Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 16:42:49 Θέμα δημοσίευσης: Kent pt 52 η Cat 734 |
|
|
Καλησπερα παιδες.Μπηκα στην διαδικασια να κανω το ραλλακι μου σφυριλατο εχω παρει πιστονια wossner 78.5 μπιελες dp και ψαχνομαι για εκκεντροφορους.το αμαξι ειναι πολιτικο και δεν το καιω κοφτες και τετοια οποτε δεν θελει εκκεντροφορους στο οριο.τι προτεινετε?κεντ 52 η κατ 734? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 17:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 20:57:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και οι δυο ξεφευγουν απο το ήπιο θεωρώ.Αφού μπήκες στα εξοδα δώσε ακόμα κάτι και πάρε μια κεφαλή jp4. Πιστεύω θα δεις ωραίες καμπύλες και καλή δύναμη.Οι 52ρηδες έχουν τη φημη ότι είναι λίγο "on off", δηλαδή νέκρα μέχρι τις 4000 και μετα κλωτσιά1😊
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MariosT (MARIOS) Μόλις έγραψα
Peugeot 106
Ένταξη: 09 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 39
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 21:23:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφου θα βάλει πιστόνια Μάριε κρίμα να μη διαλέξει κάτι αγριότερο σε βύθισμα.Τουλάχιστον 715 δηλαδή...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MariosT (MARIOS) Μόλις έγραψα
Peugeot 106
Ένταξη: 09 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 21:31:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι καλη ιδεα ειναι . Απλα να μην ξεφυγει πολυ οπως οι 52αριδες γιατι χανει μετα σαν καθημερινο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιαν 2016, 21:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τους 52ρηδες τους εχω δοκιμάσει, αλλά σε 4πετάλουδο, όπου μάλλον λόγω χωνιών/άγραφου δεν υπήρχε αυτή η ραθυμία χαμηλά.Θεωρώ κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει και με την πολυ καλύτερη κεφαλή του jp4.
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ds (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6(16v)Rallye(1997)
Ένταξη: 03 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιαν 2016, 12:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω πωσ οι 708 θα του πεσουν λιγοι.απλα λενε οτι οι 734 παρολο που εχουν λιγοτερο βυθισμα απο τους 52 ειναι πολυ καλυτεροι.και ειμαι σε σκεψεις.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιαν 2016, 14:44:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρ'ολο που οι 734 εχουν λιγοτερο βυθισμα,στο ανω νεκρο ανοιγουν περισσοτερο τις βαλβιδες. Το θεμα βεβαια ειναι πως η κεντ δεν αναφερει τη διαρκεια στο 1mm ωστε να εχουμε αλλο ενα μετρο συγκρισης.
708 και 743 οντως ειναι λιγοι γι'αυτο που εχεις ετοιμασει.
Αφου μπαινεις σε τετοια διαδικασια,ριξε και μια ματια και στους newman
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|