PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Πρόβλημα με σασμάν σε rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 10:18:07    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Πρόβλημα με σασμάν σε rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια πριν απο 1 μηνα πηρα rallye 106 και εχω προβλημα με το σασμαν.
οταν ανοιγω την 1 και βαζω 2 κανει εναν θορυβο σαν να γρατσουναει το γραναζι της 2ας.(το γραναζι ειναι καινουργιο και δεν ειναι φαγωμενο)
ενας φιλος μου ειπε πως ολα τα rallye το κανουν και για να λυσω το προβλημα πρεπει να αλλαξω τις βασεις στο σασμαν με aftermarket.
εχετε καποια αλλη αποψη για το θεμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tesseras (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 42

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 17:47:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγχρονιζέ φίλε. Αλλά και να το φτιάξεις, αν του πίνεις όλη μέρα το αίμα με αλλαγές στους κόφτες 1ες,2ες, θα ξαναχαλάσει σύντομα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 21:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ma kai to sixronize to alaksa me kainourgio.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 21:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσεκαρεις βασεις μηχανης οπως επισης και το πατωμα,μηπως και εχει σκιστει στην βαση του σασμαν και αν παραυτα συνεχιζει,τοτε κατι δεν εγινε σωστα στο σασμαν.

Φυσικα εννοειται και πως κανεις την αλλαγη.Χωρις συμπλεκτη ή με καρφωτη αλλαγη,ειναι απολυτα φυσιολογικο να αρπαζει μιας και το κενο στροφων αναμεσα σε 1η και 2α ειναι σεβαστο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 22:36:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

την αλλαγη την κανω στις 8000rpm κανονικα με συμπλεκτη ουτε καρφωτη ουτε τιποτα.το πατωμα δεν ειναι σκισμενο.μενουν οι βασεις αλλα ποιες να αλλαξω της μηχανης ή του σασμαν.μπορει να μου πει καποιος ποσες ειναι τις μηχανης και ποσες του σασμαν και που ειναι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:00:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ειναι κατω απο τον εγκεφαλο,μια κατω απο την μπαταρια και η τελευταια ειναι στο πατωμα,διπλα στο κεντρικο τουνελ.
Με την αλλαγη παντως στις 8,μην σου φαινεται παραλογο...Ειναι αρκετα ψηλα.Δοκιμασε να την αλλαξεις στις 7500,ισως και λιγο πιο κατω.Αν δεν βρισκει σε εκεινες τις στροφες,τοτε ειναι γιατι εισαι λιγο εκτος φασματος συγχρονισμου γραναζιων. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:15:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η 2α δεν γρατσουναει αν κανω αλλαγη απο τις 6000 και κατω.
ουτε μια κοντρα τις προκοπης δεν μπορω να βαλω Evil
θα αλλαξω τις βασεις και βλεπουμε.
ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:33:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συγχρονιζέ είναι αδερφέ μη το ψάχνεις παραπάνω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα, ξεκινώντας από το σασμάν, εφόσον ξέρεις ότι είναι ok (αφήνωντας ένα περιθώριο μ@λ@κι@ς του μάστορα) τότε όπως είπαν κ οι φίλοι παραπάνω, ψάξου με τις βάσεις. Επιπλέον τσέκαρε και τα ντιζάκια (3 τον αριθμό) για τζόγους.

Κι αφού όπως ανέφερες είσαι κοντράκιας, έχεις έναν λόγο παραπάνω να πας σε πιό ενισχυμένες βάσεις. Ξεκινάς λοιπόν με μιά powerflex (για να μη σε πάω σε PS και σου πέσει hardcore) για κάτω και τσεκάρεις και τις 2 πάνω (για τυχόν σκισίματα, χαλαρώματα και σπασμένες βίδες-ιδίως αυτή του εγκεφάλου). Για μιά πρόχειρη ματιά, βάλε έναν φίλο να πατάει απότομες γκαζιές ενώ εσύ θα κοιτάς το μοτέρ. Αν πάει μπρος-πίσω σαν τρελλό τότε σίγουρα κάτι τρέχει.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με βάσεις, ρίξε μιά ανάγνωση στο ανάλογο τόπικ κι αν θες επιπλέον πληροφορίες, εδώ είμαστε Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
a1ex (alexis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 01 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούν 2010, 15:19:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω παιδια. Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Σεπ 2011, 18:57:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πουτάνα Γαλλία εσύ και το ΠΑΣΟΚ μου χετε φάει ολα τα λεφτά!

Πάω αραχτός την βολτούλα μου στο βουνό με το σαξό, τσουπ με περνάει ενας τυπάς, τσούπ λεω κι εγώ να τον ακολουθήσω. Στις κλειστες στροφες με 2η, οταν ψιλοσπινάριζε ο εσωτερικός ακουγα εναν ηχο σαν να γρατζουνάει 2η! WTF...

Τελιώνει το στόρι, και στην Νέα Ερυθραία που ναι χαλια ο δρομος παταγα με 1η και 2η στην ευθεια, σπινάριζε οπως ειναι λογικό και γκρρρρρ παλι ο ηχος. Εν κινησει χωρις να παταω τερμα το γκαζι δεν ακουγεται τπτ. Μην τα πολυλογώ,

στην αρχή πιστευα ημιαξονιο που ομως φαινόταν δύσκολο γιατί δεν εκανε καποιο ήχο που να θυμίζει πχ φαγομενο μπιλιοφόρο. Ωραία λέω, μπορει να χω κουρέψει κανα καρέ.

Λύνω σήμερα τα ημιαξονια και Γιαννάκη κατσε να πεινάσεις τώρα, τα καρε ολα ΟΚ. Βαζω ημιαξονια πανω, και κανω το εξής.

Εχω με μπαστούνι το φρένο πατημένο και με πρωτη μεσα και γκαζι πατημένο συμπλεκτάρω απότομα. Αποτελεσμα: τα ημιαξονια προφανώς ακίνητα και ο θορυβος ακούστηκε. Την καταδική μου...

Τι είναι αυτο? Μήπως εχει ξεπρεσσαριστει η κορώνα ? Αν ναι απο τι υλικό ειναι? Παιζει να "ραφτεί" / κολλήθεί ή δεν ξερω πως ειναι ο τεχνικός όρος? Παίζει να ναι κατι αλλο? Πως προκλήθηκε? Παιζει να εχει διαλύσει τπτ αλλο μαζι?

Με αφορμή το επερχομενο κατεβασμα του σαζμάν δυο ακομα ερωτήσεις:
1. Κοιτάω μπας κι αλλαξω δισκοπλατο, δεν εχω αλλάξει ποτέ, δεν θελω valeo. Ξέρει κάποιος τιμή και κωδικό σε LUK?

2. Κοιτώντας και για κορωνοπήνιο, κοιταω για 14/60 διαβάζω μικρα και μεγαλα πλανητικά και δεν ξερω τι εχει το δικό μου, ξερεις κάποιος saxo mk2 2002.

3. Ανεκαθεν ειχα ενα θεμα με συγχρονιζε 2η 3ης, ποσο παει καινούριο?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την plaketokofths στις Παρ 30 Σεπ 2011, 13:55:13, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Σεπ 2011, 19:20:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:

Με αφορμή το επερχομενο κατεβασμα του σαζμάν δυο ακομα ερωτήσεις:
1. Κοιτάω μπας κι αλλαξω δισκοπλατο, δεν εχω αλλάξει ποτέ, δεν θελω valeo. Ξέρει κάποιος τιμή και κωδικό σε LUK?


Αφού το saxo είναι του '02 τότε είναι τρίφυσο. Ο κωδικός του Luk είναι 620 3084 00 και περιλαμβάνει δίσκο, πλατώ και ρουλεμάν. Τιμή δεν ξέρω. Ίσως μπορεί να σου απαντήσει ο RR122.

plaketokofths έγραψε:
2. Κοιτώντας και για κορωνοπήνιο, κοιταω για 14/60 διαβάζω μικρα και μεγαλα πλανητικά και δεν ξερω τι εχει το δικό μου, ξερεις κάποιος saxo mk2 2002.


Όλα τα 16v φορούσαν μεγάλα πλανητικά. Άμα βρεις 14/60 θα έχει μικρά. Άρα βγάζεις τα δικά σου και τα βάζεις στο 14/60.

plaketokofths έγραψε:
3. Ανεκαθεν ειχα ενα θεμα με συγχρονιζε 2η 3ης, ποσο παει καινούριο?


Θα χρειαστείς 2 Χ 232452(συγχρονιζέ 1ης - 2ας / 18.5€/τεμ) και 3 Χ 232408 (συγχρονιζέ 3ης-4ης-5ης / 27€/τεμ)


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Σεπ 2011, 20:40:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σαι καλα ρε Γιώργο, πάντα έχεις μιαν απάντηση!

Τρίφυσο οντως ειναι. Αν εχεις στο μυαλο σου εν Αθήναι κάποιον προμηθευτή LUK στειλε μου ενα πμ αν σου ναι ευκολο. O valeo που κανει για μενα ειναι ο 826211 ή ο 821341. Σε σχεση με LUK τι προτείνεις?

Με το Κ/Π το πιασα, σαν βλαβη υστερα απ αυτο που διαβασες πιστευεις οτι οντως μπορει να εχει ξεπρεσσαριστει η κορώνα απο το πηνίο? Επίσης εδω και 30,000km σφυρίζει κάποιο ρουλεμάν, λογικά πρέπει να ναι πριζ ντιρεκτ, εχεις να προτεινεις κατι για εκει και ποσο περιπου πάνε. Θελω να αποφυγω SKF γιατι τετοια ειχα βαλει και σφυρίζαν απο 500km μετα την αλλαγή τους. Ειναι ο κλασσικός ήχος που σταματάει μολις αποσυμπλέξεις.

Τέλος για συγχρονίζε, εφοσον εχω προβλημα μονο σε αλλαγή 2α -> 3η γιατι πρεπει να τα αλλάξω ολα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Σεπ 2011, 21:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Johnny, έτσι όπως το αναφέρεις είναι πολύ πιθανό τεχνικά, να έστριψε η κορώνα. Αυτό που δε γνωρίζω γιατί δε μου έχει τύχει, είναι ο ήχος που περιγράφεις αν μοιάζει με αυτό που κάνει η κορώνα όταν στρίβει.
Γιατί κ εμένα κάνει ένα περίεργο αλλά οφείλεται σε ξυρισμένα χτένια στο σημείο που πατάει το ρουλεμάν συμπλέκτη (δεν πιέζονται αρκετά τα χτένια ώστε να αποσυμπλέξει πλήρως).
Αν τελικά έχει στρίψει, η μόνη λύση είναι να ραφτεί σε 2 ή 4 σημεία ή κ ακόμα καλύτερα να περαστούν 2 πείροι διαμπερείς πιάνοντας κορώνα κ κέλυφος διαφορικού με ένα γαζί από πάνω.

Τώρα, όσον αφορά το Valeo το 200ρι, έχει κωδικό 826211. Το είχα αγοράσει τέλος 2009 100ευρώ από Ντίνο. Τότε, είχα τσεκάρει και το αντίστοιχο από C2 VTS που δίνει άλλο κωδικό αλλά ήταν ακριβώς ίδιο τόσο οπτικά όσο και σαν διαστάσεις (πάχος δίσκου, ελατηρίων, χτενιών κλπ). Για LUK δε γνωρίζω.

Ο Γιώργος σου προτείνει να αλλάξεις όλα τα συγχρονιζέ γιατί πρόκειται για τμήματα που δέχονται αρκετές καταπονήσεις κατά τις αλλαγές, οπότε είναι ευκαιρία αφού θα το λύσεις. Αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα (παίζει ρόλο κ η τσέπη, κακά τα ψέματα).


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 13:48:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα οντως ειχε στρίψει η κορώνα... Crying or Very sad
γα** τις κατασκευές εχουν κανει οι γαλλοι.

Επίσης ο δισκος ειχε χάσει το κέντρο του.

Βρηκα ζορισμένο το συγχρονιζέ 3ης και αυτο της οπισθεν σε ασχημα κατασταση.

Γιάννη και Γιώργο σας ευχαριστώ πολύ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 15:20:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε γιαννη αυτο με την οπισθεν το εχω παθει και εγω στο ραλι. μου εκανε ενα θορυβο και πηγα να αλλαξω ημιαξονιο. και ειδαμε τις βαλβολινες που ετρεξαν λιγο να ειναι γκρι σαν φαγωμενο μεταλλο μεσα. τελικα κατεβασαμε σαζμαν και ηταν διαλυμενη η οπισθεν. παρολα αυτα εμπαινε, την αλλαξαμε ολη και το δισκο-πλατο πριν απο 35.000χλμ και απο τοτε ειναι οκ. αλλαξα και βαλβολινες τελευταια και ηταν πεντακαθαρες.

αλλα εχω ενα αλλο προβλημα ρε παιδια, μερικες φορες μου πατινιαρει η 4η και 5η οταν ειμαι σε πορεια και πατησω γκαζι να φυγω. σε εκκινησεις δεν πατινιαρει.
το περιεργο ειναι οτι το δισκο-πλατο εχει 35.000χλμ οπως ειπα και παραπανω. δεν ειναι πολυ νωρις για να φαγωθει; valeo ειχαμε βαλει.
το luk ειναι πιο καλο; αν το αλλαξω τι να βαλω πιο ενισχυμενο ρε παιδια για να αντεξει και πιο πολυ!! το αμαξι εχει σκουπα και εξατμιση. σκεφτομουν μηπως ο μηχανικος εκανε καμμια μαλ@ και μου εβαλε απο κανενα αλλο μοντελο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 15:31:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

groupN έγραψε:
φιλε γιαννη αυτο με την οπισθεν το εχω παθει και εγω στο ραλι. μου εκανε ενα θορυβο και πηγα να αλλαξω ημιαξονιο. και ειδαμε τις βαλβολινες που ετρεξαν λιγο να ειναι γκρι σαν φαγωμενο μεταλλο μεσα. τελικα κατεβασαμε σαζμαν και ηταν διαλυμενη η οπισθεν. παρολα αυτα εμπαινε, την αλλαξαμε ολη και το δισκο-πλατο πριν απο 35.000χλμ και απο τοτε ειναι οκ. αλλαξα και βαλβολινες τελευταια και ηταν πεντακαθαρες.

αλλα εχω ενα αλλο προβλημα ρε παιδια, μερικες φορες μου πατινιαρει η 4η και 5η οταν ειμαι σε πορεια και πατησω γκαζι να φυγω. σε εκκινησεις δεν πατινιαρει.
το περιεργο ειναι οτι το δισκο-πλατο εχει 35.000χλμ οπως ειπα και παραπανω. δεν ειναι πολυ νωρις για να φαγωθει; valeo ειχαμε βαλει.
το luk ειναι πιο καλο; αν το αλλαξω τι να βαλω πιο ενισχυμενο ρε παιδια για να αντεξει και πιο πολυ!! το αμαξι εχει σκουπα και εξατμιση. σκεφτομουν μηπως ο μηχανικος εκανε καμμια μαλ@ και μου εβαλε απο κανενα αλλο μοντελο.


Kοιτα εμένα αν δεν το βλεπα με το μάτι μου θα πιστευα οτι ειναι ΟΚ το γραναζί της οπισθεν. Το οποιο δεν το βρηκα κατω από 90€! Οποτε εφοσον κουμπώνει μια χαρά δεν το αλλαξα. Προτιμησα να δωσω χρηματα για τα συγχρονιζέ που αλλαξα προληπτικά της 2ης και της 3ης που χε λιγο θεμα.

Για το πατινάρισμα προσωπικά δεν εχω γνώμη, ωστόσο σαν υλικό, σαν πάστα δλδ βλέποντας και luk & valeo o μηχανικός μου ειπε να μην βαλω luk. Ο τελευταιος παιζει στα 15€ λιγοτερο απο valeo. Αν εισαι τριφυσος οπως γραψαν τα παιδια ο δισκος ειναι σιγουρα 200αρης και οι κωδικοι παραπανω!
Αυτοι βεβαια ειναι αντικαταστασης, δεν ειναι πιο ενισχυμενοι. Παντως δεν νομιζω οτι με τις βελτιώσεις που χει οτι χρειάζεσαι κατι πιο ενισχυμενο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106PYRGOS (VASILIS)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)

Ένταξη: 07 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 198
Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 19:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τριφυσο του 2001 εμενα φοραει 200αρη τωρα αν εχει αλλαξει κατι μεχρι το 2003 δε νομιζω,valeo πιστευω πιο ανθεκτικος απο luk,οργανικο δισκος με ενισχυμενο πλατο βαζω εδω κ πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα.ο πρωτος δισκος valeo τα εφτυσε,εσπασε βασικα Smile μετα απο 80.000χλμ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 20:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη η κορωνα ραβεται,δεν εχεις προβλημα.
Το οτι ξεπρεσσαριστηκε παντως δεν ειναι τυχαιο.Η απαντηση κρυβεται στα 048 και στην πιστα... Confused

Επισης μιας και θα ανοιξεις σασμαν,αλλαξε και ολα τα ρουλεμαν.Κοστιζει αλλα δεν θα ξανασχοληθεις...Προτιμησε SNR κατα την γνωμη μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 21:13:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη μακρια απο LUK, εσπασε ρουλεμαν στα 40.000 ενω με το valeo 150χιλιαριζω ανετα με ιδια χρηση!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2391s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on