Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 20:45:15 Θέμα δημοσίευσης: Ψυξη εισαγωγης για επιτευξη επιδοσεων |
|
|
Λαε μου,
Εχω να σας παρουσιασω μια ιδεα τρανη ή εντελως μα εντελως μ#####α...
Συμφωνα με την θεωρια της "εισαγωγης" του αυτοκινητου ο αερας οσο πιο κρυος τοσο πιο πυκνος.
Αυτο που εχω να προτεινω ειναι ενας τροπος ψυξης της εισαγωγης ισως και πιο χαμηλα απο 5 βαθμους κελσιου...
Η ιδεα εχει ως εξης.
1) Βρισκουμε ενα Συμπυκνωτη (για φρεον μιλαω,ω ναι..)μικρο 12βολτο για να τον συνδεσουμε στην μπαταρια του αυτοκινητου (σαν αυτων των αιρκοντισιον και των ψύκτων πχ) .
2)αφου εγκαταστησουμε το συστημα στο αυτοκινητο
τυλιγουμε την εξοδο του κομπρεσορα στο μεταλικο σωληνα πχ. της εισαγωγης
3) η Αρκετα χαμηλη θερμοκρασια της σωληνωσης (αναλογα την περισταση,ευκολα κοντα στους 0 Celsium) θα ψυχει τον εισερχομενο αερα με αποτελεσμα την συμπυκνωση του και αυξηση του ποσοστου οξυγονου Αρα και αυξηση επιδοσεων!
Το ολο συστημα μπορει να ξεκινα με εναν διακοπτη στο ταμπλο και δεν θα κοστιζε πανω απο 300ευρω μαξιμουμ*αν υποθεσω απο προσωπικη εμπειρια κατασκευης phase change αλλα για μπριζα 220v που εφτανε μεχρι -34 βαθμους....
Επισης το ολο προτζεκτ(εκτος πιθανως την εγκατασταση στο αμαξι) μπορει να γινει HomeMade ΣΧΕΤΙΚΑ ευκολα...
Δεν ξερω βεβαια αν θα αυξηθει αρκετα η επιδοση για να αξιζει τον κοπο,ή αν θα το υποστηριξει ο εγκεφαλος (αν και προφανως θα το υποστηριξει...πχ λειτουργια οχηματος σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες!
Με συγχωρητε για το μακροσκελες ποστ ,ελπιζω να μην σας κουρασα και να καταλαβατε το νοημα απο το ολο κειμενο..δυστηχως δεν ειμαι καλος στις εκθεσεις

θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 12:55:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:50:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Αυτό που προτείνεις φίλε δεν... Για να ψύξεις τον αέρα ουσιαστικά κλέβεις έργο από την μηχανή, αν βάλεις στην εξίσωση και τις διάφορες απώλειες το ισοζύγιο κάθε άλλο παρά θετικό θα βγει... |
Για αυτο δεν ειπα για μηχανικο αλλα Ηλεκτρικο κομπρεσερι!!¨
Για το Water/meth Δεν ηξερα λολ σημερα το ειδα πρωτη φορα στην αγγελια του GFG^^
Aρα ακυρο!!^^
Απλα δεν θα εχει κατι ιδιαιτερο απο συντηρηση(οτι εχει και ενα ψυγειο πχ) και ελεγα θα αξιζει..τεσπα αρα 
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 13:52:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ηλεκτρικό από πού νομίζεις παίρνει ρεύμα; Το δυναμό καταναλώνει και αυτό έργο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|