Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 14:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες...
αλλα το αποτελεσμα του παντρεματος σε αποζημιώνει και με το παραπάνω μαλιστα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:11:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι εγω μανθο το σκεφτομουν για 6 σχεσεις, αλλα το κοστος ειναι απαγορευτικο για την ωρα.
Σιγουρα ενα 6ρι θα βοηθησει πολυ σε ενα ατμοσφαιρικο,αλλα ειναι μετατροπη για "εχοντες".
Οποιο τροπο επιλεξεις ειτε αγορα ενος ΒΕ απο 306 ειτε σωθικα απο λαιον,θες μπολικα λεφτουδακια μιας και δν ειναι ανταλλακτικα πυο τα βρισκεις εδω κι εκει.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:41:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες... |
Αυτο ειναι λιγο ακυρο καθως η χελωνα δεν θελει κατι το οποιο δεν ειναι αναστρεψιμο...
Οσο για το κοστολογιο,νομιζω οτι τα(ουτε) 2 χιλιαρικα ειναι νουμερο πολυ προσιτο στους περισσοτερους πια μιας και αν αθροισεις τις χαζομαρες που πληρωνουμε με την παροδο του χρονου,τα ξεπερνανε κατα πολυ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασε στελιο τα αθροιστικα...
Το να βγουνε 2 περιπου χιλιαρικα "ετσι απλα" απτη τσεπη για να το κανεις 6ρι...προσωπικα για μενα δε "λεει".
Μονο αν εχω φτιαξει ολα τα αλλα.
Με 2Κ βαζεις πιστονια/μπιελες/εισαγωγη/ αλλος βαζεις μια αναρτηση,αλλος παιρνει ζαντες/σεμι κτλ κτλ.
Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο δεικτης τιμης/αποδοσης κατ'εμε για το 6ρι ειναι πολυ κακος...
Ασε που ηδη θεωρω υπερβολη ΒΕ σαζμαν σε αυτ/τα με 130-160αλογα σας τα δικα μας,ασχετως που το αγορασα.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 16:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 2Κ φτανεις τα 160 αλογα,αντε 165...
Με τα ιδια χρηματα,το αφηνεις ΦΠΕ και στο βουνο αυτο με τα 165 αλογα μετραει κολωνες,οποτε σε καμια περιπτωση δεν εχει κακο value for money...
Τωρα το αν καποιος ειναι κοντρακιας,αλλαζει το πραγμα,παντως το τι κανει το 6αρι στο στριψιμο και το τι value for money εχει,ειναι αλλο παραμυθι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 17:40:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | MEMsound έγραψε: | παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες... |
Αυτο ειναι λιγο ακυρο καθως η χελωνα δεν θελει κατι το οποιο δεν ειναι αναστρεψιμο...
Οσο για το κοστολογιο,νομιζω οτι τα(ουτε) 2 χιλιαρικα ειναι νουμερο πολυ προσιτο στους περισσοτερους πια μιας και αν αθροισεις τις χαζομαρες που πληρωνουμε με την παροδο του χρονου,τα ξεπερνανε κατα πολυ. |
(ξαναλεω: στο 206 = στο 207 δεν ξερω αν αλλαζει κατι) επειδη δεν ξερω λεπτομερειες μιλα με Αργυρη (αν τον πετυχεις) να σου πει τι χρειαστηκε να κανει στο 206 του Καταφρακτου και γιατι το 5άρι καβουκι μετα την μετατροπη σε 6άρι (σωθικα από 306 - ειχε αγοραστει ολοκληρο 306 μεταχειρισμενο σασμαν) δεν μπορει να ξαναγινει 5άρι...
(τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει τοσο ο Αργυρης οσο και ο Καταφρακτος)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 20:34:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα επειδη μιλουσα με Βασιλη το μεσημερι επι του θεματος,οταν εφτιαξαν(το 2002) ενα 206 XS,δεν χαλασαν τιποτα απολυτως οποτε ολα ειναι αναστρεψιμα.
Μαλιστα ειπε οτι αμα εχεις τις σχεσεις και την χελωνα του 5αριου,τα πραγματα ειναι πανευκολα.
Απο εκει και περα δεν ειμαι και 100% σιγουρος αλλα αν καταλαβα καλα το μονο το οποιο διατηρειται απο το 5αρι ειναι το κομματι της χελωνας που στηριζει το σασμαν στο μπλοκ και ολο το υπολοιπο ειναι το 6αρι.
Επειδη δεν παιρνω και ορκο παντως,κραταω μια επιφυλαξη μεχρι να το διευκρινησω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 20:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τέκνα μου γιατί σπάτε τα κεφάλια σας για κάτι που δεν χρειάζεται;
Θα πρέπει δηλαδή να σκάσω 2 χιλιάδες ευρώ για μια σαχλαμάρα, που όταν με το καλό τη βάλω θα αποκτήσω μια 6η εκεί που είχα την 5η μου;
Τα 207 ΔΕΝ χρειάζονται 6άρι. Ένα σωστό 5άρι χρειάζονται. Δηλαδή ένα γρανάζι 5ης με μια σωστή σχέση overdrive για να είναι οικονομικά.
Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες.
Γιατί δεν είναι ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που χρειάζονται κοντινές σχέσεις. Με τη ροπή που διαθέτουν, ακόμη κι ως εργοστασιακά, θα έπρεπε να έχουν κιβώτιο αντίστοιχο με του diesel.
Στο Σάξο του Σταύρου έχει νόημα το 6αρι, γιατί θα δυναμώσει και θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του στο δρόμο. Ειδικά αν το τρέχει σε αναβάσεις και θέλει να έχει συνέχεια δυναμη.
Αλλά σε 207 turbo, γιατί; Ποιός ο λόγος; Ήδη με τις σχέσεις που έχουμε τα σπινιάρουμε όλα. Να τις κανουμε μακρύτερες θέλουμε, όχι κοντύτερες.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 21:05:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο το παραδειγμα το εγραψα απο πολυ νωρις ακομα...
Οταν ειχα το 1300αρι μου(καπου 2004/2005) ειχαμε παει touring με το 106club στην λιμνη Πλαστηρα.
Ε,τα 16v ηταν πριονια μπροστα στο 1300αρι μου που τοτε απεδιδε ουτε 100 αλογα και 11 κιλα ροπη(ουτε καν εκκεντροφορο δεν ειχα τοτε).
Ε,στο βουνο,οχι απλως ετρωγαν ξυλο αλλα η λεξη ξετρυπημα δεν επαρκει ακομα και για μοτερ με 14/60 και light εκκεντρα.
Οποτε οχι,σε καμια περιπτωση,κανενα μοτερ δεν μπορει να κανει ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ αυτα που κανει ενα καλο σασμαν...
Αυτο ειναι παντα η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη μεν,εχωντας δοκιμασει ομως και close ratio,και κοντο Κ/Π και γενικοτερα εχωντας ασχοληθει καμποσο με το θεμα μεταδοση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manjokos (Κώστας) Νέος χρήστης
Peugeot 207 gt 09'
Ένταξη: 27 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 14:23:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο ειχαμε κανα νεο απο το μετωτο του γραναζιου????οχι τπτ αλλο τωρα που η βενζινη ανεβαινει καθημερινα με καποιο τροπο πρεπει να την καταπολεμησουμε....
e-tuned stage 3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 20:32:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για πάρτε μία φωτό από DS3 THP.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 20:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύο ακόμη
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 21:02:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6άρι τελικά ε;... Πόσο θα έχει όμως; Μήπως να το δώσουμε το ρημάδι να πάμε σε σιτροέν;
Πάμε για DS3? αυτό που με προβληματησε είναι οτι αναφέρεται οτι ανεβάσανε τον EP6DT και όχι τον DTS... Απλά ήθελε να κάνει διαχωρισμό απο τα πιστόνια του S ή απλά το DS3 φοράει τα πιστόνια του DT?
Τέσπα... Πιστεύω βρήκαμε καταλύτες, ιντερκούλερ, σαλίγκαρους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 21:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | 6άρι τελικά ε;... Πόσο θα έχει όμως; Μήπως να το δώσουμε το ρημάδι να πάμε σε σιτροέν;
Πάμε για DS3? αυτό που με προβληματησε είναι οτι αναφέρεται οτι ανεβάσανε τον EP6DT και όχι τον DTS... Απλά ήθελε να κάνει διαχωρισμό απο τα πιστόνια του S ή απλά το DS3 φοράει τα πιστόνια του DT?
Τέσπα... Πιστεύω βρήκαμε καταλύτες, ιντερκούλερ, σαλίγκαρους... |
Αν και οφ-τοπικ. Πιστόνια 207 DT και DS3 έχουν τον ίδιο κωδικό ακριβώς. Καταλύτες του DS3 είναι λίγο διαφορετικός μετά την γωνία που βγαίνει από τον αεριοστρόβιλο. Ιντερκούλερ δείνει διαφορετικό κωδικό αλλά από το σχήμα μου μοιάζει ακριβώς το ίδιο. Και για turbo και τα 2 αυτοκίνητα έχουν τον ίδιο κωδικό.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Τέκνα μου γιατί σπάτε τα κεφάλια σας για κάτι που δεν χρειάζεται;
Θα πρέπει δηλαδή να σκάσω 2 χιλιάδες ευρώ για μια σαχλαμάρα, που όταν με το καλό τη βάλω θα αποκτήσω μια 6η εκεί που είχα την 5η μου;
Τα 207 ΔΕΝ χρειάζονται 6άρι. Ένα σωστό 5άρι χρειάζονται. Δηλαδή ένα γρανάζι 5ης με μια σωστή σχέση overdrive για να είναι οικονομικά.
Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες.
Γιατί δεν είναι ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που χρειάζονται κοντινές σχέσεις. Με τη ροπή που διαθέτουν, ακόμη κι ως εργοστασιακά, θα έπρεπε να έχουν κιβώτιο αντίστοιχο με του diesel.
Στο Σάξο του Σταύρου έχει νόημα το 6αρι, γιατί θα δυναμώσει και θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του στο δρόμο. Ειδικά αν το τρέχει σε αναβάσεις και θέλει να έχει συνέχεια δυναμη.
Αλλά σε 207 turbo, γιατί; Ποιός ο λόγος; Ήδη με τις σχέσεις που έχουμε τα σπινιάρουμε όλα. Να τις κανουμε μακρύτερες θέλουμε, όχι κοντύτερες. |
οκ....τοτε γιατι το mini cooper s εχει 6αρι?αφου με το rc εχει το ιδιο μοτερ δε θα του ταιριαζε καλυτερα?Ασχετο αλλα ξερετε γιατι του mini η εξατμηση κανει ποιο μπασο ηχο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος
207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:41:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειτα και απο το καθιερωμενο αθηνα - πατρα ηρθε η ωρα να γραψω λιγα λογια για τις εντυπωσεις που μου αφησε το μακρυτερο γραναζι 5ης (47αρι):
Το αμαξι γινεται αρκετα πιο ξεκουραστο στη χρηση, χωρις να χανει πολυ σε 'φορτωμα'. Δηλαδη δεν εχεις κανενα προβλημα να πατησεις γκαζι με οσες στροφες και αν εισαι για να επυταχυνεις. Ενταξει αμα εισαι κατω απο 2k rpm φανταζομαι ουτος η αλλος θα κατεβαζες ταχυτητα για να επιταχυνεις..
Γενικοτερα πιστευω οτι δενει αρκετα με το ολο συνολο χωρις να φαινεται να υπαρχει καποιο ψεγαδι στην ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου.
Στα μπονους οι καταναλωσεις, ενδεικτικα σημερα ειδα (με cruise control εννοειτα) :
100km/h --> 2500rpm --> 5,2l/100km
130km/h --> 3250rpm --> 6,5l/100km
150km/h --> 3800rpm --> 9,5l/100km |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκιμασες καθολου να δεις τελικες κλπ...??????!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος
207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 23:06:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι καρντια μου εγκω ντεν τρεχει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 23:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα κανεις....
ελπιζω μεσα στην βδομαδα..να μπει το 44....!να δουμε τι θα δουμε..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 23:30:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως τα καινούργια 207 θα έρχονται με 6άρι κιβώτιο.
Ο κύβος ερίφθη μερικές εβδομάδες πριν, στην Αγγλία θα κυκλοφορήσουν όπου να'ναι.
Αν τυχόν κάνει κανεις εγκατάσταση εκ των υστέρων, μπορεί να ενεργοποιηθεί το cruise control και για την καινούργια 6η του!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|