PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dor (dora)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 xs 1.4 90hp

Ένταξη: 04 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 58
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:14:36    Θέμα δημοσίευσης: Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το αμάξι με έχει τρελάνει όλο κάτι βγάζει.Πήγα στην αντιπροσωπεία να δούνε το αμάξι διότι 1)Τρίζει 2)Μου βγάζει μήνυμα για τον δεξί αερόσακο 3)Κάθε φορά που έβαζα μπρός άκουγα ένα θόρυβο και γενικά άκουγα κάτι να χτυπαέι.Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???Τα άλλα προβλήματα ψιλοδιορθώθηκαν 1)Το τρίξιμο έφτιαξε 2)Αυτό θα το δεί όταν το αφήσω για 3 μέρες όπως μου είπαν 3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται.Ουφ τα έγραψα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:25:13    Θέμα δημοσίευσης: .... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περαστικά Δώρα...

Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο.... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dor (dora)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 xs 1.4 90hp

Ένταξη: 04 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 58
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:35:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: .... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DrJekyll έγραψε:
Περαστικά Δώρα...

Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο.... Rolling eyes


Ευχαριστώ Δημήτρη γενικά εμένα με τρέχει απο τι στιγμή που το πήρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:27:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dor έγραψε:
...Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???
....3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται....


Η φλατζα κεφαλης ειναι μια φετα συνθετικου υλικου που στεγανωποιει την συνδεση της κυλινδροκεφαλης με το block του κινητηρα. Τι σου ειπα τωρα Ε ;
ΟΚ, πρεπει να αλλαχτει αλλα δεν σου ειπαν τι εχει; Ετσι απλα χαλασε;
Τα πρωφανη προβληματα ειναι πτωση συμπιεσης αρα πτωση αποδοσης του μοτερ (καθως η φλατζα εχει χαλασει δεν στεγανοποιει οποτε χανεται η συμπιεση του μοτερ).
Επισεις προβλημα ειναι οτι τα αερια τις καυσης ξεφευγουν απ΄του θαλαμους καυσης και μπαινουν στο κυκλωμα ψυξης του μοτερ. Αυτο το καταλαβαινεις γιατι αλλαζει το χρωμα του παραφλου.
Αν ειναι καλο να μετακινεις το αμαξι....Αυτο ειναι σχετικο. Θα μορεις να μετακινησαι ΑΛΛΑ γενικα δεν ειναι καλο να το χρησιμοποιεις οταν εχει οποιδηποτε προβλημα στο μοτερ. Στη συγκεκριμενη περιπτωση θα πρεπει να εχεις παρατηρησει μια πτωση στην αποδοση του.

Οσον αφορα το 3), κλασικο προβλημα με τις σκουπες τις SIMOTA οπου σπανε οι βασεις της και χορευει μονη της πανω απ΄το ψυγειο. Υπαρχουν μερικες θεραπειες-πατεντες γι’αυτο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
dor (dora)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 xs 1.4 90hp

Ένταξη: 04 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 58
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:34:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχα παρατηρήσει λάδια κάτω απο το αμάξι 2-3 φορές.Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
dor (dora)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 xs 1.4 90hp

Ένταξη: 04 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 58
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:38:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:44:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dor έγραψε:
......Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ


Η σκουπα δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το πλροβλημα στη φλατζα.
Και η πτωση στην αποδοση οφειλεται αποκληστικα στο προβλημα της φλατζας.


Αν θες να βγαλεις τη σκουπα απλα για ψυχολογικους λογους (εχεις απογοητευτει απ΄τα πλροβληματα που εχει το 206 σου) τοτε καν΄το...
Αλλα ουσιαστικα δεν αλλαζεις κατι, το προβλημα σου δεν ειναι η σκουπα.

dor έγραψε:
Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο


Η ειλικρηνης μου αποψη..... ΟΧΙ !!! Ειδικα αυτο με τη φλατζα....
Εγω που παω να κλεισω 5ετια και 100.000 χλμ δεν μου εχει βγαλει ποτε τιποτα, μονο τριγμους. Και ΔΕΝ του φερομαι ιδιεταιρα τρυφερα....
Πραγματικα τι να σου πω; Συμβαινουν αυτα.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 12:08:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....


<<ΑΦΟΡΑ:
206 και 307 με κινητήρα ET3J4

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Διαρροή λαδιού απο την πλευρά του ιμάντα χρονισμού που φαίνεται να προέρχεται από την φλάντζα κεφαλής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ: Αφού πραγματοποιήσετε εξονυχιστικό έλεγχο είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι η διαρροή του λαδιού ΔΕΝ προέρχεται από την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, αλλά από το γρανάζι του στροφάλου. Το πρόβλημα οφείλεται σε κυρτότητα της επιφάνειας του γραναζιού με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή στεγανότητα.>>



Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 12:19:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περαστικα δορα.
Τωρα για το αν συμβαινουν ή δεν συμβαινουν αυτο ειναι πολυ σχετικο.
Components ειναι τα οποια καποια κομματια σε καθε παραγωγη κανουν fail. Rolling eyes Rolling eyes Ειναι και (σχετικα) καινουριο το μοτερ...

Παρε παραδειγμα και του τυροκομου...σε ξορκιζω να μην προχωρισει αλλο και να ειναι μονο αυτα τα προβληματα.

ε ρε αθανατε 8V...


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 17:33:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dor έγραψε:
Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.

Δώρα μην στεναχωριέσαι..αυτά συμβαίνουν (ακόμη και σε γερμανικά τουτού τα οποία φημίζονται για την ποιότητα τους) Twisted evil
Επειδή έχω το ίδιο μοντέλο με τα 90hp να σου πώ πως μου έκαψε φλάτζα και εμένα!!Τυχαία το είχα πάει για service και μου το ανακοίνωσαν!!Και απ'ότι μου είπαν πρέπει να είχε συμβεί πρόσφατα.Αυτό όμως που θέλω να σου πώ είναι πώς μου είπαν στην Peugeot οτι σε μια μεγάλη παρτίδα 206 με τα 90 hp παρουσιάστηκε το πρόβλημα με την φλάτζα!!Πρόβλημα από το εργοστάσιο!!Το δικό μου είναι από τα πρώτα με τα 90hp (Ιανουάριος 2004).Δεν ήμουν ο πρώτος με 206 90hp ο οποίος είχα αυτό το πρόβλημα μου ανακοίνωσαν.Φυσικά μου άλλαξαν την φλάτζα δωρεάν και μου ζήτησαν και συγνώμη!!
Από τότε κάνενα πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε... κι έυχομαι να μην ξαναπαρουσιαστεί!!!! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 23:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 08:52:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manosm3 έγραψε:
Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια.


θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 11:24:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι;


Ετσι...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 00:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε ξερω ποσο χρεωσαν εργασια μονο για τη φλαντζα γιατι την εβαλαν ολη μαζι λογω του service.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
paris 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 45

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 08:49:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 09:03:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την "εγχείρηση" σωστά στα είπαν.
Η φλάτζα κεφαλής βρίσκεται μεταξύ του μπλοκ του κινητήρα και της κεφαλής (μέσα στην οποία υπάρχουν οι βαλβίδες) και σκοπός της είναι να "σφραγίζει" τον θάλαμο καύσης.

Για να αλλαχθεί η φλάτζα κεφαλής πρέπει να βγει το ψευτοκόπακο της κεφαλής, και να "λυθεί" (όχι τελείως) η κεφαλή για να βγει καθώς και ο ιμάντας των εκκεντροφόρων κλπ κλπ.

για το κόστος δεν ξέρω αν είναι τόσο αλλά σίγουρα η εργασία για κάτι τέτοιο είναι αρκετή... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 11:21:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δουλεια ειναι οπως τη περιγραφει ο Μανθος. Ειναι χρονοβορα και πρεπει να γινει με ακριβεια γιατι οταν ξαναμπαινει το καπακι (κυλινδροκεφαλη) και ο ιμαντας (εκεντροφορου) θελει σωστη ρυθμηση ωστε οι βαλβιδες να ειναι σωστα χρονισμενες με τα πιστονια. (Βεβαια ολα αυτα γινονται με συγκεκριμενα εργαλεια και οχι απλα με την εμπηρια του μηχανικου)
Στη Peugeot εχουν απ΄το εργοστασιο στανταρ χρονους για τετοιες δουλειες πανω στους οποιους (χρονους) υπολογιζουν το κοστος της εργασιας.
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 11:54:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα...


Στέλιο μήν το λές...δέν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά...
Όταν είχα πάει παλαιότερα σε ενα άλλο αυτ/το σε απλό συνεργείο ,για την ίδια δουλειά είχα πληρώσει τότε περίπου 70,000δρχ....αυτό είχε γίνει το 2000-2001.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 12:14:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paris έγραψε:
Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν;


Aν είναι για το γνωστό πρόβλημα των 1,6 16v ή των 1,4 16v που δακρύζει το καπάκι θερμοστάτη ή η φλάτζα κυλινδροκεφαλής, και να έχει λήξει η εγγύησή σου, θα πρέπει τουλάχιστον να μειώσουν το κόστος επισκευής.

Δώσε πληροφορίες μήπως διευθετηθεί το θέμα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 13:43:25    Θέμα δημοσίευσης: Κρίσιμη ερώτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1439s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on