PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - THP water injection
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάρ 2010, 07:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasos207RC έγραψε:

Σαν τα βαπορια θα καταντισουμε τα αμαξια μιας.Ετσι καθαριζουμε τα τουρμπο στο καραβι!


Ευτυχώς που δεν έχουμε σεντίνες! Laughing


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάρ 2010, 08:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελάρα όμως τον χειμώνα δεν έχεις νερό για υαλοκαθαριστήρες.... Και αν σου πετάει ο άλλος λάσπες, τι γίνεται και π.χ δεν βρέχει?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tasos207RC (Tasos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 24 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Σαλαμίνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάρ 2010, 09:08:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:

Ευτυχώς που δεν έχουμε σεντίνες! Laughing


Εαν βαλεις κανενα νιπτηρα στο αμαξι μπορει να χρειαστουν Laughing


SAKIS-LEMANS έγραψε:
στελάρα όμως τον χειμώνα δεν έχεις νερό για υαλοκαθαριστήρες.... Και αν σου πετάει ο άλλος λάσπες, τι γίνεται και π.χ δεν βρέχει?


Απ'οτι ειπαν πιο πανω,δουλευουν κανονικα τα πιτσιλιστιρια με το ιδιο νερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dope207 (Κυριάκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 08 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 175
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάρ 2010, 09:08:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγιές μεγιές και καλά κρυοπαγήματα! Very happy
αλλά το project intercooler δεν το είδαμε ολοκληρωμένο στις Φώτο!


Η μάνα μου, μια ζωή με κράζει....
Παιδί μου, πιάνεις το τιμόνι και οδηγείς λες και πας στον πόλεμο… Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάρ 2010, 12:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasos207RC έγραψε:
salex έγραψε:

Ευτυχώς που δεν έχουμε σεντίνες! Laughing


Εαν βαλεις κανενα νιπτηρα στο αμαξι μπορει να χρειαστουν Laughing


SAKIS-LEMANS έγραψε:
στελάρα όμως τον χειμώνα δεν έχεις νερό για υαλοκαθαριστήρες.... Και αν σου πετάει ο άλλος λάσπες, τι γίνεται και π.χ δεν βρέχει?


Απ'οτι ειπαν πιο πανω,δουλευουν κανονικα τα πιτσιλιστιρια με το ιδιο νερο.

σόρρυ μάϊ μιστέϊκ!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2010, 15:04:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα και Χριστος Ανεστη,

@Salex
σε παραδεχομαι που δεν μενεις στα στερεοτυπα
αλλα σου αρεσει να ψαχνεσαι και να δοκιμαζεις... Cool
Βεβαια απλα για την ιστορια
(συγνωμη για αυτο που θα πω παρακατω και ελπιζω να μην με παρεξηγησεις)
Αλλα υπαρχουν καποιοι επιπλεον παραμετροι
που πρεπει να συζητηθουν σε αυτο το προτζεκτ...
(θα μακρυγορησω αν τους αναφερω)

Οσο αναφορα για την "λασπη" στις βαλβιδες εισαγωγης, Very happy
δεν εχει να κανει με το αν ειναι εμεσου η αμεσου ψεκασμου το μοτερ.
και επιπλεον μην μπερδευετε την λασπη (οντως λασπη ειναι)
που δημιουργειται απο τα particles που περνανε απο το φιλτρο
και ενονωνται με τις αναθυμιασεις και κολλανε στα τοιχωματα...
και τις διαφυγες καυσαεριων απο βαλβιδες που απλα δεν στεγανοποιουνε
σωστα, (ειτε λογω υπερπλουσιου μιγματος, ειτε καποια δυσλειτουργια η κακες ρυθμισεις στο προγραμμα του μεταβλητου κτλ κτλ...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Απρ 2010, 15:19:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και όμως, το αν είναι έμμεσου ή άμεσου φαίνεται (εκ του αποτελέσματος πάντα) να έχει καταλυτική επίδραση στο ζήτημα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 15:48:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Και όμως, το αν είναι έμμεσου ή άμεσου φαίνεται (εκ του αποτελέσματος πάντα) να έχει καταλυτική επίδραση στο ζήτημα.


+1

Κύριοι σας ευχαριστώ πολύ για το feedback και τα σχόλιά σας!

Ο Θανάσης το γράφει με βάση όσα έχει δει στους Ναυτικούς κινητήρες.
Στους βενζινοκινητήρες έμμεσου ψεκασμού οι βαλβίδες εισαγωγής πλένονται συνέχει από τα μπεκ, με αποτέλεσμα να μην έχουν ποτέ τέτοια προβλήματα.

Αντιθέτως, σε όλους τους πετρελαιοκινητήρες (ναυτικούς και μη) υπάρχει το πρόβλημα με την καρβουνίλα στην εισαγωγή μιας και η έγχυση γίνεται επίσης στον θάλαμο καύσης. Το ίδιο ισχύει και στον άμεσο ψεκασμό βενζίνης.

Κάπου πρέπει να έχω φωτο...

από το Auzidine, κινητήρας ενός S5 FSI:






Όλη η συζήτηση που οδηγεί και σε άλλες αντίστοιχες τρομακτικές φωτογραφίες:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php?336187-S5-FSI-engines-doomed-due-to-intake-manifold-carbon-build-up


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 19:18:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες δεδομενη τη χαλαρη και φηλικη/θεωρητικη κουβεντα που γινεται
σεβομαι την αποψη σας
(και ειναι απολυτως σωστα αυτα που αναφερεις για τους ναυτικους κινητηρες... Wink )

αλλα δεδομενης της εμπειριας μου απο το κεντρο εξελιξης και δοκιμων, συγνωμη αλλα δεν μπορω να συμφωνησω,
σορρυ... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 19:49:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραια, την λασπουρα την βλεπουμε στις φωτος.. τα αρνητικα αποτελεσματα στην πραξη ποια ειναι ομως αν εχουν γινει οι βαλβιδες μας ετσι? πυρακια και αρυθμιες? λογο δυσκολιας κινησης των βαλβιδων?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 20:11:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παίδες δεν μπορεί να γίνεται αυτό στις βαλβίδες επειδή μόνο και μόνο επειδή ο κινητήρας είναι αμέσου ψεκασμού.


Κάτω από ποιες συνθήκες έγινε αυτό, και πόσα χλμ έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας που βλέπουμε στις φωτό?

Πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτό που λέει ο τύπος στο Link που παρέθεσε ο salex και λέει:

"In short, with direct injection, fuel is sprayed directly into the combustion chamber. Nothing is truly cleaning the intake valves from PCV gunk & blowby.

After just a few thousands of miles, your engine starts to look like this, impeding performance by as much as 40hp :wall::

(pictured RS4 engine with just 40.000 miles)
"

Πάντως για να ακριβολογουμε το post αναφέρεται στους κινητήρες αμέσου ψεκασμού του γκρούπ vag.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 21:58:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αν ειναι κινητηρας group VAG ή κατι αλλο,δεν εχει καμια απολυτως σχεση...
Ο Θανασης εχει μεγαλο δικιο μιας και αν θα δειτε μοτερ το οποιο δουλευει με αρκετο overlap ή απο την αλλη με σχεδον καθολου(εμμεσου ψεκασμου παντα),θα δειτε οτι σε ολες τις περιπτωσεις υπαρχουν επικαθησεις παρα το γεγονος οτι οι βαλβιδες και τα περισσοτερα μερη "καταβρεχονται" με μιγμα το οποιο θεωρητικα καθαριζει τις επικαθησεις. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 22:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To συγκεκριμένο πρόβλημα λύνεται αρκετά με την προσθήκη catch tank (έτσι λένε τλχ όσοι έχουν DI μοτέρ, ανεξαρτήτως κατασκευαστή). Άρα αυτά είναι αναθυμιάσεις κατά μεγάλο ποσοστό οι οποίες επικάθονται στις βαλβίδες και σιγά σιγά ψήνονται. Απέναντι η shell διαφημίζει κάτι nitrogen-enriched βενζίνες, οι οποίες υποτίθεται ότι καθαρίζουν κλπ, αλλά δεν φαίνονται να κάνουν δουλειά.
Στα vag συγκεκριμένα, στο κύκλωμα των αναθυμιάσεων (από pcv και πέρα) υπάρχουν κάτι φίλτρα/παγίδες αλλά έχουν περιοριοσμένο φάσμα λειτουργίας. Άρα σε ένα DI μοτέρ με μεγάλο στροφάρισμα (λέγε με σειρές RS κλπ) δεν...


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Απρ 2010, 22:12:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το αν ειναι κινητηρας group VAG ή κατι αλλο,δεν εχει καμια απολυτως σχεση...
Ο Θανασης εχει μεγαλο δικιο μιας και αν θα δειτε μοτερ το οποιο δουλευει με αρκετο overlap ή απο την αλλη με σχεδον καθολου(εμμεσου ψεκασμου παντα),θα δειτε οτι σε ολες τις περιπτωσεις υπαρχουν επικαθησεις παρα το γεγονος οτι οι βαλβιδες και τα περισσοτερα μερη "καταβρεχονται" με μιγμα το οποιο θεωρητικα καθαριζει τις επικαθησεις. Confused


Η φωτό που είδες πιο πάνω είναι μετά από 40.000 μίλια only....εάν έτσι γίνεται και ο THP μετά από 64000 km γα** τις επικαθίσεις μου γα** τότε.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 01:25:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν ψεκάσεις κάτι για να καθαρίσει καρδιά μου, σίγουρα δεν θα φύγει τίποτα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 06:41:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Αν δεν ψεκάσεις κάτι για να καθαρίσει καρδιά μου, σίγουρα δεν θα φύγει τίποτα.


Βίρθ δεν κάνει? Βάζω κάθε εξάμηνο μαζί με το φουλάρισμα. Καθαριστικό συστημάτων ψεκασμού γαρ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 07:27:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οτι και να μπει στο καυσιμο,απο την στιγμη που το μιγμα ψεκαζεται μεσα στον θαλαμο καυσης και οχι πριν τις βαλβιδες,κανεις μια τρυπα στο νερο. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 13:00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακαλώ τους μοντερέϊτορ να σβήσουν το λινκ της παραπάνω εικόνας καθώς με αγχώνει πολύ! Και είμαι πολύ ντάουν!

καλα ρε είναι δυνατόν στα 68000 χλμ να γίνονται έτσι οι βαλβίδες?
Αυτό μπορεί να μπάζει!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 13:21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγάλε την πολλαπλή εισαγωγής σου να τις καμαρώσεις.
Έτσι κι αλλιώς, αν δεν βάλεις τίποτα να ψεκάζει στην εισαγωγή πριν τις βαλβίδες, μόνο με βούρτσα (ή κατσαβίδι) θα μπορέσεις να τις καθαρισεις!
Laughing


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Απρ 2010, 14:57:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τοτε βαλτε νιτρα να καθαριζουν που κ που Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 2 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1675s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on