Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 19:21:45 Θέμα δημοσίευσης: Oγκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ... |
|
|
Oγκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ...
Το άκουσα και αυτό ...
Ξέρεις κανείς να μου πει τι είναι η ογκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ...
Σύμφωνα με αυτά που έμαθα ... μία σωστή βελτίωση 1ου σταδίου περιλαμβάνει σύστημα εξαγωγής από καταλύτη και πίσω με ελεύθερη εισαγωγή (π.χ. χοάνη , σκούπα , ΚΙΤ) το οποίο θα πρέπει να μπει αφού πρώτα έχει ογκομετρηθεί ο κινητήρας και η εξαγωγή ώστε η εξάτμιση να κατασκευαστεί ακριβώς για τον κινητήρα ...
Τι είναι αυτό ρε παιδιά ???
υ.γ. η όλη ιστορία μου θυμίζει το πρόγραμμα στον εγκέφαλο κατά την διάρκεια δυναμομέτρσης ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 22:51:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oγκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ... |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: | Oγκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ...
Το άκουσα και αυτό ...
Ξέρεις κανείς να μου πει τι είναι η ογκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ...
Σύμφωνα με αυτά που έμαθα ... μία σωστή βελτίωση 1ου σταδίου περιλαμβάνει σύστημα εξαγωγής από καταλύτη και πίσω με ελεύθερη εισαγωγή (π.χ. χοάνη , σκούπα , ΚΙΤ) το οποίο θα πρέπει να μπει αφού πρώτα έχει ογκομετρηθεί ο κινητήρας και η εξαγωγή ώστε η εξάτμιση να κατασκευαστεί ακριβώς για τον κινητήρα ...
Τι είναι αυτό ρε παιδιά ???
υ.γ. η όλη ιστορία μου θυμίζει το πρόγραμμα στον εγκέφαλο κατά την διάρκεια δυναμομέτρσης ... |
Μάλλον πρέπει να έχει σχέση με την μέτρηση του όγκου του θαλάμου καύσης και του όγκου του κυλίνδρου. Επίσης πρέπει να έχει σχέση με την μέτρηση της ροϊκής ικανότητας της κυλινδροκεφαλής (ποιες είναι οι πιέσεις ροής για εισαγωγή - εξαγωγή και πως μεταβάλλονται αυτές, ποιές είναι οι μέγιστες παροχές για εισαγωγή - εξαγωγή)...
Στην ουσία δεν ξέρω να σου απαντήσω και λέω ότι μου φαίνεται πιο λογικό...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2003, 09:52:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oγκομετρική μέτρηση κινητήρα και εξαγωγής ... |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Στην ουσία δεν ξέρω να σου απαντήσω και λέω ότι μου φαίνεται πιο λογικό... |
Κι εμενα λογικα μου φαίνονται!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2003, 10:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από το TFRC κάποιο παλικάρι που το έχει ψάξει μου είπε το εξής:
Η ογκομετρηση γινεται για να υπαρχει το καταλληλο backpresure στην εξαγωγη του μοτερ.
Με απλα ελληνικα οσοι βαζουν μεγαλυτερο σωληνα στην εξατμιση σε μαμα μοτερ με ελευθερα τελικα χανουν σε backpresure.
Αν το κανει ο μαστορας αυτο και ξερει να το κανει σωστα μιλαμε για στιγνο επαγγελματια του χωρου.......
Το 99% των ελληνων εξατμισαδων φανταζομαι αγνοει την διαδικασια αυτη..........
Το οποίο μάλλον στέκει ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|