Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος
207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:17:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν θυμαμαι καλα 120- 150 ειχα δωσει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chiefjian (Ηλίας) Δραστήριο μέλος
Smart CDI
Ένταξη: 04 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 220 Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
power έγραψε: | αν θυμαμαι καλα 120- 150 ειχα δωσει |
Και παλι δεν ειναι λιγα... 11500χλμ εχω...
It's not the ride...it's the rider!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι ο THP ειναι πολυ μουφα.....
Κανει σα diesel ετσι και αλλιως , μετα κροταλιζει και κανεις δε ξερει το γιατι , ψιλα ψοφαει και δε στροφαρει, καιει λαδια, δε βγαζει και καμια τρελη δυναμη παρα μονο αν το τζολεψεις με προγραμματα.... πολυ κακο για το τπτ !
Δεν ειναι τυχαιο που η ΒΜW δε τον χρησιμοποιει .....σε οσα εχουν το σηματακι ΒΜW |
Δεν ειναι BMW καθε αυτου...
Ο ηχος ειναι φυσιολογικος...και στο μελλον σχεδον ολα τα οχηματα ετσι θα κανουν....
Κροταλιζει ναι...υπαρχη λυση..απλα η Λιον δεν εχει αντερα να το δει..
Τελος τρελη δυναμη να βγαλει μπορει..και ψιλα
Αν θες κατι τετοιο...σκαστα και χτυπα ενα JCW cooper...!!!
Με 17.000 που εχει ενα ραλλυε δινει πολλα...
τι κανει στο λαδι..?????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος
207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:26:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
50-60 ειχε ο τεντωτηρας και τα υπολοιπα μαστορικα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 23:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | mathanas έγραψε: | Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι ο THP ειναι πολυ μουφα.....
Κανει σα diesel ετσι και αλλιως , μετα κροταλιζει και κανεις δε ξερει το γιατι , ψιλα ψοφαει και δε στροφαρει, καιει λαδια, δε βγαζει και καμια τρελη δυναμη παρα μονο αν το τζολεψεις με προγραμματα.... πολυ κακο για το τπτ !
Δεν ειναι τυχαιο που η ΒΜW δε τον χρησιμοποιει .....σε οσα εχουν το σηματακι ΒΜW |
Δεν ειναι BMW καθε αυτου...
Ο ηχος ειναι φυσιολογικος...και στο μελλον σχεδον ολα τα οχηματα ετσι θα κανουν....
Κροταλιζει ναι...υπαρχη λυση..απλα η Λιον δεν εχει αντερα να το δει..
Τελος τρελη δυναμη να βγαλει μπορει..και ψιλα
Αν θες κατι τετοιο...σκαστα και χτυπα ενα JCW cooper...!!!
Με 17.000 που εχει ενα ραλλυε δινει πολλα...
τι κανει στο λαδι..????? |
Δεν ειπα εγω οτι ειναι bmw , αλλα αν ηταν αξιοπιστο θα το βαζε στην 316 που σερνεται.
To ντιζελατο μπορει να ναι φυσιολογικο για τον thp αλλα δε κανουν ολα ετσι
Ποια ειναι η λυση για το κροταλισμα διοτι και εξω αν διαβασεις απο ευρωπη και αμερικη το προβλημα υφισταται μετα απο 3-4 χρονια ... ακομα και στο wikipedia αναφερεται. Και ο τεντωτηρας δεν ειναι η λυση τυλαχιστο οριστικη. Αρα δεν ειναι ελληνικο θεμα...
Ας μην βγαζει τρελη δυναμη το 150ρι ψηλα δε μ απασχολει, με απασχολει ομως οτι μουλαρωνει μετα τις 5.000 - 5.500 οταν μαλιστα υποτιθεται οτι βγαζει τα 150 στις 5.800 αρα θα πρεπε το μοτερ μεχρι τις 6.000 να ξυριζει
οχι να ειναι απροθυμο εντελος να ανεβασει στροφες και ας βγαλει οσα αλογα ειναι προγραμματισμενο να βγαλει μαγκια του....
Τωρα για το λαδι ειναι γνωστο και πιστοποιημενο οτι καιει. Η ποσοτητα παιζει απο λαδι σε λαδι , ποσα Km εχει το λαδι μεσα στο μοτερ (απο εμπειρια δεν αντεχει πανω απο 4.000 μετα αρχιζει και το καιει) απο μοτερ σε μοτερ και φυσικα να μετριεται σωστα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 23:49:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως έχει 20000 σχεδόν και δεν μου έχει κάψει λάδι μέχρι τώρα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 23:51:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κροταλιζμα ειναι απο τα μπεκ αμεσου ψεκασμου
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 23:53:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Εμένα πάντως έχει 20000 σχεδόν και δεν μου έχει κάψει λάδι μέχρι τώρα.. |
ναι αμα το στρωνες σαν παππους
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 23:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε προσπάθησα να του κάνω ένα καλό στρώσιμο..Για όσο άντεξα..
Τη πρώτη άλλαξα στα 8000 λάδια και τη δεύτερη στα 10000. Τώρα τι να πώ, είναι ίσως και ανάλογα το μοτερ. Νομίζω όμως οτι το να καίει μια μικρή ποσότητα λαδιού είναι φυσιολογικό. Το λέει και ο κατασκευαστής.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chiefjian (Ηλίας) Δραστήριο μέλος
Smart CDI
Ένταξη: 04 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 220 Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 00:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
milvas7 έγραψε: | το κροταλιζμα ειναι απο τα μπεκ αμεσου ψεκασμου |
Α μπραβο... πες τα...
It's not the ride...it's the rider!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 00:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Ε προσπάθησα να του κάνω ένα καλό στρώσιμο..Για όσο άντεξα..
Τη πρώτη άλλαξα στα 8000 λάδια και τη δεύτερη στα 10000. Τώρα τι να πώ, είναι ίσως και ανάλογα το μοτερ. Νομίζω όμως οτι το να καίει μια μικρή ποσότητα λαδιού είναι φυσιολογικό. Το λέει και ο κατασκευαστής.. |
ε αφου το λέει αυτος..
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 00:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chiefjian έγραψε: | milvas7 έγραψε: | το κροταλιζμα ειναι απο τα μπεκ αμεσου ψεκασμου |
Α μπραβο... πες τα... |
Εχει επικρατήσει, με τον όρο κροτάλισμα να εννοούμε τον μεταλλικό θόρυβο που προκαλείται απο την αλυσίδα χρονισμού εξαιτίας του θέματος με τον τεντωτήρα. Ο θόρυβος που λέτε εσείς απο τα μπεκ (λόγω της υψηλής πίεσης ψεκασμού) είναι αυτος που το κάνει να ακούγεται σαν ντιζελ.
....Οσο για την κατανάλωση λαδιού, εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες, στρώσιμο, μεταχείρηση (ζέσταμα-κρύωμα), χρήση (ξεσκισμα κλπ.), τύπος λαδιού... Για ρωτήστε και μια τους γκολφάκιδες και λοιπούς Vagιτες για κατανάλωση λαδιού κ ίσως αλλάξετε γνώμη!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
milvas7 (miltos) Τρελλαμένο μέλος
207 RALLYE ON LIMITS
Ένταξη: 29 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 00:44:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαλτε κ τη ψηλη συμπιεση
Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 01:12:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καποιοι εδω μεσα δεν παιζεστε με τιποτα. Το εχουμε πει χιλιαδες φορες πως εχει βγει αναβαθμισμενος τεντωτηρας που λυνει το προβλημα, το οποιο αν το αφησετε θα καταστρεψει την καδενα καποια στιγμη με αγνωστες τις συνεπειες για το μοτερ. Μπειτε στον κοπο να διαβασετε τι γραφτηκε τα δυο προηγουμενα χρονια για να μην ανακυκλωνονται οι ιδιες μαλ***ες συνεχεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 02:43:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis23 έγραψε: | Καποιοι εδω μεσα δεν παιζεστε με τιποτα. Το εχουμε πει χιλιαδες φορες πως εχει βγει αναβαθμισμενος τεντωτηρας που λυνει το προβλημα, το οποιο αν το αφησετε θα καταστρεψει την καδενα καποια στιγμη με αγνωστες τις συνεπειες για το μοτερ. Μπειτε στον κοπο να διαβασετε τι γραφτηκε τα δυο προηγουμενα χρονια για να μην ανακυκλωνονται οι ιδιες μαλ***ες συνεχεια. |
+1
( ligo "varys" men, alla sostos de, o filos)
@mathanas
file mou oso "periergo" kai an sou fainetai, ayto to moter
(kai oxi o 1.4 TSI)
einai o propompos pou sto mellon tha vlepeis oles oi etairies na ton antigrafoun se diaforetikes paralages kai kopies
allazontas ligo tin filosofia tou set up...
eite to pisteveis eite oxi einai ftiagmeno gia na apodidei metaksy 4 kai 7
tora an travaei mono xamila kai pethainei meta tis 5
to 150ari (gia tin ellada mono) rallye
den ftaiei to moter alla to set up pou skopimos tou exoun dosei...
fere mou ena opoio kalostromeno 150ari thes
kai morfopoiontas tin eksatmisi tou
kai se geloio vathmo allazontas tin eisagogi
sikonei toso kala strofes pou apla den tha to pisteveis.
kai me kostos toso geloio pou den aksizei kan na anaferthei...
kai paradeigmata yparxoun sto dromo pano apo ena xrono tora...
oso gia tin periptosi tou 175
(an tou exeis valei kathari 100ara)
o tropos pou anoigei apo tis 5-6500 einai kalyteros apo tou clio RS 172 face II... (an exeis odigisei to RS 172 tha kataleveis kai ti ennoo)
alla to 175 opos kai ena sosta veltiomeno 150ari den entyposiazei
giati exei tetoia diathesimi ropi apo xamila pou den kanei kapoio "skespasma" psila oste na se eksitarei...
alla opos dinei xamila etsi synexizei kai dinei mexri psila
opote ayti i grammikotita den prodiathetei gia "sport" katastaseis
(ase pou den akous oute tourmpina oute tipota)
tespa...
genika polla mporoun na eipothoun kai sorry gia to of topik
Den thelo na allakso tin gnomi sou,
pisteve oti theleis, einai dikaioma sou...
alla ayto to moteraki pou esy theoreis moufa
(kai ontos einai poly pareksigimeno)
giati oloi to antimetopizoun san klassiko tourmpaki
(tou petane mia megalyteri tourmpina kai ayto 300rizei )
exei polla perithoria veltiosis kai os pros to strofarisma tou
akoma kai me tin mama tourmpina pano tou
alla to oti den theloun
i den mporoun na to kanoun ayto praksi
den simainei kai oti den ginetai...
Sygnomi an akoustika ligo varys,
den exo diathesi na se prosvalo ok?
ekatsa kai egrapsa to katevato, oxi gia na "sou tin po"
alla na sou eksigiso kapoia pragmata pou
den "fainontai" me tin proti...
mias kai aytos o kinitiras ensomatonei polles kainotomies
kai tin teleytaia leksi tis "efarmosmenis" se evreia paragogi texnologia... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 09:14:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο ΤΗΡ εχει γραμμικοτατη συμπεριφορα σε ολο το φασμα των στροφων και αυτο ειναι το ζητουμενο απο ενα συγχρονο υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα. Τωρα οσον αφορα το τραβηγμα ψηλα, οσοι ειχαν την ευκαιρια να δοκιμασουν το προγραμμα των etuners με τις τσιτα ρυθμισεις για K03s setup γνωριζουν πως σκοτωνει το μοτερ μεχρι τον κοφτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 10:09:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε προσβαλομαι ρε παιδια ουτε τσακονωμαστε, λεμε τι νομιζει καθενας...
Γραμμικη εχει απο τις 2000+ μεχρι αντε με καλη θεληση 5000- μετα το χαος....Γραμμικοτητα εγω ειδα και στο μοτερ της fiat το multi.......
Φιλε aki αυτο που λεμε με το κροταλισμα ειναι οτι ναι εχει βγαλει διαφορους τεντωτηρες κ.τ.λ ολοι το ξερουμε αυτο αλλα αν το ψαξεις καλυτερα θα δεις οτι δε λυνει 100% το προβλημα, εδω στην αγγλια το κανουνε 207 facelift αυτα δεν εχουν το ταντωτηρα που λες και μαλιστα απο το εργοστασιο????
και τελος το τι κανει το μοτερ αν του βαλω χερι και με τσιτα ρυθμισεις και εξατμισεις προσωπικα με αφηνει αδιαφορο, το θεμα ειναι τι κανει με τα 150 αλογατακια που το αγοραζω, και αυτο που κανει ειναι οτι το διαμαντι thp δε στροφαρει σε ενα ευρος στροφων στο οποιο και "καλα" βγαζει τη μεγιστη δυναμη του.... Σ αυτο δεν υπαρχει δικαιολογια και δεν βγαινει μονο στην ελλαδα (rallye) το χουνε και τα Gt το μοτερ αυτο........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 11:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | και τελος το τι κανει το μοτερ αν του βαλω χερι και με τσιτα ρυθμισεις και εξατμισεις προσωπικα με αφηνει αδιαφορο, το θεμα ειναι τι κανει με τα 150 αλογατακια που το αγοραζω, και αυτο που κανει ειναι οτι το διαμαντι thp δε στροφαρει σε ενα ευρος στροφων στο οποιο και "καλα" βγαζει τη μεγιστη δυναμη του.... Σ αυτο δεν υπαρχει δικαιολογια και δεν βγαινει μονο στην ελλαδα (rallye) το χουνε και τα Gt το μοτερ αυτο........ |
σε αυτο που λες θα συμφωνησω στο 100%
το 150αρι τελειως μαμα ειναι τραγικό...
ΑΠΛΑ... ειναι τοσο μα τοσο απλό να αλλαξει (οπως σου εγραψε ο μεκανικ πιο πάνω - τον συμπληρωνω: χωρις καν να αλλαξεις προγραμμα και χωρις να πειράξεις κατι με μη αναστρψιμο τροπο που να σου κοβεί την εγγυηση) που δεν θα επρεπε να σε απασχολεί
περι κροταλίσματος δεν εχω αποψη...
αλλωστε καθε αμαξι εχεις τους δικους του ενοχλητικους θορυβους...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2011, 11:49:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν μιλας για stock 207 Rallye τοτε λυπαμαι δεν ειναι καθολου Rallye. Αλλωστε η Peugeot δεν το πουλαει σαν σπορ αυτοκινητο, παιρνεις το RC αν θελεις μεγαλυτερο ευρος στο στροφαρισμα. Επειδη στο Rallye μου ειχα βαλει την Κ03s του RC, σου λεω πως με την stock τουρμπινα μετα τις 5400στρ το αυτοκινητο γινοταν ατμοσφαιρικο, ενω με την Κ03s ειχε δυναμη και μετα τις 6000στρ.
PS: Οδηγησα VAG 1.4TSI 180Hp και ειδα πως η δυναμη του εκτεινεται μεχρι τις 6800-6900στρ με stock ECU. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|