PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο μοτέρ Peugeot 1.2lt Turbo για το 2013!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Απρ 2010, 22:20:32    Θέμα δημοσίευσης: Νέο μοτέρ Peugeot 1.2lt Turbo για το 2013! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το PSA Group ετοιμάζεται για την κατασκευή ενός νέου τρικύλινδρου μηχανικού συνόλου 1.2lt το οποίο θα βγεί και σε turbo έκδοση για το 2013!
Περισσότερα στο link του PSA Group : http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=1072




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexnir (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS 2005

Ένταξη: 29 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 11:43:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αργα πλεον....πολυ αργα Sad


ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 16:33:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αργά μεν...αλλά πάλι καλά να λέμε,γιατί με αυτό το μοτέρ πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να καταργηθούν οριστικά τα 8v 1.1lt και 1.4lt που έχουν σχεδόν 30 χρόνια ζωής...




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 18:47:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαυτα τα μοτερ εχει ερωτα η peugeot χλωμο το βλεπω να τα σταματανε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 18:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα μοτέρ με κωδικούς TU και XU αποτελούν ορόσημο τα τελευταία χρόνια στα μικρομεσαία αυτοκίνητα είτε σε χυτοσιδηρές είτε σε αλουμινένιες εκδόσεις.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Απρ 2010, 23:12:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν αμφιβάλω καθόλου για τα συγκεκριμένα μοτέρ,αλλά πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια έχουν πλέον ξεπεραστεί τουλάχιστον όσον αναφορά τις επιδόσεις και την τεχνολογία.Είναι μεν αξιόπιστα αλλά αν καταφέρνανε να βγάλουν έστω και 5 hp παραπάνω στα 1.1lt και 1.4lt,ίσως να μην χρειαζότανε να ασχοληθούν καθόλου με το νέο 1.2lt...
Μέχρι και σήμερα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο καταργήσανε το μοτέρ του XSi με τους 95 hp και επιμένουν να βγάζουν το παλίο TU3 με τους 75 hp.
Και αναφέρομαι για τον κυβισμό (1.4lt) και όχι για την έκδοση (XSi).
Βάζοντας όμως το 1.2lt και σε turbo έκδοση σε μικρές σειρές 207 και γιατί όχι και 308 αντικαθιστώντας τα 1.4lt με τους 75 hp,τα πράγματα πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερα και σε επιδόσεις και σε πωλήσεις φυσικά.Και μιλάμε και για ένα μοτέρ το οποιο έχει μικρότερη εφορία και τέλη απο ένα 1.4lt,οπότε τα κέρδη είναι πολλαπλά αν σκεφτεί κανείς ότι το 1.2lt θα βγάζει τους ίδιους 'η και περισσότερους ίππους απο το 1.4lt......(sorry για το μεγάλο post)




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MHTSOS90 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


206 1,6 (16v)xs

Ένταξη: 06 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Αιγαλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 02:27:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε μου δεν νομιζω και δεν θελω να πιστεψω πως η peugeot εβγαλε αυτο το μοτερ για ενα αμαξι οπως το 207, ελπιζω να το φοραει κανα 107 που ειναι μικρο τρικυλινδρο και στην ιδια κατηγορια με το αντοιστηχο τις renult το twingo! Wink

Υ/Γ τοτε θα γινει μαχη στιν κατιγορια αυτη πιστεβω πως θα δουμε πολλα τετια μικρα με αρκετι υποδυναμη οπως τα σταρλετακια!!!


ΣΠΕΡΝΩ ΡΑΓΕΣ ΜΕ PEUGEOT 206!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 09:11:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα ειναι θεμα Euro5, περιορισμου του C02 και της καταναλωσης.
ολα αυτα θα τα καλυψει το νεο 1,2.
Απλα πραγματα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
207gtmx 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 RALLYE

Ένταξη: 09 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 92

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 11:25:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Ολα ειναι θεμα Euro5, περιορισμου του C02 και της καταναλωσης.
ολα αυτα θα τα καλυψει το νεο 1,2.
Απλα πραγματα!



+1


Ζώνη, όχι ποτό+οδήγηση, ΜΙΚΤΉ ασφάλεια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 11:47:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1,2 Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 17:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 1.2 τούρμπο μοτέρ, μπορεί πολύ εύκολα να φορεθεί στο 207 και το διάδοχό του και θα είναι σε όλα καλύτερο από τον 1.4 κινητήρα των 75 ίππων και πολύ πιθανό και απ'τών 95 ίππων (εκτός ίσως της αξιοπιστίας, που κι εκεί θα δείξει). Δεν αναφέρω τον κινητήρα των 90 ίππων (που έχει και το 207 μου), γιατί πλέον έχει αντικατασταθεί από των 95άρη. Άλλωστε, τα polo και clio που φορούν τέτοιους κινητήρες, εμφανίζουν πολύ καλές επιδόσεις που συγκρίνονται περισσότερο με 1600άρι παρά με 1400άρι, ενώ πληρώνουν και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.

Πράγματι, άργησε η πεζώ να μπει στο παιχνίδι των κινητήρων αυτών, αλλά αν το κάνει δημιουργώντας ένα μελετημένο, αποδοτικό και αξιόπιστο μοτέρ, τότε μπορεί πολύ εύκολα να πρωταγωνιστήσει και στα τούρμπο μικρού κυβισμού...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 21:27:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς φίλε μου,αυτό πιστεύω και εγώ.Η Renault με το 1.2lt Turbo με τους 100 hp έχει καταφέρει να έχει ένα πολύ καλό πλαίσιο με ένα αρκετά δυνατό μοτέρ το οποίο έχει χαμηλή κατανάλωση,χαμηλά τέλη κυκλοφορίας,χαμηλό τεκμήριο και ασφάλεια-όλα δηλαδή τα θετικά των μικρών κινητήρων αλλά με ιπποδύναμη 1.4lt-1.6lt!
Αυτο νομίζω ότι θα καταφέρει και η Peugeot βάζοντας αυτο το μοτέρ σε 207/308 'η τους αντικαταστάτες τους.(Ελπίζω να μην κάνουν τον κόπο να το βάλουν σε 107 γιατί το αμάξι είναι μόνο για βόλτες στο κέντρο της Αθήνας και για τίποτα παραπάνω-κρίμα γιατί το 106 απ'ότι φαίνεται δεν θα ξεπεραστεί και δεν θα αντικατασταθεί ουσιαστικά ποτέ)
Μην ξεχνάμε επίσης ότι αυτό το μοτέρ είναι αποκλειστικά κατασκευής Peugeot και όχι "συμπαραγωγής" με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία,οπότε μιλάμε για ένα καθαρά Peugeot μοτέρ μετά απο αρκετά χρόνια,το τελευταίο αν δεν κάνω λάθος ήταν το 1.4lt με τους 90 hp.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2010, 11:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδω φοραει 1.2τ το octavia 4κυλινδρο βεβεα το 207 σας πειραξε?γιατι?περισοτερα απο 14αρη θα βγαζει σιγουρα κ ροπη απο 16αρη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1019s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on