Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:14:36 Θέμα δημοσίευσης: Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4 |
|
|
Αυτό το αμάξι με έχει τρελάνει όλο κάτι βγάζει.Πήγα στην αντιπροσωπεία να δούνε το αμάξι διότι 1)Τρίζει 2)Μου βγάζει μήνυμα για τον δεξί αερόσακο 3)Κάθε φορά που έβαζα μπρός άκουγα ένα θόρυβο και γενικά άκουγα κάτι να χτυπαέι.Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???Τα άλλα προβλήματα ψιλοδιορθώθηκαν 1)Το τρίξιμο έφτιαξε 2)Αυτό θα το δεί όταν το αφήσω για 3 μέρες όπως μου είπαν 3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται.Ουφ τα έγραψα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:25:13 Θέμα δημοσίευσης: .... |
|
|
Περαστικά Δώρα...
Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 10:35:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: .... |
|
|
DrJekyll έγραψε: | Περαστικά Δώρα...
Τελικά εχω καταλάβει ότι τα Peugeot ή θα τα τρέχεις ή θα σε τρέχουν...ή το ένα ή το άλλο....  |
Ευχαριστώ Δημήτρη γενικά εμένα με τρέχει απο τι στιγμή που το πήρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:27:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής?? |
|
|
dor έγραψε: | ...Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής.Τι είν'τούτο?????Το πήγα χθές αλλά θα το έχουν μάλλον παρασκευή.Είναι καλό να κυκλοφορώ το αμάξι με αυτό το πρόβλημα???
....3)Είναι από τη σκούπα που επειδή αυτός που μου την έβαλε έκανε ότι ναναι δουλειά δεν πατάει πουθενά και χτύπαει στο κάπο και γενικά κουνέιται.... |
Η φλατζα κεφαλης ειναι μια φετα συνθετικου υλικου που στεγανωποιει την συνδεση της κυλινδροκεφαλης με το block του κινητηρα. Τι σου ειπα τωρα Ε ;
ΟΚ, πρεπει να αλλαχτει αλλα δεν σου ειπαν τι εχει; Ετσι απλα χαλασε;
Τα πρωφανη προβληματα ειναι πτωση συμπιεσης αρα πτωση αποδοσης του μοτερ (καθως η φλατζα εχει χαλασει δεν στεγανοποιει οποτε χανεται η συμπιεση του μοτερ).
Επισεις προβλημα ειναι οτι τα αερια τις καυσης ξεφευγουν απ΄του θαλαμους καυσης και μπαινουν στο κυκλωμα ψυξης του μοτερ. Αυτο το καταλαβαινεις γιατι αλλαζει το χρωμα του παραφλου.
Αν ειναι καλο να μετακινεις το αμαξι....Αυτο ειναι σχετικο. Θα μορεις να μετακινησαι ΑΛΛΑ γενικα δεν ειναι καλο να το χρησιμοποιεις οταν εχει οποιδηποτε προβλημα στο μοτερ. Στη συγκεκριμενη περιπτωση θα πρεπει να εχεις παρατηρησει μια πτωση στην αποδοση του.
Οσον αφορα το 3), κλασικο προβλημα με τις σκουπες τις SIMOTA οπου σπανε οι βασεις της και χορευει μονη της πανω απ΄το ψυγειο. Υπαρχουν μερικες θεραπειες-πατεντες γι’αυτο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:34:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχα παρατηρήσει λάδια κάτω απο το αμάξι 2-3 φορές.Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:38:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 11:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dor έγραψε: | ......Το αμάξι όντως έχει πέσει πάρα πολύ σε απόδοση.Μήπως να βγάλω τι σκόυπα και να ξαναβάλω το μαμά μου φαίνεται ότι μόνο προβλήματα μου έφερε παρά καλύτερη απόδοση κ.τ.λ |
Η σκουπα δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το πλροβλημα στη φλατζα.
Και η πτωση στην αποδοση οφειλεται αποκληστικα στο προβλημα της φλατζας.
Αν θες να βγαλεις τη σκουπα απλα για ψυχολογικους λογους (εχεις απογοητευτει απ΄τα πλροβληματα που εχει το 206 σου) τοτε καν΄το...
Αλλα ουσιαστικα δεν αλλαζεις κατι, το προβλημα σου δεν ειναι η σκουπα.
dor έγραψε: | Είναι λογικό σε καινούργια αμάξια πάντως να συμβαίνουν τέτοιου είδους προβλήματα??? το έχω 1,5 χρόνο |
Η ειλικρηνης μου αποψη..... ΟΧΙ !!! Ειδικα αυτο με τη φλατζα....
Εγω που παω να κλεισω 5ετια και 100.000 χλμ δεν μου εχει βγαλει ποτε τιποτα, μονο τριγμους. Και ΔΕΝ του φερομαι ιδιεταιρα τρυφερα....
Πραγματικα τι να σου πω; Συμβαινουν αυτα.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 12:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....
<<ΑΦΟΡΑ:
206 και 307 με κινητήρα ET3J4
ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Διαρροή λαδιού απο την πλευρά του ιμάντα χρονισμού που φαίνεται να προέρχεται από την φλάντζα κεφαλής.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ: Αφού πραγματοποιήσετε εξονυχιστικό έλεγχο είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι η διαρροή του λαδιού ΔΕΝ προέρχεται από την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, αλλά από το γρανάζι του στροφάλου. Το πρόβλημα οφείλεται σε κυρτότητα της επιφάνειας του γραναζιού με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή στεγανότητα.>>
Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 12:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περαστικα δορα.
Τωρα για το αν συμβαινουν ή δεν συμβαινουν αυτο ειναι πολυ σχετικο.
Components ειναι τα οποια καποια κομματια σε καθε παραγωγη κανουν fail. Ειναι και (σχετικα) καινουριο το μοτερ...
Παρε παραδειγμα και του τυροκομου...σε ξορκιζω να μην προχωρισει αλλο και να ειναι μονο αυτα τα προβληματα.
ε ρε αθανατε 8V...
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2006, 17:33:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φλάτζα κεφαλής?? |
|
|
dor έγραψε: | Τελικά εκτός από όλα αυτά έχει και το εξής θέλει άλλαγμα η φλάτζα κεφαλής. |
Δώρα μην στεναχωριέσαι..αυτά συμβαίνουν (ακόμη και σε γερμανικά τουτού τα οποία φημίζονται για την ποιότητα τους)
Επειδή έχω το ίδιο μοντέλο με τα 90hp να σου πώ πως μου έκαψε φλάτζα και εμένα!!Τυχαία το είχα πάει για service και μου το ανακοίνωσαν!!Και απ'ότι μου είπαν πρέπει να είχε συμβεί πρόσφατα.Αυτό όμως που θέλω να σου πώ είναι πώς μου είπαν στην Peugeot οτι σε μια μεγάλη παρτίδα 206 με τα 90 hp παρουσιάστηκε το πρόβλημα με την φλάτζα!!Πρόβλημα από το εργοστάσιο!!Το δικό μου είναι από τα πρώτα με τα 90hp (Ιανουάριος 2004).Δεν ήμουν ο πρώτος με 206 90hp ο οποίος είχα αυτό το πρόβλημα μου ανακοίνωσαν.Φυσικά μου άλλαξαν την φλάτζα δωρεάν και μου ζήτησαν και συγνώμη!!
Από τότε κάνενα πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε... κι έυχομαι να μην ξαναπαρουσιαστεί!!!! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 23:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 08:52:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | Φιλε, σε περιπτωση που εχει καψει φλαντζα τρια τινα θα πρεπει να σου συμβαινουν:
1. Να περναει το λαδι στο "παγουρι" του ψυγειου.
2. Να περναει νερο στα λαδια (βγαλε το δεικτη της σταθμης λαδιου και τσεκαρε το)
3. Θα καιει το νερο.
Η φλαντζα κεφαλης δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο. Εγω ειχα αλλαξει στα 20.000 χλμ(!!!!!!!) με συντηρητικη χρηση και κοστισε 11 ευρω + εργασια. |
θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 11:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Θελει ομως δουλιτσα μια και βγαινει το καπακι, ετσι; |
Ετσι...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 00:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε ξερω ποσο χρεωσαν εργασια μονο για τη φλαντζα γιατι την εβαλαν ολη μαζι λογω του service.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
paris Μόλις έγραψα

Ένταξη: 04 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 45
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 08:49:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 09:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την "εγχείρηση" σωστά στα είπαν.
Η φλάτζα κεφαλής βρίσκεται μεταξύ του μπλοκ του κινητήρα και της κεφαλής (μέσα στην οποία υπάρχουν οι βαλβίδες) και σκοπός της είναι να "σφραγίζει" τον θάλαμο καύσης.
Για να αλλαχθεί η φλάτζα κεφαλής πρέπει να βγει το ψευτοκόπακο της κεφαλής, και να "λυθεί" (όχι τελείως) η κεφαλή για να βγει καθώς και ο ιμάντας των εκκεντροφόρων κλπ κλπ.
για το κόστος δεν ξέρω αν είναι τόσο αλλά σίγουρα η εργασία για κάτι τέτοιο είναι αρκετή... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 11:21:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δουλεια ειναι οπως τη περιγραφει ο Μανθος. Ειναι χρονοβορα και πρεπει να γινει με ακριβεια γιατι οταν ξαναμπαινει το καπακι (κυλινδροκεφαλη) και ο ιμαντας (εκεντροφορου) θελει σωστη ρυθμηση ωστε οι βαλβιδες να ειναι σωστα χρονισμενες με τα πιστονια. (Βεβαια ολα αυτα γινονται με συγκεκριμενα εργαλεια και οχι απλα με την εμπηρια του μηχανικου)
Στη Peugeot εχουν απ΄το εργοστασιο στανταρ χρονους για τετοιες δουλειες πανω στους οποιους (χρονους) υπολογιζουν το κοστος της εργασιας.
Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 11:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Αν πας σε ανεξαρτητο συνεγειο μαλλον θα εινει φτηνοτερο.
Παντως 350 ευρο ακουγονται πολλα... |
Στέλιο μήν το λές...δέν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά...
Όταν είχα πάει παλαιότερα σε ενα άλλο αυτ/το σε απλό συνεργείο ,για την ίδια δουλειά είχα πληρώσει τότε περίπου 70,000δρχ....αυτό είχε γίνει το 2000-2001.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 12:14:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
paris έγραψε: | Παιδιά εμένα μου είπαν οτι για αλλάγη φλάτζας πρέπει να βγάλουν το καπακι της κυλινδροκεφαλής και για να συμβεί αυτό πρέπει να ξηλώσουν το μισό μοτέρ. Το ανταλλακτικό (η φλάτζα) είναι φθηνό αλλά με την εργασία θα φτάσει περίπου τα 350 ευρώ. Αν το τώρα αλλάξεις και το καπάκι του θερμοστάτη που ενδεχομένος να εμπλέκεται στο πρόβλημα το ανταλλακτικό στοιχίζει 32-35 ευρώ.
Μου τα είπαν καλά ή με δουλέυουν; |
Aν είναι για το γνωστό πρόβλημα των 1,6 16v ή των 1,4 16v που δακρύζει το καπάκι θερμοστάτη ή η φλάτζα κυλινδροκεφαλής, και να έχει λήξει η εγγύησή σου, θα πρέπει τουλάχιστον να μειώσουν το κόστος επισκευής.
Δώσε πληροφορίες μήπως διευθετηθεί το θέμα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 13:43:25 Θέμα δημοσίευσης: Κρίσιμη ερώτηση |
|
|
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.
Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.
Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.
Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.
Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.
Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|