PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - XSi Πρόβλημα ρελαντί

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 17:12:58    Θέμα δημοσίευσης: 106 - XSi Πρόβλημα ρελαντί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά έχουμε ένα 106 XSi 1.4lt με το εξής πρόβλημα,όταν βάλεις μπροστά τον κινητήρα εκτός του ότι κάποιες φορές μπερδεύει και πάει να σβήσει,στην συνέχεια-επίσης κάποιες φορές και όχι πάντα-οι στροφές τρελαίνονται και ανεβαίνουν κοντά στις 2.000 και κολάνε εκεί ακόμα και όταν το μοτέρ ζεσταθεί.Δοκίμασα όταν το έκανε αυτό και του "έπαιξα" λίγο την πεταλούδα αφού το είχα σβήσει πρώτα,αμέσως μετά το έβαλα μπροστά και λειτουργούσαν όλα κανονικά!
Όσες φορές το έχει κάνει,το "διορθώνω" πάντα με τον ίδιο τρόπο,μήπως έχει κανένας κάποια ιδέα τί μπορεί να είναι?
Απ'όσο μπορώ να γνωρίζω πρέπει να φοράει τον ίδιο ψεκασμό με το XSi 1.6lt και το Rallye 1.6lt 8v.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sonermgb (Αρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6xs 2007 facelift

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 350
Τόπος: αθηνα.χαλανδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 20:42:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλλον μπαταρια ειναι διοτι και σε εμενα οταν εκανε κατι παρομοια αλλαξαμε μπαταρια βαζοντας πρωτα το αμαξι να δουμε τι θα βγαλει ο εγκεφαλος.....και ολα οκ......

Αν ψαξεις ομως υπαρχει και σχετικο θεμα





Χαμογέλα ρε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 21:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω βρεί φίλε μου κάποιο σχετικό post,ίσως να μην το έχω ψάξει σωστά.
Πάντως η μπαταρία είναι σχετικά πρόσφατη (Bosch)και την έχω τσεκάρει,μού εχουν προτείνει και καθαρισμό πεταλούδας αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει.Το έχω ψάξει και για μοτέρ ρελαντί αλλά στο service manual το λέει "compensator" και σε όσα Peugeot εξουσιοδωτημένα ανταλλακτικά - ακόμα και στην Lion-,που ρώτησα,δεν το έχει φέρει ποτέ κανένας!Άραγε δεν χαλάει ποτέ?Δεν ξέρω...
Έψαξα σχετικά post με το ίδιο πρόβλημα,αλλά δεν βρήκα κάτι για XSi-έχει διαφορετικό ψεκασμό από όλα τα υπόλοιπα 106 και ταιριάζει μόνο με XSi 1.6lt και rallye 1.6lt 8v,οπότε πιστεύω ότι έχει κάποιες τουλάχιστον διαφορές από τα άλλα σε συμπεριφορά-το έχω διαπιστώσει με το δικό μου που είναι 1.1lt με ψεκασμό magneti marelli g6.(το XSi έχει bosch motronic mp3.1) Άν υπάρχει κάποια ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάρ 2010, 23:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μοτερακι ρελαντι το πιο πιθανο


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2010, 08:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 1600αρια Rallye/XSi φορανε ηλεκτρικα Marelli,τα 1400αρια φορανε Bosch,οποτε δεν υπαρχει συμβατοτητα μεταξυ τους.

Δες μηπως ειναι μοτερακι ρελαντι,εναλλακτικα μπορει να ειναι μεχρι και map sensor,αν και λιγο δυσκολο βεβαια καθως εκει θα εβλεπες μεγαλη διαφορα στην καταναλωση,κλπ,κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2010, 09:11:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως ανέφερα πρίν,στο service manual δεν γίνεται πουθενά λόγος για μοτέρ ρελαντί,παρά γιά ένα "compensator" το οποίο δεν το έχει φέρει ποτέ κανένας στην Ελλάδα!Η τιμή του απο Lion και μόνο με παραγγελία απο Γαλλία είναι κοντά στα 200 euros!Οπότε δεν μπορώ να πειραματιστώ έτσι απλά.Όσον αναφορά το map sensor που ανέφερες φίλε μου,έχω την εντύπωση ότι το έχει μέσα στον bosch mp3.1 , μπορεί να κάνω λάθος,δεν είμαι σίγουρος,αν τον έχεις εντοπύσει μέσα σε XSi 1.4lt θα ήθελα να με διαφωτήσεις γιατί δεν μπορώ να τον βρώ.Στο 1.1 που έχω με magneti marelli τον έχω βρεί γιατί χρειάστηκε να τον αλλάξω και είναι έτσι και αλλιώς σε εμφανές σημείο,στο XSi δεν τον βρίσκω με τίποτα.Θα ήθελα να προσθέσω ότι το "compensator" αναφέρεται και στο XSi 1.6lt και στο rallye 1.6lt 8v και μόνο σε αυτά τα 2 μοντέλα μαζί με το 1.4lt.Υπάρχει κάποιος που να το έχει αλλάξει?Έχει κάποιος με XSi με παρόμοια προβλήματα?Έστω κάποιος με XSi?Φίλε PugHell νομίζω ότι πρέπει να έχεις,έχεις μήπως καμιά άλλη ιδέα?Η πεταλούδα μπορεί να έχει κάποια σχέση? Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον!




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2010, 16:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως το δικο μου δεν ειναι πια 14αρι οποτε και δεν μπορω να σου πω με σιγουρια μιας και δεν θυμαμαι...
Μπορει ομως να ξερει ο Πετρος(BTS) μιας και εχει ιδιο μοτερ και ηλεκτρικα.

Ο map παντως να ειναι στον εγκεφαλο,λιγο δυσκολο ρε,παει ενα σωληνακι κατω απο τον εγκεφαλο αλλα δεν ειναι υποπιεση απο οτι θυμαμαι... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάρ 2010, 17:23:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ αυτό το σωληνάκι κάτω από τον εγκέφαλο είχα δεί,μάλλον έκανα λάθος....
Ο Πέτρος(BTS) που αναφέρεσαι θα δεί άραγε το post για να μού απαντήσει?Πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Sorry , δεν ξέρω ακόμα καλά τα πράγματα εδώ! Ευχαριστώ πολύ πάντος,οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα ήταν ευπρόσδεκτη!




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2010, 19:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου τωρα το ειδα το ποστ.. Embarassed

"compensator" μαλλον λεει την ηλεκτροβαλβιδα που τροφοδοτει με αερα το μοτερ σε κατασταση ρελαντι.
Η ηλεκτροβαλβιδα ειναι ιδια με αυτη του 1600 8ν κατα 99%.

Ο ΜΑΡ ειναι οντως ενσωματωμενος στον εγκεφαλο.
Confused
εμενα μου ακουγετε για 4-5 πιθανοτητες:

1. "Λ" αισθητηρας. δεν διαβαζει σωστα τα καυσαερια και το κανει αυτο.
Ο "Λ" εχει περιπου διαρκεια ζωης 150-160.000 χλμ.το δικο σου ποσο εχει?
λυστον και καθαρισε τον με σπρεϊ καρμπιρατερ.

2. Αισθητηρας θερμοκρασιας εγκεφαλου.
Δεν διαβαζει σωστα - τα εχει παιξει και κανει χαζα....

3. καποιο κοψιμο στην πλεξουδα λογω παλαιοτητας.
Ψαχουλεψε την πλεξουδα και δες αν εχει κανενα κοψιμο στις ενωσεις στα βυσματα.

4. Προβλημα στον ενισχυτη αναφλεξης... Εχουν τα bosch μια τετοια μαλκια αλλα ειναι ψιλοχλωμο να εχει χαλασει. Δεν θα δουλευε γενικα καλα το μοτερ.

5. Βρομα- λαδια- οξειδωση κ.τ.λ. στις επαφες των βυσματων - φυσων

Αμα εισαι αθηνα και θες, και εχεις ακομα προβλημα, μπορουμε να βρεθουμε και να του ριξουμε μια ματια. Wink


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
psgeo 
Μέλος
Μέλος


106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v

Ένταξη: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2010, 19:54:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα που ειχε καποτε ρελαντι 2000 και 2500 και καποιες στιγμες στα τελευταια , εκει που τα παιρνεις , εσβηνε (1,6 8v), ηταν ποτενσιομετρο πεταλουδας !! βασικα ολα αυτα εκει περιπου γυρω παιζουν.......βηματικο ρελαντι-ποτενσιομετρο πεταλουδας-map-πλεξουδα-φυσες-αισθητηρας θερμοκρασιας στο μπλοκ......στην καλυτερη μπορει να θελει μονο ενα καθαρισματακι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Απρ 2010, 15:52:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας φίλε Ζαχαρία και φίλε psgeo Smile
Νομίζω ότι το πρόβλημα μάλλον το βρήκα....Πριν 2-3 βδομάδες που το ξαναέκανε ,δεν μπορούσα να το "διορθώσω" με τίποτα(πάντα του πείραζα λίγο την πεταλούδα και έστρωνε),έτσι άρχησα να κουνάω και να ελένχω ότι φύσες και κονέκτορες έβλεπα με αποτέλεσμα όταν πείραξα την φύσα που είναι πάνω στο ποτενσιόμετρο στην πεταλούδα,διαπίστωσα ότι ήταν τελείως λάσκα,την πίεσα λίγο και οι στροφές κατέβηκαν!
Αφού έσβησα το μοτέρ τράβηξα έξω την φύσα και βγήκε αμέσως,έτσι είδα ότι έλειπε το έλασμα που λειτουργεί σαν ασφάλεια με αποτέλεσμα να μην κρατιέται στην θέση της η φύσα.Κατάφερα τελικά να βρώ ένα έλασμα και αφού έριξα λίγο σπρέι στις επαφές κούμπωσα την φύσα και πλέον δεν κουνιέται ούτε χιλιοστό.
Απο τότε δεν έχει ξανακάνει απολύτως τίποτα! Παιδιά πέσατε μέσα και οι δύο και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!Φίλε Ζαχαρία το XSi έχει κοντά στα 135.000 χλμ και είναι του πατέρα μου,απλά επειδή δεν κινήται πολύ το πέρνω καμιά φορά κι εγώ,επίσης μένω σχετικά κοντά στο club.
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1391s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on