Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 21:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα,χλωμο εως απιθανο η ντιζα να σπαει απο επιπλεον διαδρομη 1mm... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 00:57:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ, είναι όμως μόνο 1mm η επιπλέον διαδρομή του δίχαλου η οποία αντιστοιχεί στη φθορά του βολάν?
Η όλη διαδρομή που μπορεί να κάνει το συρματόσχοινο (εκ κατασκευής του) μέσα στο μανίκι του είναι μεταξύ 35 και 40mm. Κάπου τόσο το τραβάει το πετάλι. Κάτι άλλο που παρατήρησα όταν έβγαλα το φιλτροκούτι (μετά από διαδρομή περίπου μισής ώρας στην καλοκαιρινή ζέστη) ήταν ότι το βαρύδι έκαιγε, ήταν υπερβολικά ζεστό για να το κρατήσεις σφιχτά με γυμνό χέρι...
Το ότι κόβεται στο ίδιο σημείο πάντα δε μου κάνει εντύπωση (είναι το πιο αδύνατο σημείο εκεί που τελειώνει το πρεσάρισμα, πριν το βαρύδι) αλλά αναρωτιέμαι αν παίζει και λίγο τσάκισμα, και όχι μόνο μεγαλύτερη απόσταση και άρα δύναμη...
Και μια φωτό της καινούργιας που έβαλα, όπου φαίνεται το άκρο που κόβεται:
Μάλλον πρέπει να βάλω κάποιον να πατάει συμπλέκτη και να το πάρω και μια έτσι, να φαίνεται η διαδρομή και το αν/πόσο λυγίζει...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 06:07:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο η λύση είναι μία. Να φτιάξεις μία νέα ενυσχυμένη ρυθμιζόμενη(με σπείρωμα στην άκρη της για να ρυθμήσεις την διαδρομή) στην οποία δεν θα βάλεις το αλουμινένιο στοπ στην άκρη , αλλά θα είναι σκέτη ντίζα. Έτσι δεν θα δέχεται εκείνο το σημείο δυνάμεις εφελκισμού για να ξεπρεσάρει την ντίζα. Θα πρέπει να πάρεις μία έξτρα ντίζα ακόμη να την πας στο μαγαζί που θα την κάνεις για να προσαρμόσουν τα πλαστικά άκρα της.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 14:07:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω ήδη παραγγείλει μια ακόμα Γιώργο, να έχω, αλλά ναι, η λύση είναι να φτιάξω άλλη, πιο "σωστή", όπου
(1) να μην υπάρχει το βαρίδι (πόσο σημαντική δουλειά κάνει?!...)
(2) να είναι όπως η μαμίσια στην άκρη που κλιπάρει στο πετάλι
(3) να έχει πιο σωστό "μηχανισμό" στήριξης στην άκρη που πιάνει στο δίχαλο (χωρίς το πρεσαριστό μεταλικό "στοπ") ώστε (α) να μην αδυνατίζει το συρματόσχοινο σ'εκείνο το σημείο και (β) να μην τσακίζει
Αν γίνεται και να είναι λίγο πιο χοντρό το συρματόσχοινο (αλλά μετά πώς θα κλιπάρει στο πετάλι, που υπάρχει αυλάκι στο πλαστικό "μοχλικό" που κρέμεται από αυτό?) ακόμα καλύτερα...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 23:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πως είναι με πατημένο το πετάλι:
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2011, 00:22:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίζει η όλη ιστορία να είναι και θέμα γρασαρίσματος (ή, για την ακρίβεια, έλλειψης γράσου) στο σημείο που το δίχαλο κρατάει την "καμπάνα" με την οποία τερματίζει το συρματόσχοινο, καθώς και στο εσωτερικό της καμπάνας, όπου τρίβεται η "μπίλια" (περίπου...) με την οποία τερματίζε ιτο συρματόσχοινο (βλ. φωτο).
Έχω την εντύπωση ότι από την πρώτη φορά που μου άλλαξαν ντίζα (λύνοντας ολόκληρη την πεταλιέρα μου....) δεν είχαν βάλει καθόλου γράσο στο σημείο αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Σεπ 2011, 23:27:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι δικές σας ντίζες έχουν αντικραδασμικό βαρίδι στην άκρη πριν το "στοπ" που μαγκώνει στο δίχαλο?
Βρήκα μια φωτό από GTi 2.0 (?) που δεν έχει....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 07:34:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε μπορώ να θυμηθώ ρε γμτ αν η δική μου είχε. Μάνθο θυμάσαι εσύ;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 08:16:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω εχει...θα το κοιταξω
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 22:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κωδικός του ανταλλακτικού για το RC είναι 2150ΕΕ.
Στη φωτό η μόνη διαφιρά από αυτή που έχω είναι το βαρίδ, που λείπει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 16:36:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έφτιαξα μια "ενισυχμένη μαμίσια" ντίζα αλλάζοντας το σιδερένιο συρματόσχοινο των 2.5mm με πολύ πιο εύκαμπτο ανοξείδωτο 3mm και πετώντας το βαρίδι. Το κόστος μετατροπής ήταν 20 ευρώ και μας πήρε λιγότερο από μισάωρο όταν αποφασίσαμε τι θα κάνουμε.
Το μείον της συγκεκριμένης είναι ότι διατηρεί τον ηλίθιο μηχανισμό με την πλαστική καμπάνα για να μπορεί να παίρνει γωνία το συρματόσχοινο σε σχέση με το δίχαλο, και η μπίλια που είναι μέσα στην καμπάνα όταν της ασκούνται ελκτικές δυνάμεις από το συρματόσχοινο [και πιέζεται επάνω στην καμπάνα] δεν γυρίζει και τόσο ελεύθερα, αλλά "κολλάει". Ισως με κάποιο πιο ειδικό γράσο να ήταν ΟΚ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 18:50:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενδιαφερουσα "πατεντα"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 19:53:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Έφτιαξα μια "ενισυχμένη μαμίσια" ντίζα αλλάζοντας το σιδερένιο συρματόσχοινο των 2.5mm με πολύ πιο εύκαμπτο ανοξείδωτο 3mm και πετώντας το βαρίδι. Το κόστος μετατροπής ήταν 20 ευρώ και μας πήρε λιγότερο από μισάωρο όταν αποφασίσαμε τι θα κάνουμε.
Το μείον της συγκεκριμένης είναι ότι διατηρεί τον ηλίθιο μηχανισμό με την πλαστική καμπάνα για να μπορεί να παίρνει γωνία το συρματόσχοινο σε σχέση με το δίχαλο, και η μπίλια που είναι μέσα στην καμπάνα όταν της ασκούνται ελκτικές δυνάμεις από το συρματόσχοινο [και πιέζεται επάνω στην καμπάνα] δεν γυρίζει και τόσο ελεύθερα, αλλά "κολλάει". Ισως με κάποιο πιο ειδικό γράσο να ήταν ΟΚ. |
iceage έγραψε: | Νίκο η λύση είναι μία. Να φτιάξεις μία νέα ενυσχυμένη ρυθμιζόμενη(με σπείρωμα στην άκρη της για να ρυθμήσεις την διαδρομή) στην οποία δεν θα βάλεις το αλουμινένιο στοπ στην άκρη , αλλά θα είναι σκέτη ντίζα. Έτσι δεν θα δέχεται εκείνο το σημείο δυνάμεις εφελκισμού για να ξεπρεσάρει την ντίζα. Θα πρέπει να πάρεις μία έξτρα ντίζα ακόμη να την πας στο μαγαζί που θα την κάνεις για να προσαρμόσουν τα πλαστικά άκρα της. |
Έχω ένα ερώτημα γενικό. Γιατί γενικά ο κόσμος είν αι τόσο μονόγνωτός και δεν έχει τα αυτιά του ανοιχτά.
@nido... Έμαθα ότι πήγες την spare ντίζα για να στην φτιάξουν ενισχημένη, αλλά εσύ ζήτησες να σου κρατήσουν το αυτορυθμιζόμενο μηχανισμό. Γιατί δεν άκουσες τον άνθρωπο του καταστήματος να σου την κάνει ρυθμιζόμενη και θα τελείωναν οι κομμένες ντίζες. Θα σου έκανε και μεταλλικά άκρα και θα ήταν αθάνατη. Αλλά επέμενες ότι την ήθελες αυτοριθμιζόμενη. Ελπίζω να μην ξανασπάσει.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Σεπ 2011, 22:27:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | iceage έγραψε: |
Νίκο η λύση είναι μία. Να φτιάξεις μία νέα ενυσχυμένη ρυθμιζόμενη(με σπείρωμα στην άκρη της για να ρυθμήσεις την διαδρομή) στην οποία δεν θα βάλεις το αλουμινένιο στοπ στην άκρη , αλλά θα είναι σκέτη ντίζα. Έτσι δεν θα δέχεται εκείνο το σημείο δυνάμεις εφελκισμού για να ξεπρεσάρει την ντίζα. Θα πρέπει να πάρεις μία έξτρα ντίζα ακόμη να την πας στο μαγαζί που θα την κάνεις για να προσαρμόσουν τα πλαστικά άκρα της. |
Έχω ένα ερώτημα γενικό. Γιατί γενικά ο κόσμος είναι τόσο μονόγνωτός και δεν έχει τα αυτιά του ανοιχτά.
@nido... Έμαθα ότι πήγες την spare ντίζα για να στην φτιάξουν ενισχημένη, αλλά εσύ ζήτησες να σου κρατήσουν το αυτορυθμιζόμενο μηχανισμό. Γιατί δεν άκουσες τον άνθρωπο του καταστήματος να σου την κάνει ρυθμιζόμενη και θα τελείωναν οι κομμένες ντίζες.
Θα σου έκανε και μεταλλικά άκρα και θα ήταν αθάνατη. Αλλά επέμενες ότι την ήθελες αυτοριθμιζόμενη. Ελπίζω να μην ξανασπάσει. |
"Εμαθες" (μικρός που 'ναι ο κόσμος, ε?!) κι από κει που ήμουν "Νίκος", τώρα για κάποιο λόγο έγινα "@nido"....
Προσπερνάω τους "γενικούς" χαρακτηρισμούς του στυλ "ο κόσμος είναι μονόγνωτός και δεν έχει τα αυτιά του ανοιχτά" [προφανώς αναφέρεσαι σ'εμένα, που ήθελα κάτι συγκεκριμένο, με τις προδιαγραφές που με βόλευαν κι όχι με αυτές που είχε στο μυαλό του κάποιος ντιζάς] και σου θυμίζω ότι καμία σχέση δεν έχει ο μηχανισμός αυτορύθμισης του μήκους του "μανικιού" της ντίζας με τα σπασμένα συρματόσχοινα. Tο αυτορυθμιζόμενο "μανίκι" που δεν αφήνει το συρματόσχοινο να πάρει μπόσικα δουλεύει ΑΨΟΓΑ στο δικό μου αμάξι και δεν είχα τον ποραμικρό λόγο να θέλω να το ξεφορτωθώ.
Από κει και πέρα ο λόγος που αυτή που έφτιαξα -δοκιμαστικά- δεν την έφτιαξα στον "δικό σου" (με τον οποίο είχαμε συννενοηθεί να κάνουμε το ίδιο και στον οποίο είχα σκοπό να πήγαινα Δευτέρα ή Τρίτη) ήταν ότι ένας φίλος μου πρότεινε να μιλήσω μ' έναν τύπο που φτιάχνει ντίζες για τα πάντα εδώ και 45 χρόνια, ο οποίος δούλευε και Σάββατο 4 το απόγευμα που κατάφερα να ξεμπερδέψω με τις δουλειές μου, και μου έκανε τρομερά θετική εντύπωση όταν τον πήρα τηλέφωνο και του εξήγησα το πρόβλημα και τι θέλω. Πήγα, τα είπαμε (δε βιαζόταν να με "ξεπετάξει", λες και δούλευε για χόμπυ - κάτι που ομολογουμένως με "κέρδισε" αμέσως) και καθίσαμε "μαζί" και τη φτιάξαμε.
Θα πλήρωνα για να μάθω όσα έμαθα τη μια ωρίτσα που πέρασα με τον τύπο Σαββατιάτικα για το πόσο αντέχει τι, για το τι βάζουν διάφοροι κατασκευαστές, για το που προκύπτουν προβλήματα, για τρόπους στήριξης, για πρεσάρισμα & ξεπρεσάρισμα (και με demo!), you name it...
iceage έγραψε: |
Να φτιάξεις μία νέα ενυσχυμένη ...... στην οποία δεν θα βάλεις το αλουμινένιο στοπ στην άκρη |
Είχα ξεχάσει να σε ρωτήσω πάνω σ'αυτό... Ποιο εννοείς "αλουμινένιο στοπ"? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 12:16:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο όλα εντάξει
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2011, 12:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μένουν μερικά πραγματάκια ακόμα προτού ξαναρχίσω να το "βασανίζω".
Έχω το εξής ερώτημα:
Με τη μαμα ντίζα (ενισχυμένη ή όχι) το "μανίκι" παίρνει από μόνο του ότι μπόσικα υπάρχουν και τεντώνει το συρματόσχοινο. Με το που αρχίζεις να πατάς το πετάλι έστω κι ελάχιστα αρχίζει να τραβάει και το δίχαλο (το δοκιμάσαμε με φίλο). Παρόλα αυτά πρέπει να το πατήσεις σχεδόν τέρμα για να αποσυμπλέξει, καθώς ένα -μικρό- μέρος της διαδρομής του συρματόσχοινοιυ που θα αντιστοιχούσε σε αντίστοιχη διαδρομή του δίχαλου το "τρώει" το λαστιχένιο τελείωμα της μπροστινής άκρης του "μανικιού", το οποίο συμπιέζεται ως ένα βαθμό από τις δυνάμεις που ασκούνται (αν δε συμπιεζόταν καθόλου, το δίχαλο θα τραβιόταν πιο "αναλογικά" σε σχέση με το πάτημα του πεταλιού και θα αποσύμπλεκε λίγο πιο "νωρίς", το οποίο ίσως είναι θεμιτό για κάποιους). Το ερώτημα είναι τι γίνεται αν αλλάξεις το "τελείωμα" αυτό με ένα που δε συμπιέζεται (εκτός από το ότι με τέρμα πατημένο το πετάλι θα τραβιέται περισσότερο από πριν το δίχαλο). Θα ζορίζεται κάτι παραπάνω απ' όσο "πρέπει" ή δεν υπάρχει θέμα εφόσον το δίχαλο δεν "τερματίζει" και όλη η δύναμη περνάει στα χτένια του πλατώ?
Με άλλα λόγια γιατί το έχουν κάνει τόσο 'συμπιέσιμο" στο τέλος του το "μανίκι", και μέχρι και μέσα στην "καμπάνα" που πιάνει στο δίχαλο υπάρχει λαστιχένιο "δαχτυλίδι" πεταξύ πρεσαριστού στοπ και καμπάνας, για να την τραβάει... Χρειάζεται τόσο πολύ?... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 13:46:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσο κανει κανουρια η ντιζα συμπλεκτη για το 206 1.6?
μεταχειρα βρησκεται?
εσεις που εχετε αλλαξει με το κιλό ντιζες μηπως σας εμεινε καμια που να δουλευει?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 13:53:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω κάνα 30άρι κάνει, Άλεξ. Γκαγκα πάρε.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 14:13:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Νομίζω κάνα 30άρι κάνει, Άλεξ. Γκαγκα πάρε. |
για 2 μερες μου εκανε κατι κουλα.. αλλα εχει 2 μερες τωρα που δουλευει κανονικα.. αυτα τα πραμματα δεν γινονται..
για 2 μερες που λες εκει που οδηγουσα κανονικα και δουλευε σε ενα πατημα μου εκανε εναν εντονο θορυβο απο το πεταλ της σαν να ξεκουμπονε κατι και τρανταζοταν το πεταλ του συμπλεκτη και τερματιζε κατω το πεταλι χωριος να εχει αποσυμπλεξει ο συμπλεκτης.
πατουσα ξανα και εκανε παλυ το ιδιο για 6-7 φορες, μετα ξαφνηκα επιανε... μετα απο λιγη κανονικη οδηγηση ξανα το εκανε και δεν μπορουσα να αποσυμπλεξω...
μεχρι να παω σε συνεργειο να δω τι και πως σταματησε να το κανει και λειτουργει κανονικα 2 μερες τωρα.. απλος φοβαμαι μην το ξανακανει..
μαλλον αυτη η αυτορυθμιζομενη μαλ***α κατι επαθε και πετουσε την ντιζα.. λεω εγω τωρα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Δεκ 2011, 18:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι είχε πάθει τελικά Αλέξανδρε, έβγαλες άκρη? Σου την άλλαξαν?
Είχα κανιβαλίσει το μηχανισμό "αυτορύθμισης" που παίρνει τα μπόσικα σε μια δικιά μου (αν και δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα) - τη σχεδίασή του τη βρίσκω πολύ περίεργη, αν και αρκετά έξυπνη από άποψη ευκολίας τοποθέτησης (μάλλον αυτό ήταν και το ζητούμενο) διότι πατώντας μέσα την άκρη του "μανικιού" της ντίζας που είναι προς το πετάλι (το οποίο γίνεται απλά τραβώντας το συρματόσχοινο από την άλλη άκρη) "ξεκλειδώνει" ο μηχανισμός και σε αφήνει να τη συμπιέσεις όσο χρειάζεται για να περάσεις την άλλη άκρη στο δίχαλο... και μετά "ανοίγει" μόνη της. Αν βέβαια κάτι τα παίξει και "ξεκλειδώνει" στο άσχετο, και το "μανίκι" μικραίνει σε μήκος όταν πατάς το πετάλι, υπάρχει θέμα!...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|