PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Ανοιγμα A/C ?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 00:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον χειμώνα το ανάβουμε κυρίως για να λιπαίνεται ο συμπιεστής και οι σωληνώσεις.

Με το να λειτουργείς τον ανεμιστήρα φυσικά και μειώνεις τους μύκητες που αναπτύσσονται όταν απενεργοποιήσεις το A/C. Εξατμίζεται η υγρασία που θα δημιουργηθεί στο κύκλωμα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 01:02:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κυριοι και γω σαν ψυκτικος συμφωνω οτι δεν πρεπει να δινεις με πολλες στροφες του συμπιεστη...Οσον αφορα την "σειρα" των κινησεων δεν ισχυει κατι τετοιο οπως θες το κανεις εξαλλου αν δεν ανοιξει μο ανεμιστηρας δεν ανοιγει ουτε το a/c οποτε μια η αλλη./..Την ανακυκλωση την βαζουμε για να μην τραβαει το αυτοκινητο απεξω ζεστο αερα και ταλαιπωρειται ιοπ πολυ να παγωσει τον αερα. κανει κυκλο τον ηδη κρυο αερα που εχει η καμπινα.Οσον αφορα την μυρωδια μια καλη λυση περαν του φιλτρου(το οποιο δεν αφηνει απεξω τις μυρωδιες να μπουν μεσα,στην ανακυκλωση δεν κανει τπτ!~!)ειναι αφενος το σπρει αλλα μετα ειναι να αφηνεις για λιγο,αφου κλεισεις to a/c,θερμανση και να το αφησεις για κανα λεπτο για να εξατμιστει η υγρασια απο το στοιχειο του a/c και τους αεραγωγους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 07:19:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 08:57:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από την στιγμή που το A/C συνεχώς ανοίγει και κλείνει μόνο του όταν:
1. έρθει στην επιθυμητεί θερμοκρασία
2. έχεις ταχύτητα και χαμηλές στροφές μέχρι να ανέβουν οι στροφές
3. ανοίγεις απότομα το γκάζι πχ με 2α
ποιος ο λόγος να το ανοιγοκλείνουμε μόνο στο ρελαντί?
Εγώ πάντως στα τόσα χρόνια δεν έχω καμιά σειρά στο πως και πότε το ανοίγω. Αν ήταν να χαλάσει θα το είχε κάνει ήδη. Απλά πέρυσι είχα συμπληρώσει λάδι στον συμπιεστή. Όποιοι έχουν αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο να το έχουν και αυτό στα υπόψην τους σε περίπτωση που πέσει η απόδοσή του.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
o-400 (vasilis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 8v (1.6 16v) 1997

Ένταξη: 10 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: samos/lamia

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 10:33:56    Θέμα δημοσίευσης: ......... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνηθως εαν παρατηρησουμε μειωμενη αποδοση στην ψυξη σε αυτο φταιει το φρεο!!η απο καπου μπορει να εχει χασει λιγο η απλα να θελει αλλαγη.εαν κανω λαθος καπου διορθωστε με.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 10:57:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα μια μικρη απωλεια μετα την 4 ετια ειναι δικαιολογημενη...Αλλα μιλαμε της ταξεος των 20 30 γραμαριων...Παραπανω μαλλον κατι δεν παει καλα....Λαδι βαζουμε μαζι με το φρεον οποτε απλα σου εκανε συμπληρωμα...τωρα εχει σημασια το ρελαντι γιατι ο συμπιεστης κοβει στις 5000 αλλα και μεχρι τις 5000 ειναι παρα πολυ να του δινεις ξαφνηκα απο την ακινησια που ειναι τοσες πολλες...Αμεσα ζημια δεν θα εχεις αλλα μακροπροθεσμα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 11:22:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φρέον άλλαξα πρώτη φορά αν θυμάμαι καλά στα 4 χρόνια προληπτικά χωρίς να έχω πρόβλημα. Πέρυσι είχε πέσει ξαφνικά αισθητά η απόδοση. Με αλλαγή του φρέον δεν βελτιώθηκε οπότε βγήκε ο συμπιεστής και αλλάχτηκε το λάδι. Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα στην απόδοση.
Αυτό που λες για το άνοιγμα στις πολλές στροφές δεν νομίζω να ισχύει. Θα σου πω ότι εθνική με 140km και 4.000 στροφές το A/C ανοιγοκλείνει συχνά. Εκτός αν υπάρχει άλλο σύστημα όταν ανοιγοκλείνει μόνο του και δεν είναι το ίδιο όταν το κάνουμε με το χέρι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2007, 12:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 09:05:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!

Απλά, όπως γράφω και στο παραπάνω ποστ, την πρώτη φορά άλλαξα το φρέον προληπτικά για καλύτερη συντήρηση (όπως το αντιψυκτικό και τα υγρά φρένων). Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στο φρέον.
Απ' ότι κατάλαβα ασχολείσαι με A/C. Μπορείς να μας πεις που οφείλεται ότι μερικές φορές για λίγα sec ακούγεται ένα γρύλισμα από τον συμπιεστή. Επίσης τι είναι αυτό που χαλάει στον συμπιεστή και δεν επισκευάζεται παραμόνο με αλλαγή που κοστίζει αρκετά ευρώ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 10:23:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink

Μήπως αυτό με το άνοιξε κλείσε είναι στον κλιματισμό?Γιατι άλλο ένα απλό air conticion και άλλο clima Wink


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 10:28:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Tο ιδιο συστημα ακριβως ειναι απλα λεω τι κανει και τι οχι...Δεν σημαινει οτι κατι θα γινει αναγκαστικα....Και freon γιατι αλλαξες?Μηπως εληξε το προηγουμενο? Wink Ασε τετοια παπαριλικια λενε οι "μαστορες" για να σε χρεωνουν τσαμπα...και γω τα κανω αυτα αμα βλεπω τον αλλο πολυ επιστημονα... Very happy !!!!

Απλά, όπως γράφω και στο παραπάνω ποστ, την πρώτη φορά άλλαξα το φρέον προληπτικά για καλύτερη συντήρηση (όπως το αντιψυκτικό και τα υγρά φρένων). Δεν ξέρω αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στο φρέον.
Απ' ότι κατάλαβα ασχολείσαι με A/C. Μπορείς να μας πεις που οφείλεται ότι μερικές φορές για λίγα sec ακούγεται ένα γρύλισμα από τον συμπιεστή. Επίσης τι είναι αυτό που χαλάει στον συμπιεστή και δεν επισκευάζεται παραμόνο με αλλαγή που κοστίζει αρκετά ευρώ?


Το κύκλωμα του A/C δεν χρειάζεται συντήρηση όπως και το φρεον δεν χρειάζεται αλλαγή.
Ο μόνος λόγος που θα αλλάξεις ή θα συμπληρώσεις είναι εάν έχεις διαρροή οπότε και κάνεις ένα από τα δύο ανάλογα το πρόβλημα.
Ο θόρυβος συνήθως είναι από της βαλβίδες του συμπιεστή στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας.
Αυτό που μπορεί να χαλάσει σε έναν συμπιεστή και θα πρέπει να αλλαχτεί είναι να μην λειτουργεί ή πλάκα μεταβλητής συμπίεσης με αποτέλεσμα να μην ανεβάζει πίεση οπότε και δεν έχει απόδοση.
Αυτό που χαλάει συνήθως είναι το ρουλεμάν τις τροχαλίας το οποίο και υπάρχει και σαν ανταλλακτικό και αλλάζει.
Pugobios έγραψε:
Touristas έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο.Όλα αυτα που λέτε ότι ανοίγει και κλείνει μόνο του κτλ πώς ακριβώς γίνοντε?Υπάρχη πλακέτα μέσα στον κομπρέσορα που κάνει αυτή τη δουλειά η βρίσκετε κάπου αλλού?Επεοδή εμένα είναι παλιό το σκάφος παίζει να έχω πρόβλημα όταν το βάλω Confused



Touristas έγραψε:

Όταν ταξιδεύεις και η θερμοκρασία φτάσει στους βαθμούς που ο θερμοστάτης κόβει το A/C θα σταματήσει και μετά από λίγο θα ξαναπάρει και πάλι.


Wink

Μήπως αυτό με το άνοιξε κλείσε είναι στον κλιματισμό?Γιατι άλλο ένα απλό air conticion και άλλο clima Wink

Το ίδιο πράμα είναι δεν αλλάζει τίποτα εκτός από τα επιπλέον μοτέρ διανομής αέρα και τους αισθητήρες που έχουν τα Clima
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 13:01:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το γρυλισμα δεν εινα απο τις βαλβιδες του συμπιεστη γιατι απλα δεν εχει!!!!Ειναι rotary πως ειναι τα wankel της mazda...Καπως ετσι λειτουργει και χρησιμοποιειται κατα κορον γιατι ειναι πιο αξιοπιστος και το βασικοτερο ειναι κατα πολυ μικροτερος σε ογκο...Συμπιεστες με εμβολα και βαλβιδες μονο σε επαγγελματι κα ψυγεια πανω απο 25 τμ χωρου...Το γρυσισμα που ακους ειναι η εξισσοροπιση της πιεσης αναμεσα σε συμπηκνωτη(το ψυγειο με τα βεντιλατερ μπροστα στο αμαξι..)και του εξατμηστη (μεσα στην κονσολα) γιαυτο και τ ακους για ελαχιστα....Μετα σε οτι αφορα το clima ειναι σχεδων το ιδιο(στην ψυξη) οπως και το a/c απλα ειναι ρυθμησμενο να κοβει σε μεγαλλητερη θερμοκρασια εξατμηστη...Δηλαδη το a/c δουλευει μεχρι το στοιχειο μεσα στην κονσολα να πιασει -1 και μετα κοβει μολις παει +1 ξαναπαιρνει και παει λεγοντας (γιαυτο παντα ανοιγουμε ανακυκλωση οταν δουλευει κλιματισμος...) αλλα δεν μετραει καθολυ την θερμοκρασια στην καμπινα γιαυτο και δεν εχει καποιο θερμοστατη που να του οριζουμε εμεις καποια θερμοκρασια που θελουμε....Το clima μετραει μεν και το στοιχειο αλλα πιο πολυ την καμπινα και ανοιγει η κλεινει τον συμπιεστη αναλογα γιαυτο το clima μπορει πχ σε 10 λεπτα (σε ακινησια με ρελαντι παντα) να ανοιξει και να κλεισει 10 φορες ενω στις ιδεις συνθηκες το a/c θα κλεισει 5 φορες...Αυτες ειναι οι διαφορες βασικα...Στην θερμανση παλι λειτουργει οπως και το οικιακο a/c εχει βαλβιδα η οποια αλλαζει τον κυκλο της ψυξης δηλαδη ο εξατμηστης παει εξω και ο συμπυκνωτης μεσα και ετσι εχουμε ζεστη...Επισης το clima συνυθως εχει πιο μεγαλη φθορα γιατι εχει και πιο πολυ μελαλη χρηση ο συμπιεστης ενω στα απλα το χειμωνα ζεσταινει η καμπινα με τα νερα του μοτερ....Ελπιζω να μην τα καταλαβαινω μονο εγω αυτα που γραφω....!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 14:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς αυτό ενοούσα Γιάννη Wink Σε μένα που δεν είχε το σκάφος air contition δεν υπάρχουν αισθητήρες οπότε δεν θα κλείνει το aircontition Wink Τώρα αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό Rolling eyes


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 14:37:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το εβαλες μετα?Αν ναι στανταρ εχει αισθητηρα πανω στο στοιχειο περαν της σωστησ λειτουργειας ειναι και θεμα ασφαλειας να μην κλεινει αποκλειεται...απο κατασκευης τουλαχιστον αλλιως αν εκανε καποιοσ την πατατιτσα του θα φανει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 14:47:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συμπιεστές που έχουν τα αυτοκίνητα είναι εμβολοφόροι κι έχουν και βαλβίδες δεν είναι rotary
Θα βγάλω φώτο να δείτε.
Το clima δεν λαμβάνει υπΆ όψει την θερμοκρασία καμπίνας για να κόψει αλλά για να ρυθμίσει την ταχύτητα του ανεμιστήρα και το ποσοστό ανάμιξεις ζεστού / κρύου.

Ακόμα και μετά να το έχεις βάλλει το A/C έχει κι εκείνο θερμοστάτη με την διαφορά ότι σε αυτό γίνεται ρύθμιση κατά την τοποθέτηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 14:58:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εχεις φωτο βαλε γιατι επιμενω οτι ειναι rotary....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 16:21:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Το εβαλες μετα?Αν ναι στανταρ εχει αισθητηρα πανω στο στοιχειο περαν της σωστησ λειτουργειας ειναι και θεμα ασφαλειας να μην κλεινει αποκλειεται...απο κατασκευης τουλαχιστον αλλιως αν εκανε καποιοσ την πατατιτσα του θα φανει....

Το air contition δεν έχει μπεί ακόμα.Τηα άλλη εβδομάδα θα μπεί επάνω και το μόνο που έχω είναι ο κομπρέσορας απο σαχο 16βου.Τα ψυγεία και τα 2 θα γίνουν χειροποίητα παραγγελία.Ο αισθητήρας που λές που ακριβώς βρίσκετε?Γιατι άν είναι μέσα στην καμπίνα εγω δεν τον έχω Wink


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 18:38:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα θα μπει με την υπολοιπη εγκατασταση ειναι μεσα στην κονσολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 18:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα κονσόλα δεν έχω και ούτε υπάρχη περίπτωση να κουμπόσω απο rallye γιατί απλά δεν ταιριάζει με τίποτα.Αυτο που θέλω να μάθω είναι άν θα δουλέψει σωστά χωρίς αισθητήρες Rolling eyes


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2007, 19:50:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν με επιασες...ειναι στο κοματι που θα μπει στην κονσολα σου μεσα...δεν ειναι στην κονσολα καθεαυτη...ειναι πανω στο στοιχειο που θα σου βαλουν μεσα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1973s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on