PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 12:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ivang έγραψε:
Δημήτρη, το φοράω εγώ, μεσαίο και τελικό της DEVIL με φίλτρο ελευθέρας Κ&Ν μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με εισαγωγή από μπροστά (ιδιοκατασκευή).
Μπορώ να πω ότι τραβάει καλύτερα ιδιαίτερα χαμηλά, μεσαία, ψηλά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο αλλά δε μου δόθηκε ευκαιρία ακόμα να βγω λίγο έξω να το δω, θα σε ενημερώσω.
Παρόλα αυτά σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να βάλω μεσαίο χωρίς καζανάκι, να δω θα έχει διαφορά ...


Ελπίζω όμως ο θόρυβος να μην ξεφύγει από κάποια λογικά πλαίσια...
Και 'γω τώρα που το λες το σκέφτομαι το μεσαίο χωρίς καζανάκι (μια που είναι και πιο φθηνό...)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ANGEL 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


focus rs

Ένταξη: 02 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 23:59:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητρη οταν ειχα και εγω ενα SAXO 16V ειχα αντιμετωπισει ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα με supersprint.
Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια.
Δοκιμασε να δωσεις λιγο αργοπορια στον εκκεντροφορο. Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2003, 23:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ANGEL έγραψε:
Δημητρη οταν ειχα και εγω ενα SAXO 16V ειχα αντιμετωπισει ακριβως το ιδιο προβλημα αλλα με supersprint.
Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια.
Δοκιμασε να δωσεις λιγο αργοπορια στον εκκεντροφορο. Very happy Very happy Very happy


Σε ποιον από τους δύο εκκεντροφόρους να επέμβω (που δεν πρόκειται να το κάνω αλλά λέμε τωρα Wink ); Μάλλον των βαλβίδων εξαγωγής θα εννοείς...

Τι εννοείς όταν λές : "Mετα απο αλλαγη στην αλλαγη καταλαβα οτι το αμαξι ανεβαζε γρηγορα στροφες αλλα απο χιλιομετρα χαλια";
Ποιο πρόβλημα εννοείς; του ήχου;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 15:24:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω νομιζω οτι καταλαβα τι εννοει...
Οσοι εβαλαν σε 106 ή Saxo καζανι Supersprint Magnum και τον αντοιστοιχο σωληνα που καταργει το μεσαιο ενω εβλεπαν αναλογα τραβηγματα,δεν μπορουσαν να βγαλουν καλη τελικη(πανω απο 200-205) και αυτο γινοταν γιατι ενω το μοτερ ανεπνεε καλυτερα στις μεσαιες στροφες,εχανε ψηλα γιατι δεν μπορουσε να καλυψει τις αναγκες σε καυσιμο και αναγκαστηκα κρεμουσε...Για αυτο λενε οτι το απαιτουμενο back pressure πρεπει να υπολογιζεται αναλογα με την χρηση που προοριζεται το καθε αμαξι και να συνυπολογιζεται αναλογα με τα καλουδια που εχουμε βαλει επανω.

Για αυτο επισης πρεπει να αποφευγεται και η "κουλη" λογικη των Ελληνων εξατμισαδων "Βαλε μωρε μια μπουκα να δεις διαφορα!" γιατι οταν η διατομη της εξατμισης ειναι απο 50 σε 48αρα και μετα σε 45αρα το αμαξι εχει μια συναρμογη.Οταν εμεις αλλαζουμε και το κανουμε απο 50 σε 48 και απο 48 σε 52,τοτε το καημενο το μοτερακι με τι λογικη θα πρεπει να ρυθμιζει τα καυσιμα του;Ελπιζω να καταλαβαινετε περιπου τι εννοω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ANGEL 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


focus rs

Ένταξη: 02 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ΠΑΙΑΝΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Σεπ 2003, 18:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tης εξαγωγης βεβαια.

Δοκιμασε το χρονισμα αλλα σε καποιον καλο μηχανικο για να μην εχεις απροοπτα Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 16:39:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλο ειναι να μην πειραζετε τους εκκεντροφορους...Οσοι τους "εβγαλαν" απο τα εργοστασιακα σημαδια σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις εχασαν αλογα.Απλα διαλεξτε μια σωστη εξατμιση. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 10:56:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά σκοπεύω να αλλάξω και το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης. Επειδή το μεσαίο της Devil (καινούργιο) μου φαίνεται αρκετά τσιμπημένο (από πλευράς τιμής), σκοπεύω να βάλω ένα χειροποίητο μεσαίο (ανοξείδωτο) με εσωτερική διάμετρο ίση με αυτήν του Devil (να ταιριάζει και με το τελικό Devil που έχω). Το καζανάκι του μεσαίου θα το καταργήσω...

Ήδη έχω κάνει την πρώτη κρούση στον γνωστό εξατμισα που πέρασε σε όλο το 206club στην Β. Ελλάδα τα τελικά της Devil. Αυτός μου είπε ότι η εσωτερική διάμετρος του μεσαίου που προτίθεται να μου τοποθετήσει είναι 50mm (Φ50). Φ50 δεν είναι και η διάμετρος του τελικού της Devil;
Θα τον βάλω να μου το βάψει μαύρο για να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα διάβρωσης (τουλάχιστον από την εξωτερική υγρασία).
Σε ότι αφορά την εξωτερική διαβρωτική υγρασία, ελπίζω τα δύο κομμάτια να είναι φτιαγμένα από το ίδιο υλικό (που μάλλον είναι). Τέλος πάντων...

Μου είπε επίσης ότι θα κοστίσει 110 ευρώ...

Πως σας φαίνεται η πρόταση;
--------------------------------------------------------------------------------------
Πάντως αυτό που λέτε περί "back pressure" μου φαίνεται πολύ λογικό. Η πίεση που επικρατεί στον θάλαμο καύσης αμέσως πριν την έναυση επηρεάζει και την πίεση που εμφανίζεται μετά την έναυση.
Έτσι αν ο θάλαμος έχει μειωμένη πίεση (σε σχέση με πριν την τοποθέτηση εξάτμισης) αμέσως πριν τον σπινθήρα, τότε και η πίεση που θα "απελευθερώνεται" μετά την έναυση θα είναι κάπως μειωμένη. Απλά ελπίζω το "κενό" πίεσης που αφήνουν πίσω τους τα μειωμένα μέσα στον θάλαμο καυσαέρια (λόγω ελεύθερης εξάτμισης), να καλυφθεί από επιπλέον καύσιμο μείγμα!!! Twisted evil Twisted evil

Εκεί εξάλλου στηρίζονται και οι κινητήρες φτωχού μίγματος. Η περίσσεια οξυγόνου (μαζί με την αναγκαία, για την αποφυγή εκπομπής οξειδίων του αζώτου, περίσσεια καυσαερίων) ευθύνονται για την αύξηση της πίεσης λίγο πριν την έναυση, που επηρεάζει και την πίεση μετά την καύση... Οι ισορροπίες εκεί θα είναι πολύ λεπτές...
Γι 'αυτό εξάλλου στα μελλοντικά αυτοκίνητα, μόλις ανοίγεις το καπώ θα βλέπεις παντού την επιγραφή "DANGER! DO NOT TOUCH!"


Πρέπει να πω πως με το τελικό καζανάκι της Devil που έχω, παρατήρησα μια δυσκολία του αυτοκινήτου να ξεπεράσει τα 195km/h (σύμφωνα πάντα με το κοντέρ). Με το μεσαίο περιμένω μια περαιτέρω επιδείνωση της τελικής. Χαλάλι όμως αν αυτό μεταφραστεί σε καλύτερες ρεμπρίζ... Εξάλλου δεν είμαι από αυτούς που τρέχουν πολύ (στην ευθεία!!! Razz Razz )...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Κυρ 16 Νοέ 2003, 12:27:50, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 12:22:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον σας φάίνεται καλή η πρότασή μου, γι' αυτό δεν απαντάτε ε;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 13:49:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλλον μας φαινεται κακη η προταση σου,για αυτο δεν απανταμε! Laughing
Εγω παντως δεν θα το εβαζα...Devil και παλι Devil.Ξερει ο Γαλλος... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 18:49:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μαλλον μας φαινεται κακη η προταση σου,για αυτο δεν απανταμε! Laughing
Εγω παντως δεν θα το εβαζα...Devil και παλι Devil.Ξερει ο Γαλλος... Wink


Ρε 'συ γιατί;
Μόνο μια σωλήνα είναι...
Από την στιγμή που αυτή που θα βάλω θα έχει την ίδια διάμετρο με αυτήν της Devil... Η μορφή δεν μπορεί να είναι και πολύ διαφορετική, μιας και οι ιδιομορφίες του πατώματος "υπαγορεύουν" την διαδρομή της σωλήνας από το χταπόδι μέχρι το τελικό. Επίσης θα είναι από ανοξείδωτο χάλυβα (από το ίδιο υλικό με αυτό του τελικού) και μάλλον θα τον βάλω να μου την βάψει με μαύρο χρώμα...

Τουλάχιστον την τιμή πως την βρίσκεις; Απέχει από την αγορά ενός καινούργιου μεσαίου της Devil χωρίς καζανάκι;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:19:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητριε με μπερδεψες!
Λες αρχικα πως θα βαλεις μεσαιο χειροποιητο με ιδια διαμετρο του devil και μια γραμμη μετα λες πως θα καταργησεις το μεσαιο καζανακι.
Τελικα τι θα κανεις?
θα βαλεις μεσαιο,ή θα το καταργησεις και θα βαλεις σωληνα?
Και στις 2 περιπτωσεις 110 ευρω ειναι παρα πολλα για να μην πω κατι βαρυτερο.

Επισης, 50mm ειναι too much για νορμαλ κινητηρα.
Εγω προτεινω να βαλεις διαμετρο το πολυ 2-3 χιλιοστα περισσοτερο απο την εργοστασιακη.
Αν εχεις 50ρι τελικο,και βαλεις και 50 μεσαιο,τον αλλο σωληνα θα τον εχεις νορμαλ?Δηλ. θα ξεκινας με 45πχ θα πας 50,μετα παλι 45 και μετα 50?
Λιγο κουφο.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ)
Μέλος
Μέλος


S2000/206 1,6 16V XS

Ένταξη: 19 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 118
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:42:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητρη εχω βγαλει το μεσαιο και εχω βαλει ενα αθορυβο τελικο BEDA.............Περιπου τα ιδια πραγματα με αυτα που θες να βαλεις δηλαδη--------------Μαλλον εχουμε κανει μαλ***α οσον αφορα το μεσαιο.....................Αν και το εχω τελικιασει μονο μια φορα με ελαχιστα χιλιομετρα [5000] και οχι ιδανικες συνθηκες, εχω βασιμες υποψιες υποψιες πως εχασα σε τελικη συμφωνα με τα αλλα ομοια 206.....................................Θα επανελθω ουσιαστικοτερος....................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:48:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως ειπαν παραπανω και τα παιδια το μεσαιο θα πρεπει να ξαναμπει στη θεση του...Εχεις σκεφτει την εκδοχη για ποιο ελευθερο μεσαιο??? Ενας φιλος πηγε και το εκανε σε ενα Εscort και ειχε αποτελεσμα!!! Τραβαει πολυ καλυτερα στις μεσαιες αλλα και ψηλα!!! Ενδεικτικα, τωρα πιανει κοφτη με 4η (φαντασου το Εscort 1.4 με 75Ps...) και τηρουμενων των αναλογιων αρκετα γρηγορα θα ελεγα!!! Και τελικη του εχει δωσει καθως ανεβαζει την 5η πιο ψηλα...Παντως οντως υπαρχει διαφορα μεταξυ ενος τελειως ελευθερου και μη τελικου!!! Εγω ειχα βαλει στο "μπρικακι" μου το ιδιο τελικο της Devil, αλλα επειδη δεν απεδωσε αυτα που περιμενα το πουλησα και εβαλα ενα Festus "ελευθερας"!!! Μπορει να κανει λιγο θορυβο παραπανω αλλα το πεζο μου παει καλυτερα σε ολο το φασμα!!! Σημειωτεον οτι το δικο μου δεν εχει μεσαιο εκ κατασκευης και με το μαμα φιλτρο...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 21:25:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το Devil ειναι πιο φαρδυ απο την εγοστασιακη εξατμιση εγω ειμαι υπερ της αποψης να φτιαξεις καπου ενα σωληνα,ιδιας διαμετρου με του τελικου.
Εγω που εψαχνα για μεσαιο τμημα(να συμπληρωσω το Sebring μου) και επεισης μου φαινοταν πανακριβα τα κομματια της Supersprint και της Powerfull ειχα καταληξει να μου φτιαξει ενας εξατμισας στην πατρα με καμια 50αρια ευρω.Το προβλημα σε μενα ηταν οτι δεν ηθελα να καταργησω τους συνδεσμους της εξατμισης και να την ενωσω με ηλεκτροκοληση για να μπορω να την επαναφερω στην νορμαλ κατασταση αμα καποτε θελω.
Το μεσαιο μας ειναι τελειως ελευθερο οποτε πιο ελευθερο δεν υπαρχει,κατα εμενα μην βαλεις,αφου αυτο κανουν και τοσες εταιριες βελτιωτικων εξατμισεων(Supersprint,Powerfull,Devil) .Συμφωνω κι εγω οτι διαφορα στην αποδοση δεν θα εχει αν αντι χειροποιητου σωληνα αγορασεις εναν ετοιμο.(και να ειχε δεν αξιζει να σκασεις τοσα λεφτα)
Εγω οπως ξαναγραψα τελικα θα περιμενω το κιτ της Bosal που θα ναι ολοκληρωμενο με χταποδι καταλυτη κτλ




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 00:41:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην στην Θεσ/νικη εγω ξερω εξατμισα που με 50 ευρω σου κανει ανοξειδωτο σωληνα απο τον καταλυτη μεχρι το μεσαιο(Βρετανοπουλος).Παρολα αυτα η καταρηση του μεσαιου ειναι μαλ***α γιατι μονο θορυβο θα βγαλει και θα χασει αρκετα καθως το back pressure μειωνεται πολυ ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αλλαγμενο τελικο.


Νetblaster δοκιμασε ενα ολοκληρο συστημα της Supersprint να δεις το φως! Laughing Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 10:36:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Καταρχην στην Θεσ/νικη εγω ξερω εξατμισα που με 50 ευρω σου κανει ανοξειδωτο σωληνα απο τον καταλυτη μεχρι το μεσαιο(Βρετανοπουλος).Παρολα αυτα η καταρηση του μεσαιου ειναι μαλ***α γιατι μονο θορυβο θα βγαλει και θα χασει αρκετα καθως το back pressure μειωνεται πολυ ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αλλαγμενο τελικο.


Στον ίδιο εξατμισά πήγα και 'γω! Αυτός μου πέρασε και το τελικό (όπως και σε όλο το 206club που φορά Devil). Μου άρεσε η δουλειά του γι 'αυτό πηγαίνω ξανά σε αυτόν. Αυτός μου είπε για τα 110 ευρώ.

Επίσης αυτός μου είπε για τα 50mm του Devil, άρα σκέφτηκα να βάλω ένα μεσαίο χωρίς καζανάκι (μόνο σωλήνα δηλαδή) με την ίδια διάμετρο. Απλά σκέφτηκα ότι η σωλήνα της Devil με την σώληνα του Βρετανόπουλου δεν θα έχουν μεγάλες διαφορές. Νομίζω τα περιγράφω σχετικά εκτενώς στην αρχική μου δημοσίευση...
Μάλλον όμως θα βάλω και μεσαίο...
Αυτά.

Η τιμή δηλαδή είναι εντελώς εξωφρενική;;;

Πάντως ένα μεσαίο της Devil με καζανάκι (δηλαδή η σωλήνα με το καζανάκι της) κοστίζει περί τα 300 ευρώ αν δεν κάνω λάθος...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 17 Νοέ 2003, 10:58:41, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 10:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Δημητριε με μπερδεψες!
Λες αρχικα πως θα βαλεις μεσαιο χειροποιητο με ιδια διαμετρο του devil και μια γραμμη μετα λες πως θα καταργησεις το μεσαιο καζανακι.
Τελικα τι θα κανεις?


Και τα δύο! Δηλαδή θα υπάρχει μόνο μια σωλήνα Φ50 (χωρίς το μεσαίο της) που ενώνει την απόληξη του χταποδιού με το τελικό της Devil. Αν λέτε όμως ότι θα γίνει χάλια η κατάσταση...

sps έγραψε:
Επισης, 50mm ειναι too much για νορμαλ κινητηρα.
Εγω προτεινω να βαλεις διαμετρο το πολυ 2-3 χιλιοστα περισσοτερο απο την εργοστασιακη.


Δηλαδή το εργαστασιακό μεσαίο τι διάμετρο έχει;

sps έγραψε:
Αν εχεις 50ρι τελικο,και βαλεις και 50 μεσαιο,τον αλλο σωληνα θα τον εχεις νορμαλ?Δηλ. θα ξεκινας με 45πχ θα πας 50,μετα παλι 45 και μετα 50?
Λιγο κουφο.


Ποια άλλη σωλήνα; δεν κατάλαβα... Την τιμή την βρίσκεις και 'συ εξωφρενική;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 16:32:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγά, σιγά παιδιά γιατί μπερδευτήκαμε λίγο !!!!

Η εξαγωγή του 206 αποτελείται από τα εξής κομμάτια:
1) χταπόδι με καταλύτη ενσωματωμένο
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45
3) μεσαίο καζανάκι διαμέτρου Φ45
4) τελικό καζανάκι διαμέτρου Φ45

Επιλογές υπάρχουν για μεν το μεσαίο ή πάλι μεσαίο καζανάκι μεφαλύτερης διαμέτρου Φ48 ή Φ50,5(Devil) ή σκέτος σωλήνας (χωρίς μεσαίο καζανάκι)
διαμέτρου επίσης Φ48 ή Φ50,5(Devil). Αντίστοιχα για το τελικό καζανάκι ή Φ48 ή Φ50,5(Devil).

Από ότι διάβασα παραπάνω αν βάλουμε μεσαίο χωρίς καζανάκι μόνο σωλήνα και αντίστοιχης διαμέτρου τελικό κερδίζουμε μεσαία αλλά χάνουμε τελική διότι δεν υπάρχει back pressure.

Αν δηλαδή βάλουμε μεσαίο καζανάκι με αντίστοιχης διαμέτρου τελικό τότε χάνουμε στα μεσαία και έχουμε την τελική που είχαμε? και τι γίνεται αν η εξάτμιση που επιλέξουμε είναι Φ48 ή Φ50,5 μεγαλύτερης διαμέτρου αφού η μανίσια είναι Φ45 με την ίδια φιλοσοφία δηλαδή αλλάζουμε και μεσαίο και τελικό της ίδιας εταιρείας (χωρίς να βάλουμε σκέτο σωλήνα για μεσαίο)? Θα χάσουμε, θα κερδίσουμε?

Ααα, και τελευταία, μπορούμε να βάλουμε μεσαίο σωλήνα (χωρίς καζανάκι) Φ48 και τελικό Φ50,5(Devil)? (παραθέτω αυτό το ερώτημα διότι το QuickSilver φοράει από μαμά μεσαίο χωρίς καζανάκι Φ42 και τελικό Φ45)

Ακούω εμπειρίες και απόψεις...

Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 21:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ivang έγραψε:
Σιγά, σιγά παιδιά γιατί μπερδευτήκαμε λίγο !!!!

Η εξαγωγή του 206 αποτελείται από τα εξής κομμάτια:
1) χταπόδι με καταλύτη ενσωματωμένο
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45
3) μεσαίο καζανάκι διαμέτρου Φ45
4) τελικό καζανάκι διαμέτρου Φ45

Επιλογές υπάρχουν για μεν το μεσαίο ή πάλι μεσαίο καζανάκι μεφαλύτερης διαμέτρου Φ48 ή Φ50,5(Devil) ή σκέτος σωλήνας (χωρίς μεσαίο καζανάκι)
διαμέτρου επίσης Φ48 ή Φ50,5(Devil). Αντίστοιχα για το τελικό καζανάκι ή Φ48 ή Φ50,5(Devil).

Από ότι διάβασα παραπάνω αν βάλουμε μεσαίο χωρίς καζανάκι μόνο σωλήνα και αντίστοιχης διαμέτρου τελικό κερδίζουμε μεσαία αλλά χάνουμε τελική διότι δεν υπάρχει back pressure.


Δεν απαντήστε στην ερώτησή μου... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Twisted evil
(τώρα που ξεκαθαρίστηκε το τοπίο)

Η τιμή για όλο το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης (η σωλήνα που ξεκινά από την απόληξη του χταποδιού, δηλαδή το ζουάν και φτάνει έως το τελικό) είναι καλή;
110 ευρώ στον Βρετανόπουλο. Στέλιο (Pughell) για πιο πράγμα σου είπε 50 ευρώ; Εμένα δηλαδή πήγε να με κοροϊδέψει;

Υπενθυμίζω ότι : Το υλικό είναι ανοξείδωτος χάλυβας. Η διάμετρος της θα είναι σχεδόν ίδια με αυτήν του αντίστoιχου μεσαίου (της αντίστοιχης σωλήνας δηλαδή) της Devil (που όπως λέει και ο Ivang είναι 50,5mm).

Τώρα θα το σκεφτώ αν θα βάλω και καζανάκι σε αυτήν την σωλήνα που εγώ τουλάχιστον την αποκαλώ μεσαίο. (Ξανά : Μεσαίο = Η σωλήνα που ξεκινά από την απόληξη του χταποδιού και φτάνει έως το τελικό, είτε αυτή φέρει καζανάκι είτε όχι)

Ivang έγραψε:
2) σωλήνας μετά τον καταλύτη περίπου 60 πόντους διαμέτρου Φ45


Μόνο 60 πόντους μήκος; Αυτή η σωλήνα έχει τόσο μήκος όσο και το δάπεδο του αυτοκινήτου, αφού το διασχίζει ολόκληρο για να φτάσει μέχρι το τελικό...

Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα...
Μήπως εννοείς την σωλήνα αμέσως μετά τον καταλύτη (ο οποίος βρίσκεται πάνω στο χταπόδι) και ξεκινά από αυτόν και φτάνει μέχρι το ζουάν;
Δηλαδή εννοείς την "προέκταση" του χταποδιού (μέχρι το ζουάν); Εγώ όλο αυτό το λέω χταπόδι...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 21:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα πριν 6-7 μηνες εβαλε ενα φιλαρακι σε Saxo και του πηρε 50 ευρω.Τωρα γιατι εσενα σου ζητησε τοσα πολλα... Confused Τοσα κανει και ο σωληνας της Supersprint. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2498s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on