Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Φεβ 2013, 18:12:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε ναι...τοσο 86/βρζ εχουν πουληθει ολο και καποιος2 "ηθοποιός"
θα χει πάρει κανα απο δαυτα...και θα ανεβασει εν καιρω φωτο του.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 14:26:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μολις επεστρεψα απο 3ωρη πορνοβόλτα... .
Εχω φουντωσει.
Οταν συνελθω ισως γραψω 2-3 πραγματα για το εν λογω πιστολι.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 15:25:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γραψε για να ανοιξει πάλι συζητηση για το αν το αν η μαλ***α που εχει "μονο" 200 αλογα απο 2λιτρο μοτερ...
ξερεις την γνωστη ελληνικη προσεεγιση αξιολογισης αυτοκινητου...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 15:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλα μωρέ, ΓΤΠ είναι το αμάξι. Πρώτο στάδιο 207 το έχει, τι να λέμε.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 19:15:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άστα άστα ! συγχίστηκα μα 2ο το τογιοτα; μα 2ο το τογιότα; Και μάλιστα 200 πόντους κάτω; Και μάλιστα ο γερμαναράς 1ος με το μισητό golf; αίσχος!!!!!
Ο λόγος; για το αυτοκίνητο της χρονιάς!
http://www.caroftheyear.org/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 19:16:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Έλα μωρέ, ΓΤΠ είναι το αμάξι. Πρώτο στάδιο 207 το έχει, τι να λέμε.
|
χαχα ούτε για αστείο, πίσω θα είναι! χαχαχ!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 19:38:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Μολις επεστρεψα απο 3ωρη πορνοβόλτα... .
Εχω φουντωσει.
Οταν συνελθω ισως γραψω 2-3 πραγματα για το εν λογω πιστολι.
|
Θύμισε μου οταν επιστρέψεις να σου ρίξω 2-3 απανωτούς για να ισιώσεις.....!!!! ΓΑΜΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ........................!!!!1
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 19:45:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα μόνο 200 άλογα απο 2,0 μοτέρ???
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:22:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέμπτη 7/3/2013, στο 'Ιννσμπρουκ της Αυστρίας και από χθες ξέρω πως η μέρα σήμερα θα ξεκινήσει λίγο διαφορετικά από τις άλλες... .
Ναι, πάλι μπαίνω στο λευκό 207 rallye της αδερφής μου (μιας και ο άλλος Γάλλος μαχητής περνάει την φετινή χειμερινή περίοδο στην Ελλάδα), αλλά προορισμός είναι το Μιλς , ένα χωριό 14 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης. Ο τοπικός dealer έχει δύο από τους σκανδαλιστικούς καρπούς της ιαπωνέζικης συνεργασίας Toyota/Subaru, που περαστικός την προηγούμενη μέρα αποφάσισα να κλείσω ραντεβού για να... δοκιμάσω. Είχα πείσει τον εαυτό μου πως θα περίμενα μέχρι τον Μάιο, ώστε να οδηγήσω το νέο αυτό σποράκι με καλοκαιρινά ελαστικά, αλλά τελικά δεν κρατήθηκα.
Λίγο αργότερα βρίσκομαι μέσα σε ένα μαύρο gt86 , με ολόφρεσκα goodyear ultragrip 8 performance και πατημένο το rec του μυαλού μου για να απoθηκεύσω κάθε πληροφορία από τις πέντε αισθήσεις μου. Ο δίλιτρος boxer ξυπνάει με το πάτημα ενός κουμπιού, το στροφόμετρο κάνει το check του ενώ εγώ παίρνω τον χρόνο και αφουγκράζομαι για δύο λεπτά τον ήχο του τετρακύλινδρου. 'Oμορφο γουργουρητό , το οποίο έπειτα από λίγο ηρεμεί καθώς οι στροφές πέφτουν στο κανονικό του ρελαντί. Τα χειριστήρια έρχονται εκεί ακριβώς που τα θέλεις , με το κατακόρυφο τιμόνι να σε προδιαθέτει για τη συνέχεια. Στο δεξί μπάκετ η μητέρα μου, ορισμός του ανθρώπινου κόφτη, αλλά σήμερα γνωρίζει πως όλα θα είναι στο "off".
Ξεκινάμε λοιπόν και μέχρι ο κινητήρας να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, έχουμε λίγο χρόνο να περιεργαστούμε το ομολογουμένως πολύ προσεγμένο και απέριττο εσωτερικό του πανέμορφου κουπέ. Αρκετά πλαστικό αλλά μοντέρνας σχεδίασης το ταμπλό, έρχεται σε σωστό ύψος και απόσταση. Χρήση δέρματος με κάθε ευκαιρία και υπέροχες ραφές τονίζουν το όμορφο φινίρισμα. Ο πίνακας οργάνων έχει ένα από τα καλύτερα layout που έχω δει ποτέ σε αυτοκίνητο δρόμου, με εμφανή επιρροή από τον κόσμο των μηχανών της δεκαετίας του '90, αλλά με αδικαιολόγητη την απουσία θερμοκρασίας λαδιού. Τα καθίσματα έχουν σωστό βάθος και άψογη πλευρική στήριξη.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, γίνεται αισθητή και η αμεσότητα του συνόλου. Ο τρόπος που δουλεύει η ανάρτηση στις μικρές ταχύτητες είναι υποδειγματικός, το ευχάριστο βάρος του τιμονιού και το θετικότατο κούμπωμα του εξατάχυτου κιβωτίου είναι επίσης εκεί και εγώ απλά ελπίζω να συνεχίσουν έτσι καθώς οι ρυθμοί θα ανεβαίνουν. Οι αγαπημένες διαδρομές εδώ γύρω πολλές και ήδη έχουμε αρχίσει να ανεβαίνουμε μία απ'αυτές. Το gt86 γυρνάει εύκολα στη βρεγμένη άσφαλτο αλλά παρόλο που έχω απενεργοποιήσει κάθε ηλεκτρονικό κόφτη χαράς, νοιώθω τις πίσω δαγκάνες να δουλεύουν (απότομα) και να διακόπτουν στη μέση κάθε πλαγιολίσθηση. Παίζοντας λίγο ακόμα με τους δύο διακόπτες καταλαβαίνω πως θέλει παρατεταμένο πάτημα του ενός για να μας χαιρετήσουν όλα οριστικά και... το πάρτυ μόλις ξεκίνησε!!!
Στις επόμενες φουρκέτες πιάνω τον εαυτό μου να παραφέρεται συνεχώς ενώ ανάμεσά τους έχω άπειρες ευκαιρίες να απολαύσω ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης σε διαδοχικά εσάκια και κλειστές ανηφορικές καμπές. Το μυτοτάκουνο δουλεύει υπερωρίες στα πολύ βολικά πετάλια και τα κατεβάσματα γίνονται πολύ ομαλά. Τα χειμερινά ελαστικά αφαιρούν κομμάτι της αίσθησης (αναμενόμενο) αλλά όχι της αποτελεσματικότητας και αφήνουν εμένα να αναρωτιέμαι πόσο ακόμα καλύτερο είναι τούτο το σποράκι με μία τετράδα "καλά" ελαστικά. Με καλοκαιρινά το γλίστρημα θα ήταν πιο ξεκάθαρο , χωρίς το "grip της τελευταίας στιγμής" από την παραμόρφωση των ultragrip.
'Ετσι λοιπόν οι κινήσεις στο τιμόνι γίνονται λίγο πιο άτσαλες, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που χρειάζονται δύο και τρεις διορθώσεις για να διατηρηθεί η πλαγιολίσθηση, με το μπλοκέ διαφορικό του σύμμαχο και σ‘αυτή τη διαδικασία.
Η κατανομή του βάρους είναι ιδανική, με το μοτέρ και την κίνηση να βρίσκονται στους σωστούς άξονες. Αυτό που κάνει όμως την όλη κατασκευή να αγγίζει το τέλειο είναι η γεωμετρία της ανάρτησης σε συνδυασμό με τη θέση και το βάρος του τετρακύλινδρου, που δεν φέρνουν ποτέ σε εμφανή αδράνεια τον μπροστινό άξονα, καθιστώντας δυνατή την οδήγηση του gt με κάθε δυνατό τρόπο. Κατανομή 50/50 συναντάμε κατά καιρούς σε διάφορα σπορ FR μοντέλα αυτής της κατηγορίας πολλών κατασκευαστών αλλά άξιοι να κοιτάξουν το gt86 στα μάτια είναι μόνο ομοεθνείς του, και εκείνοι δεν είναι πλέον στην παραγωγή. Ναι, όπως πολύ σωστά καταλάβατε, μιλάω για rx8 , s2000 και miata, προφανώς σε μεταχειρισμένη και σίγουρα όχι εργοστασιακή μορφή.
Ο boxer δεν είναι τόσο δυνατός όσο θα περίμενε κανείς από την ονομαστική του απόδοση, αλλά προφανώς αυτό ευθύνεται στη χαμηλή του ροπή, μιας και τελευταία οι τουρμπίνες βρίσκονται παντού, με τα σπορ ατμοσφαιρικά να έχουν σχεδόν εκλείψει. Ακόμα και έτσι όμως , για κάποιους/λίγους ρομαντικούς που η οδηγική απόλαυση δεν μετριέται σε πίνακες επιταχύνσεων ή δυναμόμετρα, οι επιδόσεις του είναι αρκετές για να χαρίσουν στιγμές οδηγικής κορύφωσης, με την προ'υ'πόθεση όμως η βελόνα του στροφόμετρου να βρίσκεται συνεχώς ανάμεσα στις 5μιση και 7μιση rpm.
Με τέτοιο κιβώτιο βέβαια αυτό περισσότερο χαρά είναι παρά αγγαρεία , αφού εκτός από σωστή κλιμάκωση (αλλάζεις 7μιση και ποτέ δεν πέφτει κάτω απ' τις 5μιση), έχει θετικότατο κούμπωμα με απόλυτη αίσθηση χωρίς να προβληματίζει ή να δυσανασχετεί, ανεξάρτητα από την ταχύτητα αλλαγής.
Στην κατάβαση δοκιμάζω λίγο με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στη θέση "on" και διαπιστώνω πόσο γλυκά κόβουν κάθε διάθεση για παιχνίδι. Οξύμωρο λίγο αλλά είναι πραγματικά έτσι. Δεν νοιώθεις φρένα, δεν μένεις από γκάζι, καμία απότομη παρέμβαση απλά στιγμιαία ως από μηχανής Θεός (ή έστω το χέρι εκείνου), σε κόβουν τόσο... όσο. Σαν να γνώριζε από πριν τί επρόκειτο να συμβεί και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να το κάνει με τον πιο διακριτικό τρόπο. Ανάλογη ποιότητα ηλεκτρονικών συστημάτων μόνο στην BMW... . 'Ολα πάλι "off" και στην Autobahn μπαίνω με παρατεταμένη πλαγιολίσθηση , γεμίζοντας μία μία τις επόμενες σχέσεις , κινούμενος στο φάσμα που το μοτέρ δείχνει τον καλύτερό του εαυτό. Αυτό το "παιχνίδι" έχει έναν απίθανο τρόπο να βγάζει στην επιφάνεια την όποια ανωριμότητα σου έχει απομείνει. (Πλέον πατήσαμε τα πρώτα "-άντα" και νοιώθουμε σαν τα τελευταία "-ήντα"... )
Χαλαρώνω λοιπόν για να το δω πώς είναι σε συνθήκες ταξιδιού, διαπιστώνοντας πως με 6η και 130-140 δεν είναι τόσο τραχύ όσο θα περίμενα. Ευχάριστη έκπληξη, όπως και η ύπαρξη cruise control δεξιά από το τιμόνι. Κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν απουσιάζουν, χωρίς όμως και να κουράζουν. Απλά είναι εκεί ως άλλο ένα σημάδι, να σου θυμίζει (ακόμα και έτσι) πως οδηγείς ένα serious old school boy racer.
Σειρά έχουν άλλα δύο βουνά, εκατέρωθεν του αυτοκινητόδρομου, οπότε στρίβονται με συνοπτικές διαδικασίες και τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Αλλάζει πορεία με τη σκέψη, στην ανάβαση δεν είναι τόσο γρήγορο όσο θα ήθελες (αλλά μεταξύ μας... τίποτα δεν είναι..., ποτέ...) ενώ ο συνδυασμός κατάβασης και 5μιση-7μιση είναι απλά εθιστικός. Ορκίζεσαι πως τίποτα δεν το εμποδίζει να το κάνει όλη μέρα και αναρωτιέσαι για ποιο λόγο συνεχίζεις ακόμα να ασχολείσαι με μπροσθόβαρα, μπροσθιοκίνητα gti... .
Προσωπικά... τα ξέχασα όλα.
Τι και αν έχουν 100+ άλογα παραπάνω (στον λάθος άξονα), βαριά ονόματα και υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, την αίσθηση που αποκομίζεις από αυτό εδώ το πραγματάκι δεν τη βρίσκεις πουθενά. Και στην ελληνική άσφαλτο θα δείχνει ακόμα πιο ζωντανό.
Τέτοιου είδους σκέψεις στριφογύριζαν στο μυαλό μου στο δρόμο του γυρισμού και ήδη προσπαθούσα να κρύψω το τεράστιο χαμόγελό μου μπαίνοντας σε σοβαρό mode για να το επιστρέψω στην έκθεση της Toyota. Μάταια όμως, γιατί η επόμενή μου σκέψη ήταν "τι θα γινόταν άραγε αν δεν επέστρεφα?!?", συνοδευόμενη από σκηνές του"The Chase" με Charlie Sheen , κόκκινη E36 κλπ κλπ... . 'Αντε να σοβαρευτείς μετά. Ας παίξουμε λοιπόν με τις ρεπρίζ στην Αutobahn μήπως και χαλαρώσουμε, λίγο με το gps και το ηχοσύστημα, πλάγιασμα στην έξοδο αλα Taniguchi, μιάμιση την πλατεία και... φτάσαμε.
Βγαίνοντας παρατηρώ τον χώρο για τους πίσω. Δεν είναι κακός (αν πηγαίνεις ακόμα δημοτικό , ενώ τα πόδια σου κάπου θα τα βολέψουμε). Ο χώρος αποσκευών είναι επαρκής για 2 άτομα (αν το δεύτερο δεν είναι η Paris Hilton ή...η αδερφή μου..., που στη δική σας περίπτωση δεν είναι), ενώ στη αντίθετη έχετε καβάτζα τις πίσω θέσεις (καθώς και τη γκρίνια τους...).
Το αυτοκινητάκι είναι Ε ΡΩ ΤΑΣ, οπότε (θέλεις δεν θέλεις) του φέρεσαι ανάλογα. Το σκέφτεσαι το βράδυ πριν κοιμηθείς, όταν είσαι μακριά του δυσανασχετείς, μόλις το βλέπεις χαμογελάς και αν εκείνη τη στιγμή κάνεις το λάθος να θυμηθείς τα της προηγούμενης φοράς..., θα φύγεις κανίβαλος ντριφτάροντας.
Εν ολίγοις:
Είναι απελπιστικά εύκολο και προβλέψιμο αλλά ταυτόχρονα άκρως ενδιαφέρον, αφού κάνει ό,τι του πεις.
Δεν χάνει την ισορροπία του χωρίς λόγο, ξέρεις πάντα πώς θα αντιδράσει και έτσι του απoκτάς αμέσως εμπιστοσύνη, (μόνο όταν , αν και για όσο το θελήσεις).
Κάτω από τις 5μιση κινείται αξιοπρεπέστατα και οικονομικά, ενώ από κει και πάνω μεταμορφώνεται σε πυραυλάκι.
Χώρους για τέσσερις αλλά ποιος νοιάζεται για τους άλλους δύο?!?
Τιμόνι, κιβώτιο, ανάρτηση για σεμινάριο.
Φρένα μια χαρά (για πολιτικό).
Αρνητικά:
Δεν ξέρω..., ίσως ότι δεν είναι δικό μου, ή ότι αναμένεται και τουρμπάκι.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Octane στις Κυρ 10 Μάρ 2013, 02:25:19, 7 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....... νομιζω οτι το οδηγησα μαζι σου ........
...αν και νομιζω οτι το ειχα οδηγησει γιατι οπως τα εγραψες...ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ειχασχεδιασει στο μυαλό μου οταν διαβαζα κατα καιρους αρθρα γι αυτο το αμαξι...
υ.γ. το δημοσιευεις αααανετα το παραπάνω σε περιοδικο...το ξερεις ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:35:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω κανένα περιοδικό που να το θέλει
Να και 3 pics:
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Octane στις Παρ 08 Μάρ 2013, 10:53:50, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτές οι ζάντες είναι πιο όμορφες απ' αυτές με τις οποίες έρχεται εδώ ρε.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 20:39:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλα με τον Δημητρη (pappaki) --- αν και λογικα θα δει volvos και θα τον ενημερωσει... αλλα μπορει να το στειλεις και μονο σου κι ας το κανουν οτι θελουν...
ετσι "for the love of the game"...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Μάρ 2013, 21:02:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μιλα με τον Δημητρη (pappaki) --- αν και λογικα θα δει volvos και θα τον ενημερωσει... αλλα μπορει να το στειλεις και μονο σου κι ας το κανουν οτι θελουν...
ετσι "for the love of the game"... |
i like the way you think.
Αλλα και αυτο το ξερεις
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάρ 2013, 03:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικα δεν θα σου κρηψω ότι όσο διάβαζα περίμενα να διαβάσω κάποια παραπομπή απο περιοδικό....!!! Και περιμένα να δω πως και πως την επόμενη γραμμή, την περιγραφή της επόμενης αίσθησης σου που χτύπησε κόκκινο, και η περιγραφή ηταν ότι ΑΚΡΙΒΩΣ θελει και πρέπει να ακούσει κάποιος για να εχει μια ολοκληρωμένη άποψη για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινητου, οποιασδήποτε κατηγορίας, χωρίς να επεμβαίνουν συμφέροντα χωρηγιων κτλ κτλ... Εγω έχω απλα να σου πω Μ Π Ρ Α Β Ο που μπορεσες να κανεις ένα όνειρο μας πραγματικότητα, και ταυτόχρονα το μοιράστηκες μαζι μας....!!!! Ελπίζω να σου πέρασε αστραπιαία απο το μυαλο καμοια σκηνή twindrift αλά gran tourismo.....!!!
Και πάλι Μ Π Ρ Α Β Ο ρε φίλε....!!!
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάρ 2013, 08:14:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΟΥΝAΡΟΣ! (και η περιγραφή και το αυτοκίνητο )
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάρ 2013, 09:27:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!!
Χαιρομαι που σας αρεσε!!
Λέτε να εχουμε και συνεχεια?!?
Απέναντι η Subaru εχει ενα brz. Σε ασπρη περλα...
Sinanai έγραψε: | Αυτές οι ζάντες είναι πιο όμορφες απ' αυτές με τις οποίες έρχεται εδώ ρε. |
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάρ 2013, 09:54:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίος Πάνο! Μας έκανες να ξεφύγουμε λίγο.
Καλή βόλτα και με το "περλέ"!
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|