PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ψυξη εισαγωγης για επιτευξη επιδοσεων

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 20:45:15    Θέμα δημοσίευσης: Ψυξη εισαγωγης για επιτευξη επιδοσεων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαε μου,
Εχω να σας παρουσιασω μια ιδεα τρανη ή εντελως μα εντελως μ#####α...
Very happy
Συμφωνα με την θεωρια της "εισαγωγης" του αυτοκινητου ο αερας οσο πιο κρυος τοσο πιο πυκνος.
Αυτο που εχω να προτεινω ειναι ενας τροπος ψυξης της εισαγωγης ισως και πιο χαμηλα απο 5 βαθμους κελσιου...

Η ιδεα εχει ως εξης.
1) Βρισκουμε ενα Συμπυκνωτη (για φρεον μιλαω,ω ναι..)μικρο 12βολτο για να τον συνδεσουμε στην μπαταρια του αυτοκινητου (σαν αυτων των αιρκοντισιον και των ψύκτων πχ) .
2)αφου εγκαταστησουμε το συστημα στο αυτοκινητο
τυλιγουμε την εξοδο του κομπρεσορα στο μεταλικο σωληνα πχ. της εισαγωγης
3) η Αρκετα χαμηλη θερμοκρασια της σωληνωσης (αναλογα την περισταση,ευκολα κοντα στους 0 Celsium) θα ψυχει τον εισερχομενο αερα με αποτελεσμα την συμπυκνωση του και αυξηση του ποσοστου οξυγονου Αρα και αυξηση επιδοσεων!

Το ολο συστημα μπορει να ξεκινα με εναν διακοπτη στο ταμπλο και δεν θα κοστιζε πανω απο 300ευρω μαξιμουμ*αν υποθεσω απο προσωπικη εμπειρια κατασκευης phase change αλλα για μπριζα 220v που εφτανε μεχρι -34 βαθμους....
Επισης το ολο προτζεκτ(εκτος πιθανως την εγκατασταση στο αμαξι) μπορει να γινει HomeMade ΣΧΕΤΙΚΑ ευκολα...

Δεν ξερω βεβαια αν θα αυξηθει αρκετα η επιδοση για να αξιζει τον κοπο,ή αν θα το υποστηριξει ο εγκεφαλος (αν και προφανως θα το υποστηριξει...πχ λειτουργια οχηματος σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες!

Με συγχωρητε για το μακροσκελες ποστ ,ελπιζω να μην σας κουρασα και να καταλαβατε το νοημα απο το ολο κειμενο..δυστηχως δεν ειμαι καλος στις εκθεσεις Embarassed

Splat


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ πιο απλα βαζεις αυτο....

http://www.youtube.com/watch?v=W144mgUDySI
http://www.youtube.com/watch?v=tDel10IuEN0
http://www.youtube.com/watch?v=lZnIykkudL8

Tρελο επιστημονα.... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:55:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει...


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:06:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γι αυτό έχει ακούσει κανείς τίποτα?
http://www.advancespeedshop.com/cryo2-cryogenic-intake-080110-p-10923.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:50:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει...


Για αυτο δεν ειπα για μηχανικο αλλα Ηλεκτρικο κομπρεσερι!!¨

Για το Water/meth Δεν ηξερα λολ σημερα το ειδα πρωτη φορα στην αγγελια του GFG^^
Aρα ακυρο!!^^

Απλα δεν θα εχει κατι ιδιαιτερο απο συντηρηση(οτι εχει και ενα ψυγειο πχ) και ελεγα θα αξιζει..τεσπα αρα Splat


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:52:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ηλεκτρικό από πού νομίζεις παίρνει ρεύμα; Wink Το δυναμό καταναλώνει και αυτό έργο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,054s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on