Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2003, 20:40:45 Θέμα δημοσίευσης: Νέο Opel Astra: Στην τελική ευθεία... |
|
|
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Opel, Καρλ-Πέτερ Φόρστερ, το νέο Opel Astra θα βρίσκεται στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της εταιρίας στη Γερμανία τον Μάρτιο του 2004. Ωστόσο, μη θεωρήσετε πως θα εμφανιστούν ταυτόχρονα στην αγορά οι αρκετές εκδόσεις του Astra που η Opel σκοπεύει να παράγει. Έτσι λοιπόν, αρχικά θα είναι διαθέσιμη μονάχα η 5θυρη έκδοση χάτσμπακ του νέου μοντέλου, με την Caravan (station wagon) και την κουπέ να προορίζονται για τον Οκτώβριο και τέλη του 2004 αντίστοιχα. Εκείνο που ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό, είναι αν θα υπάρξει 3θυρη έκδοση χάτσμπακ αλλά και έκδοση κάμπριο.
Ανώτερο στέλεχος της Opel που όμως δεν θέλησε να αποκαλύψει την ταυτότητά του, δήλωσε πως ο σχεδιασμός και η δυναμική, θα είναι τα δυνατότερα σημεία του νέου Astra. Αξίζει να σημειωθεί, πως το νέο μοντέλο της Opel στη μικρομεσαία κατηγορία, θα διαθέτει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (!!!!!!), στοιχείο που συναντάμε μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, ενώ θα περιλαμβάνει και μία αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, με έναν ντίζελ 150 ίππων και έναν βενζίνης με τούρμπο και 200 ίππους (πιθανότατα ο κινητήρας που ήδη γνωρίζουμε).
Τέλος, να σημειωθεί πως η παραγωγή του νέου Astra θα γίνεται στα τρία εργοστάσια που παράγουν και το υπάρχον μοντέλο (σε Γερμανία, Αγγλία και Βέλγιο).
Πηγή: automoto.flash.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2003, 07:44:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Opel Astra: Στην τελική ευθεία... |
|
|
Vaggelis έγραψε: |
Εκείνο που ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό, είναι αν θα υπάρξει 3θυρη έκδοση χάτσμπακ αλλά και έκδοση κάμπριο.
|
Μέχρι να βγει (αν βγει) 3θυρη και να έρθει στην Ελλάδα ... καλό 2006 ...!!!
Μέχρι τότε θα έχει βγει το καινούριο HONDA CRX ... με:
100 άλογα στα 1000κυβικά !!!
150 αλογάκια στα 1600κυβικά !!!
200 αλογάκια στα 2000κυβικά !!!
Πάντως από ότι έχω μάθει το 3θυρο ASTRA θα είναι μόνο Coupe και λιγάκι ακριβό ... αφου εμφανησιακά θα έχει πολλές διαφορές από το 5πορτο ...
Εγώ πάντως με βλέπω με CRX σε 2-3 χρόνια ... Είπατε κάτι ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2003, 08:11:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μια και μιλάμε για ASTRA και νέα, ας δώσω και εγώ ένα νέο για το υπάρχον μοντέλο:
Aφορά τα 2 από τα τρία στάδια του οίκου dBila και το κόστος είναι 2300euro για όλα τα μοντέλα.
Τα 2ΚΙΤ περιλαμβάνουν:
Οδηγίες τοποθέτησης
Πρόγραμμα στο εγκέφαλο δύο σταδίων μετά από κάθε ΚΙΤ
Εκκεντροφόρους dBilas
Φιλτροκούτι (βαρελάκι με χοάνη και εισαγωγή από μπροστά)
Πολλαπλή εισαγωγής dBilas
Νέα βάση πεταλούδας και αναπροσαρμογή
Σωλήνες & βίδες στερέωσης.
2300euro και 140 εργοστασιακά άλογα είναι καλά ??  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2003, 07:52:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Astra που θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη έδωσε στη δημοσιότητα η Vauxhall, θυγατρική της GM στην Ευρώπη με έδρα τη Βρετανία.
Η πεντάθυρη έκδοση που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι η πρώτη στην γκάμα της πέμπτης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου που θα φτάσει στα σημεία πώλησης των Opel/Vauxhall, καθώς τους επόμενους 12 μήνες θα ακολουθήσουν η τρίθυρη και η estate έκδοση με στόχο το νέο Astra να διεκδικήσει με αξιώσεις μία από τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων.
Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς να προβλέψει κανείς την τιμή πώλησής του στην ελληνική αγορά, το σίγουρο είναι ότι το πεντάθυρο Astra θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας την ερχόμενη άνοιξη -μάλλον το Μάρτιο του 2004-, ενώ το κόστος του ίσως επηρεαστεί από παλαιότερες εξαγγελίες των ιθυνόντων της GM Ευρώπης για τη θεαματική διαφορά του σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Οι διαστάσεις του άλλωστε -μήκος 4,250 μέτρα, πλάτος 1,729 μέτρα- είναι μεγαλύτερες από εκείνες του σημερινού μοντέλου, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, ενώ η εξωτερική του εμφάνιση είναι εμφανώς επηρεασμένη από το τρίθυρο πρωτότυπο Opel GTC το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο.
H τοξοειδής οροφή και οι κοντοί πρόβολοι αμβλύνουν τις γωνίες που δημιουργούνται, η μπροστινή γρίλια εναρμονίζεται με το οικογενειακό look της εταιρείας το οποίο ανανεώνεται από τους νέας σχεδίασης προβολείς εμπρός και πίσω, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου προβλέπεται η χρήση τροχών διαστάσεων 18 ιντσών.
Κάτω από το καπό θα τοποθετούνται αρχικά πέντε τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και τρεις diesel με χωρητικότητα 1,4 έως 2,0 λίτρα και απόδοση 80 έως 200 ίππους. Ανήκουν όλοι στη γενιά κινητήρων ECOTEC, ενώ ξεχωρίζουν ο νέος CDTi χωρητικότητας 1,9 λίτρων με ισχύ 150 ίππους και ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 170 ίππων. Και οι δύο θα συνδυάζονται με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Διαθέσιμα θα είναι επίσης χειροκίνητα, αυτόματα αλλά και ημιαυτόματα κιβώτια Easytronic με σειραϊκή λειτουργία. Στις εντυπωσιακότερες λεπτομέρειες του νέου μοντέλου περιλαμβάνεται το νέο σύστημα φωτισμού Active Forward Lighting (AFL), που ρυθμίζει συνεχώς τη φωτεινότητα των προβολέων για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Τα φώτα ενεργοποιούνται αυτόματα όταν πέφτει το φως.
Όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης, οι τεχνικοί της Opel υπόσχονται ότι το Astra θα είναι το κορυφαίο στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων χάρη στο σύστημα Continuous Damping Control (CDC) το οποίο πρακτικά μεταφράζεται ως συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση της ανάρτησης. Το σύστημα αυτό συνδυάζεται με το IDS Plus που επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει μέσω διακόπτη τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, την απόκριση στο γκάζι και το βαθμό υποβοήθησης του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης.
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson και υποπλαίσιο μπροστά και ημιακάμπτο άξονα πίσω. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει, σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρείας, χαμηλό βάρος και καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου, στοιχεία που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μάχη που θα δώσει το νέο Astra με το επίσης νέο VW Golf αλλά και το επερχόμενο Ford Focus.
Πηγή: Opel/Vauxhall
Αναδημοσίευση: auto in.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2003, 21:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν από μία εβδομάδα γράφαμε για το νέο Astra, ότι θα παρουσιαστεί στην αγορά αρχικά στην 5θυρη έκδοση, με τις υπόλοιπες να ακολουθούν. Η Opel έσπευσε να παρουσιάσει στο μεταξύ την οριστική εμφάνιση του νέου της μοντέλου στο segment C, η οποία όπως αναμενόταν, δεν διαφέρει παρά σε λεπτομέρειες από τις φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας εδώ και αρκετό καιρό, ενώ όπως αναφέρει, η έκδοση estate και η 3θυρη θα ακολουθήσουν στη συνέχεια.
Ουσιαστικά επιβεβαιώνεται η εκτίμηση ότι το βάρος έχει δοθεί στην εμφάνιση του μοντέλου, ενώ η Opel έρχεται να προσθέσει και τους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και του εξοπλισμού ως δύο επιπλέον δυνατά χαρτιά του νέου Astra. Επίσης, οριστικοποιείται η περίοδος εμφάνισης του Astra στην αγορά, η οποία θα είναι η άνοιξη του 2004. Η Opel αναφέρει πως το νέο της μοντέλο, θα διαθέτει κάποια στοιχεία εξοπλισμού, που κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Αυτά είναι η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που περιλαμβάνει τα συστήματα IDS (Interactive Driving System) και CDC (Continuous Damping Control). Σε ελεύθερη μετάφραση, τα δύο αυτά συστήματα ελέγχουν την ταλάντωση και ρυθμίζουν τις αναρτήσεις ανάλογα με τις συνθήκες δρόμου και οδήγησης. Μία ακόμη καινοτομία, είναι η χρήση του συστήματος προβολέων AFL (Adaptive Forward Lighting), η ενεργοποίηση των οποίων μάλιστα γίνεται αυτόματα, σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Το νέο Astra, θα είναι συνολικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά, κατά 14 εκ. στο μήκος, 2 εκ. στο πλάτος και 1,6 εκ. στο ύψος. Αποτέλεσμα η αύξηση των διαθέσιμων χώρων, οι οποίοι θα πρέπει πλέον να είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, αν κρίνουμε και από το μακρύ μεταξόνιο των 2,61 μέτρων, αλλά και τον σχεδιασμό της οροφής, που παραπέμπει στο Signum.
Σε επίπεδο κινητήρων, θα διατίθεται 5 κινητήρες βενζίνης και 3 πετρελαίου. Η γκάμα θα ξεκινάει από τα 1.4 λίτρα και θα ολοκληρώνεται στα 2.0 λίτρα, ενώ η ισχύς θα κυμαίνεται από τους 80 έως τους 200 ίππους. Αρχικά πάντως, η κορυφαία έκδοση βενζίνης, θα είναι αυτή με το νέο δίλιτρο τούρμπο των 175 ίππων, ενώ η έκδοση με τους 200 ίππους αναμένεται το 2005. έστω κι έτσι πάντως, οι λάτρεις των επιδόσεων θα έχουν στη διάθεσή τους μία έκδοση με επαρκή ισχύ, η οποία θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι ECOTEC και πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro4.
Μία από τις αλλαγές στην εμφάνιση του νέου Astra, αφορά την τοποθέτηση διάφανων κρυστάλλων στα πίσω φώτα, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Opel, θα διαθέτει από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του νέου μοντέλου, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών στον έξτρα εξοπλισμό. Τέλος, να αναφέρουμε πως σε επίπεδο κιβωτίων, εκτός από το χειροκίνητο 6 σχέσεων που αναφέρθηκε, θα υπάρχουν και χειροκίνητο 5 σχέσεων, αυτόματο και ημιαυτόματο Easytronic.
Πηγή: automoto.flash.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 09:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τριθυρο που δείχναν ήταν ωραίο...πολύ σπορ!!! τώρα αυτό ψιλομάπα είναι!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 09:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XASOS έγραψε: | Το τριθυρο που δείχναν ήταν ωραίο...πολύ σπορ!!! τώρα αυτό ψιλομάπα είναι!!!! |
To τρίθυρο δεν είναι το ASTRA ... αλλά το GTC (GT Coupe) ... Πάνω στο αμάξωμα του, από ότι λένε, θα βασιστεί το ASTRA Coupe/Cabrio ..
Θέλω να πιστεύω, ότι το κλασσικό 3πορτο ASTRA ... θα είναι το 5πορτο με 3 πόρτες ...
Η άποψη μου για το νέο ASTRA ...χμμμ... δεν το αγόραζα με τίποτα... Αντιγραφή από 307, Stilo, Civic, Corolla, Jazz ... ψηλό πολυμορφικό στυλ ... χωρίς σπορ αίσθηση και με οικογενειακές καταβολές ...
Εγώ πάντως περιμένω το νέο HONDA CRX VTEC ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geopili Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 94
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 10:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μου θυμιζει καπως 307 και δεν μου αρεσει.... 
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 10:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε το gtc καλό φαινόταν!!!! επειδή λέτε για το crx όλοι παπίζει καμια φωτό να το δούμε κι εμείσ?! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 10:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: |
Εγώ πάντως περιμένω το νέο HONDA CRX VTEC ...  |
Δείξε μας καμιά φωτογραφία και προδιαγραφές, να καταλάβουμε τι εννοείς...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 11:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Nikos(Vini) έγραψε: |
Εγώ πάντως περιμένω το νέο HONDA CRX VTEC ...  |
Δείξε μας καμιά φωτογραφία και προδιαγραφές, να καταλάβουμε τι εννοείς... |
Παιδιά και εγώ δεν ξέρω πολλά ...
Από το φόρουμ των 4Τ ... έμαθα τα εξής (τα οποία μπορεί να μην ισχύσουν τελικά...):
1. Κυκλοφορία του νέου CRX ... τέλος του 2004, αρχές 2005 ...
2. Βάρος περίπου 800κιλά! με μήκος 3,5m, ύψος 1,25m, πλάτος 1,7m ...
3. Oι διαστάσεις το κάνουν μικρό Coupe ... όπως ήταν και το προηγούμενο CRX ...
4. Κινητήρες: 1.0 DOHC VTEC με 99hp και 1.6 DOHC VTEC με 154hp.
5. Αυτά θα ισχύσουν για την Ιαπωνική αγορά ... ίσως στις άλλες αγορές να υπάρξουν και άλλοι κινητήρες ... ίσως οι:
1.0L με 100HP
1,6L με 154 ή 170HP
1,6L Type R ... ???HP
6. Έχουν βγει κάποιες φωτό στο ΝΕΤ και προσπαθώ να τις βρω ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|