PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Τα φρενα του κιτκαρου (206 16ν) - το αιωνιο προβλημα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να γυρίσεις εντελώς μαμά και να δεις αν στο κάνει. Μετά θα πρέπει να αλλάζεις ένα πράγμα την κάθε φορά για να βγάλεις συμπέρασμα Exclamation


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:08:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1000...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:16:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω τα δικά μου και κάθονται. Αλλωστε όλα αυτά θα αλλάξουν.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:19:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A ΡΕ πραμα που εχεις να μαζεψεις απο τον καημενο το κιτκαρο αν φυγω αγγλια....

φερε το μαμα σεβρο αν μπορεις μια φορα λεσχη να το τσεκαρουμε αν ειναι ιδιο με το αυτο που εχει αργυρης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 12:55:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Τάκη... υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με κύκλωμα υποπίεσης.

Τότε που βάλατε εισαγωγή C2, τα συνδέσατε όλα σωστά ή κανατε παντρέματα?

Κατά τη γνώμη μου ξεκίνα από εδώ: άλλαξε σωληνάκι υποπίεσης με καινούριο (5ευρώ max) ΚΑΙ τη μονόδρομη βαλβίδα που κουμπώνει πάνω στο σέρβο (το βαρελάκι που συνδέει σωλήνα υποπίεσης με σέρβο) μπας κι έχει τσακίσει/σκιστεί το διάφραγμα και φρακάρει την έξοδο αέρα προς εισαγωγή...

Θέλω να πιστεύω ότι εξαέρωση έχετε κάνει σωστά, ναι? Γιατί αυτό το μονόπαντο φρενάρισμα, κάτι μου κάνει σε αέρα στη μεριά της δαγκάνας που δε φρενάρει Rolling eyes

Επίσης τσέκαρε ότι οι γλύστρες στις δαγκάνες δεν είναι κολλημένες! Τις έχεις καθαρίσει ποτέ με αφαίρεση, πλύσιμο, αναλίπανση?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 12:58:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υποπιεση κυκλωμα τσεκ πριν κανα χρονο
και βαλβιδα αντεπιστροφης σεβρο
δαγκανες καινουργιες

αλλο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 15:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως το τοοοοοσο σκληρο πεταλι... με την ανυπαρκτη διαδρομη και την μηδενικη αισθηση... που εχεις τωρα... δεν ειναι και πολυ φυσιολογικο...

δε λεω φρεναρει, αλλα κατι δεν δουλευει σωστα


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ υποπίεση στις υψηλές στροφές γιαυτό νταμαρώνει το πετάλι.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:20:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ υποπίεση στις υψηλές στροφές γιαυτό νταμαρώνει το πετάλι.


Ναι αυτό το είπαμε. Το γιατί είναι το θέμα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:23:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
iceage έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ υποπίεση στις υψηλές στροφές γιαυτό νταμαρώνει το πετάλι.


Ναι αυτό το είπαμε. Το γιατί είναι το θέμα.

Χρόνισμα. Άρα στις υψηλές στροφές δεν έχει καθόλου ταχύτητα στο μείγμα. Άρα κάπου φρενάρει. Από εισαγωγή δεν νομίζω για και έχει αρκετές δυνατότητες. Άρα που καταλήγουμε?
ΤΑΚΗ ΘΕΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗ γιατί σε φρενάρει.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:29:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη "εν το κατεω"...
εξηγηστε μου εν συντομια τι σχεση εχει η υποπιεση με το φρενο?
Confused Shocked Confused Shocked


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Sidobre έγραψε:
iceage έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ υποπίεση στις υψηλές στροφές γιαυτό νταμαρώνει το πετάλι.


Ναι αυτό το είπαμε. Το γιατί είναι το θέμα.

Χρόνισμα. Άρα στις υψηλές στροφές δεν έχει καθόλου ταχύτητα στο μείγμα. Άρα κάπου φρενάρει. Από εισαγωγή δεν νομίζω για και έχει αρκετές δυνατότητες. Άρα που καταλήγουμε?
ΤΑΚΗ ΘΕΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗ γιατί σε φρενάρει.


Θα έκοβε ρε το αμάξι ή απλώς δεν θα ανέβασε με ευκολία. Και στα βιντεάκια του ακόμα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο (εχει και δυναμομέτρηση).
Οτι κάτι παίζει, είναι σίγουρο, αλλά δεν γίνεται να έχει υποβοήθηση στις 2.000 στροφές και να μην έχει στις 7.000.

Κάτι άλλο παίζει!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 26 Οκτ 2010, 16:47:41, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:46:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
επειδη "εν το κατεω"...
εξηγηστε μου εν συντομια τι σχεση εχει η υποπιεση με το φρενο?
Confused Shocked Confused Shocked


Αν θα δεις πάνω στο σεβρο, έχει ένα σωλήνα που συνδέεται με την εισαγωγή. Εκμεταλεύεται την υποπίεση του μοτέρ και "ρουφάει" δημιουργώντας κενό μέσα στο σεβρό το οποίο με αυτό τον τρόπο πολλαπλασιάσει την κίνηση του ποδιού σου.

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-types/power-brake2.htm



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 16:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμ δεν το ηξερα αυτο περι υποπιεσης/φρενου



παντως στον κιτκαρο το ιδιο "χαλια" (οπως τα περιεγραψα στο παραπανω ποστ μου) ειναι το φρενο του και στο ρελαντι (σε σχεση με τα μαμα δικα μου - και μα ατα αυτοκινητα ειχαν τα ιδια)

δεν πρεπει να ειναι απο το σωληνακι που λετε
εκτος και αν αυτο εχει τσακισει τελειως και δεν δουλευει καθολου.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 17:13:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον το βρήκα το πρόβλημα.... Laughing Laughing

Πεταλούδα! Μένει ανοιχτή στα κατεβάσματα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 17:41:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εεεε????? Shocked Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 20:10:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι'άλλη λύση:

http://www.tricompetition.com/fr/kit-de-freins/pedal-box/pedal-box-pour-206.html

(παρεπιπτόντως χάζεψε λίγο το κατάστημα έχει κάποια καλά πράγματα αλλά είναι λίγο πιο ακριβός απ'όσο πρέπει)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 00:14:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε σεις θα αρχίσω να σας πετάω ντομάτες και γιαούρτια σε λίγο, που είναι και οικολογικά.

Καταρχήν αναρωτηθήκατε αν έχει γίνει σωστή εξαέρωση ποτέ στο σύστημα φρένων του κιτκαρου; Να σας απαντήσω εγώ, ΟΧΙ.

Ο κίτκαρος έχει αντλία ABS; Έχει.

Μπουρμπουλήθρες έχει μέσα της; Για να μην έχει γίνει ποτέ εξαέρωση, μάλλον.

Τα περί έλλειψης υποπίεσης στις υψηλότερες στροφές, σύμφωνοι. Με τους εκκεντροφόρους που φοράει
ακόμα και στο ρελαντί έχει μικρότερη υποπίεση, αναμενόμενο είναι.
Αλλά τόσα και τόσα αυτοκίνητα έχουν αντίστοιχους εκκεντροφόρους με παρόμοιο σύστημα σερβο και προβλήματα φρεναρίσματος ΔΕΝ έχουν.

Μήπως έχει γίνει καμία άλλη ματσολιά;


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 09:15:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε στελιο αυτο τοο εχεις ξαναπει 90φορες τι τη ξαναλες??
ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΣΑ ΜΕ 5ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2010 και αλλες τοσες αλλαγη υγρων απο 3διαφορετικα συνεργεια

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ και στο 206 δεν εχω esp για να θελει εξαερωση με διαγνωστικο

οταν εχεις θεμα εξαερωσης περα απο ολα τα αλλα εχεις θεμα με το πενταλ σε ολες τις φασεις λειτουργιας του...

το σωληνακι απο εισαγωγη προς σεβρο ειναι τσεκαρισμενο. δε ξερω αν θα βοηθουσε να βαλω μεγαλυτερο

μια ιδεα ειναι οτι κουνιουνται τα εμβολα απο τα τζι και κολλανε στο τακακι


πεταλουδα εχει ψηλα δεν εχει νοημα να μπλεκεται γιατι ειμαι χωρις γκαζι στην εξοδο πριν τα φρενα...και επειδη τα χλμ στη κ3 ειναι καπου 120 μιλαμε για 6000 και οχι για 7+ εκει δε νοειται να μη κανει υποπιεση

αν ειχα θεμα με υποπιεση θα το ειχα και ρελαντι οταν το ειχαμε 800σαλ και τρεμοπαιζε σα τρομπετα....ακομα και τοτε φρενα ηταν μια χαρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 13:34:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω παρατηρησει το εξης στο δικο μου...οταν παταω ελαφρως φρενο με ταχυτητα μεσα οταν κατεβει το μοτερ τις 1800 στροφες φρεναρει πιο δυνατα και μαλακωνει αρκετα το πεταλ...αυτο γινεται επειδη εκεινη την ωρα κλεινουν τα μπεκ...για τσεκαρε το προγραμμα σου λιγο...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 6 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1722s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on