PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βοήθεια για πρόβλημα με εγκέφαλο 307 - ανεκδιήγητο συνεργείο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gor 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 17:35:31    Θέμα δημοσίευσης: Βοήθεια για πρόβλημα με εγκέφαλο 307 - ανεκδιήγητο συνεργείο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρετε... Λέγομαι Γιώργος. Πρόσφατα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο 307 του 2002 (1600cc) μεσω αγγελίας. Κατ'αρχάς, να εξηγήσω ότι είμαι άσχετος από αυτοκίνητα και όλες μου τις κινήσεις - αγορές στον χώρο του αυτοκινήτου τις πραγματοποιούσα πάντα με τυφλή εμπιστοσύνη σε έναν πολύ δικό μου άνθρωπο ο οποίος διατηρεί συνεργείο αυτοκινήτων αρκετά σύγχρονων προδιαγραφών και αρκετά επιτυχημένου απο πλευράς πελατείας / προσεύλευσης κόσμου.

Αφού το αγόρασα, μια από τις πρώτες μου κινήσεις ήταν να αλλάξω το εργοστασιακό ραδιοcd με ένα aftermarket (sony) στο εν λόγω συνεργείο. Λίγες ημέρες αργότερα, και ενώ μέχρι τότε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, το αυτοκίνητο έμεινε. Το αντιλήφθηκα όταν πατώντας το κουμπί του κλειδιού για να ανοίξουν οι κλειδαρίες δεν γινόταν τίποτα. Ούτε τα φλάς αναβαν ούτε οι κλειδαριές ανοίγαν (παρά μηχανικα, με χρήση του κλειδιού δηλαδή και μόνον αυτή του οδηγού), ούτε τα φώτα του ταμπλώ άναβαν με την περιστροφή του κλειδιού στη μίζα. Η κατάσταση μου έμοιαζε σαν νεκρή μπαταρία.

Το ίδιο είπε και ο τύπος που οδηγούσε τον γερανό της ασφαλιστικής και ήρθε να παραλάβει το αυτοκίνητο προς μεταφορα. Εκείνος δοκίμασε να τροφοδοτήσει τη μπαταρία με ρεύμα δικής του μπαταρίας. Σε αυτή τη περίπτωση τα λαμπάκια του ταμπλώ ανάβαν με τη περιστροφή του κλειδιού, η μίζα έδινε, αλλα το αμάξι δεν έπερνε μπρος. Έφαγε αρκετές μιζιές ώσπου να απελπιστεί ο τύπος και να μου το μεταφέρει τελικά εκεί που του είχα ζητήσει - στο εν λόγω συνεργείο.

Εκεί, μέσω του διαγνωστικού μηχανήματος του μάστορα, και με την συνδρομή ενός ατόμου το οποίο μου παρουσιάστηκε πως δουλεύει στη Peugeot, μου γνωστοποιήθηκε ότι το αυτοκίνητό μου είχε "κάψει εγκέφαλο και κεντρική μονάδα" και ότι αυτό μπορούσε να αποδοθεί σε:

α) τυχαία συγκυρία (το αυτοκίνητο το είχε ο προηγούμενος κάτοχος 7 χρονια και η βλάβη παρουσιάστηκε σε εμένα που είχα κάνει 70 χιλιόμετρα με αυτό)
β) την αλλαγή του ραδιοcd (να τονίσω ότι το και το μητρικό και αυτό της sony έχαναν τις μνήμες μόλις έσβηνε το αυτοκίνητο)
γ) τις μιζιές που έσκασε ο τύπος της ασφαλιστικής που μετέφερε το αυτοκίνητο (κάτι που δεν εξηγεί γιατί το αυτοκίνητο δεν έπερνε εμπρός πρίν καταφτάσει ο γερανός)

Η βλάβη εκτιμήθηκε αρχικά περίπου ¤1500 για καινούρια, γνήσια ανταλλακτικά. Θυμίζω ότι η εγγύηση της αντιπροσωπείας δεν ισχύει αφού έχει γίνει μεταβίβαση. Όλα αυτά έγιναν προ τριμήνου. Έκτοτε, και με συνεχείς δικαιολογίες, υπεκφυγές, καθυστερήσεις κλπ, το αυτοκίνητο είναι αραγμένο έξω από το εν λόγω συνεργείο, έκθετο σε όλους τους συνεπαγόμενους κινδύνους και περιμένει μαζί με εμένα την επισκευή του. Φανταστείτε τι πρόβλημα μου έχει δημιουργήσει αυτό.

Η εμπιστοσύνη που έχαιρε αυτό το άτομο εκ μέρους μου ήταν απεριόριστη λόγω συγγένειας και αδελφικής φιλίας, αλλά πλέον κάθε ίχνος υπομονής και καλοήθειας εκ μέρους μου έχει εξανεμιστεί. Επειδή, όμως, είμαι άσχετος από αυτά τα θέματα, και επειδή ετοιμάζομαι να πάρω το αυτοκίνητό μου από το εν λόγω συνεργείο, κάτι που θα σημάνει και σοβαρή ρήξη στη σχέση μου με τον μάστορα, θα ήθελα να ξέρω πεντε πράγματα γύρω από την κατάσταση, για να μην αποτελέσω έρμαιο της παραπληροφόρησής του όταν πάω να ζητήσω τον λόγο.

α) Εγκέφαλος και Κεντρική μονάδα μου παρουσιάστηκαν ως ανταλλακτικά που είναι σχεδόν αδύνατον να βρεθούν μεταχειρισμένα, και εγκαθίστανται σε άλλο αυτοκίνητο πλην του αρχικού μόνο με κομπίνα / πείραγμα. Ισχύει αυτό;

β)Αν όχι, πόσο εύκολα βρίσκεται ένα τέτοιο ανταλλακτικό;

γ) Αν ναι, πόσο εύκολα βρίσκεται ένα καινούριο ανταλλακτικό; Πόσο κοστίζει το γνήσιο καινούριο; Υπάρχει Ιμιτασιον; Αν ναι, δικαιολογεί η διαφορά στην τιμή τους την προτίμηση του ιμιτασιόν, και αν ναι, τι κινδύνους αποδέχομαι με τη χρήση ιμιτασιόν;

δ) Η εγκατάσταση κεντρικής μονάδας και εγκεφάλου είναι μια διαδικασία που είναι δυνατή και σε γενικό συνεργείο (με διαγνώστικό) ή μόνο σε αντιπροσωπεία; Είναι μια δύσκολη διαδικασία; Μπορεί να την αναλαβεί μη ειδικός;

ε) Η επιτυχία της εγκατάστασης ακολουθεί το μοντέλο του όλου ή ουδενός; Δηλαδή υπάρχει περίπτωση μια εγκατάσταση να γίνει "ετσι-και-έτσι" και να συνεπάγεται μειωμένη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου ή αν τοποθετηθει και δουλέψει τότε συνεπάγεται ότι όλα θα δουλεύουν σωστα;

στ) Με το δεδομένο πως δεν έχω εγγύηση και υποθέτωντας πως ένα γενικό συνεργείο θα τα κατάφερνε εξίσου καλά με μια αντιπροσωπεία στην εγκατάσταση κεντρικής μονάδας και εγκεφάλου, θα είχα λόγους να προτιμήσω την αντιπροσωπεία;

ζ) Έχετε να μου προτείνετε κάποιο συνεργείο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 18:26:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο εγκεφαλος ειναι κατι ευκολο να βρεθει θεωρω,απλως θελει ενα ξεκλειδωμα.

Μπορω να ρωτησω τον μηχανικο μου,αν υπαρχει καποιος διαθεσιμος,ωστε να τον αγορασεις και να τον ξεκλειδωσεις.

Οσο για το θεμα τοποθετησεις,αρκει να βρεθει ενας μηχανικος που το εχει ξανακανει,δν ειναι καμμια επιστημη το βγαλε-βαλε "απλων" ανταλλακτικων.

Δεν προσεξα απο που εισαι,οποτε εαν εισαι καπου εκτος θεσνικης δν μπορω προσωπικα να σου προτεινω καποιο συνεργειο.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 08:13:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θες στείλε ένα pm στον Salex να δει τις ερωτήσεις σου αφού η εργασία του αφορά προγραμματισμό εγκεφάλων κλπ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 10:47:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνηθως η BSI (η μεσα πλακετα δλδ) χαλαει και ο εγκεφαλος απλα κλειδωνει.....αν σου εδωσαν ενα καρτελακι κοκκινο εισαι τυχερος μιας και εκει ειναι γραμενος ο κωδικος του ξεκλειδωματος.....αυτο μπορει να εγινε απο πολυκαιρισμενη μπαταρια (στο δικο μου οσο απιστευτο και αν σου ακουστει εκαιγε νερα απο το ψυγειο...αλαζω μπατρια και ολα σταματησαν).....δεν ειναι σιγουρο οτι ψηθηκε ο εγκεφαλλος....
Ειναι γενικα συνηθες φαινομενο στα 307 να το παθαινουν αυτο...ειδηκα στις πρωτες φουρνιες...αλλα με το ξεκλειδωμα περνιουνται και οι διορθωσεις στο προγραμα και ολα ειναι οκ....

Τωρα αν δε εχεις το καρτελακι προσπαθησε να το βρεις απο την αντιπρωσοπεια μιας και μετα πας οντως για νεο πακετο ΒSI εγκεφαλλου ή πας για μεταχειρησμενα αλλα με αλαγη ακομα και των κλειδιων σου μιας και ολα πρεπει να ταιριαζουν με το νεο συστημα ασφαλειας....

Τωρα να με τις μιζιες εγινε ζημια δεν το ξερω...αλλα δεν το νομιζω κιολας γιατι οταν κλειδωνει μπaινει σε safe mode....

Αλλα μια ερωτηση...στο διαγνωστικο ειχε επικοινωνια το αυτοκινητο με τον υπολογιστη?Αν δεν ειχε τοτε κατι καηκε αν ειχε και απλα του ζηταγε κωδικο μαλλον δεν ηξερε τι να σου πει και ειπε ταλαζουμε ολα...!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 11:31:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε θα συμφωνησω απολυτα με το Γιαννη απο πανω. Τωρα μτχ εγκεφαλο μην αγχωνεσαι βρισκεις (να σκεφτεις πριν μερες καπου ειδα ενα για πωληση) και αντιστοιχα προγραμματιζεις. Αυτο με το ραδιο ειναι λιγο κουλο ως απιθανο (εχω πειραματιστει πολυ με 307 και ηχοσυστηματα αλλα να πεσει ο εγκεφαλος ποτε).

Επισης θα σου προτεινα να μη δουλεψεις με μαστρομητσο και καθε τετοιον γιατι δε ξερουν τι τους γινεται (ιδιως στα ηλεκτρονικα που το 307 ειναι τιγκα). Δε μας εγραψες περιοχη για συμβουλη σε αυτο το ζητημα. Επισης μετρα (αν μπορει το συνεργειο) τι κατασταση της μπαταριας σου και αν σε παιρνει αλλαξε την.

Και κατι εκτος μηχανολογικων: και εγω εχω φιλους μηχανικους και τους εμπιστευομαι αλλα υπαρχουν στιγμες (ας ειναι καλα και παιδια απο εδω μεσα) που σε μερικα πραγματα καταλαβα πως δεν ηταν σιγουροι απολυτα και μετα απο πιεση το δεχτηκαν. Εκτοτε υπαρχει απολυτη εμπιστοσυνη και αν δε μπορουν ή δε ξερουν κατι μου το λενε χυμα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 11:51:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως γράφει ο Γιάννης παραπάνω, όλα πρέπει κατά 99% να ξεκίνησαν από τη μπαταρία.

Απλώς μόλις αλλάξατε ραδιοCD, εμφανίστηκε το πρόβλημα αν και προϋπήρχε.

Στη θέση σου θα εμπιστεύομουν περισσότερο μια αντιπροσωπεία για να διαγνώσει το πρόβλημα και να λάβει τα απαραίτητα μέτρα αντιμετώπισης.

Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχει καεί ο εγκέφαλος κινητήρα, αλλά σίγουρα η μπαταρία που είχες πάνω τα έκανε όλα θάλασσα. Πιο πιθανό φαίνεται να έχει κλειδώσει η κεντρική μονάδα ηλεκτρικών (BSI), οπότε και θα χρειαστείς αυτό που γράφει ο Γιάννης.

Σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποίησε τη βοήθεια των ανθρώπων που είναι εξειδικευμένοι σε αυτό. Ένα γενικό συνεργείο - όσο καλό κι αν είναι - δεν μπορεί να έχει εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου, εκτός κι αν ασχολείται εντατικά με αυτό. Που δε νομίζω να ισχύει.

¶υτό που συνέβη δε έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη σου προς το μάστορα ή την ικανότητά του. Βλακεία ήταν και θα συνέβαινε ούτως ή άλλως γιατί δεν κατάλαβες ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται μπαταρία τότε που δυσκολευόταν να πάρει μπροστά.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gor 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 18:50:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά να ενημερώσω τους αγαπητούς συμφορουμίτες για την έκβαση της κατάστασης: προσπαθώντας να διατηρήσω ισορροπίες στη φιλική και συγγενική σχέση μου με το εν λόγω άτομο, το άφησα στο συνεργείο του, αφού πρώτα του ξεκαθάρισα ότι αν δεν κινηθεί άμεσα προς επισκευή του αυτοκινήτου παίρνω τα κλειδιά και το πάω αλλού. Αυτό ήταν αρκετό για να τον κινητοποιήσει, και έστειλε το αυτοκίνητο σε ένα "εξειδικευμένο αλλά όχι εξουσιοδοτημένο" συνεργείο για Peugeot, όπου αποφάνθηκαν ότι το πρόβλημα συνίστατω σε βραχυκυκλωμένη BSI, σε έδαφος καμμένης ασφαλιοθήκης, σε έδαφος οξείδωσης των καλωδίων κάτω από το ταμπλό. Στην αρχή φοβηθήκαμε μήπως το πρόβλημα προέκυψε από τρύπα που θα μπορούσε να έχει ανοίξει ο τύπος που άλλαξε την CD πηγή, αλλά αυτό αποκλειστηκε δια επισκόπησης. Επίσης, αποκλείστηκε οποιαδήποτε είσοδος νερού από το χώρο του κινητήρα (αν και τα λούκια των υαλοκαθαριστήρων ήταν βουλωμένα και δημιουργούσαν συνθήκες τοπικής συσώρρευσης νερού) δια πολύωρης ρίψης νερού υπό πίεση και υπό μορφή βροχής. Καταλήξαμε λοιπόν ότι η βλάβη συνέβη λόγω του "βιολογικού καθαρισμού" τον οποίο έβαλα έναν πλυντηρά να κάνει στο αυτοκίνητο μόλις το αγόρασα... Δυστυχώς, ο συγκεκριμμένος, όπως και πολλοί άλλοι του χώρου του, μισθώνουν άμοιρους ανειδίκευτους αλλοδαπούς, οι οποίοι ήταν, απ'ότι φάνηκε, λίγο πιο σχολαστικοί στο τι πρέπει να πλύνουν απ'ότι έπρεπε... Συνολικό κόστος επισκευής ¤600. Όπως και να έχει, ευχαριστώ το άτομο του χώρου αυτού που προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει και επιφυλάσσομαι για μελλοντική επίσκεψή μου σε αυτόν γιατί και της κοπελιάς μου το αυτοκίνητο είναι Peugeot....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Φεβ 2010, 08:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρομαι φίλε που βρήκατε το πρόβλημα.

Καλή τύχη για το μέλλον Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Φεβ 2010, 09:02:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η οξειδωση μορει να εχει συμβει επειδη απλα ετυχε να κατσεις μεσα σταμαξι και να εχει θολωσει πολυ το τζαμι λογο εσωτερικης υγρασιας....(εμενα εκανε μπανιο κυριολεκτικα η bi σε νερα και απλα 'τρελαθηκε' το αυτοκινητο μολις στεγνωσε ολα οκ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1123s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on