PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Περι αξιοπιστιας....
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:57:58    Θέμα δημοσίευσης: Περι αξιοπιστιας.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα,έφτιαξα αυτό το τόπικ γιατί δεν βρήκα κάτι ανάλογο.Αν υπάρχει κ μ διέφυγε ζητώ συγνώμη..Ας μπω στο θέμα.Το αυτοκίνητο μου είναι ένα 106 ραλλυ του 2002 (3φυσο).το αυτοκίνητο είναι τελίος εργοστασιακο(εκτός από ένα quick swift,ούτε τελικό ούτε σκούπα)και σιγά σιγά σκέφτομε να προχωρήσω σε βελτίωση Φ.Π.Ε και ενα ποιό κοντό κοροπήνιο.Το ερώτημα μ είναι το εξής----->Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνο το αυτοκίνητο θα διατηρίσει την αξιοπιστία του ή θα είμαι κάθε 3 και λίγο στο συνεργείο?(όλα αυτά με την προηποθεση οτι στο αμάξι θα μπουν τα καλήτερα).Περιμένω τις πολύτιμες απαντήσεις σας.Ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xelonas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 rc 2009

Ένταξη: 24 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 18:59:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θέμα δεν είναι αν θα μπούν τα καλύτερα ,αλλα τί χρήση γίνετε γενικότερα στο αυτοκίνητο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:06:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μένω στην Αθήνα.Οσο το αυτοκίνητο είναι στην πολη το προσέχω αρκετά(δλδ απόφευγω τις αχρίαστες επιταχύνσεις,τον κοφτη δέν τον ακούω ποτέ).Οταν όμως βρεθώ σε έναν επαρχιακό στριφτερό δρόμο τα πράγματα είναι διαφορετικά..αυτό γίνετε 2-3 φορές το μήνα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stamatis_vts (σταματης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo '98

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: attiki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 19:26:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η αξιοπιστια φιλε εξαρταται και απο τον μαστορα...
δλδ αν φοραει σκετα παντελονια η αν εχουν και μεγαλες τσεπες... Evil
παντως βαλτου μια σκουπα για αρχη...
και καφτο και λιγο... δεν παθαινει τπτ... Wink


Don't Trust Anybody...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μωρέ το καίω,δεν είπα οτι δν το καίω..Γ ιαυτό το πείρα άλλωστε Very happy ..Οσο για την σκούπα δεν έχω βάλει γιατί θέλω να μπούν ολα μαζί πάνω έτσι ώστε να καταλάβω την 'οποια διαφορά 8α προκύψει..Απλα είναι κάποια πράγματα που με ανύσηχουν...Γ ιαυτό το καθυστερώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 20:27:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικό μου με χρήση ποιοτικότατη..δεν εχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα..

Το μόνο πράγμα που θα αλλάξει μετά το πρώτο στάδιο είναι
η κατανάλωσή σου σε βενζίνες..και το γεγονός ότι θα σε
τρώει το πόδι σου παραπάνω για να το τρέξεις... Laughing Wink


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιαν 2010, 23:18:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ρυθμούς βόλτας οι διαφορές στην κατανάλωση είναι αισθητές μετά τη βελτίωση 1ου σταδιου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:19:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίτα εξαρτάται από το πρόγραμμα, από το πόσο καλά ξέρεις το αμάξι σου..δηλαδή σε ποιό φασμα στροφών καίει περισσότερο και τέλος στο
πόσο βαρύ είναι το πόδι σου... Wink

Εμένα το αμάξι αν το πάω "σαν Παναγία" και προσέχω τα πάντα και συνέχεια με 20Ε κάνει με το ζόρι 200 χιλιόμετρα..Αν το πάω φυσιολογικά προς
βιαστικά θα κάνει περίπου 150-160 χιλιόμετρα...και αν το τρέξω Laughing Laughing

τα 120-140 χιλιόμετρα είναι η πιο ελπιδοφόρα κατάσταση...
...εννοώ και να το τρέξεις και να το πας πιο λογικα....μικτή που λέμε.. Wink


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:27:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα ελεγα οτι εχει εκκεντροφορους και δεν το ξερεις...

Εμενα με μικτη οδηγηση πολη/εθνικη με ταχυτητες 140χλμ περιπου (εθνικη) μου βγαζει ανετα 200χλμ με 20λιτρα (20ε για την ακριβεια,αρα πιο λιγα λιτρα).
Κι επειδή δν εχω φλοτερ,βαζω καθε 200χλμ 20ε.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:34:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα το ψάξω αυτό που λες αν και δεν το νομίζω... Wink

Στην εθνική δεν μου καίει σχεδόν τίποτα...κάνω 250 χιλ άνετα με 20Ε..
Το έχω πάει Σερρες 635 χιλιόμετρα με 45Ε δοχείο...και δεν πήγαινα σιγα..
Εκανα 5 ωρες και κάτι ψιλά.... Smile


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 01:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελα ορίστε..καταφερα να βγάλω φωτογραφία την δυναμομέτρηση..!! Wink

για δείτε τα νούμερα και πείτε μου...!




Εντομεταξύ στο τέλος του μήνα θα το πάω για
δυναμομέτρηση ξανα μαζί με το Honda club..
Wink

υ.γ.Λογικά με αυτά τα νούμερα δεν έχει έκκεντρα...??έτσι δεν ειναι..?


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 11:32:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι βρε χαβαλε σε κανω!!! Laughing Laughing Laughing


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 21:58:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω κ άλλη μια ερώτηση για εσάς Razz .Αμα μπεί πρόγραμμα είναι απαραίτητο οτι θα ύπαρξουν προβλήματα του τύπου---> ασταθές ρελάντι κτλ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιαν 2010, 22:04:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασταθές όχι...με την εννοια να σου σβήνει
ή να ανεβοκατεβάζει στροφές χωρίς αιτία.. Wink

απλά...καμια φορά στο φανάρι μπορεί να σου κάνει κανα μπέρδεμα,
(μπρου μπρου μπρου.. Laughing ) λόγω του καυσίμου και επανέρχεται άμεσα.. Wink


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 13:56:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραια..Θα αρχίσω να ψάχνομαι σιγά σιγά και όταν με το καλό θα σας ανημέρώσω για αποτελέσματα.. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 14:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως μιά σκούπα για παράδειγμα, μπορείς να τοποθετήσεις από τώρα. Δεν θα έχεις καμια παρενέργεια όσον αφορα τη λειτουργία του μοτέρ και θα δεις διαφορά στο γέμισμα και το στροφάρισμα.

Κατα τη γνώμη μου, προτιμότερο να αλλάζονται τα πράγματα ένα ένα (εφόσον δεν αποτελούν λειτουργικό σύνολο) ώστε να βλέπεις τι πήρες απ'το κάθετί που αντικατέστησες Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 16:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ συμφωνώ με το ένα--ένα οι αλλαγές...γιατί ετσι καταλαβαίνεις καλύτερα
τι έχει αλλάξει σε θέμα αίσθησης..και αν δεν σαρέσει κάτι ή δημιουργηθεί
κάποιο "θέμα"....θα ξέρεις και τι έφταιξε...! Wink

Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά.. Wink Wink


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 17:38:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

formulagloria έγραψε:
Ειδικά σε θέματα ανάρτησης και φρένων...στησίματος γενικότερα οι
αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μεθοδικά.. Wink Wink


Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:27:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σας ακούσω λοιπόν.Ξεκινάμε απο εξάτμιση λοιπόν μετά εισαγωγή κ τέλος πρόγ/μα..Επειδή θα μείνω 1ο στάδιο στο τελικό εσωτερική διατομή 48mm είναι καλά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pistolas (STATHIS)
Μέλος
Μέλος


207 Le man

Ένταξη: 09 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 169
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:07:39    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν θελεις να το δουλεψεις πρωτο σταδιο δηλαδη μεχρι και μπουμπι
στην εξατμιση μην κανεις καγκουριες!
48 εξωτερικη ειναι καλα αλλα σε καμια περιπτωση 48 εσωτερικη δηλαδη 51 ειναι για εκκεντροφορατο-συμπιεση-ροηκη.
αν θελεις να με ακουσεις φτιαχνεις το διχαλο σου και απο κει και περα το δουλεις με μεσαιο και τελικο η καταλυτη τελικο και 48 σωληνα οχι παραπανω!
μια σκουπα κατα προτιμηση της Green h Simota σε πιο οικονομικη!!!
Και ενα προγραμμα σε οποιον νομιζεις εσυ στην αθηνα εχεις πολλες επιλογες!
Οσο για αξιοπιστια?
Το δικο μου μπουμπακι-συμπιεση-ροηκη δουλευει ολη μερα κοφτη και εχει τωρα φτιαγμενο 80.000χλμ και δεν εχει κανει κιχ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0544s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on