 στο κοντερ δυσκολα εβλεπα καθοτι η πεμπτη τα εβγαζε με τρελλες στροφες αυτα τα km/h... και ανεβαζε πολυ αργα...
Έχω φωτο απο το καντραν μου που εχω πιασει 215 (και οχι μια φορα , 5-6) σε ταξίδι... αλλα απο τοτε που αλαξα το σασμαν ουτε τα 180 δεν μπορω να δω...
Confused

και το χειρωτερο ειναι οτι δεν εχω ιδέα τι σασμαν φοράω τελικα... να ξέρω τουλαχιστον ποσο κοντο ειναι..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:53:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις μετρησει καθολου με gps ταχυτητα να μαστε σιγουροι γιαυτο τουλαχιστον;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:56:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙ και το κοντερ μου κλεβει ~5 km/h


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:57:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά την σασμανοαλλαγή εννοώ, έτσι;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:59:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ααα... οχι... Confused λες να τα εχει παιξει το ολο θεμα κοντερ σασμαν?
o σενσορας ταχύτητας που στελνει info στο κοντερ που πανω ειναι? στο σασμαν? βλεπει τις σ.α.λ.?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:06:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:36:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs.


ABS και να ήθελα δεν εχω... Smile
αρα λες να παιζει κατι με το γρανάζι αυτό? λογικα το ιδιο γραναζι ειναι σε καθε σασμαν. αρα θα επρεπε να δουλευει σωστα. εκτός αν εχει προβλημα στο καινουριο σασμαν.
Θα βαλω το gps σημερα καθως κατεβαινω χαλκιδική να το τσεκάρω...

πρεπει να βρω εναν τροπο παντος να δω τι σασμαν εχω τωρα.. Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1531s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on