PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα στο υγραέριο peugeot 307 1.6 NFU 2002

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
cocolas (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 XT 2002

Ένταξη: 17 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2017, 18:55:36    Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στο υγραέριο peugeot 307 1.6 NFU 2002 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά και από μένα. Έχω πρόβλημα με το υγραέριο .το έβαλα στο αμάξι το οποίο το πήρα πριν ένα μήνα από γνωστό πρώτο χέρι αυτός.το αμάξι για ένα μήνα τέλειο. μόλις έβαλα το γαμωυγραέριο που το είχα 1.5 χρόνο στο προηγούμενο αμάξι μου (citroen xsara 1.6 NFU 2001) και μου έκανε τα ίδια που θα σας πω και έλεγα κάτι φταίει στο αμάξι τελικά τα ίδια κάνει και στο άλλο.Λοιπόν στο xsara για καλή μου τύχη δεν είχε πρόβλημα η στάθμη της βενζίνης (λόγω υπολογιστή ταξιδιού) ενω στο peugeot κατεβαίνει full.αυτό μάλλον θέλει ένα ρελε από έχω διαβάσει. ΟΚ από αυτό. πάμε στο επόμενο.Οταν το βάζω μπροστά το πρωί και περιμένω να ζεσταθεί να αλλάξει,ακούω τον το γνωστό κλικ που κάνει το ρελε ότι θα γίνει αλλαγή και πατάω λίγο γκαζάκι για να γίνει η αλλαγή,γίνεται η αλλαγή και σβήνει το αμάξι.το ξαναβάζω και ξανακάνει το ιδιο.πρεπει να έχω το γκάζι συνέχεια στις 2.000 περίπου στην αλλαγή και 3 με 4 δεύτερα και με τα δεν σβήνει.επίσης όταν μετά είναι γενικά ζεστό (σταματήσω για δέκα λεπτά μίση ώρα κάπου) και το βάζω μπροστά ξανά η αλλαγή σε υγραέριο είναι (άτσαλη) κάνει ένα κόμπιασμα να το πω.Επισης να αναφέρω ότι το κόμπιασμα το κάνει και στο ρελαντί που το έχεις ανοιχτό καπό και το βλέπεις. Βοήθεια παιδιά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση
SAXO N2 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


CITROEN SAXO GROUP N2

Ένταξη: 15 Δεκ 2017
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιαν 2018, 07:57:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι μαρκα υγραεριο εχεις.

Στο ΒRC που φοραω το εχω σε seat 1.8 20vt εδώ και 15.000km.

Απολυτα ευχαριστημένος.Μηδενικα προβλήματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:01:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τί μάρκα είναι το αέριο.
Κάποια ρύθμιση θα θέλει για να δουλέψει σωστά.


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Papadw (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) Leader (01/2005)

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2018, 01:29:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατι δεν έχει γίνει σωστά απο τον μάστορά σου.
Δεν γίνεται να το κάνει και στα δύο αυτοκίνητα.
Έχω Lovato στο 307 NFU μου εδώ και 30.000 χλμ. Το αμάξι δουλέυει άψογα. Βάλαμε ένα εγκαφαλλάκι στο φλοττέρ της βενζίνης για να μην γράφει ότι θέλει ο δείκτης. Κόστος 100ε. Κάθε φορά που παίρνει μπροστά το αμάξι ο δείκτης δείχνει στην σωστή θέση. Μετά όσο ταξιδευεις πέφτει σαν να καις βενζίνη. Όταν θα το σβήσεις και θα το ξανανάψεις το αυτοκίνητο πάλι θα δείχνει σωστά. Απ το να μην ξέρεις πόση βενζίνη έχεις είμαι οκ με αυτό. Όσον αφορά τις αρυθμίες. Μάλλον δεν στο έχει ρυθμίσει καλά ο μαστοράς σου. Για 20.000 χλμ που το αμάξι δουλευε νορμάλ δεν ήξερες αν καιει lpg ή βενζίνη. Τόσο νορμάλ. Επειτα βελτίωσα όλη την εξάτμιση απο μπροστά μέχρι πίσω, έβαλα πρόγραμμα κλπ. Μέχρι τον κόφτη το αέριο λειτουργεί κομπλέ. Όταν είναι κρυο δεν καταλαβαίνεις κάν ποτε αλλάζει απο αέριο σε βενζίνη. Για κοίτα να το ψάξεις γτ μου φαίνεται 2/2 έχει ο μάστοράς σου. Και 307 και Xsara.... Confused


Peugeot 307 1.6 (16V)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0905s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on