PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207-hybrid turbo
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 15:06:15    Θέμα δημοσίευσης: 207-hybrid turbo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gew_ponos (ΠΑΡΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye & 208 HDI

Ένταξη: 30 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 89

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 16:56:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 17:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιος ο κωστας.πιστευω το υβριδιο ειναι η καλυτερη επιλογη,για να παρει καποιος δυναμη κ να μη χασει τη δυναμη χαμηλα


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 20:36:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gew_ponos έγραψε:
Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks


H πολλαπλη μπαινει κουτι..οπως η εργοστασιακη...Βεβαια υπαρχουν περιθωρια για βελτιωση της...ειδικα στο πάτημα της τουρπινας..αλλα δεν προχωρησα σε κατι τετοιο..δεν ειχα το χρονο..!

ο Αγγελος ειχε αλλάξει αλουμίνιο μπροστα και ειχε βαλει μεγαλύτερη φτερωτη απο αυτην που εχω κατα 3mm....(δεν τις φτιαξαμε στον ιδιο μάστορα)

H εμφανιση ειναι νορμάλ...οπως το κλασικό μηχανοστάσιο ενός 207.

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τρέλα το εργαλείο.!

Ότι πιο κοντά σε εργοστασιακή λειτουργία είναι το υβρίδιο, οτιδήποτε άλλο σε bt αλλάζει κατά πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Άντε και εις ανώτερα, στα 46mm..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο φίλε πολύ καλη δουλεία κ με εμφάνησή εργοστασιακό..
Φαντάζομαι μπροστά εχεις φτερό απο s work?? Κ κάτι άλλο.. Εχεις κανει κάτι με το τμήμα εξόδου του συμπιεσμένου αέρα απο το αλουμίνιο στο a tube? Γιατί στην Μαμα τουρμπίνα είναι μικρή η έξοδος.


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει καποιος να μου πει τα νουμερα,γιατι μπαινω απο κινητο κ δε μπορω να τα δω.μονο τις καμπυλες ειδα


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:42:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:51:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιος Cool


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 23:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing

Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx Laughing Laughing Laughing



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 00:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eσενα θα σε ευχαριστήσω του χρονου..στο επομενο set up...!! Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 01:50:18    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207rc έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing

Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx Laughing Laughing Laughing


κατσε καλα εσυ! εγω τον επεισα να παρει τη μεγαλη Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Moderator
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE

Ένταξη: 06 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1643
Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 13:17:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

E και που την πήρε.......? Silly Silly


I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 00:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!
Επειδή το πήρα τελικά απόφαση..
Έχετε να προτείνετε κάποιον αξιόπιστο για μετατροπή της τουρμπίνα σε υβρίδιο; Για 250 -260 άλογα τι προτείνετε; Από mini cooper works;
Αν θέλει κάποιος ας μου στείλει και σε pm!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 07:05:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η πιο 'αξιόπιστη' να το πώ έτσι λύση είναι κατα τη γνώμη μου και απ'όσα έχω δεί, τουρμπίνα works με το αλουμίνιο μας και σε καλύπτει όσον αφορά στη δύναμη που θές να βγάλεις - τι πιο αξιόπιστο απο τελείως μαμά τουρμπίνα(works)

Αλλιώς υβρίδιο με αλλαγή ΚΑΙ του άξονα με άλλον (tfsi inconel)

Ψάξτο μίλα με 2-3 μάστορες και δες τι θα σου πούνε πριν αποφασίσεις - εγώ θα το έφτιαχνα στο Σπαρταλη κρήτη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!
Με τα εντόσθια του works γίνεται η ροπή να κρατηθεί σε φυσιολογικά επίπεδα 32-35 για τον στόχο ιπποδύναμης που έχω θέσει;

Γιατί από ότι ξέρω η ροπή είναι αυτό που καταπονεί το μοτέρ και όχι τόσο η δύναμη (σε λογικά πλαίσια).
Νομίζω επίσης πως για να κρατηθεί η ροπή χαμηλά θέλουμε μεγαλύτερη φτερωτή κάτι που θα χάσεις όμως χαμηλά..

Με εντόσθια από KO4 για την ίδια ιπποδύναμη θα χάσω πολύ στις χαμηλές στροφές ή αλλιώς θα αλλιωθεί πολύ ο εργοστασιακός χαρακτήρας?


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:12:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:44:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι;


Τοτε ναι...ειχα hjs 200ari...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1918s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on