Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 01:55:41 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κωρονοπήνια για 206 GTI 2,0 - 206 RC (BE σασμάν) |
|
|
Μιας και οτι εχει γραφτεί σε αυτο το τοπικ αφορα τα ΜΑ κ/π...
Ας βρουμε καμμια ακρη εδω για τα ΒΕ των 206...
Σε εκείνα τα τοπικ απλά ειχε αναφερθεί αυτό:
MEMsound έγραψε: | Οι σχέσεις του 2λιτρου και του RC είναι ΟΛΟΙΔΙΕΣ εκτός τις 1ης.
Απλά το RC έχει κόφτη στις 7300 (αν δεν κάνω λάθος) ενώ το δικό μου στις 6700 και φυσικά κάμποσα άλογα παραπάνω.
Επίσης το δικό μου έχει κ/π 19/72 (μετρημένο) ενώ το RC 19/75. |
...το οποίο ας μου το επιβεβαιώσει οποιος γνωρίζει... για να ειμαστε 100% σιγουροι...
Για πειτε τι αλλα ΒΕ κ/π υπάρχουν...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 13:28:11 Θέμα δημοσίευσης: 206 |
|
|
Υπάρχουν διάφορα στην αγορά.Ενα 3.67 από το 205 1.9 GTI, ένα 3,81 από το ΖΧ 1.9 Βολκάν, ένα 4,18 από ΒΧ 1600 και ΖΧ 1600 (τα πρώτα μοντέλα), ένα 4,43 από το 309 1.9 16ν, ΖΧ2000 16ν, Ξαρά 2000 16ν, 306 GTI 16ν. Υπάρχουν και από Πεζώ άλλα μοντέλα τα ίδια κ/π αλλά δεν τα θυμάμαι πια. Καλή επιλογή είναι το 4,18 που σε κονταίνει αρκετά, αλλά μπορείς ακόμη να ταξιδεύεις, δεν γίνεται ταλείως αχρηστο το αυτοκίνητο. Ο,τι άλλο θέλεις τηλ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 13:38:17 Θέμα δημοσίευσης: 206 |
|
|
Ξέχασα να γράψω ότι οι σχέσεις στο κιβώτιο αν θυμάμαι καλά, είναι ίδιες σε όλες τις περιπτώσεις με τις δικές σου, εκτός των 2000 16ν (ΖΧ, Ξαρά, 309, 306GTI) που έχουν κοντή 1η, παραπλήσια 2α, 3η και 4η και μακρυά 5η, οπότε κρατάς μόνο το κ/π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 13:48:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα ειναι...
Λεπτομερέστατος...
Μπορουσα βασικα να σε πάρω κι ενα τηλέφωνο να μου τα πεις...
αλλα τώρα τα χω και γραμμενα!
Ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 14:01:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απ οτι ειδα το 4,18 ειναι 10,306% κοντυτερο απ το δικο μου
και το 4,43 ειναι 16,903% κοντυτερο απ το δικο μου.
οντως η "λογική" επιλογή ειναι το 4,18... (αλλαγη μεταξυ 16/65 (-7,9%) και 14/60 (- 13,8%) αντίστοιχα από το μαμα 17/64 των 1600 206)
το αλλο πάει λιγο μακριά η βαλίτσα και με μαμα κοφτη/μοτερ θα ειναι μονο για αναρηχηση...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Edirnelis Νέος χρήστης
citroen zx volcane 16v
Ένταξη: 06 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2009, 21:59:26 Θέμα δημοσίευσης: 206 |
|
|
Και επιπλέον το 4,18 το βρίσκεις εύκολα και φθηνά, από αυτοκίνητα χαμηλών ιπποδυνάμεων αλλά κάπως παλιά, ενώ το 4,43 είναι πολύ δυσεύρετο και από αυτοκίνητα κυνηγημένα. Αν μάλιστα ταιριάζουν τα μοχλικά τους και οι χελώνες με τα δικά σου, δεν χρειάζεται να λύνεις κιβώτια. Το βάζεις κατευθείαν ενώ το 4,43 έχει δουλειά. Οταν αποφασίσεις πες μου να ρωτίσω τα σχετικά σε ένα φίλο μηχανικό που τα γνωρίζει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 00:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κυρ Αποστολη,απο οτι θυμαμαι και τα 1900αρια 205 και ΖΧ ειχαν και κλειστες σχεσεις(ιδια κλιμακωση με το 206 RC δηλαδη)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 01:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποστόλη ψιλιάζομαι οτι ο συμπλέκτης μου εχει ενα θεματάκι οπότε καποια στιγμή θα κατεβάσω σαμαν οπότε το ψαχνω εκ των προτέρων ωστε να ειμαστε ετοιμοι τότε
βρηκα αυτό και:
http://www.205gti.com/techgearboxUK.htm
το οποίο μελεταω τωρα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2010, 22:28:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreas έγραψε: | Σημερα εμαθα και τι κορωνοπηνιο εχω στο τουτου μου
Ειναι 79 / 19 ! τι λεει σε σχεση με το μαμα κορωνοπηνιο του 206 2λιτρου?
οποιος το ξερει καλο θα ταν να μου το πει και μενα |
με βαση το 1ο ποστ
αυτο που εχεις ειναι (79/19 = 4,16) ~9,7% πιο κοντο απ το μαμα 2,0 (αν υποθεσουμε οτι ολα τα μαμα 2,0 φορανε 19/72 οπως το δικο μου)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για πειτε αξιζει για το RC το κωρονοπηνιο?για τι διαφορες μιλανε οι ειδικοι του site? γιατι με βαλαν σε σκεψεις καποιοι κυριοι...
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την silo στις Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:23:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:21:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα παραπανω τα διαβασες?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 20:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με απλα λογια
με ενα πιο κοντο κ/π, ας πουμε οτι κερδιζεις πιο αμεση επιταχυνση στο 1ο πατημα του γκαζιου οποια ταχυτητα και αν εχεις επιλεγμενη (εν κινηση ή απο σταση)
ουσιαστικές διαφορες (μιας και το αμαξι εχει καμποση δυναμη) βλεπεις στην 3η / 4η / 5η (μιας και 1η και 2α ουτως η αλλως τις φορτωνει ικανοποιητικα ευκολα)
κατα την αλλαγη απο την μια σχεση στην αλλη δεν αλλαζει κατι μιας και δεν αλλαζει η μεταξυ τους διαφορα - απλα ολες μαζι ας πουμε "κονταινουν" - ουτε και οι rpm πεφτουν λιγοτερο
βεβαια ακριβως επειδη ολες μαζι κονταίνουν το μοτερ ολες τις φορτωνει λιγο πιο ευκολα , αλλα και ολες τελειωνουν σε λιγοτερα km/h
αν δεν σε ενδιαφερουν οι τελικες (που του rc πλησιαζουν τα 240km/h...) και γουσταρεις στροφοδιαδρομες, θεωρω οτι αξιζει κατι γυρω στο 10% πιο κοντο
θα βοηθησει σε σφηκτα κομματια οπου ενδεχομενως κατεβαζες 1η, να μην κατεβαζεις και να μενεις με 2α, και σε αλλα αντιστοιχα που η 3 σου κρεμαζε να μπορεις να την κρατησεις και παει λεγοντας
βεβαια κατα αντιστοιχο τροπο σε μια ενδιαμεση ευθεια (μεταξυ 2 διαδοχικων στροφων)ν που με το μαμα κ/π ενδεχομενως ξεζουμηζες την επιλεγμενη ταχυτητα (2α ή την 3η ας πουμε) και δεν προλαβαινες ή δεν χρειαζοταν να ανεβασεις, τωρα ενδεχομενως να προλαβεις να κοφτιασεις ...
και παει λεγοντας
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 00:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισο λεπτο να καταλαβουμε τι γινεται και λιγο απο θεμα καταναλωσης καυσιμου. Αν π.χ. με μαμα Κ/Π πηγαίνεις 130 χλμ στις 3200 σαλ τώρα με αλλαγμενο και πιο κοντο Κ/Π θα εχεις 130 χλμ με 3800 σαλ. Αρα αυτο συνεπαγεται περισσοτερο καυσιμο και ταυτοχρονα μεγαλυτερη καταπονηση του μοτερ. Ειμαι καπου λαθος ?
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 06:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6αρι...
Το κοστολογιο για ενα Κ/Π θα ειναι ανετα στα 150Ε μονον για αγορα.
Βαλε ανεβα-κατεβα-λυσε-δεσε σασμαν και θα δεις οτι αναλογικα με αυτο το οποιο παιρνεις,θα σε συμφερε περισσοτερο ενα 6αρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 11:48:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κατανοω,απλα θεωρω οτι καποια στιγμη αυτη η κατασταση θα αλλαξει οποτε τοτε θα μπορεσεις να κανεις την κινηση σου.
Το Κ/Π ειναι πραγματικος συμβιβασμος,ιδιαιτερα σε μια ιδιομορφη περιπτωση σαν του RC.
Μην συγκρινεις δηλαδη το ολο σκηνικο με αυτα που βλεπεις στα 106/Saxo και νομιζεις οτι η κατασταση θα ειναι ιδια μιας και ειναι εντελωωως διαφορετικη περιπτωση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|