Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
HATZHS (KOSTAS) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 307 1.4 (16V) (2006)
Ένταξη: 16 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 23:35:59 Θέμα δημοσίευσης: 307 HOW TO - ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΗ |
|
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΛΛΑΞΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ 307 ΜΟΥ Κ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΡΥΠΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΡΕΥΜΑ...ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ...ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΛΩΔΙΟ Η ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ?sorry για τα κεφαλαια τωρα το καταλαβα οτι πληκτρολογουσα με κεφαλαια...ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallos 16v (ilias) Νέος χρήστης
peugeot 106 rallye 16v...
Ένταξη: 03 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 58
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιαν 2010, 00:04:23 Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 HOW TO - ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧ |
|
|
HATZHS έγραψε: | ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΛΛΑΞΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ 307 ΜΟΥ Κ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΡΥΠΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΡΕΥΜΑ...ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ...ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΛΩΔΙΟ Η ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ?sorry για τα κεφαλαια τωρα το καταλαβα οτι πληκτρολογουσα με κεφαλαια...ευχαριστω |
παρομοιο θεμα που θα σου λεισει την απορια http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18594
rallos 4ever... GaaaaaaN B@nG B@nG B@nG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HATZHS (KOSTAS) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 307 1.4 (16V) (2006)
Ένταξη: 16 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιαν 2010, 00:21:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα σαι καλα φιλε μου κ αυτο προβλημα μου φαινεται γιατι μια αποπηρα που εκανα προχτεσ να το περασω απο εκει που λεει δεν βρηκα ελευθερη διοδο να περαστει ηταν γεματες ολες κ ελεγα μηπως υπαρχει απο καπου αλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιαν 2010, 10:37:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sto 307 Θα ανοιξεις καπς θα βγαλεις καθαρηστηρα οδηγου...θα ξεβιδωσεις την απο κει πλευρα του πλαστικου θα βαλέις το χερακι σου απο μεσα να σπρωξεις και να ξεκουμπωσεις την σχαρα που εχει για τα νερα....μετα διπλα στην ντιζα που παει για τιο καπω θα δεις μια ταπα μαυρη την τραβας και ειτε την τρυπας αν περασεις λεπτο καλωδιο ειτε την βγαζεις τελειως αν βαλεις πιο χοντρο...οτι και να κανεις στεγανοποιησε το καλα με 3Μ γιατι αν τρεξουν νερα μεσα θα εχεις προβλημα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
HATZHS (KOSTAS) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 307 1.4 (16V) (2006)
Ένταξη: 16 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:59:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σαι καλα φιλε μου αυτο μου φαινεται πιο βατο,θα το δω αυριο αν ειναι αυτο που λες κ θα ενημερωσω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος
206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 09:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα φιλε μου,εγω το περασα απο τον θολο ,δεν με δυσκολεψε ουτε θαρω πως ειναι επικινδυνο(περνανε και κατι αλλα καλωδια απο εκει)...
τα βασικα που να προσεξεις ειναι παντα να δουλευεις με τον (-) πολο της μπαταριας σου out of order...,η αποσταση του καλωδιου απο τον πολο εως την ασφαλεια να ειναι οσο το δυνατον μικροτερο και να μην ξεπερναει τα ~30-40εκατοστα και να μην τσακισεις το καλωδιο σε καμια λαμαρινα και κοπει...τραυματισμενο καλωδιο= κινδυνος να καψεις κατι η ακομα και να παρει φωτια κατι...επισης για γειωση στο πορτ μπαγκαζ υπαρχουν πολλα σημεια ,ενα απο τα οποια ειναι η βιδα που κραταει εναν κρικο στην αριστερη πισω πλευρα (στην λαμαρινα που ειναι πισω απο το πισω αριστερο φαναρι)
οτιδηποτε αλλο θες 6932693825...δεν ηξερα αλλα εμαθα^^ λιγο διαβασμα και πρακτικη θελει...
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|