PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:35:30    Θέμα δημοσίευσης: Προβληματισμενος με την εξατμιση-Χρειαζομαι την βοηθεια σας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να 'μαι και εγώ πίσω μετά από σύντομες διακοπές.
Και όπως πάντα με ένα καινούργιο πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί.
Και εδώ χρειάζομαι τη βοήθεια σας…
Πρόσφατα αγόρασα το custom-fit τελικό της Devil για το 16v ραλακι μου.
Με την τοποθέτηση του κέρδισα λίγο στις μεσαίες, αλλά ψιλά το αμάξι δεν κέρδισε τίποτα!!!
Από θόρυβο κυριολεκτικά το τελικό δεν έκανε καθολου. Μονο στο ρελαντί καταλάβαινες διαφορά στο θόρυβο.
Επειδή όμως δεν ήμουν ευχαριστημένος ούτε από την απόδοση του τελικού, ούτε από το θόρυβο του πήγα σε έναν εξατμισά και άλλαξα και το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης (το μεσαίο-σωλήνας της Devil έκανε 170 e).
Έτσι έβγαλα το μεσαίο καζανάκι και έβαλα σωλήνα από τον καταλύτη μέχρι το τελικό εσωτερικής διαμέτρου 49-49.5 mm και εξωτερικης 51 mm.
Από θόρυβο δεν κάνει τίποτα εντυπωσιακό, αλλά τουλάχιστον είμαι ευχαριστημένος.
Από απόδοση τώρα, μπορώ να πω ότι είδα διαφορά.
Το αμάξι ανεβάζει πιο ελεύθερα στροφές και έχει κερδίσει κάποια (λίγα) άλογα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το αμάξι μου είναι εντελώς μαμά (ούτε καν σκούπα) και ενώ μέχρι πριν που είχα μόνο το τελικό έτρωγα 3 καρότσες μέχρι την 4 από ραλακι με σκούπα cat-back εξάτμιση, αφού κατήργησα το μεσαίο άντε να μου φύγει 1-1,5 αμάξι πάλι μέχρι τετάρτες.
ΟΜΩΣ το αμάξι έχασε σε τελικες. Ενω πριν πήγαινα 220-225 με την πέμπτη λίγο πάνω από τις 7000 τώρα πάω 210-215 με την πέμπτη να μην μου ανεβάζει πάνω από 6600-6700.
Ακούω παιδιά τη γνώμη σας και πιθανές λύσεις στο παραπάνω πρόβλημα.
Βασικά δε με πειράζουν το 10 χιλιόμετρα που έχασα στην τελική, αλλά επειδή είμαι τελειομανης θέλω να βρω λύση σε αυτό.
Αλλιώς θα ξαναβάλω τη μαμά εξάτμιση!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
aris ioannina (aris ioannina)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 16v 2002

Ένταξη: 07 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 14:44:54    Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΙΚΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α


rallye for ever!!krima pou den to pira!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 17:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

exeis odigisei rallye me bilstein group N kai steno h&r?
exeis akousei rallye me skoupa kai eksatmisi custom?
auta ta 2 pragmatakia einai must gia ena rallye.apo kei kai pera otan arxizeis na peirazeis ekkentroforous kai kapakia Twisted evil pas se alli fasi veltiosis me arketes paraxwriseis.
kai na simeio8ei oti ta group N mporei na einai sfixta alla akoustika einai poli kalitera apo ta mama amortiser molis perasoun kamia 10,000 xiliades xlm.
opote giati na min veltiwseis ena rallye afou yparxoun apsoga eksartimata stin agora??
kai ta lefta sou pianoun topo.
ama exeis gti twra allazei...oute egw 8a to peiraza Very happy .exei allo xaraktira poio kirile (derma eksoplismos zantes ktl).to rallye se prokalei perisotero logo litotitas gia peiragma. Twisted evil

oso gia teliki ta rallye to exoun auto na kremane psila otan allazeis eksatmisi me mama anapnoi kai eggefalo.ama valeis skoupa+programma omws 8a deis kerdos kai +10hp kai to konter 8a varaei tin velona katw Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 00:37:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΦΙΛΙΚΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

aris ioannina έγραψε:
εγω ενα πραγμα ξερω φιλε μου. το ραλυ ειναι αμαξι που αν το πειρα;ξεισ απο μαμα κανεις μεγαλη μαλ@@ια. λογικο παντωσ να χασεις σε τελικη.δε νομιζω παντως να ειναι τοσο σπουδαιο 5-10 χιλιομετρα στο κοντερ.και να μην τρεχεις τοσο ρε μεγαλε ....δοκημασε τα στροφηλικια ..με τεοιο αμαξι ειναι πιο καυ@@α


Ρε συ ari με ξερεις προσωπικα ή ξερεις τον τροπο που οδηγαω και με κρινεις;
Βλεπεις πουθενα να ζηταω τη γνωμη κανενος για τον τροπο που οδηγαω ή για το αν κανω μ@μ@κια και πειραζω το αμαξι μου; Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Δεν ειδα πουθενα να λες κανενα επιχειρημα γιατι ειναι λογικο να χασω σε τελικη.
Επομενως καλυτερα να μη post-αρεις αμα δεν εχεις κατι να πεις επι του θεματος. Wink Wink Wink

Φιλικα παντα.

Ντινο επειδη προγραμμα δεν το βλεπω για συντομα μηπως ξερεις αν με σκουπα ή ισως ενα πιο ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι βελτιωνεται η κατασταση;
Γιατι απ΄οτι θα ξερεις αμα βαλεις μονο σκουπα και ολα τα αλλα μαμα παλι το αμαξι χανει σε τελικες.
Ο συνδιασμος αυτων των δυο χωρις προγραμμα λυνει το προβλημα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 07:27:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητρη καλη σου μερα.

Στο μαμα RALLYE μονο αν βαλεις σκουπα θα δεις μια μικρη διαφορα,
αν πειραξεις και την εξατμιση τοτε θα χασεις αντι να κερδισεις κατι.
Τα ιδια εκανα και εγω και εβαλα παλι την εξατμιση της μαμας.
Καζανακι βαλε μονο αν πειραξεις το καπακι (συμπιεση ,κλπ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 15:44:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Νικο ξερεις ποιο ειναι το θεμα...
Το αμαξι παει καλυτερα παντου με αυτην την εξατμιση και εχω χασει μονο σε τελικες.

Ειναι αυτο που ειπε ο Ντινος το αμαξι κρεμαει μετα απο καποιες στροφες.
Η απορια μου ειναι γιατι κρεμαει.
Κρεμαει γιατι θελει αερα;
Κρεμαει γιατι θελει βενζινη;

Ξερει κανεις τιποτα Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Σε κανενα μηνα θα βαλω ανοξειδωτο σωληνα εσωτερικης διαμετρου 48 mm (απο 49-49,5 mm ) που ειμαι τωρα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
aris ioannina (aris ioannina)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 16v 2002

Ένταξη: 07 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 16:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σιγουρα δεν σε ξερω πως οδηγας φιλε μου.απλα αμα πηγαινεισ του σκοτωμου με αφορα οπωσ και ολους γιατι στουσ ιδιουσ δρομους ειμαστε. με αυτη την εννοια με αφορα.. και ουτε σε κρινω απλα την γνωμη μου σου ειπα. αν δεν γουσταρεις γραψτην κανονικα. τωρα για το αν χασεις που σου ειπα λογικα διαβασε τα post καπου ειναι και δεν θυμαμαι ακριβωσ, θα σου ελεγα που αν θυμομουνα. και τελος για το αν θα ποσταρω δεν θα μου το πει κανενας . βλεπεισ τον ρολο του '' μπατσου '' με τετοιον τροπο τον βρισκω πολυ αστειο και ηλιθιο για μην πω κατι χειροτερο. και παλι θα σου πω φιλικα οτι γνωμη μου ειναι για το ραλυ να το μαθαινει καποιοσ καλα να το φτανει στα ορια( αν γινεται αυτο) και αν δεν τον καλυπτει να το φτιαχνει. και ειδικα για το γκαζι ... ποσο αλλο πια . το αμαξι πεταει. και για να μην παρεξηγηθεις παλι δεν αναφερομαι σε εσενα. μιλαω γενικα φιλε μου.


rallye for ever!!krima pou den to pira!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 06:54:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 07:23:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.Η μονη λυση στην κατασταση που εισαι(μαμα) ειναι να ξαναβαλεις το εργοστασιακο συστημα και οπωσδηποτε το μεσαιο.Στην τελικη κρατα το στην αποθηκη σου και οταν αποφασισεις για αλλες μετατροπες που το καθιστουν απαραιτητο (εκκεντροφορους) τοτε το ξαναβαζεις.




Πολυ σωστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bebis206vts (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206XS 1.6 16ν 120hp mod

Ένταξη: 25 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 11:06:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για σου φιλαρακο.. Μην περιμενεις να δεις πολλα πραγματα μονο απο την εξατμηση. Το μονο που μπορεις να παρεις απο εκει ειναι στην κοινη καθομιλουμενη ενα ΚΙΧ!! Το μονο που θα δεις ειναι γρηγοροτερο ανεβασμα στροφων στη νεκρα!! Το αυτοκινητο σου εχει χασει στις ψιλες λογικο βεβαια γιατι ελευθερονεις πολυ την εξατμιση και δεν συγκρατη αερια για καλυτερη συμπιεση στις ψιλες.Αν θελεις να δεις αποτελεσματα θα πας σε ενα καλο εξατμησα θα βαλεις και μια σκουπα και οποσδηποτε και ενα "πειραγματακι" στον εγκεφαλο. Αλλα η εξατμηση θελει προσοχη! Σου το λεω εγω που εχω αλλαξει 2 και παω για την τριτη!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 15:15:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.


Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.

πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.

Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω"


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 22:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ' αρχην ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον.
Μακη θα συμφωνησω με τον Πανο οτι το τελικο καζανακι δεν ειναι τοσο ελυθερο.
Αποδειξη αυτου (εστω και μικρη) και το γεγονος οτι δε "βγαζει" καθολου θορυβο.
Απο την αλλη το εργοστασιακο μεσαιο ειναι πολυ πνιγμενο και αυτο φαινεται και απο το βαρος του.
Ειναι σωστη και η λογικη του Πανου αφου θελει παραπανω, γιατι να μη του δωσουμε παραπανω βαζοντας, ισως, μια σκουπα.

Οχι τιποτα αλλο δε μου αρεσει και ο κωλος του rallye με τη μαμα εξατμιση.
Σα νεροσωληνα ειναι... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 06:58:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου. Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:22:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Σε αυτη την περιπτωση λοιπον πωλειται σκουπα Peugeot sport με 2 φιλτροχοανες 1 ramair και 1 JR με 5000χλμ εκαστη με 150 Ευρά.Αν ενδιαφερεσαι πες μου. Laughing


Αυτό είναι"σας βαρέθηκα" ή "έχετε δίκιο" ?


Το παραπάνω πάντως είναι "σέβομαι την γνώμη σου" Wink


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:27:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ Πανο,

Για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις θα ξεκαθαρισω οτι οντως το παραπανω ειναι "σεβομαι την γνωμη σας".Εξακολουθω παντως να πιστευω οτι μια εστω και λιγο πιο ελευθερη εξατμιση σε μαμα αυτοκινητο (ιδιως στο 106) ειναι υπερβολική πολυ περισσοτερο δε χωρις το μεσαιο καζανι.Επισης το παραπανω ηταν και μια καλη ευκαιρια να κανω promotion στη σκουπα που πουλαω Laughing

Φιλικα

Μακης


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2003, 23:44:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά και 'γω θέλω να βάλω το μεσαίο της Devil (ήδη φοράω το τελικό της Devil). Πριν από λίγο καιρο θα το έβαζα αλλά το ματαίωσα τελευταία στιγμή... Αυτό το μεσαίο έμαθα ότι έχει μεγαλύτερη διάμετρο από το εργοστασιακό μεσαίο...
Αυτό σημαίνει ότι οι απώλειες ροής των καυσαερίων είναι μειωμένες σε σχέση με πριν...

Έτσι (απ' όσο ξέρω) το αμάξι δεν γίνεται να μην βελτιωθεί, αφού οι κύλινδροι μπορούν να αποβάλλουν στον ίδιο χρόνο περισσότερα καυσαέρια...

Εν συντομία, οι βελτιώσεις, που τουλάχιστον εγώ νομίζω ότι θα επέλθουν, είναι οι :
1)Τα έμβολα δαπανούν λίγότερη ενέργεια καθώς κινούνται από το Κ.Ν.Σ. προς το Α.Ν.Σ. στην φάση της εξαγωγής, ενέργεια την οποία κερδίζουμε στους τροχούς.
2) Στην φάση του overlap των βαλβίδων έχουμε βελτιωμένα χαρακτηριστικά σάρωσης των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κυρίως.

Επίσης το γεγονός ότι κατά την ανάφλεξη υπάρχουν λιγότερα καυσαέρια από την προηγηθείσα καύση μπορεί να οδηγήσει σε μια μικρή αύξηση των εκπομπόμενων οξειδίων του αζώτου. Αυτό όμως είναι θεωρητικό και μάλλον δεν έχει μεγάλο αντίκρισμα στην πράξη, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ημιελεύθερη εξάτμιση...

Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sgonzales 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2003, 17:45:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
pugsang έγραψε:
Το αμαξι σου κρεμαει λογω της μη υπαρξης back pressure απο το πολυ ελευθερο καζανι με αποτελεσμα ο θαλαμος καυσης να αδειαζει πολυ γρηγορα απο τα καυσαερια και το υπολοιπο συστημα ψεκασμου-εγκεφαλος-εκκεντροφοροι να μην μπορουν να τον ξαναγεμισουν πιον αδειασει τελειως.

Μάκη μου το συγκεκριμένο καζάνι δεν είναι τόσο ελεύθερο...
Έχει θαλάμους και διαφράγματα.
Με απλά λόγια παίρνει από δεξιά και βγάζει από αριστερά.
Δεν βλέπεις δηλαδή από τη μία στην άλλη.
πληροφοριακά αυτά,τώρα μέσα τι ακριβώς υπάρχει δεν ξέρω.
Πάντως εγώ θα δοκίμαζα μια άλλη εισαγωγή, πιο ελεύθερη από κάποιον φίλο για να ικανοποιήσω την άποψη "αφού βγάζει παραπάνω, πάρε παραπάνω"

Ισως να μην είναι τόσο ελεύθερο αλλά σε σύγκριση με το <<μαμά>>???
Γι'αυτό και να <<στεγνώνει>> τους κυλίνδρους ψηλά .......
Επιστροφή στην κορυφή
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 02:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια δεν τιθεται θεμα στεγνωματος.
Εχω Air Fuel Meter πανω στο αμαξι και οι ενδειξεις του ειναι ιδιες οτι συνδιασμο και αν εχω δοκιμασει στις εξατμισεις.
Θεμα αδειασματος, λογω ελλειψεις back-presure, ισως αλλα οχι στεγνωματος απο βενζινη.
Και για bonus να σας πω οτι το αμαξι χωρις καθολου τελικο και με μαμα μεσαιο παει καλυτερα, αλλα βγαζει παρα πολυ θορυβο. Embarassed Embarassed Embarassed


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 03:15:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντως χωρις τελικο στροφαρει σα δαιμονισμενο.. αλλα πολυ ξερος ο ηχος και τα σκασιματα ειναι σα "μινερβες" που σκανε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2003, 10:59:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Υπάρχει κανείς που έβαλε τελικό ΚΑΙ μεσαίο της Devil, ώστε να μου πει την άποψή του;;; (για να το βάλω και 'γώ)


Δημήτρη, το φοράω εγώ, μεσαίο και τελικό της DEVIL με φίλτρο ελευθέρας Κ&Ν μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με εισαγωγή από μπροστά (ιδιοκατασκευή).
Μπορώ να πω ότι τραβάει καλύτερα ιδιαίτερα χαμηλά, μεσαία, ψηλά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο αλλά δε μου δόθηκε ευκαιρία ακόμα να βγω λίγο έξω να το δω, θα σε ενημερώσω.
Παρόλα αυτά σκέφτομαι στο κοντινό μέλλον να βάλω μεσαίο χωρίς καζανάκι, να δω θα έχει διαφορά ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1838s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on