Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tammy (stamatis) Μέλος

Ένταξη: 12 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 187
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάϊ 2010, 19:33:53 Θέμα δημοσίευσης: blitz dtt και πιεση |
|
|
να το γραψω εδω μιας και αφορα την πιεση.
εχω ενα περιεργο θεμα με το turbotimer blitz dtt που εβαλα.
το αμαξι ειναι polo gti 1.8t 20v
τοποθετησα το blitz dtt (ειναι και τιμερ και μπαρομετρο) και βλεπω πιεση στο οργανο 1.25 .
πριν βαλω το οργανο εβλεπα στο vagcom 1.5
λεω οκ καπου χανει , τσεκαρω σωληνακια κτλ δεν βρισκω κατι.
βαζω το vagcom μου πανω και δειχνει 1.25 με το blitz τοποθετημενο και 1.5 οταν το blitz ειναι εκτος.
παω στην seat οπου εγινε η τοποθετηση και βαζουμε το δικο της διαγνωστικο το οποιο δειχνει οτι το αμαξι δουλευει 1.5 bar και με το blitz αλλα και χωρις το blitz.
το ερωτημα ειναι πως γινεται το ενα διαγνωστικο να δειχνει αλλα και το αλλο αλλα? και γιατι το δικο μου vagcom δειχνει με οργανο 1.25 και χωρις οργανο 1.5 ?
τραβηξα και σωληνακι απευθειας στο οργανο για να σιγουρευτω οτι δεν χανει στην διαδρομη και παλι τα ιδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tammy (stamatis) Μέλος

Ένταξη: 12 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 187
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάϊ 2010, 19:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμια απαντηση?
οι προγραμματοστες μηπως εχουν καποια ιδεα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|