Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kantzaros (Gavrilos) Μόλις έγραψα

Peugeot 406 1.8 (16v)
Ένταξη: 30 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 10:52:36 Θέμα δημοσίευσης: 406 - Επιλογή ανάρτησης κ' ελατηρίων για Peugeot 406 1.8 16v |
|
|
Καλημέρα παιδιά του PSclub!!!
Ως καινούργιο μέλος του forum θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους admins και τα ενεργά μέλη για την πολύτιμη βοήθεια που παρέχουν στα καθημερινά μας προβλήματα ή απορίες σχετικά με το αυτοκίνητο.
Για να περάσω λοιπόν στο θέμα μου!!!
Είμαι κάτοχος ένος Peugeot 406 1.8 16v με χρονολογία κυκλοφορίας 1998.
Το αυτοκίνητο έχει στην πλάτη του 350000 klm και λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα χωρίς την παραμικρή παρέμβαση σε μηχανικά μέρη έκτός του μοτέρ του ρελαντί.
Έφτασε λοιπόν η ώρα για αλλαγή ανάρτισης και ελατηρίων (τα ελατήρια δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ).Μέχρι στιγμής κάθε φορά που άλλαζα αμορτισέρ προτιμούσα τα εργοστασιακά.Σκέφτηκα λοιπόν να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό!!!
Ένας πιθανός συνδιασμός που μου πρότειναν είναι: Koni Sport suspension με Eibach ελατήρια.Κόστος? 900 euro!!! Δεν τρελάθηκα ακόμα!!!
Θα ήθελα λοιπόν όσοι γνωρίζουν κάποια πράγματα να με βοηθήσουν ώστε να κάνω τη σωστή επιλογή τεκμηριώνοντας μου την άποψή τους για να μαθαίνω κι εγώ 5 πράματα παραπάνω!!!
Υποσημείωση: Δεν προτίθεμαι να αλλάξω ζάντες.Το αυτοκίνητο φοράει 15'' αλουμινίου από την αγορά του!!!
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων όσους μπουν στον κόπο να μου απαντησουν!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 11:42:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύσκολη επιλογή για το 406...
Καλύτερα με τα λεφτά που θα έδινες για ανάρτηση να βάλεις τα εργοστασιακά πάνω και να αλλάξεις ό,τι χρειάζεται λόγω φθοράς μπρος/πίσω.
Εγώ πάντως άλλαξα πρόσφατα αμορτισέρ και έβαλα τα decarbon. Κάτι παραπάνω από την μισή τιμή των εργοστασιακών, με λίγο σφιχτότερο σεταπ και αρκετά δυνατότερο rebound.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kantzaros (Gavrilos) Μόλις έγραψα

Peugeot 406 1.8 (16v)
Ένταξη: 30 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιαν 2010, 12:40:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου...ήταν αρκετά κατατοπιστική!!!
Περισσοτερες επιλογές δεκτές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Φεβ 2010, 21:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο με τη μόνη διαφορά στα κυβικά καλό θα ήταν να βάλεις μαμά ελατήρια με αμορτισερ από το (ν6) έχω δοκιμάσει αρκετούς συνδυασμούς
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kantzaros (Gavrilos) Μόλις έγραψα

Peugeot 406 1.8 (16v)
Ένταξη: 30 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Μάρ 2010, 19:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά ύστερα από συνεχές ψάξιμο κατέληξα στα αμορτισέρ της Sachs (Advantage), ελατήρια της Kilen και top mount της Monroe!!!
Η διαφορά στην τιμή είναι 50 % λιγότερο από τα original και το αποτέλεσμα είναι σαν να μπήκα σε άλλο αυτοκίνητο!!!Προς το καλύτερο φυσικά!!!
Σε συνδιασμό με τα καινούργια ελαστικά Yokohama C-Drive το αποτέλεσμα είναι αξιόλογο .
Ελατήρια Kilen + Αμορτισέρ Sachs Advantage 400 euro
Top mount Monroe 70 euro (ζεύγος)
Κρουστήρες Monroe 47 euro (ζεύγος)
Yokohama C-Drive 195/65/ R15 335 euro |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|