Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 07:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | pezomania έγραψε: | Αν αλάξουμε εισαγωγή και βάλουμε από rallye, το αμάξι θα χάσει, λόγο μικρότερης πεταλούδας που έχει το rallye σε σχέση με το δικό μας!!
|
Εγώ γιατί ξέρω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο;
Ο Πολίτης που έβαλε εισαγωγή από Rallye μου είπε ότι είναι αποδοτικότερη γιατί έχει μεγαλύτερης διαμέτρου πεταλούδα-εισαγωγή. |
Ο Πολίτης έπρεπε να βάλει από rallye πεταλούδα, γιατί είναι με ντίζα και όχι ηλεκτρονική όπως η δικιά μας!!!
Σαν διάμετρο πεταλούδας, του 206 είναι μεγαλύτερη!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 08:49:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνο, μήπως έχεις κανένα κωδικό από την σκούπα της PS ?
Υπάρχει άλλη για 1.4 και άλλη για 1.6 ή είναι για όλα μία ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 23:42:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ivang έγραψε: | Πάνο, μήπως έχεις κανένα κωδικό από την σκούπα της PS ?
Υπάρχει άλλη για 1.4 και άλλη για 1.6 ή είναι για όλα μία ? |
κανονικα αλλη ειναι αυτη για 1400 και αλλη για 1600 .
εχει διαφορα στο σχημα και στις καμπλυλες οπως και στα πατηματα εκει που θα κατσει δηλ. οταν τοποθετηθει.
Παρα πολλοι ομως δινουν την σκουπα που ειναι για 1600 και στους 1400αρηδες (επειδη ψιλομπαινει με μια μικρη ταλαιπωρεια) χωρις φυσικα να τους το λενε.
αποτελεσμα : να μην καθεται πολυ καλα και οπως πρεπει παρα μονο αν την ζορισεις , κοψεις , ραψεις, κ.λ.π
τυπικο παραδειγμα η σκουπα του στεφανου svstouk που ηταν για 1600 και ο ανθρωπος εχει 1400.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2003, 07:22:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | τυπικο παραδειγμα η σκουπα του στεφανου svstouk που ηταν για 1600 και ο ανθρωπος εχει 1400. |
Ωχ !
Και έλεγα γιατί δε μπαίνει, γιατί δε μπαίνει......αλλά την έβαλα τελικά.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Johnny (Γιάννης) Μέλος
Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2003, 16:51:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκουπα & 1.6 16v:Do it your self-Εντυπωσεις. |
|
|
Άψοξο POST Judger! Τόσο στο περιεχόμενο όσο και στον τρόπο που γράφεις. Νομίζω ότι και εγώ προς την ίδια κατεύθυνση θα πάω κατά τον Νοέμβρη...Καλοτάξιδο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2003, 19:59:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | παδια η σκουπα θα φτιαχτει στην πατρα, χωρις να εχω περισσοτερες πληροφορίες ακομα...
Οσο για τους σωληνες του air-condition το εχω και εγω απορεια, αλλα προφανως ο μηχανικός που θα το κανει κατι εχει υποψην του...
Παντως το air-condition δεν βγαινει...
Απο οσο φανταζομαι πιθανο να φτιαχτει σκουπα όπως του cup η οποια δεν ειναι οριζόντια αλλά κάθετη...
Μολις έχω πληροφορίες θα ενημερώσω... |
Σκουπα πατεντα στην Πατρα???
Πληροφοριες οπωσδηποτε και μαλιστα και απο ποιον θα φτιαχτει αν ειναι δυνατον?
Αφου αναγκαστικα εχω στενους δεσμους με την πατρα...να το εκμεταλευτω....
Κατι για 170ps πηρε το ματι μου πως θα βγουν
Αν το rallye εχει και μικροτερη πεταλουδα,πως τα βγαζει τοσα αλογα ρε παιδια αφου εμεις ειμαστε παντου καλυτεροι
Η λυση ειναι να τις βγαλουμε εξω να τις μετρησουμε..........
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 10:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: |
Αν το rallye εχει και μικροτερη πεταλουδα,πως τα βγαζει τοσα αλογα ρε παιδια αφου εμεις ειμαστε παντου καλυτεροι
Η λυση ειναι να τις βγαλουμε εξω να τις μετρησουμε.......... |
Δεν είμαστε παντού καλύτεροι, το rallye έχει πιο άγριους εκκεντροφόρους και πολλλλλύ καλύτερη εξαγωγή!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 16:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε καισαρα τα 170 δεν ξερω αν θα βγουν παντως οι μετατροπες ειναι: colombo-bariani 260/9.4, superchips, Gr.N εξατμιση 54mm με 52 τελικο, χοανη και μαλλον στις 26 μπαινει για πλανισμα 2 ή 3/10, ροϊκη, τορναρισμα πεταλουδας (3mm αν θυμαμαι καλα), χταποδι 4-1, καταλυτη...
το καρο θα ειναι μεσα 10 μερες περιπου καθως θελει κατι συμαζεματα, σασμαν 14/60 με shortshift μαλλον και κατι αλλα ψιλα...
οσων αφορα την σκουπα θα δουμε τι εχει σκεφτει ο μηχανικος και μολις εχω νεα, φωτο με την ψηφιακη και α τις βαλω στο site...
Λιγο υπομονη λοιπον (καθως ακομα εχουμε και το dipollution fault λογω τελειωμενου καταλυτη...)
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 19:54:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | φιλε καισαρα τα 170 δεν ξερω αν θα βγουν παντως οι μετατροπες ειναι: colombo-bariani 260/9.4, superchips, Gr.N εξατμιση 54mm με 52 τελικο, χοανη και μαλλον στις 26 μπαινει για πλανισμα 2 ή 3/10, ροϊκη, τορναρισμα πεταλουδας (3mm αν θυμαμαι καλα), χταποδι 4-1, καταλυτη...
Λιγο υπομονη λοιπον (καθως ακομα εχουμε και το dipollution fault λογω τελειωμενου καταλυτη...) |
Καλο χειμωνα.......
Σε θαυμαζω για το βελτιωτικο σου κουραγιο!!!
Ολα καλα αλλα πως τελιωσε ο καταλυτης????
Εκτος απο το Antipolution Fault βγαζει κανενα αλλο προβλημα?Δηλαδη τραβαει κανονικα?Λεω μηπως μπαινει σε safe mode.
Εγω καπακι δεν θα πειραζα παντως και γιατι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες και γιατι απο συμπιεση καλα παμε,λεφτα για ακριβες βενζινες δεν δινω και τα πειρακια μου την σπανε,αποψη μου.Αλλα ειμαι περιεργος να δω το αποτελεσμα των παροντων μα και των μελοντικων μετατροπων...
Για το χταποδι δες την αποψη μου και την εμπειρια μου στο topic αφαιρεση καταλυτη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 09:25:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καρο μπαινει σε safe mode αλλα οχι συνεχεια. οταν μπαινει παντως δεν παει βημα, ειναι πολυ ψοφιο.
ο καταλυτης μαλλον τα επαιξε λογω υπερβολικων καυσαεριων. εγω υποθετω πως λογω του αυξημενου καυσιμου το καρο να δινει και καμια ακαφτη που και που οπου δεν προλαβαινει να καει τοσο κοντα που ειναι ο καταλυτης στο μοτερ και γι αυτο τον χαλασαν. επισης το καρο εχει τρελο backpressure (τα καυαερια τα πεταει με πολυ δυναμη) και σκεφτομαι πως μπορει να εχει σπασει και τα διαφράγματα του... θα δειξει...
οσο για το χταποδι συμφωνω μαζι σου. Επειδη το Gr.N φτιαχτηκε στον παπαδοπουλο εκει θα φτιαχτει και το χταποδι και καταλυτη αγωνιστικο συμφωνα με τις προδιαγραφες του μοτερ, οπως δηλαδη εχει φτιαχτει και η υπολοιπη εξάτμιση... Πιστευω πως αρχες σεπτεμβρη να εχουμε ωραια και θετικα αποτελεσματα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timkoul (Timos) Μόλις έγραψα
106 Rallye 16v
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Οκτ 2003, 13:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπ νατος ο ανθρωπος μου!!!
kouzman βλεπω ψωνιζεις απο το Νικο (R&S) η οχι; Οι Colombo που λες ειναι οι γνωστοι για το 106 που κανουν και για 206; Αν ναι υπηρχε κι ενα σετ 280/10,2 - 270/9,4 που ειναι πιο δυνατοι και ομοιας ηπιας λειτουργιας. Στειλε pm με λεπτομερειες αν θες. Πιθανον να σε ενδιαφερουν αυτα που θα σου πω....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2003, 10:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε τιμο για μεγαλυτερους εκκεντροφορους δεν το βλεπω. Ολοι οι μηχανικοι αυτο ειπαν. Ειδη αυτοι που φοραω για το μοτερ ειναι κανιβαλοι, τρεμοπαιγματα, αστεθες ρελαντι κλπ κλπ.
αυτοι μπορει να θεωρουνται 1ο σταδιο εκκεντροφοροι για ραλλυ επειδη ειναι 260 μοιρες αλλα το ραλλυ ξεκινα απο τις 240 περιπου και οχι απο τις 210 που ξεκινα το μοτερ του 206. Για να καταλαβεις βελτιωση για το μοτερ του 206 ειναι οι εκκεντροφοροι του ραλλυ με πολυ καλα αποτελεσματα.
Φαινομενικα τα μοτερ εχουν πολλα κοινα αλλα τελικα εχουν αρκετες διαφορες. Σκεψου οτι εγω μαμα εχω 10.8 συμπιεση ενω τα ραλλυ 10.4.
Στοχος ειναι να παει η συμπιεση στο 11.5 περιπου ωστε να δουλεψουν σωστα οι CB (και το αυτοκινητο εχει παει σε διαφορους μαστορες και λενε ολοι τα ιδια στεργιου, superchips κλπ κλπ) να φυγει το ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ συστημα χταποδιου καταλυτη και να μπει ενα σωστο και φυσικα να μπει το 14/60 γραναζι ωστε να παρει και αλλα μπαμ...
Εν αναμονη των εξελιξεων...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timkoul (Timos) Μόλις έγραψα
106 Rallye 16v
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 09:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον κατ' αρχην τα Rallye μαμα ειχαν 10,8 συμπιεση με την αρχικη φλαντζα και 10,6 περιπου με την μεταλλικη.
Μετα 11,5 ειναι πολυ για τους CB που εχεις. Καλυτερα να μεινεις κοντα στο 11,2. Και με μαμα συμπιεση μια χαρα θα δουλεψουν.
Στο σετ που λεω εγω αλλαζει μονο ο εκκ. εισαγωγης. Ο εξαγωγης ειναι ο ιδιος και στα δυο.
Το παιχνιδι ολο παιζεται στον καταλυτη. Το ξερω γιατι ειχα παρομοιο προβλημα. Βρες τον ιδανικο αγωνιστικο καταλυτη για το μοτερ, διατομη εξατμισης και διχαλο (προαιρετικο). Για χταποδι δεν ξερω αν χρειαζεται. Σε μενα δεν εχει αλλαχτει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 09:53:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνησω με τον Τιμο...Οσο για το θεμα της πεταλουδας που προαναφερθηκε το 106 εχει 60,αν θυμαμαι καλα(αν κανω λαθος τοτε ειναι 54αρα σιγουρα).
Γιαννη εγω επιμενω οτι αν σου εκανα ροικη εξελιξη,μαλλον στα εκαναν σκ**α...Το καπακι ειναι εξαιρετικο και παρα πολυ ευκολο να κανεις ζημεια.Σκεψου οτι ενα 106 εχει θεωρητικη πληρωση 80-85% και το καπακι του 206,που ειναι πολυ καλυτερο,μπαινει αυτουσιο χωρις πειραγματα στι kit car! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 10:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Θα συμφωνησω με τον Τιμο...Οσο για το θεμα της πεταλουδας που προαναφερθηκε το 106 εχει 60,αν θυμαμαι καλα(αν κανω λαθος τοτε ειναι 54αρα σιγουρα).
Γιαννη εγω επιμενω οτι αν σου εκανα ροικη εξελιξη,μαλλον στα εκαναν σκ**α...Το καπακι ειναι εξαιρετικο και παρα πολυ ευκολο να κανεις ζημεια.Σκεψου οτι ενα 106 εχει θεωρητικη πληρωση 80-85% και το καπακι του 206,που ειναι πολυ καλυτερο,μπαινει αυτουσιο χωρις πειραγματα στι kit car! |
Πές τα Στέλιο για το καπάκι!!!
Εγώ πάντως προτιμώ την λύση της Peugeot SPort στο θέμα των εκκεντροφόρων που είναι 272 μοιρες συμμετρικά με 9,4 βύθισμα
Σύντομα στις οθόνες σας !
Γιάννη θέλω να μου πείς τί κοφτη έχεις... Οσο για το 14/60 θέλω να μου πείς αν έχει μεγαλους ή μικρούς πλανήτες δορυφόρους... και πρόσεξε μήν είναι εκ νέου πρεσσαρισμένο σε μεγάλη χελώνα γιατι απλα ΔΕΝ αντέχει... το δικό μου τα έφτυσε στους 2 μήνες για αυτό και θα μπεί το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ 13/59 που απλά αντέχει
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 15:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε τιμο, οσων αφορα το χταποδι - καταλυτη στα 206 ειναι πονεμενη ιστορια. εχουν τον καταλυτη επανω στην πολλαπλη και αυτο απλα το σκοτωνει το μοτερ οτι και να του κανεις. Η υπολοιπη εξατμιση ειναι ενα εκπληκτικο συστημα Gr.N που εφτιαξε ο παπαδοπουλος και εχει παρει τα ευσημα απο πολυ κοσμο που το εχει δει...
Ο κοφτης ειναι κοντα στις 7500 περιπου. Πληροφοριες για το γραναζι δεν εχω ακομα...
Το σιγουρο ειναι πως οι εκκεντροφοροι για να δουλεψουν θελουν συμπιεση. Με την μαμα συμπιεση οι εκκεντροφοροι δεν αποδιδουν καλα. Αυτο μου το εχουν πει τουλαχιστο 4 μηχανικοι. Τωρα το ακριβες νουμερο στο οποιο θα φτασει η συμπιεση ακομα δεν το ξερουμε αλλα το υπολογίζουμε να ειναι κοντα στα 11.5.
Η πεταλουδα ειναι δοκιμασμενη λυση σε αυτο το μοτερ σε ενα xsara το οποιο φορωντας χταποδι, καταλυτη συρματινο, εξατμιση, πεταλουδα ανοιγμενη, σκουπα, και 14/60 το αυτοκινητο σκοτωνε...
Παιδια αυτο που περιμενουμε τωρα ειναι να γινει το auto exelixis για να κοιταξουμε και κατι τελευταιες λυσεις ωστε να προχωρησει το καρο σε περαιτερω εξελιξη. Ισως κινηθουμε τελειως διαφορετικα στο ειδος της μετατροπης για αποδοση της ταξεως των 190-200ps...
Περισσοτερες πληροφορίες συντομα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2003, 15:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην πας πανω απο 150-160 γιατι θα μπλεξεις πολυυυυυ ασχημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 09:04:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε στελιο με κανετε τωρα να μαρτυρησω τα μυστικα μου...
η ιπποδυναμη αυτη δεν θα βγει ουτε σαν ατμοσφαιρα ουτε σαν τουρμπο...
Μεγαλη πιθανοτητα να κινηθουμε στην χημικη υπερτροφοδοτηση, κοινως νιτρο. Και δεν μιλάω για ένα συστηματακι παει και τελειωσε. Μιλαω για ενα υπερπληρες κιτ με ολα τα παρελκόμενα ασφαλειας και αξιοπιστιας και ισως και ρυθμισημότητας. Το πιο πιθανο συστημα ειναι το power fogger της NOS που ειναι υγρου τυπου και παρελκομενα του στυλ RPM window switch, purfe valve, fuel cut switch, progressive nitrous controller etc etc. Το συστημα θα ξεκινησει μαλλον με +30 μπεκ και μετα θα παει για το +50 μεχρι να δουμε πως συμπεριφερεται το καρο... Απο εκει και περα βλεπουμε.
Τωρα μην μου πειτε το νιτρο ειναι μονο για ευθειες, το καρο δεν θα στριβει, το καρο το ενα το καρο το αλλο... Νομιζω πως ειμαι ξεκαθαρος για τον προσανατολισμο του αυτοκινητου, ο οποιος ειναι ΝΑ ΣΠΑΩ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ....
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
timkoul (Timos) Μόλις έγραψα
106 Rallye 16v
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Οκτ 2003, 09:33:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε kouzman αν ο καταλυτης δεν φυγει απο κει που λες, δεν βλεπω τροπο να φτιαχτει ενα δυνατο μοτερ με τοση συμπιεση. Αν βαλεις εναν καλο αγωνιστικο στην κλασσικη θεση θα εχεις προβλημα; Στα 206 του cup τι κανουν μ' αυτο το θεμα;
Εγω καποια στιγμη ειχα ενα καταλυτη remus ο οποιος μαλλον ειχε μπουκωσει, η κατι τετοιο και με CB 280/270 ειχα τρελλα πειρακια στις 6200-6800. Το οποιο σημαινει οτι αν συνεχιζα ετσι συντομα πηγαινα για σπασιμο. Και με συμπιεση 11,2 αυτο. Φαντασου τι θα γινοταν με 11,5. Αποδοση τοτε μολις 142 ιππους. Αργοτερα ακολουθησα δραστικοτερες λυσεις...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|