PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Μακρύτερο γρανάζι 5ης / 44 και 47
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 14:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες...
αλλα το αποτελεσμα του παντρεματος σε αποζημιώνει και με το παραπάνω μαλιστα... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εγω μανθο το σκεφτομουν για 6 σχεσεις, αλλα το κοστος ειναι απαγορευτικο για την ωρα.

Σιγουρα ενα 6ρι θα βοηθησει πολυ σε ενα ατμοσφαιρικο,αλλα ειναι μετατροπη για "εχοντες".

Οποιο τροπο επιλεξεις ειτε αγορα ενος ΒΕ απο 306 ειτε σωθικα απο λαιον,θες μπολικα λεφτουδακια μιας και δν ειναι ανταλλακτικα πυο τα βρισκεις εδω κι εκει.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:41:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες...

Αυτο ειναι λιγο ακυρο καθως η χελωνα δεν θελει κατι το οποιο δεν ειναι αναστρεψιμο... Confused

Οσο για το κοστολογιο,νομιζω οτι τα(ουτε) 2 χιλιαρικα ειναι νουμερο πολυ προσιτο στους περισσοτερους πια μιας και αν αθροισεις τις χαζομαρες που πληρωνουμε με την παροδο του χρονου,τα ξεπερνανε κατα πολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 15:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασε στελιο τα αθροιστικα...

Το να βγουνε 2 περιπου χιλιαρικα "ετσι απλα" απτη τσεπη για να το κανεις 6ρι...προσωπικα για μενα δε "λεει".

Μονο αν εχω φτιαξει ολα τα αλλα.

Με 2Κ βαζεις πιστονια/μπιελες/εισαγωγη/ αλλος βαζεις μια αναρτηση,αλλος παιρνει ζαντες/σεμι κτλ κτλ.

Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο δεικτης τιμης/αποδοσης κατ'εμε για το 6ρι ειναι πολυ κακος... Rolling eyes

Ασε που ηδη θεωρω υπερβολη ΒΕ σαζμαν σε αυτ/τα με 130-160αλογα σας τα δικα μας,ασχετως που το αγορασα.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 16:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με 2Κ φτανεις τα 160 αλογα,αντε 165...
Με τα ιδια χρηματα,το αφηνεις ΦΠΕ και στο βουνο αυτο με τα 165 αλογα μετραει κολωνες,οποτε σε καμια περιπτωση δεν εχει κακο value for money...

Τωρα το αν καποιος ειναι κοντρακιας,αλλαζει το πραγμα,παντως το τι κανει το 6αρι στο στριψιμο και το τι value for money εχει,ειναι αλλο παραμυθι. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 17:40:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:
παντως για να μπει το 6αρι του 306 στο καβουκι του 206 εχει καμποση διαδικασία και θελει λιγο "μαγκα" μηχανικο...
επίσης δεν υπάρχει δρόμος "επιστροφής" (μονο αλλο 5αρι) μιας και το 5αρι καβουβι χρειαζεται καποιες μετατροπουλες...

Αυτο ειναι λιγο ακυρο καθως η χελωνα δεν θελει κατι το οποιο δεν ειναι αναστρεψιμο... Confused

Οσο για το κοστολογιο,νομιζω οτι τα(ουτε) 2 χιλιαρικα ειναι νουμερο πολυ προσιτο στους περισσοτερους πια μιας και αν αθροισεις τις χαζομαρες που πληρωνουμε με την παροδο του χρονου,τα ξεπερνανε κατα πολυ.


(ξαναλεω: στο 206 = στο 207 δεν ξερω αν αλλαζει κατι) επειδη δεν ξερω λεπτομερειες μιλα με Αργυρη (αν τον πετυχεις) να σου πει τι χρειαστηκε να κανει στο 206 του Καταφρακτου και γιατι το 5άρι καβουκι μετα την μετατροπη σε 6άρι (σωθικα από 306 - ειχε αγοραστει ολοκληρο 306 μεταχειρισμενο σασμαν) δεν μπορει να ξαναγινει 5άρι... Wink
(τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει τοσο ο Αργυρης οσο και ο Καταφρακτος)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 20:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα επειδη μιλουσα με Βασιλη το μεσημερι επι του θεματος,οταν εφτιαξαν(το 2002) ενα 206 XS,δεν χαλασαν τιποτα απολυτως οποτε ολα ειναι αναστρεψιμα. Sad
Μαλιστα ειπε οτι αμα εχεις τις σχεσεις και την χελωνα του 5αριου,τα πραγματα ειναι πανευκολα. Neutral

Απο εκει και περα δεν ειμαι και 100% σιγουρος αλλα αν καταλαβα καλα το μονο το οποιο διατηρειται απο το 5αρι ειναι το κομματι της χελωνας που στηριζει το σασμαν στο μπλοκ και ολο το υπολοιπο ειναι το 6αρι.
Επειδη δεν παιρνω και ορκο παντως,κραταω μια επιφυλαξη μεχρι να το διευκρινησω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 20:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τέκνα μου γιατί σπάτε τα κεφάλια σας για κάτι που δεν χρειάζεται;

Θα πρέπει δηλαδή να σκάσω 2 χιλιάδες ευρώ για μια σαχλαμάρα, που όταν με το καλό τη βάλω θα αποκτήσω μια 6η εκεί που είχα την 5η μου;

Τα 207 ΔΕΝ χρειάζονται 6άρι. Ένα σωστό 5άρι χρειάζονται. Δηλαδή ένα γρανάζι 5ης με μια σωστή σχέση overdrive για να είναι οικονομικά.

Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες.

Γιατί δεν είναι ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που χρειάζονται κοντινές σχέσεις. Με τη ροπή που διαθέτουν, ακόμη κι ως εργοστασιακά, θα έπρεπε να έχουν κιβώτιο αντίστοιχο με του diesel.

Στο Σάξο του Σταύρου έχει νόημα το 6αρι, γιατί θα δυναμώσει και θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του στο δρόμο. Ειδικά αν το τρέχει σε αναβάσεις και θέλει να έχει συνέχεια δυναμη.

Αλλά σε 207 turbo, γιατί; Ποιός ο λόγος; Ήδη με τις σχέσεις που έχουμε τα σπινιάρουμε όλα. Να τις κανουμε μακρύτερες θέλουμε, όχι κοντύτερες.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιαν 2010, 21:05:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο το παραδειγμα το εγραψα απο πολυ νωρις ακομα...
Οταν ειχα το 1300αρι μου(καπου 2004/2005) ειχαμε παει touring με το 106club στην λιμνη Πλαστηρα.
Ε,τα 16v ηταν πριονια μπροστα στο 1300αρι μου που τοτε απεδιδε ουτε 100 αλογα και 11 κιλα ροπη(ουτε καν εκκεντροφορο δεν ειχα τοτε).
Ε,στο βουνο,οχι απλως ετρωγαν ξυλο αλλα η λεξη ξετρυπημα δεν επαρκει ακομα και για μοτερ με 14/60 και light εκκεντρα.

Οποτε οχι,σε καμια περιπτωση,κανενα μοτερ δεν μπορει να κανει ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ αυτα που κανει ενα καλο σασμαν...
Αυτο ειναι παντα η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη μεν,εχωντας δοκιμασει ομως και close ratio,και κοντο Κ/Π και γενικοτερα εχωντας ασχοληθει καμποσο με το θεμα μεταδοση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
manjokos (Κώστας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 gt 09'

Ένταξη: 27 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Φεβ 2010, 14:23:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο ειχαμε κανα νεο απο το μετωτο του γραναζιου????οχι τπτ αλλο τωρα που η βενζινη ανεβαινει καθημερινα με καποιο τροπο πρεπει να την καταπολεμησουμε.... Confused Confused


e-tuned stage 3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 20:32:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για πάρτε μία φωτό από DS3 THP.



3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 20:39:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δύο ακόμη



3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 21:02:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

6άρι τελικά ε;... Πόσο θα έχει όμως; Μήπως να το δώσουμε το ρημάδι να πάμε σε σιτροέν;

Πάμε για DS3? αυτό που με προβληματησε είναι οτι αναφέρεται οτι ανεβάσανε τον EP6DT και όχι τον DTS... Απλά ήθελε να κάνει διαχωρισμό απο τα πιστόνια του S ή απλά το DS3 φοράει τα πιστόνια του DT?


Τέσπα... Πιστεύω βρήκαμε καταλύτες, ιντερκούλερ, σαλίγκαρους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 21:41:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
6άρι τελικά ε;... Πόσο θα έχει όμως; Μήπως να το δώσουμε το ρημάδι να πάμε σε σιτροέν;

Πάμε για DS3? αυτό που με προβληματησε είναι οτι αναφέρεται οτι ανεβάσανε τον EP6DT και όχι τον DTS... Απλά ήθελε να κάνει διαχωρισμό απο τα πιστόνια του S ή απλά το DS3 φοράει τα πιστόνια του DT?


Τέσπα... Πιστεύω βρήκαμε καταλύτες, ιντερκούλερ, σαλίγκαρους...

Αν και οφ-τοπικ. Πιστόνια 207 DT και DS3 έχουν τον ίδιο κωδικό ακριβώς. Καταλύτες του DS3 είναι λίγο διαφορετικός μετά την γωνία που βγαίνει από τον αεριοστρόβιλο. Ιντερκούλερ δείνει διαφορετικό κωδικό αλλά από το σχήμα μου μοιάζει ακριβώς το ίδιο. Και για turbo και τα 2 αυτοκίνητα έχουν τον ίδιο κωδικό.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Φεβ 2010, 22:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Τέκνα μου γιατί σπάτε τα κεφάλια σας για κάτι που δεν χρειάζεται;

Θα πρέπει δηλαδή να σκάσω 2 χιλιάδες ευρώ για μια σαχλαμάρα, που όταν με το καλό τη βάλω θα αποκτήσω μια 6η εκεί που είχα την 5η μου;

Τα 207 ΔΕΝ χρειάζονται 6άρι. Ένα σωστό 5άρι χρειάζονται. Δηλαδή ένα γρανάζι 5ης με μια σωστή σχέση overdrive για να είναι οικονομικά.

Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες.

Γιατί δεν είναι ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που χρειάζονται κοντινές σχέσεις. Με τη ροπή που διαθέτουν, ακόμη κι ως εργοστασιακά, θα έπρεπε να έχουν κιβώτιο αντίστοιχο με του diesel.

Στο Σάξο του Σταύρου έχει νόημα το 6αρι, γιατί θα δυναμώσει και θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του στο δρόμο. Ειδικά αν το τρέχει σε αναβάσεις και θέλει να έχει συνέχεια δυναμη.

Αλλά σε 207 turbo, γιατί; Ποιός ο λόγος; Ήδη με τις σχέσεις που έχουμε τα σπινιάρουμε όλα. Να τις κανουμε μακρύτερες θέλουμε, όχι κοντύτερες.

οκ....τοτε γιατι το mini cooper s εχει 6αρι?αφου με το rc εχει το ιδιο μοτερ δε θα του ταιριαζε καλυτερα?Ασχετο αλλα ξερετε γιατι του mini η εξατμηση κανει ποιο μπασο ηχο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:41:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειτα και απο το καθιερωμενο αθηνα - πατρα ηρθε η ωρα να γραψω λιγα λογια για τις εντυπωσεις που μου αφησε το μακρυτερο γραναζι 5ης (47αρι):

Το αμαξι γινεται αρκετα πιο ξεκουραστο στη χρηση, χωρις να χανει πολυ σε 'φορτωμα'. Δηλαδη δεν εχεις κανενα προβλημα να πατησεις γκαζι με οσες στροφες και αν εισαι για να επυταχυνεις. Ενταξει αμα εισαι κατω απο 2k rpm φανταζομαι ουτος η αλλος θα κατεβαζες ταχυτητα για να επιταχυνεις..
Γενικοτερα πιστευω οτι δενει αρκετα με το ολο συνολο χωρις να φαινεται να υπαρχει καποιο ψεγαδι στην ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου.

Στα μπονους οι καταναλωσεις, ενδεικτικα σημερα ειδα (με cruise control εννοειτα) :
100km/h --> 2500rpm --> 5,2l/100km
130km/h --> 3250rpm --> 6,5l/100km
150km/h --> 3800rpm --> 9,5l/100km
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δοκιμασες καθολου να δεις τελικες κλπ...??????!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 23:06:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι καρντια μου εγκω ντεν τρεχει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 23:09:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα κανεις.... Laughing


ελπιζω μεσα στην βδομαδα..να μπει το 44....!να δουμε τι θα δουμε..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 23:30:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως τα καινούργια 207 θα έρχονται με 6άρι κιβώτιο.
Ο κύβος ερίφθη μερικές εβδομάδες πριν, στην Αγγλία θα κυκλοφορήσουν όπου να'ναι.

Αν τυχόν κάνει κανεις εγκατάσταση εκ των υστέρων, μπορεί να ενεργοποιηθεί το cruise control και για την καινούργια 6η του! Smile


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Επόμενη
Σελίδα 2 από 11

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0872s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on